Ulkonäköön liittyvät "huutelut"

Anonyymi

Mitä teille on huudeltu ja keitä huutelijat olivat?

69

1004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko vislaus huutelua? :)

• Anonyymi

Olen niin rikki ja se minut mursi

• Anonyymi

Ei oikeastaan kadulla tai muualla ole kukaan mitään pahaa ikinä huudellut. Joskus tuli parvekkeen alle nuorempana joku huutamaan kuinka olen ruma punanaama ja hullu kun poltan kynttilöitä. Vissiin oli tuttu.

• Kirjoitin pari kertaa mitä mulle on huudeltu.
      Poistettiin sääntöjenvastaisena.

• Anonyymi

Olin ruokakaupassa ostoksilla tai oikeastaan jo kassalla maksamassa, kun porukka nuoria miehiä keskusteli vähän liian kovaäänisesti aidolla Porin murteella ulkonäöstäni. "Toi on ihan vi*** ruma. Mä ajaisin kaljuksi, jos oisin ton näköne."

Nuorukaiset siis ääneen, minun kuullen, aprikoivat, että olisi parasta ajaa pää kaljuksi, kun hiusraja alkaa paeta.

Minun nuoruudessani katseltiin nuoria naisia, mutta nykyään nuoret miehet katselevat ennemmin 40-vuotiaan sinkkumiehen pakenavaa hiusrajaa ja jakavat ohjeita, pitäisikö ajaa kaljuksi vai ei. Tähän on tultu.

• Anonyymi

Niin, että kumpi sitten tuntuu paremmalta:
        - kun joku kommentoi ääneen nuoren naisen farkkupeppua vai kun joku komentoi ääneen keski-ikäisen miehen rumuutta?

On se tosiaan varmaan rankkaa elämää, jos on syntynyt söpöksi naiseksi, joka kuin tyhjästä kerää kehuja. Millaista on syntyä rumaksi mieheksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että kumpi sitten tuntuu paremmalta:
        - kun joku kommentoi ääneen nuoren naisen farkkupeppua vai kun joku komentoi ääneen keski-ikäisen miehen rumuutta?

On se tosiaan varmaan rankkaa elämää, jos on syntynyt söpöksi naiseksi, joka kuin tyhjästä kerää kehuja. Millaista on syntyä rumaksi mieheksi?

Ihme vertaus.

• Nuorempana on huudeltu ulkonäöstä ja kävelytyylistä.

• Puoliso totesi tuossa vuosi takaperinköhän se oli, että näytän ihan rekkalesbolta, kun olin parturissa leikkuttanut hiukseni ihan nysäksi.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Puoliso totesi tuossa vuosi takaperinköhän se oli, että näytän ihan rekkalesbolta, kun olin parturissa leikkuttanut hiukseni ihan nysäksi.

Älä yritä, taidat olla se sama mies, joka olet karvaton!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä, taidat olla se sama mies, joka olet karvaton!

Ei ollu munia vieläkään kasvannu, kun äsken suihkussa haaruni pesin. Edelleen on naaraan sukuelimet.

• Anonyymi

Taitaapa ne huutelut pääosin olla sellaisia, että ne sensuroitaisiin heti, jos niitä yrittäs tänne kirjotella.

• Anonyymi

Niinpä juuri.

• Anonyymi

Noinhan se on. Vaan yritetään.

Tilanne joka jäi absurdiudessaan ja etovuudessaan mieleeni. Olin keskellä päivää liikkeellä eräässä kauppakeskuksessa silloin 6kk vanhan lapseni kanssa. Siellä oli penkkejä joiden luokse mä meni vähän järjestelemään tavaroita. Siinä noin viiden metrin päässä oli istuskelemassa pari arviolta ehkä noin 60 vuotiasta miestä. Ihan siistejä ja tavallisen näköisiä miehiä selvin päin, jotka siinä mua katsellessaan keskustelivat kovaan ääneen, ilmekään värähtämättä, että: "mitenhän tuokin on noin pienestä p.llusta ulos saatu" ja "kyllä lääkärit on sen taas tiukaksi ommelleet". Mahtokohan ne herrat olleet käyneet saman keskustelun omien tyttäriensäkin alapäistä?

• Anonyymi

Näin jokin aika sitten, kun kolme pikkutyttöä ajoi kaupungilla pyörillään, alle 9v ikäisiä. Heillä oli yllään voimisteluasu, jossa lyhyt "mekko", pakarat ja reidet näkyi, yläosa avonainen naruolkaiminen toppi. Siinä 50-60 v mies huuteli heidän peräänsä pikkuhu**at, laittakaa vi**ut ja per**et piiloon.

• Anonyymi

Sairasta settiä.

• Anonyymi

Tarjottu jacuzzia - näytin ukoille keskisormea.

• Kerran kuumana kesäpäivänä joku randomi naapuritalon noin keski-ikäinen, mutta ylipainoinen naisoletettu sanoi minulle suoraan vastaantullessani, että "Nuo aurinkolasit eivät sovi sinulle yhtään." No minä kohteliaana miehenä olin vaan, että "Kiitos." Eipä siitä trendikeskustelua tullut.

Huomaavaisuudesta toisia kohtaan minä niitä pidin, mutta olen psyykkisillä harjoitteilla päässyt tästäkin tavastani. Ei muita tarvitse yrittääkään miellyttää, on vaan.

Pidin ne aurinkolasit loppuun, mutta en hankkinut uusia.

• Minulle ei ole koskaan kukaan sanonut mitään rumaa ulkonäöstäni. Ainoastaan palstalla, mutta sitä ei lasketa.

• Anonyymi

No joskus kun nuorempana treenasin tosi aktiivisesti sain kuulla monesti käyttäväni hormoneja, vaikka en niitä ole koskaan käyttänyt. Samaan liittyen joku nainen sanoi että kiva kroppa mutta naaman vois vaihtaa. Tottahan tuokin kai oli, ystävällinen kommentti sinänsä.

AV

• Anonyymi

Kuulostaa tosi oudolta, että jonkun ulkonäköä kommentoitaisi liikenteessä.
      Minulle ei ole niin käyny tai sitten en ole edes huomannut. :D
      Äsken kaupassa ollessa eräs hyväkuntoinen komea mies, jonka paidassa luki fitness tms noteerasi minut hyväksyvällä katseella.

• Anonyymi

piiitkällä hyväksyvällä katseella. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

piiitkällä hyväksyvällä katseella. :D

Näin tosiaan kävi. ja siitä jäi nyt hyvä mieli päälle.:DD

• En oikein muista, kun ei sillä ole merkitystä ollut, sillä kyllä on mule ollut merkitystä, keitä ne huuteliat on...

Nehän tahtovat alistaa. No mitkä tahtoo alistaa? Ne keille olen uhka. Ja koska en ketään itse uhkaa, millän, että jokin minussa nostaa jotain defenssejä joissain, jotks tuntevat itse jotain alemmuutta tms.

Harmi heidän puolestaan....itseen tutustuminen kirpaisee ja tekee mieli kiukuta niille, jotka nostattaa kipua...mutta senkin voi välttää, kun ei ole ihmisien kanssa tekemisissä ja pakenee vaikka vuorille. 😁

• Anonyymi

Taitaa olla ongelmia, ku pitää tänne tulla ittestään valehteleen!

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ongelmia, ku pitää tänne tulla ittestään valehteleen!

Jos puhut minusta, niin sano toki mitä valehtelen? 😊

• Anonyymi

Vihellelty perään, siitä on jo tosin jokunen tovi 😄

• Joo, sekin ihme on koettu. Polkupyöräillen raksan ohi.

• Anonyymi

Joo, sekin ihme on koettu. Polkupyöräillen raksan ohi.

Tuo on muuten kohteliaisuutta:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten kohteliaisuutta:)

AV

Juu, niin on. Siinä oli neljä apinaa aidalla ja kaksi vihelsi toisen kahden nauraessa ja käsiä taputtaessa aitaan. Luulivat vissiin kilpapyöräilijäksi. :)

• Anonyymi

Juu, niin on. Siinä oli neljä apinaa aidalla ja kaksi vihelsi toisen kahden nauraessa ja käsiä taputtaessa aitaan. Luulivat vissiin kilpapyöräilijäksi. :)

:DDD

• Anonyymi

Huomasin huudeltu naisten toimesta. Huoranpenikaksi äitipuolen.

• Anonyymi

Ne oli niitä parempia naisia. Vaimomateriaalia. Pitää osoittaa ero että miehetkin tajuavat.

• Nooh, takapuolesta on tullut huutelua yläasteiästä asti😓
      Vaki- koulukiusaaja (poika) kutsui mua h*roperseeksi ja ties miksi vuosia. Aina se jotenkin liittyi takapuoleen.
      Noh, mulla on notkoselkä ja ns. ghettop*rse.
      Joskus on kadulla joku itseä selkeästi nuorempi lähtenyt seuraamaan ja kommentoinut p*rsettä ja avautunut, mitä haluaa mun p*rseen kanssa tehdä.
      Joku vanhempi mies tullut kommentoimaan, että pitääkö seistä noin seksikkäästi, kun on tuommoinen p*rse.
      Lähiaikoinakin on tullut ihmisiä (miehiä) kommentoimaan, että tunnistivat mut p*rseestä ja muistavat mun p*rseen kahdenkymmen vuoden takaakin, samanlainen on kuulemma nykyäänkin.
      Eli tämmöstä. Pitäis vissiin olla kiitollinen tai jotain. En oo.

• Anonyymi

Kuka voi tunnistaa perseen vuosien takaa? Toki kellarista ihmisten keskuuteen päästetty mutta silti. Ei vissiin ole siinä seinien välillä muuta "ajatusta" vuosien aikana toistunut. Tartuin tähän koska omaan korvaan on aina särähtänyt persearvostelut. Kertoo sen, että henkinen taso on jäänyt sinne peruskoulun pukuhuoneeseen, missä se pippelikin on ensimmäistä kertaa löydetty. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi tunnistaa perseen vuosien takaa? Toki kellarista ihmisten keskuuteen päästetty mutta silti. Ei vissiin ole siinä seinien välillä muuta "ajatusta" vuosien aikana toistunut. Tartuin tähän koska omaan korvaan on aina särähtänyt persearvostelut. Kertoo sen, että henkinen taso on jäänyt sinne peruskoulun pukuhuoneeseen, missä se pippelikin on ensimmäistä kertaa löydetty. - cu-

Joo, no kännissähän nuo on ollut ja sanoma on ollut kuulemma se että p*rseeni on ollut heille aina salainen ihastus.. Naurattaisi, jos ei itkettäisi.. 😂

• Anonyymi

Vaadimme kanoottipeppukuvaa palstalle!

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, no kännissähän nuo on ollut ja sanoma on ollut kuulemma se että p*rseeni on ollut heille aina salainen ihastus.. Naurattaisi, jos ei itkettäisi.. 😂

Miehenä voin sanoa että onhan niitä naisvartaloita jotka tuottavat miehille mitä kummallisempia kuvitteellisia miellyttäviä mielenyhtymiä. Tuskin mies voi tuollaisia edes estää, kun kysymys on hormonitoiminnasta. Suunsa voi kyllä pitää kiinni mutta se ei estä ajatuksia, toivottavasti kukaan ei sano "penni ajatuksesta".
        Lantion kaari on yksi muutamista.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että onhan niitä naisvartaloita jotka tuottavat miehille mitä kummallisempia kuvitteellisia miellyttäviä mielenyhtymiä. Tuskin mies voi tuollaisia edes estää, kun kysymys on hormonitoiminnasta. Suunsa voi kyllä pitää kiinni mutta se ei estä ajatuksia, toivottavasti kukaan ei sano "penni ajatuksesta".

AV

Pete huutelee humoristisesti, vaikeastakin aiheesta voi tehdä huumorimielessä menevän kipaleen.
        https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Pete huutelee humoristisesti, vaikeastakin aiheesta voi tehdä huumorimielessä menevän kipaleen.
        https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg

AV

Heh, Armi Toivanen oli tuossa videossa aika hauska, hauskempi kuin Petri N.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Juu, on tilanteita, joissa voisi pitää ajatukset omina tietoinaan. Ihan kaikkea ei halua ajatuksen kohde tietää. Voi vaikka vähän kaunistaa sanomaa ja sanoa, että olit ihmisenä niin mieleen jäävä 😅

• Anonyymi

Heh, Armi Toivanen oli tuossa videossa aika hauska, hauskempi kuin Petri N.

Hän esitti tosi hyvin, tai sitten oli kokemusta samasta aiheesta:)

AV

• Anonyymi

Eli moni on tutustunut pylleröösi ja muistaa millainen seksikaveri olit ja pyytävät otetaanko uusiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Eli moni on tutustunut pylleröösi ja muistaa millainen seksikaveri olit ja pyytävät otetaanko uusiksi

Eivät olleet entisiä "seksikavereita".

