Kenen artistin musiikki

Anonyymi

on koskettanut tänä kesänä eniten? Mitä olen kuunnellut ja fiilistellyt eniten?

84

1096

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääaaiallisesti ......... Blondie, Barry White, Bill Withers, David Bowie.

      • Anonyymi

        Eri kesinä ainakin minulla on ollut eri musiikkia, se vaihtuu vähän


    • Anonyymi

      En oikeastaan mitään sen erityisemmin, musiikista lepokausi menossa.

    • Sekalaista poppia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Masentavaa seesteistä musaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentavaa seesteistä musaa.

        Kannattaa kuunnella alusta loppuun. Se on tarina kokonaisuudessa. Ei yksittäisiä biisejä. Parhaat albumit yleensä on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella alusta loppuun. Se on tarina kokonaisuudessa. Ei yksittäisiä biisejä. Parhaat albumit yleensä on. :)

        Heavy heart of mine? Kesäinen tunnelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heavy heart of mine? Kesäinen tunnelma

        Get your gun, kiss your wife and hug your daughter. Don´t let her fall in love with the pale rider...

        Jos sydän on kevyt, se on aika tyhjä. Mitä painavampi sydän, sen enemmän kaikkea. Heikot pitää mielellään sydämensä kevyenä, koska eivät jaksa muuten kantaa sitä... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Get your gun, kiss your wife and hug your daughter. Don´t let her fall in love with the pale rider...

        Jos sydän on kevyt, se on aika tyhjä. Mitä painavampi sydän, sen enemmän kaikkea. Heikot pitää mielellään sydämensä kevyenä, koska eivät jaksa muuten kantaa sitä... :)

        Ei huono!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Useimmiten on soinut Killer.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuulostat melkoiselta huilistilta. En pussaisi eli ei jatkoon.

    • Mä en oo musaa oikein ees kuunnellut. 🤔

      Mä oon vetänyt vähän väliä musaan...vähän tämän biisin sanoihin uskoen...

      https://youtu.be/z9pBw8Deb3c

      Musa on niin absraktia... ja tunteellista, välillä hiljaisuus on hyvä. 😊

      • Oikeestaan Olli Halonen on raikas tuulahdus pitkiin aikoihin. Kivaa hyymoria ssnoituksessa ja kepeä renkutus.

        https://youtu.be/rLWXzct4l7s

        Kyllä mä tykkään.... kunhsn sälli pitää linjan ja vetäsee sen mukaan useamman biisin. 😊👌

        https://youtu.be/V7crxQRq64o

        Viivin mä muistan vaahtossmmuttimen kokoisena nauravaisena pikkutyttönä. 😁
        Vähän pakko fanittaa, vaikka vähän lässyy...😆


    • Anonyymi

      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        PALSTANVALTAAJA: "Leo Rojas toimii aina. 💙
        https://youtu.be/oaQEeQQ3qy0 Celeste. Hyvät yöt."

        Kiitos hyvästä biisistä. Sitä oli ilo kuunnella! :)

        Itse olen kuunnellut tänä viikonloppuna jalkapallon MM-kisojen virallista biisiä. Marras-joulukuussa 2022 on MM-kisat. Nyt heräsin selvittämään sen millainen on uusien kisojen virallinen laulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=k7BTU0of9y8

        Hyvät heinäkuut! :)

        Ole hyvä. Panhuilu on korvaan mieluinen, joskus tehnyt mieli opetella soittamaan panhuilua, mutten vielä ole saanut aikaiseksi. Ehkä joku päivä saan kipinän ja hakeudun opetettavaksi. :)

        Hyvät heinäkuut, sateiset. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ole hyvä. Panhuilu on korvaan mieluinen, joskus tehnyt mieli opetella soittamaan panhuilua, mutten vielä ole saanut aikaiseksi. Ehkä joku päivä saan kipinän ja hakeudun opetettavaksi. :)

        Hyvät heinäkuut, sateiset. :)

        PALSTANVALTAAJA: "Hyvät heinäkuut, sateiset. :) "

        Onneksi ei joka päivä heinäkuussa ole sateista. On siellä ensiviikoksi aurinkoisiakin päiviä. :)

        Muuten seuraavaa biisiä olen kuunnellut monta kertaa tänä kesänä. Kertoo kauniista intiaaniprinsessasta! :)

        https://www.youtube.com/watch?v=h1BkhvaQ-H8


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        PALSTANVALTAAJA: "Hyvät heinäkuut, sateiset. :) "

        Onneksi ei joka päivä heinäkuussa ole sateista. On siellä ensiviikoksi aurinkoisiakin päiviä. :)

        Muuten seuraavaa biisiä olen kuunnellut monta kertaa tänä kesänä. Kertoo kauniista intiaaniprinsessasta! :)

        https://www.youtube.com/watch?v=h1BkhvaQ-H8

        Hyvä tietää, päästään pihatöihin. :)

        Wig wam bam. :P

        Mä lähden tästä kauppaan, alkaa jääkaappi olla tyhjäksi koluttu. Palataan! :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyvä tietää, päästään pihatöihin. :)

        Wig wam bam. :P

        Mä lähden tästä kauppaan, alkaa jääkaappi olla tyhjäksi koluttu. Palataan! :)

        Hyvää kauppareissua ja hyviä hetkiä pihatöissä. Itsekin ensiviikolla teen pihatöitä leikkaamalla ruohon.

        Samalta Karmalta coveri, jossa on eri sisältö kuin alkuperäisessä. Jotenkin huvittava minusta.

        https://www.youtube.com/watch?v=Fkyl-_nMsQ4


    • Anonyymi

      Beemin Ram Pam Pam, siinä on mukaansa tempaava rytmi ja minähän menen kun tempaisee.
      Tähkän uusin Kaikella on tarkoitus, herkkä stoori elämästä.

      • Hieno artisteja ja hieno biisi. Alkuperäinen on aina tehnyt vaikutuksen. Nuo tunteita ilmaisevat lauluntekijät iskee. Välillä on tarve hempeämmälle, välillä surkealle ja välillä rajummalle musiikille. Fiiliksen mukana.


      • Emberizi kirjoitti:

        Hieno artisteja ja hieno biisi. Alkuperäinen on aina tehnyt vaikutuksen. Nuo tunteita ilmaisevat lauluntekijät iskee. Välillä on tarve hempeämmälle, välillä surkealle ja välillä rajummalle musiikille. Fiiliksen mukana.

        Musiikissa teksti on ainakin puolet silloin kun puhutaan tunteiden tulkki-osastosta. Bilemusa, rock jne. onkin sitten enemmän biitin varassa ja melko sama mitä sanat ovat kun ei niitä kumminkaan erota.. Musiikki on myös kontekstisidonnaista; mieliala ja tilaisuuden luonne vaikuttavat millanen musa passaa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Musiikissa teksti on ainakin puolet silloin kun puhutaan tunteiden tulkki-osastosta. Bilemusa, rock jne. onkin sitten enemmän biitin varassa ja melko sama mitä sanat ovat kun ei niitä kumminkaan erota.. Musiikki on myös kontekstisidonnaista; mieliala ja tilaisuuden luonne vaikuttavat millanen musa passaa.

        Itselleni myös sävel aiheuttaa tunteita sopivissa biiseissä melkeinpä enemmän kuin sanat. Siis sekä että. 😆 Mieliala vaikuttaa paljon mitä haluaa kuunnella ja historiasta löytyy musiikkia, jota ei mielellään edes kuuntele kun niihin liittyy kohtalaisen vahva tunnelataus. Olen ulospäin reipas, tunteiltani stabiili, mutta noiden lisäksi sisäisesti herkkä tunneihminen. Varmaan siksi musiikki voi vaikuttaa aika voimakkaastikin joskus.

        Tänään olisi ohjelmassa Suvi Teräsniskaa ja Elastista ( pari muuta). Kummastakin pidän, vaikka keikka ei ole valittu esiintyjien vaan sijainnin ja päivän mukaan.


      • Emberizi kirjoitti:

        Itselleni myös sävel aiheuttaa tunteita sopivissa biiseissä melkeinpä enemmän kuin sanat. Siis sekä että. 😆 Mieliala vaikuttaa paljon mitä haluaa kuunnella ja historiasta löytyy musiikkia, jota ei mielellään edes kuuntele kun niihin liittyy kohtalaisen vahva tunnelataus. Olen ulospäin reipas, tunteiltani stabiili, mutta noiden lisäksi sisäisesti herkkä tunneihminen. Varmaan siksi musiikki voi vaikuttaa aika voimakkaastikin joskus.

        Tänään olisi ohjelmassa Suvi Teräsniskaa ja Elastista ( pari muuta). Kummastakin pidän, vaikka keikka ei ole valittu esiintyjien vaan sijainnin ja päivän mukaan.

        Syöt mansikoita ja kuuntelet Teräsniskaa 😉 Suvilla onkin mansikkaövereihin sopiva biisi Jos mikään ei riitä 😄

        Parhaimmat balladit ja toisaalta rytmimusabiisit on sellasia, että ne vie mennessään sanoituksesta riippumatta. Varsinkin jos joku asia, tapahtuma tai ihminen tulee niistä mieleen.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Syöt mansikoita ja kuuntelet Teräsniskaa 😉 Suvilla onkin mansikkaövereihin sopiva biisi Jos mikään ei riitä 😄

        Parhaimmat balladit ja toisaalta rytmimusabiisit on sellasia, että ne vie mennessään sanoituksesta riippumatta. Varsinkin jos joku asia, tapahtuma tai ihminen tulee niistä mieleen.

        Katsoit vissiin Googlella? 😁 Kaipaisen keikalle kesämökiltä, ihan autolla pitää mennä ja tulla kun lähin bussipysäkki on 15km päässä ja sielläkin ajaa pitkänmatkan bussit päiväsaikaan. Toteutitko itse Porin Jazz, mitä taisit jossain kohtaa kaipailit ohjelmaan? Oliko hyvä setti? Itsellä on vielä 2 pv jo ostettua keikkalippuja jäljellä tälle kesälle myöhemmin, sillä kertaa julkisilla ja yölläkin liikenne toimii, eikä taksikaan maksa juurikaan (~17km).

        Mansikkaövereitä en ole vielä vetänyt, voisi ottaa tämän kesän tavoitteeksi kyllä. 😉


      • Emberizi kirjoitti:

        Katsoit vissiin Googlella? 😁 Kaipaisen keikalle kesämökiltä, ihan autolla pitää mennä ja tulla kun lähin bussipysäkki on 15km päässä ja sielläkin ajaa pitkänmatkan bussit päiväsaikaan. Toteutitko itse Porin Jazz, mitä taisit jossain kohtaa kaipailit ohjelmaan? Oliko hyvä setti? Itsellä on vielä 2 pv jo ostettua keikkalippuja jäljellä tälle kesälle myöhemmin, sillä kertaa julkisilla ja yölläkin liikenne toimii, eikä taksikaan maksa juurikaan (~17km).

        Mansikkaövereitä en ole vielä vetänyt, voisi ottaa tämän kesän tavoitteeksi kyllä. 😉

        Sattumalta tiesin kun tuli kyselyä tulla sinnepäin mökkisynttäreille jossa yhtenä ohjelmanumerona olis ollut festarit Suvineen päivineen 😀

        Jatsikin jäi väliin, vaikka eilen olis ollut John Legend. Tuli lapsipoliittista ohjelmaa. Mutta, vielä on pes.. kesää jäljellä! 😎


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sattumalta tiesin kun tuli kyselyä tulla sinnepäin mökkisynttäreille jossa yhtenä ohjelmanumerona olis ollut festarit Suvineen päivineen 😀

        Jatsikin jäi väliin, vaikka eilen olis ollut John Legend. Tuli lapsipoliittista ohjelmaa. Mutta, vielä on pes.. kesää jäljellä! 😎

        Yllättävän paljon tällä on porukkaa (enemmän kuin viime vuonna). Eipä olisi palstalaisia täällä bongannut, vaikka olisi samoihin kemuihin osunut. 😆 Mutta kohta aloittaa Suvi, eikä enää sada jäätävää vettä ja aurinko paistaa pilvien välistä. Piti hakea paikallisesta halpahallista lisää varusteita, että muistaa että on kesä.

        P. S. Mitä sitä on kesää jäljellä? 🙃


      • Emberizi kirjoitti:

        Yllättävän paljon tällä on porukkaa (enemmän kuin viime vuonna). Eipä olisi palstalaisia täällä bongannut, vaikka olisi samoihin kemuihin osunut. 😆 Mutta kohta aloittaa Suvi, eikä enää sada jäätävää vettä ja aurinko paistaa pilvien välistä. Piti hakea paikallisesta halpahallista lisää varusteita, että muistaa että on kesä.

        P. S. Mitä sitä on kesää jäljellä? 🙃

        Älä sano, jos tunnet hipelöintiä molemmin puolin, voivat kynis ja välis olla asialla 🤓

        Pes.. istä!

        Antoisaa keikkailtaa 💃


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Älä sano, jos tunnet hipelöintiä molemmin puolin, voivat kynis ja välis olla asialla 🤓

        Pes.. istä!

        Antoisaa keikkailtaa 💃

        Biletän kahvin voimalla, joten ei ne uskaltaisi! Täti osaa näyttää pahan silmää, jos on tarve. Sitä paitsi täällä on paljon alaikäisiä teiniä 15C ”helteessä” napapaidoissa, narutopeissa ja tiukoissa housuissa, eiköhän ne noihin ensimmäiseksi iske (vaikka se onkin aika traagista, eivät välttämättä osaa vielä asettaa sopivan rajoja). Sinänsä itse valitut henkilöt saa hipelöidä ihan vapaasti, muttei tuntemattomat sedät!

        Hauskaa koti-iltaa (jos sellainen on lapsipoliittisista syistä edessä)!


    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle

    • Minkä artistin musiikki on koskettanut eniten, niin HIM on tolla listalla sellaisena kestosuosikkina kärkipaikalla. En sanoisi yksittäiseksi suosikkibändiksi, mutta monet biisit on sinänsä ihan hyviä, ja jos on vähänkään huono fiilis tms. niin mä alan helposti itkemään. Esim. Join me in death, Wings of a butterfly, Killing loneliness ja muita vähän synkkiä biisejä. En tiedä mikä siinä on, jotenkin kai yhdistän HIM:n musiikin sinne 2000-luvun alkuun ja puoliväliin, joka oli tavallaan vaikeaa aikaa mulle, mutta omalla tavallaan niin turvallista arkea, johon usein kaipaan tai olisin halunnut elää nuorta aikuisikääni silloin enkä 2020-luvulla. 🙄 Itse asiassa hyvin harvoin kuuntelen HIM:iä tarkoituksella, mutta esim. eilen kaupassa soi Your sweet 666 ja kotimatkalla pyyhin kyyneleitä silmistä 🙄

      En nyt kaikkia mahdollisia jaksa linkittää, mutta ihan mututuntumalta arvioituna eniten kuunneltujen artistien joukkoon menee Alexia, Italobrothers, Cascada, Avril Lavigne, Scooter, The Doors, Lady Gaga yms. Tämä arvio siis Spotifyn perusteella, autossa mennään sen mukaan mikä radiokanava sattuu löytymään vähän puolikuntoisesta "infotainment" systeemistä 😅 Ja paljon on myös sellaisia yhden hitin ihmeitä, mitä tulee kuunneltua.

    • Anonyymi

      Raadio hitmixiä kuuntelen.

    • Anonyymi

      Dannyn. Joka kerta kun kulen sen määintää, niin haluaisin olla sille oikein hellä. Haluaisin kasvojansa käsitellä!

    • Anonyymi

      Ihan yksityistä artistia olen fiilistellyt iltaisin🥰💔❤🎶

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesä on hiljaisinta musiikkiaikaa kohdallani. Heinä-elokuussa en juuri mitään kuuntele, ellen sitten kotimaisia iskelmiä lapsuudesta.

      - Sheena

    • Tämä on huolestuttavaa, mutta euroviisujen kaksikko Konstrakta ja S10 ovat edelleen kärjessä. Ei vaan ole tullut vastaan mitään koskettavaa tahi tarttuvaa. Niinpä pohdin sitten edelleen mikä on meghan marklen hiusten salaisuus. Kolmas maininta voidaan antaa Jinjerille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Tänäkesänä Afrobeat on maistunut eniten.

    • Anonyymi

      Alkukesästä kuuntelin paljon Mattia ja Teppoa. En juurikaan mitään bilebiisejä vaan sitä rauhallisempaa ja herkempää osastoa. Niistä löytyy kyllä helmiä eikä vähän huonommatkaan kappaleet rasita korvia.

    • Tänä kesänä tietty fiilistellyt tätä konserttia, jossa olin itsekin paikalla, uudestaan 40 vuoden jälkeen. (ei oo mun kuvaama)
      https://www.youtube.com/watch?v=ygOq48tnLyQ

      Pojjaat on säilyneet yhtä ihanina ja Simonin ääni tenhoaa yhä💞

      Sit ihan viimeksi kuuntelin livenä tällaista uutta, nuorta tyyppiä. Epäilen, että tulee vielä pääsemään pitkälle, erityisesti äänensä ja asenteensa vuoksi:

      https://www.youtube.com/watch?v=SCJU4RsmqvI

      • Anonyymi

        Simon on ihan hyvässä kunnossa, mutta tuosta vatsakummusta huomaa ettei hormonit enää toimi täpöllä:)
        Helkkarin aika, mitä se meille vielä tekeekään...

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simon on ihan hyvässä kunnossa, mutta tuosta vatsakummusta huomaa ettei hormonit enää toimi täpöllä:)
        Helkkarin aika, mitä se meille vielä tekeekään...

        AV

        ...mutta tämä kappale voisi käydä vaikka palstan Emberizille.
        https://www.youtube.com/watch?v=vyQv7GnixOs

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Simon on ihan hyvässä kunnossa, mutta tuosta vatsakummusta huomaa ettei hormonit enää toimi täpöllä:)
        Helkkarin aika, mitä se meille vielä tekeekään...

        AV

        Kieltäydyn näkemästä Simonin vatsakumpua🙈 Hän oli/on sitä paitsi mun ykkössuosikki Durtsuista❣

        Pari vuotta sitten heistä tuli dokkari. Siinä näkyi, että Simonissa edelleen englantilaista kuoropoikakarismaa.Ovat siis 60 ikäisiä. Ja hän edelleen yhdessä Yasmininsa kanssa. 💞


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kieltäydyn näkemästä Simonin vatsakumpua🙈 Hän oli/on sitä paitsi mun ykkössuosikki Durtsuista❣

        Pari vuotta sitten heistä tuli dokkari. Siinä näkyi, että Simonissa edelleen englantilaista kuoropoikakarismaa.Ovat siis 60 ikäisiä. Ja hän edelleen yhdessä Yasmininsa kanssa. 💞

        No tuon ymmärrän ihan hyvin, ovathan kaikki nuoruuden naiseni vielä samoja ihania ihmisiä vaikka välissä on jo aikaa lähes yksi sukupolvi:)
        Niin se aika rientää, vaikka kroppa vanhenee niin mieli säilyy pirteänä, se lienee tärkeintä.
        Tosi nuorekashan hän vielä on.
        Duran duran oli kova bändi, mutta kuuntelin jostain syystä nuorempana vain yhtä biisiä ja se oli "wild boys".

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuon ymmärrän ihan hyvin, ovathan kaikki nuoruuden naiseni vielä samoja ihania ihmisiä vaikka välissä on jo aikaa lähes yksi sukupolvi:)
        Niin se aika rientää, vaikka kroppa vanhenee niin mieli säilyy pirteänä, se lienee tärkeintä.
        Tosi nuorekashan hän vielä on.
        Duran duran oli kova bändi, mutta kuuntelin jostain syystä nuorempana vain yhtä biisiä ja se oli "wild boys".

        AV

        Tuo biisi on itselle yhdentekevimmästä päästä, jos Duraneitten biisejä niin voi edes luonnehtia.
        Omia suosikkeja olivat/ovat: Save a Prayer, My Own way, Rio, Hungry like the wolf, Planet Earth jne. Aika moni nykypäivän tähti on sanonut olevansa paljosta kiitollinen Duraneille. Onhan nuo melodiat aivan huippuluokkaa. Ei ole mikään "poikabändi" tuon jälkeen yltänyt samaan. Englantilaiset työläispojat tekivät kyllä aikamoisen uran. Hehän tekevät edelleen biisejä ja levyjä, hittejäkin. Tuolloin pinnalle tullessaan heillä oli myös ihan oma futuristi-tyyli meikkeineen, nahkahousuineen ja pitsipaitoineen🖤🤍 Itse sitten tietty seurasin perässä ;)

        Mut nyt vielä iltalenkille kuopuksen kanssa 👋


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tuo biisi on itselle yhdentekevimmästä päästä, jos Duraneitten biisejä niin voi edes luonnehtia.
        Omia suosikkeja olivat/ovat: Save a Prayer, My Own way, Rio, Hungry like the wolf, Planet Earth jne. Aika moni nykypäivän tähti on sanonut olevansa paljosta kiitollinen Duraneille. Onhan nuo melodiat aivan huippuluokkaa. Ei ole mikään "poikabändi" tuon jälkeen yltänyt samaan. Englantilaiset työläispojat tekivät kyllä aikamoisen uran. Hehän tekevät edelleen biisejä ja levyjä, hittejäkin. Tuolloin pinnalle tullessaan heillä oli myös ihan oma futuristi-tyyli meikkeineen, nahkahousuineen ja pitsipaitoineen🖤🤍 Itse sitten tietty seurasin perässä ;)

        Mut nyt vielä iltalenkille kuopuksen kanssa 👋

        Vietä kiva hetki, ja sinähän vietät.
        Ihana tunne kun on joku lähellä joka on yhtä.

        AV


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Vietä kiva hetki, ja sinähän vietät.
        Ihana tunne kun on joku lähellä joka on yhtä.

        AV

        Joo, sade vaan yllätti, kuten tänä kesänä usein. Tuolla Duranien konsertissa alkoi oikein kunnolla sataa, kun Simon lauloi: Hold Back the Rain :D Ei se kyllä tunnelmaa latistanut, päinvastoin nosti:)

        Ja niin nätisti Simon muisti meitä, jotka olimme 40 vuotta sitten heitä katsomassa, kommenteissaan, kun olivat vasta nouseva bändi. Itse olin silloin 12, melkein 13, enkä tiedä, mistä kaverin kanssa saatiinkin älyväläys lähteä Turkuun konserttiin (mun äidin kuskaamana ja maksamana varmaan). :) Se oli varmaan joku Suosikin juttu heistä, joka innosti.

        Siellä sitten minä "valitsin" Simonin ja kaveri Johnin :D Edelleen mulla Simon suosikkina, kaverista en tiedä, oli eri kaveri konsertissa mukana:) Mulla on ollut aina tapana säilyttää kaikki vanhatkin rakkaudet sydämessä, vaikken minä heidän kanssa enää tekemisissä haluaisikaan olla. Onhan niissä ihmisissä silti olemassa se ihana, johon silloin joskus rakastuin:)


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ai minäkö? :) Olen kuunnellut ikuista limboa, magneettikenttää ja sinkoa. Kaaosta ja katatoniaa, lähes täydellistä tarinaa. Ja välillä olen ottanut Maxi Trussosta henkeä :)

      Maxi Trusso y un gran show en vivo en Planeta Mercurio Blue

      https://youtu.be/YQC7hlavmWY

      t.sxth

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ei sitten 😂


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä se ois varmaan tää sigma male anthem, kävelen sigma male walkkia öisin ja kuuntelen tätä biisiä (kuvittelen samall olevani patrick bateman, blade runner 2049 tai fight clubin jack)

      https://www.youtube.com/watch?v=m9QU69958JU

      • Anonyymi

        Kaunista, paljon sitä mitä kuuntelen:) En kuvittele mitään, tunnen vain, miltä tuntuu olla sanaton..

        Parra for Cuva- Paspatou

        https://youtu.be/DY4EcyPkJ6c
        t.sxth


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunista, paljon sitä mitä kuuntelen:) En kuvittele mitään, tunnen vain, miltä tuntuu olla sanaton..

        Parra for Cuva- Paspatou

        https://youtu.be/DY4EcyPkJ6c
        t.sxth

        Suorittaa ja tehdä. Voiko se muka olla niin väärin?:)

        https://youtu.be/Zo6UnKr6Bwg

        t sxth


    • Anonyymi

      Viime aikoina kuunnellut Kim wildeä ja space ambienttia. Hyvillä kuulokkeilla leijuttaa ympäri galaxia. - cu-

      • Anonyymi

        Ei ole oikein Coolia musiikkia adhd-some-aikana, kun tuollainen musiikkihan vie ihan johonkin, introvertteihin maailmoihin. Oho, omat aivot, muista maailmoista löytyi omat aivot, alfa-somettajan johtama lauma jäi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesälomalla aion sen tehdä, käydä katsomassa löydänkö lukon johon olisi kaiverrettuna nimeni ja yhden ihanan naisen nimi. Lukko lukittiin joen yläpuolella sijaitsevan sillan kaiteisiin ja heitettiin yhdessä käsi kädessä avaimet veteen.
      Miten kauan lukko voi sillassa pysyä, no ainakin kauemmin mitä ihmisten pyhin rakkaus, ja toki en sahaa lukkoa rikki vaikka sen löytäisinkin, onhan hänellä vieläkin pieni paikka sydämessäni, vaikka vain taka-alalla.

      https://www.youtube.com/watch?v=YPFaCR-dOa8

      AV

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kuuntele musiikkia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Diamonds. Esittäjät Jubel ja Aleyna Tilki

    • Anonyymi

      Kirka vainaan.

    • Anonyymi

      Uusi levy innosti kuuntelemaan Abbaa.

    • Anonyymi

      Apulanta ehdottomasti! Mutta se onkin koskettanut mua jo vuodesta 1996!
      ANNA MUN USKOO JOHONKIN AITOON TÄLLÄ KERTAA!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe