Kuka kuvassa?

20

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistaasia ei kirj.

      kiinni jo,ääliö!

      • ei tartte olla nyt tollanen.


      • pistaasia ei kirj.


      • modelli kirjoitti:

        vaan ajan kysymys. Sama tyyppi asialla kuin niissä edellisissäkin ketjuissa. Mut hei se kesäloma:D

        puuhailla korkkiensa kanssa. Kyllähän tuo "pikkasen" nauratti ainakin täällä :)


      • Ei "pistaasi"eik muu
        pistaasia kirjoitti:

        puuhailla korkkiensa kanssa. Kyllähän tuo "pikkasen" nauratti ainakin täällä :)

        Mjoo. Mutta kyllä modellilla on vähän kusta päässä kuitenkin.


      • Ei "pistaasi"eik muu kirjoitti:

        Mjoo. Mutta kyllä modellilla on vähän kusta päässä kuitenkin.

        se on siun mielipide..


      • Ei "pistaasi"eik muu kirjoitti:

        Mjoo. Mutta kyllä modellilla on vähän kusta päässä kuitenkin.

        ??? kerro niin katson voinko auttaa.


      • SoKaI
        modelli kirjoitti:

        ??? kerro niin katson voinko auttaa.

        Ei, nää alotukset puhuu puolestaan.


      • VvP
        pistaasia kirjoitti:

        se on siun mielipide..

        No mä tiedän että sä olet peukku hanurissa hymyillen, siellä kun sä näitä aloituksia luet.


      • VvP kirjoitti:

        No mä tiedän että sä olet peukku hanurissa hymyillen, siellä kun sä näitä aloituksia luet.

        miussa nyt noin ärsyttää?


      • VvP
        pistaasia kirjoitti:

        miussa nyt noin ärsyttää?

        Mii en tiiä. Ehkä se että sä ilmeisesti diggailet näistä modellin tuoreimmista aloituksista.


      • VvP kirjoitti:

        Mii en tiiä. Ehkä se että sä ilmeisesti diggailet näistä modellin tuoreimmista aloituksista.

        nauratti, oli ihan omassa aloituksessa, ei täällä miehen logiikassa. Tältä sivulta en ole lukenut kuin tämän aloituksen.

        Mitä väliä sillä on mistä mie tykkään? Vai onko sillä jotain väliä?


      • VvP kirjoitti:

        Mii en tiiä. Ehkä se että sä ilmeisesti diggailet näistä modellin tuoreimmista aloituksista.

        ketju eikä sinun zättiposti kiukku-kiukku ketju. Avaa modelli on vittupää oma ketju tonne niin saan minäkin joskus jotain hupia.


      • SoKaI
        modelli kirjoitti:

        ketju eikä sinun zättiposti kiukku-kiukku ketju. Avaa modelli on vittupää oma ketju tonne niin saan minäkin joskus jotain hupia.

        Ei kyllä modelli on vastenmielinen jo tässä ketjussa.


      • SoKaI
        modelli kirjoitti:

        ketju eikä sinun zättiposti kiukku-kiukku ketju. Avaa modelli on vittupää oma ketju tonne niin saan minäkin joskus jotain hupia.

        Minä en näet ole turhia aloituksia syytävä kusipää.


      • pistaasia ei kirj.
        pistaasia kirjoitti:

        puuhailla korkkiensa kanssa. Kyllähän tuo "pikkasen" nauratti ainakin täällä :)

        tulit kommentoimaan sivunikilläsikin :-)


      • pistaasia ei kirj. kirjoitti:

        tulit kommentoimaan sivunikilläsikin :-)

        Kyllä tämä on ihan jotain muuta kuin sivunikki..

        Mutta näyttää toi nikki siunkin mieleen olevan :)

        Noh, ei se mitään. Hyvä kun jo hymyilyttää sielläkin.


      • pistaasia kirjoitti:

        Kyllä tämä on ihan jotain muuta kuin sivunikki..

        Mutta näyttää toi nikki siunkin mieleen olevan :)

        Noh, ei se mitään. Hyvä kun jo hymyilyttää sielläkin.

        se korkki kiinni!!!


      • modelli kirjoitti:

        se korkki kiinni!!!

        kohta avata tätä menoa...

        :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe