Vapaa kuvaus

Katson+tv:stä+mieluiten:+dokumentitKotieläimet:+KissaEn+pidä:+MaanantaiParhaat+matkakohteet:+Siperia,+Norja,+Italia,+Bulgaria,+UnkariKoulutus:+Valmistunut.Ammatti:+Tiede/teknologiaSiviilisääty:+SinkkuLapset:+En+oikein+tiedä.Hakusanat:+feedee,+lihotus,+bhm,+lihominen,+foodee,+fa,+gainer,+bbw(ihania+:),+ssbbw(ihania+:),+mutual+gainer.

Aloituksia

6

Kommenttia

141

1. Olen aina nauttinut pyöreistä pehmeistä masuista naisilla, mielestäni ne ovat ihania. En kuitenkaan tiennyt että haluaisin pyöreän ison mahan itselleni.

Aikaisemmin minulla oli litteä vatsa ja olin normaalipainoinen. Kaikki kuitenkin muuttui kun jäin kävellessä auton alle. Sääreni ja nilkkani murtuivat. Nilkka + sääri leikattiin mutta en saanut varata jalalla kahteen kuukautee ja kävelin kepeillä. Tuona aikana huomasin että aloin syömään herkkuja koko ajan enemmän ja kahden kuukauden päästä minulla oli pieni pehmeä maha. Huomasin että aloin leikkimään mahalla, hyväilemään mahaa entistä enemmän. Mahan syöminen täyteen alkoi tuntua hyvältä, kiihottavalta ja eroottiselta.

Päätin kasvattaa itselleni pyöreä pehmeän mahan. Olen tahallisesti lihottanut itseni normaalipainosta > ylipainoon. Mahani on pyöreä kumpu, joka on alkanut roikkumaan hieman + minulle on myös kasvanut mies tissit.

Jätin liikunnan vähemmälle, aloin syömään herkkuja todella paljon. Syön viikossa paljon suklaata, kakkuja + pikkuleipiä ja pullaa. Olen laiskistunut ja minusta on tullut huonokuntoinen sohvaperuna. Vuoden aikana painoa on tullut lisää 18kg. Olen mielestäni saanut paljon aikaan yksin, mutta lihottajan avulla olisin paljon pulleammassa kunnossa.

Olen tällä hetkellä sinkku, unelmani olisi löytää nainen joka pitäisi ylipainoisista miehistä ja pyöreästä mahasta. Vielä ihanampaa olisi jos nainen auttaisi minua lihoamaan ja kasvattamaan mahaani isommaksi. Mikäli minun lihottaminen tapahtuisi salaa niin se olisi vieläkin parempi.

Todellakin nautin lihomisesta ja itseni lihottamisesta, on ihana nähdä kuinka maha paisuu isommaksi, pehmeäksi ja kuinka vaatteet jäävät pieneksi.

Olisi kiva kirjoitella kanssasi feederi että miten olet saanut miehesi lihoamaan, jos haluat kirjoitella niin sähköpostiosoitteeni on crisium(ät)suomi24.fi

Sähköpostiin saa kirjoitella myös kaikki lihottamisesta ja lihomisesta kiinnostuneet.
  2. Hei. Täällä kirjoittelee saman diagnoosin saanut henkilö. Käytän myös Creon lääkitystä päivittäin. Jos haluat kysyä sairaudesta tai lääkityksestä niin laita minulle sähköpostia. En ole lääkäri mutta voin keroa sairaudesta, lääkityksestä omakohtaisella kokemuksella. Sähköpostia voi minulle laittaa [email protected]

Terveisin Schwahman Syndroma diagnisoitu 22-vuotta sitten + Creon 10000 lääkitys.