Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Näinpä+se+onneksi+oli😉+Jos+ihan+vakavasti+puhutaan,+niin+päinvastoin+kuin+oma,+uusi+sukupolvi+suorittaa+"kaiken"+nykyään+netissä,+seurustelut+sun+muut,+jos+siihen+asti+joskus+päästään.++Koronavuodet+vielä+lisänneet+tätä.+Kasvotusten+ei+oman+ikäisiä+välttämättä+nähdä+kuukausiin.+Se+on+oikeasti+vähän+surullista.
  2. Jaha,+en+ymmärrä+yhtään,+mistä+tässä+on+perimmältään+kysymys,+kun+en+ole+hetkeen+lukenut+palstaa.++Enkä+jaksanut+lukea+pitkää+ketjua+kovin+pitkälle.Mutta+en+ymmärrä+mitä+heikompaa(whaaattt?)+on+naisissa+tai+että+olisivat+typerämpiä+kuin+miehet,+hah..+Tulee+mieleen+muutamakin+mies-hupakko:)En+ole+itse+sua+pitänyt+koskaan+miehenä,+enkä+pidä.+En+muista+oikein+koskaan+olettaneeni+että+joku+naiskirjoittaja+olisikin+mies.+En+edes+tajua+pointtia.+Kuka+siitä+mitään+saisi?+Totta+kai+hetken+ilon,+mutta+jos+kirjoittaa+pidempään+rekatulla+nikillä,+silloin+pitäisi+olla+jo+henkisesti+nainen.+Ja+silloin+en+edes+näkisi+siinä+mitään+ongelmaa.+Tai+toisinpäin.+Jos+esiintyy+miehenä+pidempään.+Silloinhan+pitää+itseään+ainakin+jossain+mielessä+miehenä.+Mitä+muuta+iloa+siitä+olisi?+Ja+mitä+ideaa?Mullakin+on+ollut+enemmän+ongelmia+naisten+kuin+miesten+kanssa.+Esim.+työpaikoilla.+Olen+kokenut,+että+naiset+puukottaa+selkään,+vaikkapa+kesätyöpaikoilla,+jotka+on+olleet+naisvaltaisia.+Mussa+on+nähty+jotain+epäilyttävää,+koska+mua+ei+ole+mielletty+tyypillisenä+naisena.+Mutta+työssä+ja+opiskeluissa+miesvaltaisella+alalla+on+ollut+helppoa.+Mulla+on+kai+jossain+määrin+miehen+aivot.+Sinänsä+hassua,+että+mua+ei+muistaakseni+koskaan+ole+luultu+näillä+Suomi24+.palstoilla+mieheksi.++Olenkin+epäillyt,+että+se+johtuu+siitä,+että+joku+"super-epäilijä"-+tietää+mut+somesta.+Siihen+on+tullut+viittauksia+aikojen+mittaan.+Muutenkin+epäilen,+että+ne+mieheksi+haukkujat+on+ehkä+sittenkin+ainakin+osittain+miehiä.Sä+ehkä+pelotat+niitä,+ehkä+ne+on+ihastuneet:)+Ja+pelkäävät,+että+paljastutkin+mieheksi:)
  3. Laskisin+oikeastaan+kunnolla+exäksi+vain+yhden+miehen.+Eli+henkilön,+jonka+kanssa+olin+yhdessä+19-22+-vuotiaana+eli+neljä+vuotta.(Muut+ovat+olleet+kuukausia+kestäviä+seurustelusuhteita,+eli+tavallaan+mun+silmissä+pelkkää+tapailua).++Hänen+kanssaan+en+kykenisi+nukkumaan+yhdessä+monestakaan+syystä.+Ensinnäkin+ero+hänestä+tuli+juuri+siksi,+että+en+kyennyt+enää+nukkumaan+hänen+vieressään,+koska+minua+pelotti.Toiseksi+se+pelon+syy+eli+hänen+mielenterveysongelmansa.+Syytön+hän+niihin+oli,+mutta+vaikka+hän+ei+ollut+väkivaltainen+fyysisesti,+minua+ahdisti+hänen+läsnäolonsa+suhteen+loppukuukaudet.Kolmas+syy+on+se,+mikä+olisi+myös+perusteena+myös,+jos+nykyinen+mieheni,+jonka+kanssa+olen+ollut+melkein+30+vuotta.+olisi+eksäni,+tietäisin+että+suhteen+loppumisen+jälkeen+yhdessä+nukkuminen+johtaisi+siihen/tarkoittaisi+sitä,+että+hän+haluaisi+seksiä.+Eli+nämä+pidemmät+suhteet+itsellä+ovat+olleet+sellaisten+miesten+kanssa+joille+yhdessä+nukkuminen+tarkoittaa+yleensä+seksiä.+Vaikkei+tietysti+joka+päivä+ja+hetki,+mutta+noin+periaatteessa.+Aika+moni+mies+on+noin+yksioikoinen.Toisaalta,+jos+tarkoitit,+että+voisinko+harrastaa+seksiä+eksän+kanssa,+niin+vastaus+on+ei,+en+voisi.+Koska+eroon+on+aina+ollut+joku+tärkeä+syy+ja+tunteiden+haihtuminen.+En+halua+seksiä+enää+ihmisen+kanssa,+jota+kohtaan+tunteet+ovat+loppuneet.+Mulle+ei+jää+ihmistä+kohtaan+pelkkä+himo,+jos+muuten+ihminen+ei+enää+herätä+rakkaudellisia+tunteita.+En+tosin+mitenkään+vihaa+tätä+exääni.+Pikemminkin+säälin,+Sääli+ei+riitä+lähellä+nukkumisen+syyksi.+Siitä+tulisi+vain+ahdistava+olo.
  4. Oikeasti+itsekin+törmäsin+omaan+yläasteihastukseeni+(ihastus+kesti+vuosia)+tässä+jokin+aika+sitten+kaupassa.+En+minäkään+voi+enää+ymmärtää.+Noh,+tai+tavallaan+juu,+koska+hän+muistutti+silloin+aikanaan+(ei+enää)+ulkonäöltään+Robin+Hood-+sarjan+nimihenkilöä,+pitkä+tumma+tukka+ja+tummat,+kohtalokkaat+kulmakarvat+😄+Luonteen+kuvittelin+hänelle+ihan+itse.+Enkä+kovinkaan+todenmukaisesti,+selvisi+myöhemmin,+vaikkemme+koskaan+edes+juuri+jutelleet.