se aloittaa viestin näin " Fight For This Love "? Välimatkaa on useita kilometrejä, eikä nähdä joka päivä, eikä joka viikko.
Mitä nainen tarkoittaa jos...
29
167
Vastaukset
- tulkki
se on suomeksi: Haista paska
- iso karvainen mies
Meikäläisen tyttöystävä modelli on taas lukenut liikaa romanttisia hömppä kirjoja D:
- y.b orggis ;)
tarkoittaa, että nainen olis englanninkielinen :)
- Päivystävä sutenööri
modelli kirjoitti:
Nainen ei ole englanninkielinen, mutta taitaa sen kyllä hyvin.
Päivystää Sirkkalankadulla, myös juhannuksena.
- Lompsa auki ja kiinni
Päivystävä sutenööri kirjoitti:
Päivystää Sirkkalankadulla, myös juhannuksena.
Haluaa tyhjentää tilisi.
Lompsa auki ja kiinni kirjoitti:
Haluaa tyhjentää tilisi.
Mistä lähtien kasseja on alettu kutsumaan tileiksi?
- google kääntäjä
"nyt tulee pataan!"
Yrittäisit vähän enemmän.
Oliko konteksti minuun vai kysymykseeni viittaava? Mielestäni naiset käyvät omaa sotaa itseään vastaan ja sotkevat siihen soppaan tälläisiä rauhaa ja omaa aikaa rakastavia ihmisiä kuin minä.
Kuule elmex, mä oon omasta mielestäni reilu kun ilmoitan etukäteen aikeeni, niin kaikki tietää missä oon tai mitä teen. Paarissa tai kaverin luona pistäytyvä mies ei varmasti tee pahojaan. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, sinäkin. Muuten tässä kaali sekoo. Oon sanonut heti kaikille, että on parasta antaa meikäläisen ottaa hyvin ansaitun oman aikansa. Kun et käy missän niin et tietenkään käsitä, että paarissa istuminenkin on omalla tavallaan energiaa vievää.
http://tinyurl.com/ptcz3j8modelli kirjoitti:
Oliko konteksti minuun vai kysymykseeni viittaava? Mielestäni naiset käyvät omaa sotaa itseään vastaan ja sotkevat siihen soppaan tälläisiä rauhaa ja omaa aikaa rakastavia ihmisiä kuin minä.
Kuule elmex, mä oon omasta mielestäni reilu kun ilmoitan etukäteen aikeeni, niin kaikki tietää missä oon tai mitä teen. Paarissa tai kaverin luona pistäytyvä mies ei varmasti tee pahojaan. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, sinäkin. Muuten tässä kaali sekoo. Oon sanonut heti kaikille, että on parasta antaa meikäläisen ottaa hyvin ansaitun oman aikansa. Kun et käy missän niin et tietenkään käsitä, että paarissa istuminenkin on omalla tavallaan energiaa vievää.
http://tinyurl.com/ptcz3j8Joo no ei tarvi henkilökohtaisesti ottaa. Se oli vastaus kysymykseen. Mulle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta Fight For This Love = Yrittäisit vähän enemmän. Ei mitään sen henkilökohtaisempaa ole takana. Relax vaan.
exmex kirjoitti:
Joo no ei tarvi henkilökohtaisesti ottaa. Se oli vastaus kysymykseen. Mulle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta Fight For This Love = Yrittäisit vähän enemmän. Ei mitään sen henkilökohtaisempaa ole takana. Relax vaan.
Tota omaa aikaa ei ole ihan heti mulle tiedossa. Mutta mä olen siihen asennoitunut, jotta mä sen kestän. Pienen lapsen äitinä ei omaa aikaa siitä vaan yks kaks otetakkaan. Tai roiskaista jonnekin syrjään pois jaloista.
Omaa aikaa on vartin suihku ja sekin piristää.
- Ikisinkku N
Se haluaa nähdä kuinka paljon olet valmis ponnistelemaan päästäksesi panemaan.
- Ikisinkku M
modelli kirjoitti:
Kyllä se vaan oikeesti on toisin päin, mut luulkoon niin jos haluaa.
Ehkä hänen ponnistelu kuitenkin perustuu enemmän mahdolliseen kansalaisuuden saamiseen ja/tai taloudelliseen turvaan kuin pelkkiin panoihin mutta eihän siinäkään mitään väärää ole jos on kopsakka nainen, paljon parempi vaihtoehto kuin joku kantasuomalainen äkäinen karjakko.
Ikisinkku M kirjoitti:
Ehkä hänen ponnistelu kuitenkin perustuu enemmän mahdolliseen kansalaisuuden saamiseen ja/tai taloudelliseen turvaan kuin pelkkiin panoihin mutta eihän siinäkään mitään väärää ole jos on kopsakka nainen, paljon parempi vaihtoehto kuin joku kantasuomalainen äkäinen karjakko.
Niinpä, laamakin on reilu kun sylkee päin naamaa, eikä myy itseään niin kuin tämä kantasuomalainen sänkitukkainen äkäinen karjakko, joka hamuaa Romaniasta omaa "prinssi Alberttia", joka on tatuoitu pitsakuskin näköinen tyhjäntoimittaja ja joka on ollut kotimaassaan taparikollinen.
http://vimeo.com/69881780
kehoitus häneltä sinulle, taistele tämän rakkauden takia.Kauhee video! Taas tota perseen ketkutusta ja jotain omituista amerikkalaista teerenpeliä. Mutta muuten videolla esiintyvä naisartisti on siisti.
http://www.youtube.com/watch?v=XMiy_UsrPDs
pistetään nyt suomi24 tukevan sivuston videonakin.modelli kirjoitti:
Kauhee video! Taas tota perseen ketkutusta ja jotain omituista amerikkalaista teerenpeliä. Mutta muuten videolla esiintyvä naisartisti on siisti.
olen samaa mieltä, nainen on kaunis.
erittäin harvinaista herkkua
- Kyöstix
Ukki taitaa taas haaveilla naisseurasta, vaikka ei tuu tapahtumaan.
Jos sinä olet sitä mieltä, että perseeseen nussiminen voittaa homoilun, niin älä mulle tuu tyrkyttämään tapojas.
- F Emakko
modelli kirjoitti:
Jos sinä olet sitä mieltä, että perseeseen nussiminen voittaa homoilun, niin älä mulle tuu tyrkyttämään tapojas.
Puuttesta suu puhuu
Mistäs muusta nälkäinen sika unta näkee, kuin taikinasta ja rasvasta
Mihin tälläkin viestillä pyritää, kukaan muu kuin kirjoittaja ei tätä ymmärrä.
eiköhän sitten kannata kysyä, mitä tahtoo kyseisellä lauseella viestittää. minulle se on sitä mitä tarkoittaa että "taistella tämän rakkauden puolesta "eli liputtaa vihreää valoa mutta kuulostaa sitoutuvalta. mutta sinä taas kuulostat vielä menevältä, joten tuskin hän pysäyttää jalkojasi vielä.
- Viron kassialmat ry
modellille,pitää ratakiskosta vääntää malli
- y.b ohvina :)
moraalinvartija kirjoitti:
eiköhän sitten kannata kysyä, mitä tahtoo kyseisellä lauseella viestittää. minulle se on sitä mitä tarkoittaa että "taistella tämän rakkauden puolesta "eli liputtaa vihreää valoa mutta kuulostaa sitoutuvalta. mutta sinä taas kuulostat vielä menevältä, joten tuskin hän pysäyttää jalkojasi vielä.
Yksinkertainen rose parka sentään tekee parhaansa :)
y.b ohvina :) kirjoitti:
Yksinkertainen rose parka sentään tekee parhaansa :)
yksinkertaisena on parempi olla kuin kierona ihmisenä.
- Oikea Vastaus
Nainen oli sodassa lottana ja tottunut, että kaikesta taistellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741101Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898