toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Olisko liikaa
Tekee niin mieli voinkoha etes ääneen sanua Olen salaa katsellu kartiinin takaa kuinka jalakses on liukkaat Potkuski se12257Rakkauden jäljet
Pakkasaamu aurinkoinen olen jo Sinua niin paljon - aatellu Olen kulkennu jo monet - tiet järvellekki päin jos oisin nähn6257Tuulen soittoa
Tuuli - koskettaa saa kukkasen keinumaan Hennon - heinän silkin tavoin aaltoilemaan Yön - usvan pyyhkii suurella pyyhke2257Huurteiset hiukset
Talven lumoa, syvää rauhaa, koskematonta valkoista hankea. Siihen samaistuin, oi rakas synnyinmaa, äitimaa, sun povella2255Aamun hymniä
Taas armas aurinkoinen aamu tiemme tuonne vei ja sieltä toi Kätemme lyömme syteen ja saveen raahamme pesäpuutamme paik8253No nyt se alkoi
Eihän siihen tarvittu kuin yksi puhelinsoitto See sulatti taivaalta alas satavat lumihiutaleetki Entäs tuo suuri aalto8250Avasin oven
Astuin kynnykselle, mustarastaan laulun kuulen. Tästä se taas alkaa, alkaa meidän laulu, uskomattoman. Laululle Yhteisi8249Osaisinkoha?
Etes tämän yhden kerran, sanoa ne oikeat sanat? Joissa ois se, jota olet pitkään odottannu? Enhän yksin voi tätä onne8249Noitaki päiviä
Miten sitä välillä on niin tunteellinen Sillon tuntuu näyttää niin ruusunhohtoiselle Töitäänki tekee ihan eriaaltopit8249Yltä.
On karissu raamien kovuus, syttynny sisäinen valo, sydän on lämmön lies. Hällä on aina aikaa, pysähtyy ja katsoo silmii6249Lehdetön puu
Alas sinusta tuun Alas sen pitkän matkan kaartelin kuin kotka Kuvasin katseellani näin niin paljon Näin keväästä syks8246Sepelkyyhkynen
Sinäkö luokseni - lensit nokassas - kirje taivaastako - asti se on - tunne Rakkauden - arvon sen puhtauden - kauneuden4246Älä sano
Sanat vain särkis älä sano. Ole vaiti Tuon hiljaisen metsän reunan, sen jokaisen puun, tuon harmaan rakkaan, ladon ovi10245Sotaorvot
Tämä on päivä, nostan jalustalle tiedän suuren joukon. Aiheemme Itsenäisyydelle ei ole kellä meillä on se hienoin iltap4244Taulu
Takana ikkunaruudun, katseeni vangitsee, taulu niin rauhoittava, sivellin kädessä tekee liikkeen, keltaista väriä vihreä0244Pakkasaamussa
Sinä luet minua, näät hymyni alle. Onhan hetki tää, vain tämä kerta. Jospa rakastaisimme niin, kuin tämä ois, tämä ain4244Jota ei tunne
Sillä on yllä surullinen, murheellinen tulee etenee ei sano mitää. Eikö oo näkyä, kykyä esiin luoda? Miks sydämessä a10243Kosketuksen
Ovea avaat sätees tervehtii. Lämpöäs henkii oot lähelläni. Täyttyy ilmapiiri. Tunteitten vuonoissa virtaa. Silta väl6242Paleltaa
Sen taas niin moni saanut kokea, kylmät välinpitämättömät katseet. Jouluinen retki on Jouluyö,luona kirkon sen suuren k8242Jääny kuva
Esiin herää, miten se onkaa lämmittänny. Lasna kun kuljin kouluun, ohi tuon pienen mökin. Sielä asui yksin pieni raatar10240