Maailmanloppu vs. koiranpaska katupölyllä

Ota kantaa, voiko koiranpaska katupölyllä siirtää maailmanloppua. Mielestäni koiranpaskaa on niin paljon, että käsite maailmanloppu ei mahdu enää edes nykytieteeseen.

12

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocuta

      Eilen aamulla kun hämärässä lähdin kotoani arkeen taaplaamaan, niin meinasin liukastua kun yhteen paska kinokseen kantapääni iskin...

      Niin en mä tiedä mistä helvetti sä puhut, muuta kunhan turisen.

    • vänksy

      ihminen, jota nuo koiranpaskat ei haittaa. :) Musta ne on varma kevään merkki, eikä mulle tuota ollenkaan vaikeuksia väistellä niitä. Ymmärrän sen ettei ne nyt missään lasten leikkipaikoilla oo kivoja, mut jos nyt jossain tienvarsilla on, niin voi kauheeta. Kyllä ne siellä mahtuu olemaan. Suurempia murheitakin tässä maailmassa on kuin iänikuiset koiranpaskat. Ja jos joku ihminen koiranpaskasta muka traumatisoituu loppuiäkseen niin lupaan korvata kyllä hänen terapiaistuntonsa.:)

      • MUTAVYÖRYT:::!1#+

        .

        aiheuttavat * MILJOONIEN '* menetyksiä, poissaoloja ja muuta ylimääräistä lääkärissäkäyntiä!!!!111!!!

        .


      • hjkhjfjkfk

        Sanoo ehkä itsekkin koiranomistaja.


    • sirpamaikkarilta

      Joillekkin se tuntuu olevan maailmanloppu. Onneks mä selviän kuitenkin asiasta vaikka joka helvetin kerta kun koirien kanssa tuun lenkiltä niin saan pestä kahden koiran tassut. Ovat meinaan siinä koiranpaskassa.

      Nää koiranpaskakeskustelut on oikeestaan mieltä lämmittäviä. Se kertoo että ihmisillä on loppupeleissä kaikki hyvin eikä huolia ja ongelmia näköpiirissä. Ei kai muuten kukaan jaksa paskasta valittaa.

    • maniamania

      on koiranpaskoja enemmän ja huomaathan, ettei maailmanloppua ole vielä tullut? Se on mitä ilmeisemmin siirtynyt jonnekin. Voin aika hurskaasti sanoa, ettei minun koira paskanna kadulle ja siten ulostun pois koko paska-aiheesta :)

    • Noona

      tänä keväänä ärsyttää, kun nuo ääliöt antoivat koiransa paskantaa kävelyluiskan päälle kasattujen lumikinosten päälle, eihän se paska siitä mihinkään kadonnut, vaikka lumi katosi. Nyt joutuu kiertämään ajotien kautta, ettei tarvi hyppiä paskojen seassa. Ärsyttää. Voisin myrkyttää kaikki koirat näistä taloista. Täällä ei sitäpaitsi edes saisi pitää lemmikkejä. Yksikin lahopää käyttää kissaansa tuolla lasten leikkipaikalla pyörimäss.

      • PASKIT:::.!!!11%#?+

        .

        likaavat puhtoiset katumme!!!!!!111!!!

        .


    • että ei tässä pienempiä ongelmia kerkii ajatella, kun joutuu sombailee miinojen joukossa kuin jossain karjahaassa.

      • TULOSSA:::..!!!1%#+?

      • TULOSSA:::..!!!1%#+? kirjoitti:

        .

        http://www.youtube.com/watch?v=gWTjjm-Gg3c

        .

        vaan onneksi niitä ei monella poliisilla ole kuitenkaan. Vastustan kotieläinten pitoa. Eläköön city-ketut. Varsinainen kettutyttö flamingotarhassa. Luonnolla on keinonsa.


      • STETSONIA::.!!!1#%+?
        zombbari kirjoitti:

        vaan onneksi niitä ei monella poliisilla ole kuitenkaan. Vastustan kotieläinten pitoa. Eläköön city-ketut. Varsinainen kettutyttö flamingotarhassa. Luonnolla on keinonsa.

        .

        sille joka oli tehnyt tuon taustavideon

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe