Kylpä kesti!

Olen muuten löytänyt oivan (ei siideri) krapulalääkkeen ja se on toi Magyar Fehér Bor ja toimii, hedel-mällinen, kuulas, hieman kipakka roskikseen viittava tuoksu, kuin daami kenen vierestä tänään heräsin. Outo juttu miten toikin muija tänne joutu. Onks muuten ziselii näkyny ?

38

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiipiii! tänään on lauantai ja voi taas tähtee radalle. Sen takia täälläkin on vissiin näin hiljaista.

      • heräämön hoitsu

        Tänään on sunnuntai


      • Se on.
        heräämön hoitsu kirjoitti:

        Tänään on sunnuntai

        Tänään _on_ maanantai.

        Nyt töihin!


      • heräämön hoitsu kirjoitti:

        Tänään on sunnuntai

        Ole hiljaa! älä yritä.


      • 6 michel******

        Magyar=unkarilainen ---itse ääntävät :mojor


      • modeIIi
        Se on. kirjoitti:

        Tänään _on_ maanantai.

        Nyt töihin!

        En ole eläessäni töissä ollut, enkä menekään
        läträän mieluummin


      • modelli
        modeIIi kirjoitti:

        En ole eläessäni töissä ollut, enkä menekään
        läträän mieluummin

        Mene pois RIESA! Hanki oma palsta!!!


    • Alma Kassilainen

      Se daami olin minä--lainasin vähän rahaa ja Rolexin

      • Et sä voi olla kahdessa paikassa.


      • Alma Kassilainen
        modelli kirjoitti:

        Et sä voi olla kahdessa paikassa.

        Minä olenkin yksi kolmosista, siksi näit kaksoiskuvia


    • Oikeesti tää "magis" toimii, mä oon yrittänyt fiksaa itteeni kondikseen kaiken maailman lääkkeillä ja hokkus pokkus konsteilla ilman mitään näkyvää tulosta. Sitä paitsi tää menee suoraan pylvääseen.

      • Rezina Pihkala

        Ei viinintuntija juopottele, sitä varten on taas kossu ja Lasol


    • Onko sulla joka viikonloppu uusi daami ihan oikeasti? :)

      • No ei ole! Minä olen hyvin yksinäinen ihminen.....mitä sä teet ens viikonloppuna tai huomenna tai oikeistaan tänään?


      • modelli kirjoitti:

        No ei ole! Minä olen hyvin yksinäinen ihminen.....mitä sä teet ens viikonloppuna tai huomenna tai oikeistaan tänään?

        Hmm. Entä jos ajattelisit että olen daami jossa on hieman kipakka roskikseen viittava tuoksu? ´´:) Ja mikä vielä pahempaa, jos itse ajattelisin aamulla niin :Z


    • Tietääkö herra, mitä nuo sanat juomassasi tarkoittavat?

      • Jokainen joka on tehnyt ensimmäisen tilinsä postimerkkejä vaihtaen, tiettä että kyseessä on Unkarilainen valkoviini. Mutta miten herra ruudun sillä puolella, tietääkö mitä tämä tarkoittaa. ---> vas kalap szar fej segg nyalás Modell


      • modelli kirjoitti:

        Jokainen joka on tehnyt ensimmäisen tilinsä postimerkkejä vaihtaen, tiettä että kyseessä on Unkarilainen valkoviini. Mutta miten herra ruudun sillä puolella, tietääkö mitä tämä tarkoittaa. ---> vas kalap szar fej segg nyalás Modell

        Valkoviini vissiin niin, mutta mitä se nimi tarkoittaa. Unkaria en osaa puhua, kuten et sinäkään, mutta siitä ei ollut nyt kyse.
        Jaja aika myöhäisellä iällä olet ensimmäisen tilisi sitten tehnyt. Oletko ikinä käynyt Madeiralla?

        *arvoituksellinen hymy*


      • dazu kirjoitti:

        Valkoviini vissiin niin, mutta mitä se nimi tarkoittaa. Unkaria en osaa puhua, kuten et sinäkään, mutta siitä ei ollut nyt kyse.
        Jaja aika myöhäisellä iällä olet ensimmäisen tilisi sitten tehnyt. Oletko ikinä käynyt Madeiralla?

        *arvoituksellinen hymy*

        Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä? En ole käynyt, mitä ihmettelen itsekkin.


    • Valkoviini on mulle huono krapulalääke(jos pystyisin juomaan alkoholia krapulassa) Jos olen edellisenä iltana juonut valkkaria, seuraavana päivänä ajatus valkoviinistä tuo suuhun kissanpissan maun :( Sama ongelma nykyään muutenkin usein valkoviinistä. Punkussa taas on tanniinia, ei sekään käy yhtä lasia enempää. Täytyy vissiin ruveta absolutiksi :(

    • Onko sinulla kissoja?

      • Mulla vai? Ei ole. Enää. On joskus ollut, kun en vielä ollut niille allerginen.


      • yybee kirjoitti:

        Mulla vai? Ei ole. Enää. On joskus ollut, kun en vielä ollut niille allerginen.

        Ei kun dazulla:D Joo niistä toipuminen vie aikansa. On niitä vähä tanniinisiä tai jopa tanniinittomia punkkuja, esim Valpolicellala ainakin löytyy, mutta siinnä se punkun juju juuri on. Oletko kuullut koskaan buranasta?


