Mitä nainen tarkoittaa jos...

se aloittaa viestin näin " Fight For This Love "? Välimatkaa on useita kilometrejä, eikä nähdä joka päivä, eikä joka viikko.

29

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulkki

      se on suomeksi: Haista paska

    • iso karvainen mies

      Meikäläisen tyttöystävä modelli on taas lukenut liikaa romanttisia hömppä kirjoja D:

    • y.b orggis ;)

      tarkoittaa, että nainen olis englanninkielinen :)

      • Nainen ei ole englanninkielinen, mutta taitaa sen kyllä hyvin.


      • Päivystävä sutenööri
        modelli kirjoitti:

        Nainen ei ole englanninkielinen, mutta taitaa sen kyllä hyvin.

        Päivystää Sirkkalankadulla, myös juhannuksena.


      • Lompsa auki ja kiinni
        Päivystävä sutenööri kirjoitti:

        Päivystää Sirkkalankadulla, myös juhannuksena.

        Haluaa tyhjentää tilisi.


      • Lompsa auki ja kiinni kirjoitti:

        Haluaa tyhjentää tilisi.

        Mistä lähtien kasseja on alettu kutsumaan tileiksi?


    • google kääntäjä

      "nyt tulee pataan!"

    • Yrittäisit vähän enemmän.

      • Oliko konteksti minuun vai kysymykseeni viittaava? Mielestäni naiset käyvät omaa sotaa itseään vastaan ja sotkevat siihen soppaan tälläisiä rauhaa ja omaa aikaa rakastavia ihmisiä kuin minä.

        Kuule elmex, mä oon omasta mielestäni reilu kun ilmoitan etukäteen aikeeni, niin kaikki tietää missä oon tai mitä teen. Paarissa tai kaverin luona pistäytyvä mies ei varmasti tee pahojaan. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, sinäkin. Muuten tässä kaali sekoo. Oon sanonut heti kaikille, että on parasta antaa meikäläisen ottaa hyvin ansaitun oman aikansa. Kun et käy missän niin et tietenkään käsitä, että paarissa istuminenkin on omalla tavallaan energiaa vievää.

        http://tinyurl.com/ptcz3j8


      • modelli kirjoitti:

        Oliko konteksti minuun vai kysymykseeni viittaava? Mielestäni naiset käyvät omaa sotaa itseään vastaan ja sotkevat siihen soppaan tälläisiä rauhaa ja omaa aikaa rakastavia ihmisiä kuin minä.

        Kuule elmex, mä oon omasta mielestäni reilu kun ilmoitan etukäteen aikeeni, niin kaikki tietää missä oon tai mitä teen. Paarissa tai kaverin luona pistäytyvä mies ei varmasti tee pahojaan. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, sinäkin. Muuten tässä kaali sekoo. Oon sanonut heti kaikille, että on parasta antaa meikäläisen ottaa hyvin ansaitun oman aikansa. Kun et käy missän niin et tietenkään käsitä, että paarissa istuminenkin on omalla tavallaan energiaa vievää.

        http://tinyurl.com/ptcz3j8

        Joo no ei tarvi henkilökohtaisesti ottaa. Se oli vastaus kysymykseen. Mulle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta Fight For This Love = Yrittäisit vähän enemmän. Ei mitään sen henkilökohtaisempaa ole takana. Relax vaan.


      • exmex kirjoitti:

        Joo no ei tarvi henkilökohtaisesti ottaa. Se oli vastaus kysymykseen. Mulle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta Fight For This Love = Yrittäisit vähän enemmän. Ei mitään sen henkilökohtaisempaa ole takana. Relax vaan.

        Tota omaa aikaa ei ole ihan heti mulle tiedossa. Mutta mä olen siihen asennoitunut, jotta mä sen kestän. Pienen lapsen äitinä ei omaa aikaa siitä vaan yks kaks otetakkaan. Tai roiskaista jonnekin syrjään pois jaloista.

        Omaa aikaa on vartin suihku ja sekin piristää.


