modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Mun ei pitäis kertoa...
tätä täällä, mutta nyt mulla ei ole ketään kenelle puhua, kun puhelimen kenttä on kaatunut ja tuolla sataa niin vi'usti5194Mitä nainen tarkoittaa jos...
se aloittaa viestin näin " Fight For This Love "? Välimatkaa on useita kilometrejä, eikä nähdä joka päivä, eikä joka vii29193Onko kesämuoti hallussa
Nyt välkkyy valkaistu anus ja ala-tissi. Uusi muoti paljastaa välittömästi oletko päivittänyt persreikäsi ja silarit.0193Mielikuvat korruptiosta
Suomi on niin korruptoitunun, että se näyttä ei korruptoituneelta. Journalistitkin ovat sitoutuneen kukin omaan puolueen9192Hei! Kohtalonviiva asiaa....
Oletko sinä vilauttelija tyyppiä, eli tunnetko siitä mielihyvää jos pääset vilauttamaan jotakin sinulle intiimiä aluetta7192Kylpä kesti!
Olen muuten löytänyt oivan (ei siideri) krapulalääkkeen ja se on toi Magyar Fehér Bor ja toimii, hedel-mällinen, kuulas,38192- 6191
Debit vai credit ?
◦◦nallet◦◦ eivät saa vastata http://www.youtube.com/watch?v=wUrtAYfTQio3190Kesä on tullut! Rakastan kukkia, lintuja ja paljaita tissejä!
Jalkapallon ja yöllisten seikkailuiden lomassa olen pysynyt myös rakkaan harrastukseni parissa (youTube) ja seurannut er5190Täällä on tylsää...
arvuutellaan taas kuka on mies ja kuka on nainen. http://youtu.be/OM_3np-C0Ps11190Amerikkalaisilla on "Bätmän" ja "Spaidermän" mutta savolaisilla
on Vituiksmän. Ja arvatkaa minkä merkkinen puhelin Vituiksmänillä on.6190Saddam Hussein....
lähetti minulle viestin avaruudesta missä hän tänä päivänä vaikuttaa. Hän tuli uniini missä antoi viestin, että jos tänä4189Jippii
vihoinkin kotona ja paskat ei paljon toi lumi tai pakkanen kiinnosta. Mut muutama foto saa aina pientä säpinää. Koti 22188Tuomas Kurttila umpi sekopää
Kuka vitun nuija jakssa kuunnella tyypin sekavia jorinoita, edes taksikuski. Tiedän muutaman kuskin jotka ovat sanoneet1188- 20186
Maailmanloppu vs. koiranpaska katupölyllä
Ota kantaa, voiko koiranpaska katupölyllä siirtää maailmanloppua. Mielestäni koiranpaskaa on niin paljon, että käsite ma12185No hei taas!
Olisin vaan kysynyt mitä syöt aamupalaksi ja mikä on suosikki "kinkkusi"? ei mulla nyt muuta.....et hei vaan. ps. tu7185Kenen mielestä....
valtiovarainministeri Jyrki Katainen voisi mennä vaikka kotiinsa. Minun mielestä valtiovarainministeri Jyrki Katainen jä9184Sheivaus eller inte
Vähän, paljon, kokonaan vai loppuunajettu?...Joululahjavinkki perheen naisväelle 2015 on Weetiä koko rahalla ja miehille7184- 20183