Kun rakkaasi rupeaa isottelemaan ja määräilemään jopa käskemään totteletko vai jotain muuta niin mitä
Mitä tekisit
45
87
Vastaukset
- Anonyymi
Oih se on niin seksikästä. Kyllähän se siihen johtaa.
No en ainakaan tottele. Maailman huonoin tapa kommunikoida mun kanssa on komennella tai sättiä mua. Ei toimi.
Jos ei osaa normaalisti puhua, olkoon hiljaa tykkänään.- Anonyymi
Ei se sinua säti mut määrää ja käskee
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinua säti mut määrää ja käskee
Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.
Onkohan noin
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan noin
On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.
Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat
Anonyymi kirjoitti:
Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat
Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.
Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.
Oon oman arvoni tunteva ja tiedän olevani sen verran älykäs ja kykenevä omaksumaan ja ottamaan selvää asioita ja asioista, että mulle riittää ihan rakentava puhe. Ei tartte alkaa määräämään tai kompottamaan.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.
Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle
Anonyymi kirjoitti:
Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle
Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.
Moon sanonnu, että tee vittu itte jos ei kelpaa.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.
Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo
Anonyymi kirjoitti:
Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo
Niinhän sä luulet. Oon sen verran iso ittekin ettei paljon pelota mitkään mussuttajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo
Iso päällikkö 🤣🤣
- Anonyymi
Tottelisin!
- Anonyymi
Hymyilisin ja ottaisin neuvolakortin eteen. Hakisin pituusmitan, kaapista henkilövaaka esille.
Mitattaisiin sitten kumpi on isompi.
Hävinnyt voi kerätä mittausvälineet takaisin niiden säilytyspaikkoihin.
Tuossa olisi vähän samaa mitä vitsissä valtion valtiovelasta pankeille. Valtiolla on armeija ja se voisi sanoa pankille et tule ottamaan rahas jos pystyt:)
No oikeasti hieroisin vähän hartioita jos noin kovaa häntä joku asia kiristäisi.
AV- Anonyymi
Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi
Ei sellaista taida elämään tulla.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista taida elämään tulla.
AVNo kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa
Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.
AVKyllä se joku päivä tulee mut jos se onkin juuri tänään etsimässä sinua eli mene johonkin et se löytää sinut ja sinä hänet
- Anonyymi
Moni on langennut tuohon hierontaan, mutta…
EI!
Muistakaa naiset!
- Anonyymi
Lähe kiitään, vielä ku kerkeet.
- Anonyymi
Isottelemista ja määräilyä en tottele ikinä ja rakkaani taatusti tietää sen. Asiallisesti sanoen ja pyytäen on toimiva keino. Muutoin poistun vain olkiani kohauttaen paikalta ja totean, että tee ite.
- Anonyymi
Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni
Ei näillä natsoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näillä natsoilla.
Siin ei natsat auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin ei natsat auta
Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.
Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava
Yes sir!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava
Juu, ei tule tapahtumaan. On sitä isommatkin kokeilleet, hyvin heikoin tuloksin.
- Anonyymi
Alan nauramaan.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa olisi jokin yllättävä vaaratilanne tms käsillä, joten toimisin heti käskyn käydessä. On tilanteita, joissa ei pidä jäädä ihmettelemään ja änkyröimään.
Kerro välis holhoojallesi, että sulla on ihan liikaa ruutuaikaa.
Fiiliksestä riippuen, joko olen hiljaa ja pyörittelen silmiäni mahdollisille muille läsnäoleville tai sit lataan täysilaidallisen samaa kamaa takaisin. Koska olen verbaalisesti lahjakkaampi, se ei ole kaunista kuultavaa😔
- Anonyymi
Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi
En minä sellaisten vauva-uhoajien kanssa seurustele, joilta jotain ukaaseja tulee :) Sellaista uhoamista hyväksyn vain alle kymmenvuotiailta.
- Anonyymi
Ei ala, kun rakas tietää miten pitää olla.
- Anonyymi
En helkkarissa tottele!
Kysyisin, että mistä kenkä puristaa?
Jos ei osaa sanoa ja kiukkuilee vaan, sanon, että minäpä poistun ja ilmoittele, kun olet rauhoittunut ja kykenet keskustelemaan. (Eikä toivottavasti tarvitse poistua rakennuksesta, koska sitten on ongelma)- Anonyymi
Kun minä Dominoin, niin on parempi tottella - muuten saattaapi tulla raippaa🔥🔥🔥
https://youtu.be/WLuALsbfLOI- Anonyymi
Niinpä. Rakkautta tää on
Silloin pitää pistää kunnon riita aikaiseksi ja sen jälkeen harrastaa sovintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673