tätä täällä, mutta nyt mulla ei ole ketään kenelle puhua, kun puhelimen kenttä on kaatunut ja tuolla sataa niin vi'usti ettei viitti lähtee mihinkään. V!ttu mä heräsin aamulla tuolta alakerrasta mikä oli kuin sodan jäljiltä, keittiö ihan paskana, naisten alusvaatteita pitkin kämppää, ja mikä pahinta niin jotain saatanan herhiläisiä tai ampiaisia koko v!tun kämppä täynnä. Pakko tilata huomenna joku siivousfirma tänne, onneksi tänne ylös ei ole kukaan eksynyt, on edes joku mesta missä voi toipua ja järsiä pizzaa............olis muuten ollu näkemisen arvoinen ilme kun pitzzakuski toi ton herkun ja sanoin sille, että tuu sisään venaa mä käyn hakee fyrkkaa tuolta ylhäältä. Olis kiva jos olis joku muistikuva viikonlopun tapahtumista, mutta kun ei oo hajuakaan kuka täällä on ollut.
http://youtu.be/go4E4tNGQks
Mun ei pitäis kertoa...
5
194
Vastaukset
Tunnussana kannatais tietää ja roskapussi muistaa viedä :) Onneksi et lähtenyt baanalle. Silloin vois jälki olla paljon pahempi...
Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(
- xxx
modelli kirjoitti:
Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(
Anna roskapussit pizzakuskille, saavat raaka-ainetta roskaruokaansa
- sxthsnse ei kirj.
modelli kirjoitti:
Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(
ääh :) En kestä lukea mitään noin surullista joulujutskaa. Kamala väärinkäsitys!
Uittu se kuski unohti mun limpparin, joutuu juomaan jotain tonicii....mut ei paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