      • modelli kirjoitti:

        Ei kun dazulla:D Joo niistä toipuminen vie aikansa. On niitä vähä tanniinisiä tai jopa tanniinittomia punkkuja, esim Valpolicellala ainakin löytyy, mutta siinnä se punkun juju juuri on. Oletko kuullut koskaan buranasta?

        Miiinustajalle terkkuja, että en mä oikeasti absolutiksi ole ryhtymässä ;)

        Tanniini on ongelma nimenomaan juodessa, ei krapulassa. (En ole punkkua koskaan voinut juodakaan niin paljon, että siitä tulee krapulaa, pari lasia menee vielä kyllä hyvin, ehkä kolmekin)

        Tanniini vaikuttaa yli kahden lasin niin, että iho alkaa kihelmöidä, alkaa nukuttaa, kurkku tuntuu paksulta. Ei siihen burana auta. Päänsärystä en kärsi juuri koskaan.


      • yybee kirjoitti:

        Miiinustajalle terkkuja, että en mä oikeasti absolutiksi ole ryhtymässä ;)

        Tanniini on ongelma nimenomaan juodessa, ei krapulassa. (En ole punkkua koskaan voinut juodakaan niin paljon, että siitä tulee krapulaa, pari lasia menee vielä kyllä hyvin, ehkä kolmekin)

        Tanniini vaikuttaa yli kahden lasin niin, että iho alkaa kihelmöidä, alkaa nukuttaa, kurkku tuntuu paksulta. Ei siihen burana auta. Päänsärystä en kärsi juuri koskaan.

        No enpä ole aikaisemmin moiseen tapaukseen törmännyt. Minulla se kihelmöinti ja turvotus (paksuuntuminen) tuntuu ihan eri paikassa, myös krapulassa, eikä siihen mitään buranaa pidäkään ottaa, mutta toi nukuttaminen tuntuu jokseenkin tutulta, sitten kun se turvotus on lakannut.


      • modelli kirjoitti:

        No enpä ole aikaisemmin moiseen tapaukseen törmännyt. Minulla se kihelmöinti ja turvotus (paksuuntuminen) tuntuu ihan eri paikassa, myös krapulassa, eikä siihen mitään buranaa pidäkään ottaa, mutta toi nukuttaminen tuntuu jokseenkin tutulta, sitten kun se turvotus on lakannut.

        Jep, jotenkin mä arvasinkin sun vastauksen :D

        Joo. No on tanniinille yliherkkiä aika paljon, en ole ainoa. Harmi, koska punkku on hyvää.. Noh, ei sitä tarvi tietty paria lasia enempää juodakaan. Sithän se maku alkaa ollakin jo toissijainen asia.


      • yybee kirjoitti:

        Jep, jotenkin mä arvasinkin sun vastauksen :D

        Joo. No on tanniinille yliherkkiä aika paljon, en ole ainoa. Harmi, koska punkku on hyvää.. Noh, ei sitä tarvi tietty paria lasia enempää juodakaan. Sithän se maku alkaa ollakin jo toissijainen asia.

        Miten niin arvasit....se sun pääkipu johtuu huonosta seurasta, ja toiseksi tulee maku.


      • modelli kirjoitti:

        Miten niin arvasit....se sun pääkipu johtuu huonosta seurasta, ja toiseksi tulee maku.

        Mikä pääkipu?? :D

        Kuinka paljon olet sitä krapulalääkettä nyt nauttinut? :D

        Nyt suihkuun :)


      • yybee kirjoitti:

        Mikä pääkipu?? :D

        Kuinka paljon olet sitä krapulalääkettä nyt nauttinut? :D

        Nyt suihkuun :)

        No hartiasärky vai mikä kihelmöinti se nyt oli. Turvotuksesta päätellen...ihan tarpeeks:D


      • laardimies
        yybee kirjoitti:

        Jep, jotenkin mä arvasinkin sun vastauksen :D

        Joo. No on tanniinille yliherkkiä aika paljon, en ole ainoa. Harmi, koska punkku on hyvää.. Noh, ei sitä tarvi tietty paria lasia enempää juodakaan. Sithän se maku alkaa ollakin jo toissijainen asia.

        Varokaa yybeen tekemiä viineja
        Minulle kävi näin

        http://www.youtube.com/watch?v=UH800q8qQsg



    • Vielä parempi krapulalääke on ennaltaehkäisy ja maltillinen ottaminen.

      • Oot sä ollu jossain parantolassa kun ei sua ooo näkyny.


    • Joo, pääsin lomille sieltä. Lääkitys on kunnossa :D

      Ei sentään. Nyt on elämässä taas tälläinen vaihe että kotona oleminen tuntuu ihanalta ja oman ajan ottaminen tärkeätä. Ei jaksa juosta koko aikaa.

      • Kivaa et sä pääsit lomille nyt voidaan lähtä juhlimaan lauantaita, mun mielest toi oman ajan ottaminen tuntuun kans tosi tärkeeltä, meikäläinen otti sen haltuun kun pääsin riparilta....joskus 70 luvul:@


    • Juhlin jo 2 yötä putkeen ihmisvilinässä. Sitä paitsi nyt on sunnuntai :--D

      • Ja miks vitus tää suomi24 on tehty näin helvetin hankalaksi, hitto. Vastaaminen oikein on yhtäkkii ylivoimasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe