Mun ei pitäis kertoa...

tätä täällä, mutta nyt mulla ei ole ketään kenelle puhua, kun puhelimen kenttä on kaatunut ja tuolla sataa niin vi'usti ettei viitti lähtee mihinkään. V!ttu mä heräsin aamulla tuolta alakerrasta mikä oli kuin sodan jäljiltä, keittiö ihan paskana, naisten alusvaatteita pitkin kämppää, ja mikä pahinta niin jotain saatanan herhiläisiä tai ampiaisia koko v!tun kämppä täynnä. Pakko tilata huomenna joku siivousfirma tänne, onneksi tänne ylös ei ole kukaan eksynyt, on edes joku mesta missä voi toipua ja järsiä pizzaa............olis muuten ollu näkemisen arvoinen ilme kun pitzzakuski toi ton herkun ja sanoin sille, että tuu sisään venaa mä käyn hakee fyrkkaa tuolta ylhäältä. Olis kiva jos olis joku muistikuva viikonlopun tapahtumista, mutta kun ei oo hajuakaan kuka täällä on ollut.

http://youtu.be/go4E4tNGQks

5

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnussana kannatais tietää ja roskapussi muistaa viedä :) Onneksi et lähtenyt baanalle. Silloin vois jälki olla paljon pahempi...

      • Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(


      • xxx
        modelli kirjoitti:

        Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(

        Anna roskapussit pizzakuskille, saavat raaka-ainetta roskaruokaansa


      • sxthsnse ei kirj.
        modelli kirjoitti:

        Toi roskapussi on hyvä salasana mut ei sitä nyt enää voi käyttää kun sä sanoit sen täällä. Mikähän mahtaa olla joulukuusten keskihinta tänä jouluna, kun mua ei pidättele talvisin täällä Suomessa kuin se, että pitää hankkia mutsille kuusi....huoltomies vie sen sitten pois, näin on sovittu. Kerran olin Italiassa ja tapasin siellä kivan fridun jonka kanssa muhinoitiin ja tehtiin kaikkee kivaa, sitten tuli joulukuun 1/2väli ja mä sanoin sille, että mun pitää käydä Suomessa. Tää friidu jonka nimi oli muuten Illucia, kysyi tietysti miksi juuri nyt kun on kivaa, noh pakkohan mun oli kertoa sille totuus......kun olin niin rakastunut siihen, että meen ostaa mutsille kuusen, mut tuun heti takas,............ no ei tarvinnu mennä:(

        ääh :) En kestä lukea mitään noin surullista joulujutskaa. Kamala väärinkäsitys!


    • Uittu se kuski unohti mun limpparin, joutuu juomaan jotain tonicii....mut ei paha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe