Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Noo,+ohan+tää+aika+retroa,+mutta+välillä+on+ig:n+aika,+välillä+vaikka+keskustelupalstan.+Tosin+mä+en+yleensä+palstaile+puhelimella+tai+toisaalta+ole+ig:ssä+läppärillä,+joten+on+se+laitteestakin+kiinni.
  2. 1.Oma+tyylisi,+kuvaa+muutamalla+sanalla?+Hieman+klassista,+vähän+retroa,+hieman+rockia,+eniten+omaa+tyyliä.+Raidat,+etenkin+keväisin+jee,+ruudut+(skotti)+etenkin+syksyisin+joo.+Nahka-+ja+mokka,+etenkin+keino-+🔥.+Paljon+mustaa+ja+punaista+(oranssia)+talvella,+paljon++valkoista+ja+sinisen+(liilan,+vihreän)+sävyjä+kesällä👍.2.Mikä+on+kallein+vaatteesi+(huom.+Ei+takkeja+tai+laukkuja)?+Juhlamekko+tyttären+rippijuhliin+varmaan.+En+muista+hintaa,+mutta+olisko+pari+sataa.+En+ymmärrä+kalliiden+laukkujen+päälle,+mutta+kalliita+takkeja+löytyy.+Mut+nehän+ei+nyt+kelvannut.3.Pukeudutko+niinkuin+haluat+pukeutua,+vai+välitätkö+muiden+mielipitestä?+Nykyään+täysin,+miten+itse+haluan.+Esim.+kumppani+ei+ole+koskaan+puuttunut+mitenkään+pukeutumiseeni.+Kertoo+toki+joskus,+jos+pitää+erityisesti+jostain+vaatteesta.4.Onko+ihastuminen+saanut+muuttamaan+sinun+pukeutumistyyliä?+On+varmaan+jotenkin.+Eli+ainakin+seurustelun+alussa+ajattelen+vaatteitani+siten,+että+tyylimme+sopisivat+jotenkin+yhteen.5.Mikä+tyyli+sopii+parhaiten+vastakkaiselle+sukupuolellesi?+Sellainen,+mikä+kertoo+hänen+mielenkiinnon+kohteistaan+tai+harrastuksistaan.+Eli+nörtille+nörttityyli,+älykölle+älykkötyyli,+urheilevalle+urheilullinen,+taiteelliselle+taiteellinen+jne.6.Välitätkö+muodista?+En+sinänsä,+mutta+seuraan+sitä+jonkin+verran+ja+poimin+esim.+kahdestakymmenestä+muotijutusta+mahdollisest+yhden,+jos+se+on+jotenkin+mun+tyyliä+ja+olen+ehkä+ennenkin+pitänyt+siitä+tyylistä.7.Mitä+vaatteita+ostit+viimeksi?+Korkeavyötäröiset,+leveähkölahkeiset+farkut.Ja+nainen,+51+olen.
  3. Vastataan+nyt+tähän,+vaikkei+hauska+aihe+olekaan.+En+ole+sairastunut+koronaan.++Läheltä+on+tavallaan+liipannut.+Yksi+opiskelukaveri+Turusta+sai+koronan+keväällä+2020+ja+vielä+alkusyksystä+oli+huonossa+kunnossa.+Juhannuksen+hän+esim.+vietti+kerrostaloasunnossa+värjötellen+toppatakki+päällä,+palellen+horkassa.+Erilaisia+oireita+on+pukannut+senkin+jälkeen.Yksi+facebook-kaveri+kauempaa+Suomesta+sairastui+koronaan+hänkin+kesällä+2020.+Joulun+tienoilla+vielä+oli+hirveää+uupumusta+ja+haju-+ja+makuaisti+puuttuivat+edelleen+lähes+kokonaan.+Suurin+osa+vuorokaudesta+meni+nukkuessa.+Nyt+on+jo+työkykyinen,+mutta+edelleen+on+kaikenlaista+pientä+häikkää.Yksi+tutuntuttu+pääkaupunkiseudulla+sairastui+koronaan+lapsensa+kanssa+loppusyksystä.+Oireet+olivat+lievät+molemmilla.+Aikuisella+kyllä+meni+pariksi+viikoksi+haju-+ja+makuaisti.Eräs+sukulainen+Amerikoissa+on+sairaalashoidossa+koronan+takia.+Hänellä+on+muitakin+sairauksia.+Ei+tule+todennäköisesti+selviämään:(Siinä+nämä.+Itse+olen+siksi+hyvin+varovainen,+koska+ei+huvittaisi+menettää+elämästä+esim.+puolta+vuotta+tuollaiselle+sairaudelle,+joka+huonolla+tuurilla+vie+työ-+ja+opiskelukyvyn+ja+eri+aistituntemuksiakin.+Saati+että+on+se+pelko,+että+sairastuttaisin+riskiryhmään+kuuluvan+lapseni+tai+vanhempani.+Joille+tauti+voisi+olla+jopa+kohtalokas.Näiden+tuntemieni+sairastuneiden+ikä+on+välillä+35-60+.+Tartunta+on+saatu+mm.+joukkoliikennevälineestä.+Amerikassa+oleva+on+ainoa,+jolla+oli+muita+sairauksia+ennestään.+Hän+on+myös+vanhin,
  4. Paitsi+että+täähän+ei+ole+mitään+tietoa,+vaan+pelkästään+mun+omaa+mutua+😅