• Anonyymi

Oletko ollut joskus tinderissä ja sieltä moni muistaa sinut ja upean seksikkään peppusi

• Anonyymi

Onko nykyisiä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko nykyisiä

Juu, oon parisuhteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut joskus tinderissä ja sieltä moni muistaa sinut ja upean seksikkään peppusi

En ole ollut 😅

• Anonyymi

Mullakin on notkoselkä ja ghettoper--e! En saa sitä edes alipainoisena pois. Ennen häpesin, mutta nythän me ollaan trendikkäitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on notkoselkä ja ghettoper--e! En saa sitä edes alipainoisena pois. Ennen häpesin, mutta nythän me ollaan trendikkäitä!

Juu, olen naureskellut joskus mielessäni sitä, että sitä, mitä mun nuoruudessa yritettiin vetää sisään ja peittää pitkillä paidoilla läväytetään nyt kunnolla esiin kaikilla bikinihousuilla ym. Ja sellaista ghettoa oikein tavoitellaan treeniohjelmilla. En pysty siihen korostamiseen oikein vieläkään, mutta en jaksa enää peitelläkään. Toivoisin, et ihmiset kuitenkin näkisi mussa ensin jotain muuta kuin sen tietyn ruumiinosan.

• Anonyymi

Juu, oon parisuhteessa.

Eihän se este ole vaan nautit elämästä ja miehistä niin en voi tietää mikä nainen olet naisiasi

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän se este ole vaan nautit elämästä ja miehistä niin en voi tietää mikä nainen olet naisiasi

Niin, se mun siippa on se mun seksikaveri.

• Anonyymi

Näin se muoti muuttuu. Nyt äijät on ihan kiimaisina isoihin peppuihin, kun aiemmin nimiteltiin läskipe*seiksi ja ties miksi. 😂😂🤣

Niin, ja aiemmin, jos oli pienet rinnat, oli lauta, nyt jos on pieni peppu, on lattaperse. 🙄🙄🙄

• Anonyymi

Juu, olen naureskellut joskus mielessäni sitä, että sitä, mitä mun nuoruudessa yritettiin vetää sisään ja peittää pitkillä paidoilla läväytetään nyt kunnolla esiin kaikilla bikinihousuilla ym. Ja sellaista ghettoa oikein tavoitellaan treeniohjelmilla. En pysty siihen korostamiseen oikein vieläkään, mutta en jaksa enää peitelläkään. Toivoisin, et ihmiset kuitenkin näkisi mussa ensin jotain muuta kuin sen tietyn ruumiinosan.

Millanen se gettop.rse on? Jäin tossa miettimään, että onko mullakin sitten sellainen, enkä ole ikinä osannut nimetä. omani on sellanen pysty ja selkeesti sivuprofiilissa ulkoneva, ei mitenkään erityisen levee suoraan edestä tai takaa katsoen, vaan just sellanen ulkoneva ja pysty. Joskus saanut sellasta kommenttia, että poseeraisin "peppu pystyssä" kun seison ihan perusasennossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se muoti muuttuu. Nyt äijät on ihan kiimaisina isoihin peppuihin, kun aiemmin nimiteltiin läskipe*seiksi ja ties miksi. 😂😂🤣

Niin, ja aiemmin, jos oli pienet rinnat, oli lauta, nyt jos on pieni peppu, on lattaperse. 🙄🙄🙄

No jaa... Ne jotka nimittelee todennäkösesti haluaa huomiota.

Pojat ja tytöt saattaa olla väkivaltasia sitä kiinnostuksen kohdetta vastaan.

Eiköhän nuo muhkut takamukset ole aina ollu kovassa huudossa kun naisetki käytti ennen sellasia mekkoja jotka sai perseen näyttämään todella isolta.

:D

- KonnaKettu

• Anonyymi kirjoitti:

Millanen se gettop.rse on? Jäin tossa miettimään, että onko mullakin sitten sellainen, enkä ole ikinä osannut nimetä. omani on sellanen pysty ja selkeesti sivuprofiilissa ulkoneva, ei mitenkään erityisen levee suoraan edestä tai takaa katsoen, vaan just sellanen ulkoneva ja pysty. Joskus saanut sellasta kommenttia, että poseeraisin "peppu pystyssä" kun seison ihan perusasennossa.

