Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Oho,+jestas!+Sain+äänen+:)+Mitä+kuuluu?
  2. Itsellä+on+ilmeisesti+edelleen+koulukiusatun+ja+epäsuositun+ihmisen+identiteetti,+koska+en+jaksa+edelleenkään+uskoa,+että+joku+voisi+olla+juuri+minusta+mustasukkainen.+Ajatuskin+tuntuu+huvittavalta.+Mutta+näin+ilmeisesti+aina+joskus+käy;+joku+pitää+minua+suorastaan+"vihollisena".+Tässä+ehkä+vuosi+sitten+keksin+yhtäkkiä+katsoa+mitä+teini-iän+"poikaystävälle"+kuuluu,+kun+törmäsin+hänen+vaimoonsa+netissä.+Lainausmerkit+siksi,+että+en+koe+häntä+ihan+edes+poikaystävänä,+ei+meillä+ollut+mm.+seksiä+eikä+suhde+kestänyt+kuin+kuukausia.+Tapailin+mukavaa+itseäni+nuorempaa+poikaa+ja+hengailimme+yhdessä+viikonloppuisin.+Tiesin,+että+hän+meni+nuorena+naimisiin+ja+bongasin+somesta+siis+hänen+vaimonsa.+"Poikaystävä"+ei+ollut+somessa.++Heillä+näytti+olevan+melkein+aikuinen+lapsi+ja+ulospäin+näytti,+että+mukavasti+menee,+onnellinen+on,+edelleen+naimisissa+saman+naisen+kanssa.+Olin+iloinen+hänen+puolestaan.+Hän+oli+oikein+mukava+poika,+silloin+joskus.+Aikuisena+en+osaa+häntä+edes+mielikuvitella,+saati+ikäisenäni+viisikymppisenä+:D+Vuotta+myöhemmin+tuli+joku+asia,+mistä+piti+tarkistaa,+oliko+tämä+"ex:äni+"vaimo+yksi+kaverin+kaveri+(ei+ollut),+kun+tajusin,+että+vaimo+oli+_estänyt_+mut+somessa+:D+Olin+varmaan+sitten+tykännyt+hänen+jostain+kuvastaan+vahingossa+ja+vaimo+oli+ottanut+selvää,+kuka+olen.+Tämä+sai+mut+todella+yllättymään.+Oliko+vaimo+ollut+peräti+mustasukkainen+ja+luullut,+että+vanha+suola+janottaa?+:D+Ymmärrän+kyllä+tavallaan,+että+jos+on+nuoresta+asti+ollut+yhdessä,+niin+nämä+teini-iän+ihastuksetkin+voivat+olla+uhka,+mutta+silti..+Itse+olisin+vain+ollut+uteliaan+yllättynyt+ja+imarreltu,+jos+joku+mun+miehen+nuoruuden+ex+olisi+stalkannut+mua.Joskus+on+käynyt+myös+niin,+että+joku+nainen,+jota+olen+pitänyt+kaverina+ja+puolituttuna,+on+jossain+tilaisuudessa+saanut+hepulin,+kun+olen+mennyt+kysymään+häneltä+kuulumisia.+Myöhemmin+vasta+olen+tajunnut,(kun+joku+vierestä+seurannut+on+vääntänyt+sen+mulle+rautalangasta),+että+nainen+on+ollut+mustasukkainen,+johtuen+seurassa+olleesta+miehestä+(jota+en+ole+edes+noteerannut+siinä+tilanteessa).Nää+mustasukkaisuusjutut+on+mulle+ihan+hepreaa.+En+tajua,+mitä+järkeä+on+olla+mustasukkainen+jostain+miehestä,+jos+sillä+miehellä+ja+naisella+ei+ole+mitään+vipinää+keskenään.+En+vaan+tajua.++Muun+tyyppisiä+"vihollisuuksia"+mulla+ei+kai+ole.+Tai+mistä+sitäkään+tietää,+kun+olen+niin+puusilmä.
  3. Hmm..+Monenlaista.+Tarkkoja+sanoja+en+muista.+Moni+asia+on+jäänyt+takaraivoon+ihan+heitä+seuraamallakin.+Mutta+tässä+jotakin.1.+Älä+koskaan+elä+yli+varojen+eikä+lainaa+kannata+ottaa,+kuin+hyvästä+syystä.+Maksa+laskut+ajallaan.Itse+en+ole+ottanut+elämässä+kuin+yhden+lainan.+Se+oli+opintolaina+ja+maksoin+sen+siinä+aikataulussa,+kuin+oli+alunperin+suunniteltu+eli+mahdollisimman+pian+pois.+90-luvulla+opintolainan+ottaminen+oli+siis+normi+käytäntö,+päinvastoin+kuin+tänä+päivänä.+En+omista+luottokortteja+enkä+tykkää+lainailla+kavereilta+tai+keneltäkään+muulta+mitään.+Jo+se,+että+joku+haluaa+baarissa+maksaa+mulle+juoman,+saa+mut+vaivaantuneeksi+ja+yritän+kieltäytyä+parhaani+mukaan.+Tulee+muuten+olo,+että+on+jotain+velkaa.+Toki+vakituinen+kumppani+saa+maksaa+halutessaan.+2.+Yritä+tulla+toimeen+kaikenlaisten+ihmisten+kanssa,+vaikka+et+heistä+ystäviä+haluaisikaan.++Pyri+välttämään+sitä,+että+olisit+riidoissa+kenenkään+kanssa.+Näin+elämä+on+itsellesi+ja+muille+lähellä+oleville+helpompaa.Tätä+olen+pyrkinyt+noudattamaan.+Ei+ole+mitään+syytä+olla+välirikossa+kenenkään+kanssa.+Turhaa+energian+tuhlausta.3.+Pysy+etäällä+henkisesti+tai+fyysisesti+väkivaltaisista+ihmisistä.En+ole+koskaan+lähipiirissäni+törmännyt+väkivaltaan.+Kaikki+miehet+suvussani+ovat++sillä+tavoin+kilttejä,+että+eivät+ole+lyöneet+perheenjäseniä+tai+tapelleet+nakkikiskalla.+Edes+humalassa.++Mulle+väkivaltainen+mies/nainen+on+karikatyyri+ja+yksinkertainen+juntti.+En+tuntisi+mitään+vetovoimaa+sellaista+miestä+kohtaan.++En+ole+koskaan+seurustellut+pojan/miehen+kanssa,+joka+olisi+ollut+väkivaltainen+minua+tai+ketään+muutakaan+kohtaan+(ainakaan+minä+en+ole+sitä+todistanut)4.+"Olet+minun+tytär,+ja+tulet+aina+selviämään+tilanteesta+kuin+tilanteesta."+Näin+muistan+äitini+sanoneen+mulle,+kun+oli+vähän+kiperä+tilanne+lukiossa+ja+hän+tuli+selvittämään+sitä+mun+kanssa.+Se+tulee+mieleen+nykyäänkin+joissakin+elämäntilanteissa.5.+Seksiä+kannattaa+harrastaa+vain+sellaisen+kanssa,+johon+on+rakastunut.Tätä+ei+liene+tarpeen+selittää.+Tämäkin+on+toteutunut.
  4. JVG:+Hehkuu+ja+Kylie+Minoguen+Magic+olivat+siis+biisit,+joilla+on+yhteinen+tekijä.+Ihan+konkreettisesti+siis+tekijä+:)Noh,+paljastettakoon,+kun+ei+kai+kukaan+muu+kuin+fanaattinen+The+Crash-fani+voi+tätä+tietää+en+tempore.The+Crashin+Teemu+Brunila+on+ollut+molempien+biisien+tekijänä+ja+monen+muun+kyseisten+artistien+biisien+takana.The+Crash:hän+oli+Suomen+paras+bändi+kautta+aikojen+ja+Teemu+siinä+laulajana:https://www.youtube.com/watch?v=j6FmPXLCUBs