Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Mun ei pitäis kertoa...

    tätä täällä, mutta nyt mulla ei ole ketään kenelle puhua, kun puhelimen kenttä on kaatunut ja tuolla sataa niin vi'usti
    Miehen logiikka
    5
    194
  2. Mitä nainen tarkoittaa jos...

    se aloittaa viestin näin " Fight For This Love "? Välimatkaa on useita kilometrejä, eikä nähdä joka päivä, eikä joka vii
    Miehen logiikka
    29
    193
  3. Onko kesämuoti hallussa

    Nyt välkkyy valkaistu anus ja ala-tissi. Uusi muoti paljastaa välittömästi oletko päivittänyt persreikäsi ja silarit.
    Sinkut
    0
    193
  4. Mielikuvat korruptiosta

    Suomi on niin korruptoitunun, että se näyttä ei korruptoituneelta. Journalistitkin ovat sitoutuneen kukin omaan puolueen
    Sinkut
    9
    192
  5. Hei! Kohtalonviiva asiaa....

    Oletko sinä vilauttelija tyyppiä, eli tunnetko siitä mielihyvää jos pääset vilauttamaan jotakin sinulle intiimiä aluetta
    Miehen logiikka
    7
    192
  6. Kylpä kesti!

    Olen muuten löytänyt oivan (ei siideri) krapulalääkkeen ja se on toi Magyar Fehér Bor ja toimii, hedel-mällinen, kuulas,
    Miehen logiikka
    38
    192
  7. Kuka on kuukauden...

    "typerys"? ps. mua ei saa valita, mä oon käynyt tänään Siwassa.
    Miehen logiikka
    6
    191
  8. Debit vai credit ?

    ◦◦nallet◦◦ eivät saa vastata http://www.youtube.com/watch?v=wUrtAYfTQio
    Miehen logiikka
    3
    190
  9. Kesä on tullut! Rakastan kukkia, lintuja ja paljaita tissejä!

    Jalkapallon ja yöllisten seikkailuiden lomassa olen pysynyt myös rakkaan harrastukseni parissa (youTube) ja seurannut er
    Miehen logiikka
    5
    190
  10. Täällä on tylsää...

    arvuutellaan taas kuka on mies ja kuka on nainen. http://youtu.be/OM_3np-C0Ps
    Miehen logiikka
    11
    190
  11. Amerikkalaisilla on "Bätmän" ja "Spaidermän" mutta savolaisilla

    on Vituiksmän. Ja arvatkaa minkä merkkinen puhelin Vituiksmänillä on.
    Miehen logiikka
    6
    190
  12. Saddam Hussein....

    lähetti minulle viestin avaruudesta missä hän tänä päivänä vaikuttaa. Hän tuli uniini missä antoi viestin, että jos tänä
    Miehen logiikka
    4
    189
  13. Jippii

    vihoinkin kotona ja paskat ei paljon toi lumi tai pakkanen kiinnosta. Mut muutama foto saa aina pientä säpinää. Koti 2
    Yleistä valokuvauksesta
    2
    188
  14. Tuomas Kurttila umpi sekopää

    Kuka vitun nuija jakssa kuunnella tyypin sekavia jorinoita, edes taksikuski. Tiedän muutaman kuskin jotka ovat sanoneet
    Sinkut
    1
    188
  15. Kuka kuvassa?

    Tää on sitten vika. http://www.gridpp.ac.uk/about/People 2.jpg
    Miehen logiikka
    20
    186
  16. Maailmanloppu vs. koiranpaska katupölyllä

    Ota kantaa, voiko koiranpaska katupölyllä siirtää maailmanloppua. Mielestäni koiranpaskaa on niin paljon, että käsite ma
    Miehen logiikka
    12
    185
  17. No hei taas!

    Olisin vaan kysynyt mitä syöt aamupalaksi ja mikä on suosikki "kinkkusi"? ei mulla nyt muuta.....et hei vaan. ps. tu
    Miehen logiikka
    7
    185
  18. Kenen mielestä....

    valtiovarainministeri Jyrki Katainen voisi mennä vaikka kotiinsa. Minun mielestä valtiovarainministeri Jyrki Katainen jä
    Miehen logiikka
    9
    184
  19. Sheivaus eller inte

    Vähän, paljon, kokonaan vai loppuunajettu?...Joululahjavinkki perheen naisväelle 2015 on Weetiä koko rahalla ja miehille
    Miehen logiikka
    7
    184
  20. Kuka kuvassa?

    http://www.mvnet.fi/kuvat/kuvagalleria/ufo/ufo3.jpg
    Miehen logiikka
    20
    183