Kyllä sulla taitaa sellainen olla 🤔😄
        Minuakin kutsuttiin sivuprofiilin mukaan yläasteella "Lahden hyppyrimäeksi"😭

• Anonyymi

Kyllä sulla taitaa sellainen olla 🤔😄
        Minuakin kutsuttiin sivuprofiilin mukaan yläasteella "Lahden hyppyrimäeksi"😭

Okei, no kiva tietää tämäkin "diagnoosi". 😆

Mä olen elämässäni niin paljon enemmän kuullut tisseistä, että ahteri on jäänyt vähemmälle pohdinnalle. Tosin sitä olen oikeastaan aina piilotellut pitkän neuletakin tai vastaavan alla. Joskus kaikkein vartaloherkimpänä aikakautenani mä piilottelin sekä peppua, että tissejä ja olin sellanen tynnyri. Iso kangas ylhäällä ja iso kangas alhaalla ja kapeaa osaa välissä ei nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no kiva tietää tämäkin "diagnoosi". 😆

Mä olen elämässäni niin paljon enemmän kuullut tisseistä, että ahteri on jäänyt vähemmälle pohdinnalle. Tosin sitä olen oikeastaan aina piilotellut pitkän neuletakin tai vastaavan alla. Joskus kaikkein vartaloherkimpänä aikakautenani mä piilottelin sekä peppua, että tissejä ja olin sellanen tynnyri. Iso kangas ylhäällä ja iso kangas alhaalla ja kapeaa osaa välissä ei nähnyt.

Toi on niin tuttu tunne. Mulla on ollu liki koko aikuisikäni läskin naisen identiteetti "läskipe.seeni" ja "hillittömien utareitteni" takia. Niitä on pitänyt piilotella kaikenlaisissa säkeissä ja teltoissa, joissa muuten varsin hoikka kroppani ei ole näkynyt yhtään. Nyt sitä sitten yhtäkkiä muka omistaakin jotenkin tavoitellun vartalomallin. Ihan käsittämätöntä.

• Anonyymi

Ihmisiä joilla on paha olla ja pää sekaisin, yleensä myös väkivalta on perusongelma. Eli paikka olisi joissain muualla kuin ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi

Tuo ralli, monia kuollut tuossa suomen wrxc-ralllissa jyväskylässä, joka on seuraavana vuorossa ralleissa autoilla :D

• Anonyymi

Niin paljon on huudeltu rumuudesta ja niin monenlaisten ihmisten taholta etten jaksa tähän erikseen listailla kaikkia kertoja - ei koskaan ylipainosta, vaan aina juuri pärstärumuudesta.

Kirjautumaton palstalutka

• Nooh, onhan noita..

Kouluaikoina pojat huuteli jatkuvasti yhtä lällätystä ..
      Otin sen kiusantekona mutta vasta myöhemmin tajusin, että ehkä se ei sillain ollut niin.

Perseeni on saanut aika paljon huutelua ja keinuva kävelytyylini .. no kyllä se heiluu, se on totta.

Kerran sain vislailuja ohi ajavasta autosta.

Olen myös saanut torvisoittokunnan bussikuskeilta.

Ja mieltä ylentävää oli kun minulle vislailtiin linnun laulua. Se häkellytti. Parilta nuoremmalta kundilta sitä sain.

Stadissa nuorempana iteksesseni liikkuessa sain näitä maksullisia tarjouksia.

Joten onhan noita.

• Anonyymi

Naiset huutaa ja pilkkaa ja ivaa eli huutavat olet köyhä rahaton mies olet oikea ätmi

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten nuorisojoukko festareilla ilmoitti, että olen liian vanha ja ruma, mitä sää täällä teet, mee kotios. Ja nauroivat päälle.
      Se on kuulkaa näin suvaitsevaista sakkia, tämä meidän nuoriso. Taisin ahdistaa heidän nuoruuttaan ihan vain olemalla paikalla. Tietyssä iässä ihmisen kai kuuluisi osata ryömiä arkkuun ja pysyä siellä. 🙄👵

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eipä oo huudeltu perään eikä keulaankaan. Sanoisin kuitenkin, että huutelut kertoo enemmän huutelijoista kun siitä kelle huudellaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Painopituusindeksistä on ollut jotain mainittavaa ilmeisesti liian ohut ja litteä tms. Kannattaakin pysyä loitommalla niin ei tartu tikkuja anorakkiin.

• Anonyymi

Isot naiset ovat menestyviä, ainakin kaksi kohta moukaririnkiin astuvaa.
      Olisivat nyt syöneet riittävän tukevat ja hyvin energiaa antavat aamiaiset.

AV

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      290
      35846
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      85
      5064
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4734
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      3982
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      101
      3270
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      2919
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      61
      2675
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      50
      2081
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2044
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      452
      1737
    Aihe