    • Ikisinkku N

      Se haluaa nähdä kuinka paljon olet valmis ponnistelemaan päästäksesi panemaan.

      • Kyllä se vaan oikeesti on toisin päin, mut luulkoon niin jos haluaa.


      • Ikisinkku M
        modelli kirjoitti:

        Kyllä se vaan oikeesti on toisin päin, mut luulkoon niin jos haluaa.

        Ehkä hänen ponnistelu kuitenkin perustuu enemmän mahdolliseen kansalaisuuden saamiseen ja/tai taloudelliseen turvaan kuin pelkkiin panoihin mutta eihän siinäkään mitään väärää ole jos on kopsakka nainen, paljon parempi vaihtoehto kuin joku kantasuomalainen äkäinen karjakko.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Ehkä hänen ponnistelu kuitenkin perustuu enemmän mahdolliseen kansalaisuuden saamiseen ja/tai taloudelliseen turvaan kuin pelkkiin panoihin mutta eihän siinäkään mitään väärää ole jos on kopsakka nainen, paljon parempi vaihtoehto kuin joku kantasuomalainen äkäinen karjakko.

        Niinpä, laamakin on reilu kun sylkee päin naamaa, eikä myy itseään niin kuin tämä kantasuomalainen sänkitukkainen äkäinen karjakko, joka hamuaa Romaniasta omaa "prinssi Alberttia", joka on tatuoitu pitsakuskin näköinen tyhjäntoimittaja ja joka on ollut kotimaassaan taparikollinen.


      • Kauhee video! Taas tota perseen ketkutusta ja jotain omituista amerikkalaista teerenpeliä. Mutta muuten videolla esiintyvä naisartisti on siisti.



      • modelli kirjoitti:

        Kauhee video! Taas tota perseen ketkutusta ja jotain omituista amerikkalaista teerenpeliä. Mutta muuten videolla esiintyvä naisartisti on siisti.

        olen samaa mieltä, nainen on kaunis.
        erittäin harvinaista herkkua


    • Kyöstix

      Ukki taitaa taas haaveilla naisseurasta, vaikka ei tuu tapahtumaan.

      • Jos sinä olet sitä mieltä, että perseeseen nussiminen voittaa homoilun, niin älä mulle tuu tyrkyttämään tapojas.


      • F Emakko
        modelli kirjoitti:

        Jos sinä olet sitä mieltä, että perseeseen nussiminen voittaa homoilun, niin älä mulle tuu tyrkyttämään tapojas.

        Puuttesta suu puhuu

        Mistäs muusta nälkäinen sika unta näkee, kuin taikinasta ja rasvasta


    • Mihin tälläkin viestillä pyritää, kukaan muu kuin kirjoittaja ei tätä ymmärrä.

      • eiköhän sitten kannata kysyä, mitä tahtoo kyseisellä lauseella viestittää. minulle se on sitä mitä tarkoittaa että "taistella tämän rakkauden puolesta "eli liputtaa vihreää valoa mutta kuulostaa sitoutuvalta. mutta sinä taas kuulostat vielä menevältä, joten tuskin hän pysäyttää jalkojasi vielä.


      • Viron kassialmat ry

        modellille,pitää ratakiskosta vääntää malli


      • y.b ohvina :)
        moraalinvartija kirjoitti:

        eiköhän sitten kannata kysyä, mitä tahtoo kyseisellä lauseella viestittää. minulle se on sitä mitä tarkoittaa että "taistella tämän rakkauden puolesta "eli liputtaa vihreää valoa mutta kuulostaa sitoutuvalta. mutta sinä taas kuulostat vielä menevältä, joten tuskin hän pysäyttää jalkojasi vielä.

        Yksinkertainen rose parka sentään tekee parhaansa :)


      • y.b ohvina :) kirjoitti:

        Yksinkertainen rose parka sentään tekee parhaansa :)

        yksinkertaisena on parempi olla kuin kierona ihmisenä.


    • Oikea Vastaus

      Nainen oli sodassa lottana ja tottunut, että kaikesta taistellaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe