Mitä tekisit

Anonyymi

Kun rakkaasi rupeaa isottelemaan ja määräilemään jopa käskemään totteletko vai jotain muuta niin mitä

45

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oih se on niin seksikästä. Kyllähän se siihen johtaa.

    • No en ainakaan tottele. Maailman huonoin tapa kommunikoida mun kanssa on komennella tai sättiä mua. Ei toimi.

      Jos ei osaa normaalisti puhua, olkoon hiljaa tykkänään.

      • Anonyymi

        Ei se sinua säti mut määrää ja käskee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinua säti mut määrää ja käskee

        Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei mua määrää eikä käske kukaan, kun kerran ja huomaa ettei olisi kannattanut.

        Onkohan noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin

        On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On. En tykkää holhoavasta asenteesta enkä mäkättämisestä yhtään.

        Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se holhoa mut pitää rakkaastaan huolen eli sinusta ja ottaa ohjat

        Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei motkottaminen ole mitään huolenpitoa, se on itsensä ylentämistä ja toisen alentamista.

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.

        Oon oman arvoni tunteva ja tiedän olevani sen verran älykäs ja kykenevä omaksumaan ja ottamaan selvää asioita ja asioista, että mulle riittää ihan rakentava puhe. Ei tartte alkaa määräämään tai kompottamaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä tuodaan julki ettei toisen järki tai ajatukset kelpaa tai riitä sille joka pomottaa. Ylimielistä käytöstä muutenkin. Minä en kattele kauaa sellasta kukkoilua tökkäämättä luun kurkkuun.

        Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä helppo uhota mut kotona kumppanisi näyttää kuka laittaa luut kurkkuun ja kenelle

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.

        Moon sanonnu, että tee vittu itte jos ei kelpaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei näytä, on yrittäny kyllä. Laihoin tuloksin.

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo

        Niinhän sä luulet. Oon sen verran iso ittekin ettei paljon pelota mitkään mussuttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoo teet mitä iso päällikkö kotona sanoo

        Iso päällikkö 🤣🤣


    • Anonyymi

      Tottelisin!

    • Anonyymi

      Hymyilisin ja ottaisin neuvolakortin eteen. Hakisin pituusmitan, kaapista henkilövaaka esille.
      Mitattaisiin sitten kumpi on isompi.
      Hävinnyt voi kerätä mittausvälineet takaisin niiden säilytyspaikkoihin.

      Tuossa olisi vähän samaa mitä vitsissä valtion valtiovelasta pankeille. Valtiolla on armeija ja se voisi sanoa pankille et tule ottamaan rahas jos pystyt:)

      No oikeasti hieroisin vähän hartioita jos noin kovaa häntä joku asia kiristäisi.

      AV

      • Anonyymi

        Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako neuvola kortit kun olet kohdannut vahvemman päällikkösi

        Ei sellaista taida elämään tulla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista taida elämään tulla.

        AV

        No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se vielä tulee eteesi eli tänään etsimään sitä neiti oikeaa

        Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin juuri ulos, pilviä taivaalla. Ei ehkä ole kohta mukavin sää olla terassilla, joten taidan jättää väliin, saas nähdä.

        AV

        Kyllä se joku päivä tulee mut jos se onkin juuri tänään etsimässä sinua eli mene johonkin et se löytää sinut ja sinä hänet


      • Anonyymi

        Moni on langennut tuohon hierontaan, mutta…

        EI!

        Muistakaa naiset!


    • Anonyymi

      Lähe kiitään, vielä ku kerkeet.

    • Anonyymi

      Isottelemista ja määräilyä en tottele ikinä ja rakkaani taatusti tietää sen. Asiallisesti sanoen ja pyytäen on toimiva keino. Muutoin poistun vain olkiani kohauttaen paikalta ja totean, että tee ite.

      • Anonyymi

        Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kantapääsi kopsahtaa yhteen ja huudat yes sir eli kyllä herrani/vaimoni

        Ei näillä natsoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näillä natsoilla.

        Siin ei natsat auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siin ei natsat auta

        Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä auttaa. Siinähän konahtaa. Mä vain katson huvittuneena moista yritystä.

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava

        Yes sir!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huudat vaan yes sir ja toteat toteltava on päällikköä on teteltava

        Juu, ei tule tapahtumaan. On sitä isommatkin kokeilleet, hyvin heikoin tuloksin.


    • Anonyymi

      Alan nauramaan.

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa olisi jokin yllättävä vaaratilanne tms käsillä, joten toimisin heti käskyn käydessä. On tilanteita, joissa ei pidä jäädä ihmettelemään ja änkyröimään.

    • Kerro välis holhoojallesi, että sulla on ihan liikaa ruutuaikaa.

    • Fiiliksestä riippuen, joko olen hiljaa ja pyörittelen silmiäni mahdollisille muille läsnäoleville tai sit lataan täysilaidallisen samaa kamaa takaisin. Koska olen verbaalisesti lahjakkaampi, se ei ole kaunista kuultavaa😔

      • Anonyymi

        Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa jos ukaasi tulee esim mökkisaunaan eli ämpäri käteen ja kantamaan vettä saunaan niin yksinkertainen blondi kantaa vettä miehensä kanssa ja muut sanoo mees kantaa nyt ettet kärsi

        En minä sellaisten vauva-uhoajien kanssa seurustele, joilta jotain ukaaseja tulee :) Sellaista uhoamista hyväksyn vain alle kymmenvuotiailta.


    • Anonyymi

      Ei ala, kun rakas tietää miten pitää olla.

    • Anonyymi

      En helkkarissa tottele!

    • Kysyisin, että mistä kenkä puristaa?

      Jos ei osaa sanoa ja kiukkuilee vaan, sanon, että minäpä poistun ja ilmoittele, kun olet rauhoittunut ja kykenet keskustelemaan. (Eikä toivottavasti tarvitse poistua rakennuksesta, koska sitten on ongelma)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä. Rakkautta tää on


    • Silloin pitää pistää kunnon riita aikaiseksi ja sen jälkeen harrastaa sovintoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe