Korkeat poskipäät

Anonyymi

Usein puhutaan korkeista poskipäistä, että se on joku kauneuden merkki. Entä jos miehellä on korkeat poskipäät? Onko se feminiinistä?
Miehet eivät tunnu niinkään arvostavan naisten poskipäitä, tuskin edes tietävät, mitä se tarkoittaa. Itsellekin asia on vähän epäselvä.
Laittakaa ketjuun julkkiksia, miehiä ja naisia, joilla on korkeat poskipäät mielestänne ja kertokaa onko se hyvän näköistä. Onko sinulla itsellä korkeat poskipäät vai oletko koskaan edes miettinyt asiaa?

94

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000



      • SheHe kirjoitti:

        Noilla on korkeat poskiluut, mutta poskipäät on ne palloksi nousevat lihakset?

        Ei ne poskipäät nouse korkeiksi palloiksi, jos ei ole sitä luuta siellä alla korkeana. Jollain pyöreäposkisilla on silti ihan lattanat kasvot hymyillessä. Eli on minusta noilla Wwuwuw :n linkittämillä miehillä myös korkeat poskipäät, vähän samaan tapaan kuin Mortenilla. Korkeat poskipäät erottuu myös vakavana.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei ne poskipäät nouse korkeiksi palloiksi, jos ei ole sitä luuta siellä alla korkeana. Jollain pyöreäposkisilla on silti ihan lattanat kasvot hymyillessä. Eli on minusta noilla Wwuwuw :n linkittämillä miehillä myös korkeat poskipäät, vähän samaan tapaan kuin Mortenilla. Korkeat poskipäät erottuu myös vakavana.

        Oookei. Mites, kun joillain menee naama kuopalle kun hymyilee ja poskiluu on korkealla?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikillahan ne pallot nousee kun hymyilee..

        Ei kaikilla, mut useimmilla. 😜


      • SheHe kirjoitti:

        Oookei. Mites, kun joillain menee naama kuopalle kun hymyilee ja poskiluu on korkealla?

        Ai sivusta katsottuna, kuten vaikka tuolla Outilla ja Tanjalla, jotka linkitin? Minusta heillä on korkeat poskipäät. Miten pienemmät posket, sen enemmän on kuopalla, mutta silti voi olla korkeat poskipäät.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai sivusta katsottuna, kuten vaikka tuolla Outilla ja Tanjalla, jotka linkitin? Minusta heillä on korkeat poskipäät. Miten pienemmät posket, sen enemmän on kuopalla, mutta silti voi olla korkeat poskipäät.

        Ei ei silleen. Jos löydän sopivan kuvan, linkitän mitä tarkoitan.. 😄



      • SheHe kirjoitti:

        No ei sellasta nyt löydy, kun en muista tyyppien nimiä. Sealin naama on aika sellainen. Mut hollow cheek tyyppinen naama. Joillain miehillä on silmien alla luut mutta posket on ontot. 😱

        https://external-preview.redd.it/RmzYOk8Unh5srVJV9_zjITuokiTD5PuV09mHT9t4UMk.jpg?auto=webp&s=bc75652724989f29f62c6262f25d80e00126320b

        Ei ihan näinkä.

        No on musta tuossakin korkeahkot poskipäät, mutta enemmän kiinnittää huomiota vahvoihin leukaperiin ja tosiaan lommoposkiin. Jos ne poskiluut erottuu naamasta vakavanakin, niin ei silloin ainakaan ihan lattanaama ole:D Toi taitaa olla miehillä yleisempi korkeat poskipäät-malli. Paitsi ehkä suomalaismiehillä on enemmän sitä pyöreämpää mallia.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No on musta tuossakin korkeahkot poskipäät, mutta enemmän kiinnittää huomiota vahvoihin leukaperiin ja tosiaan lommoposkiin. Jos ne poskiluut erottuu naamasta vakavanakin, niin ei silloin ainakaan ihan lattanaama ole:D Toi taitaa olla miehillä yleisempi korkeat poskipäät-malli. Paitsi ehkä suomalaismiehillä on enemmän sitä pyöreämpää mallia.

        Mites Sean Penn?

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Seanpenn1.jpg

        Willem Dafoe, onttoposki.

        https://pbs.twimg.com/media/ENDofMPX0AA7s1u.jpg



      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noilla ei ole mun mielestä korkeita poskipäitä ollenkaan, kuten vaikka Mortenilla. Noilla pikemminkin lommot poskipäiden tilalla:D Tota tarkoitin, kun sanoin tässä ketjussa jossain että kapeat kasvot ei ole sama kuin korkeat poskipäät.

        Okei. No nyt olen taas vähän viisaampi. 👍


      • SheHe kirjoitti:

        Okei. No nyt olen taas vähän viisaampi. 👍

        Paitsi että täähän ei ole mitään tietoa, vaan pelkästään mun omaa mutua 😅


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Paitsi että täähän ei ole mitään tietoa, vaan pelkästään mun omaa mutua 😅

        Hmph. Tuli niin itsevarmasti, että SOLD. 😄


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No on musta tuossakin korkeahkot poskipäät, mutta enemmän kiinnittää huomiota vahvoihin leukaperiin ja tosiaan lommoposkiin. Jos ne poskiluut erottuu naamasta vakavanakin, niin ei silloin ainakaan ihan lattanaama ole:D Toi taitaa olla miehillä yleisempi korkeat poskipäät-malli. Paitsi ehkä suomalaismiehillä on enemmän sitä pyöreämpää mallia.

        No poskipäiden näkyminen vaatii suhteellisen alhaisen rasva prosentin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No poskipäiden näkyminen vaatii suhteellisen alhaisen rasva prosentin.

        Varmaankin naamassa? Kun mulla näkyy poskipäät, vaikka olisin 96 kiloa. Ellei nyt sitten ne luut ole ne päät ja noi lihat ole pallot ja läskiä?


      • Anonyymi

        Ei kyllä sovi miehille yhtään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sovi miehille yhtään...

        Ai mitkä? Poskipallot? :)

        Mortenille sopii. Komea on poskipalloineen.


    • Anonyymi

      Oikeassa olet en tiedä mitä sillä tarkoitetaan ja eipä ole kiinnittänyt huomiota naisten korkeista poskipäistä mutta korkokenkien kopse on seksikästä

    • Korkeat poskipäät on pohjoismaissa yleinen kasvojen piirre, samoin Aasiassa. Suomessa esim. Outi Mäenpäällä on poikkeuksellisen korkeat poskipäät:

      https://www.hs.fi/elama/art-2000002818530.html

      Hän käytti poskipäitään aikoinaan hienosti hyväksi, kun esitti Noriko Show:ssa japanilaista Norikoa:

      https://www.imdb.com/title/tt0398531/mediaviewer/rm866423553/

      Myös kasarilla oli tällainen pin up-tyttö, Tanja Taipale, jossa miehet ehkä kiinnitti huomiota muihin asioihin, kuin poskipäihin;)

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d055051e-55b2-4238-bf9c-fceafd25583b

      Hänellä tuollaiset "luisevammat" poskipäät Outiin verrattuna, mutta samalla lailla huomiotaherättävät.

      Miehistä ei nyt heti tullut mieleen kuin J. Karjalainen:
      https://kotiseudunsanomat.fi/j-karjalainen-ja-pauli-hanhiniemi-elamajarven-riihirockiin/

      Ehkä myös jonkin verran jutussa mainitulla Pauli Hanhiniemellä on korkeat poskipäät.

      Ei tule feminiinisyys mieleen, mutta aika suomalainen jörrikkä helposti tulee, korkeista poskipäistä. Tosin joillain miestanssijoilla olen myös joskus kiinnittänyt huomiota poskipäihin :)

      Itsellä on joo aika korkeat poskipäät. Malli on jotain tuon Outin ja Tanjan väliltä.

      • Eli kun silmien alla on selkeät kohoumat, "pallot", poskiluut. Näkyy parhaiten hieman sivuprofiilista. Jotkut tuntuu luulevan, että korkeat poskipäät on sama kuin kapeat kasvot, mutta kyllä Suomessa ainakin enemmän niitä tuntuu olevan pyöreissä kasvoissa. Jos on lommoposket, se ei varsinaisesti tarkoita, että on korkeat poskipäät. Nykyään myös "tehdään" korkeita poskipäitä jollain täyteaineilla. Se on omaan silmään kyllä jo aika creepyn näköistä. Eikä minusta nuorenna, mikä on kai kuitenkin tarkoitus.


      • Anonyymi

        Outi mäenpää on kyllä seksikäs nainen se kun tulis ja pussais niin se olis menoa sitten ja hänen vietäväksi menisin ja tanja on nyt vanhempana paremman näköinen no oli hänellä kyllä kivat tissit nuorempana mutta vanhempana on seksikkäämpi


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eli kun silmien alla on selkeät kohoumat, "pallot", poskiluut. Näkyy parhaiten hieman sivuprofiilista. Jotkut tuntuu luulevan, että korkeat poskipäät on sama kuin kapeat kasvot, mutta kyllä Suomessa ainakin enemmän niitä tuntuu olevan pyöreissä kasvoissa. Jos on lommoposket, se ei varsinaisesti tarkoita, että on korkeat poskipäät. Nykyään myös "tehdään" korkeita poskipäitä jollain täyteaineilla. Se on omaan silmään kyllä jo aika creepyn näköistä. Eikä minusta nuorenna, mikä on kai kuitenkin tarkoitus.

        Nyt täytyy jo tavata. Että ehdin sisäistämään. 😅


      • SheHe kirjoitti:

        Nyt täytyy jo tavata. Että ehdin sisäistämään. 😅

        Muistaakseni sulla on myös korkeat poskipäät, kun joskus olet jotain kuvia M.L:ssa linkittänyt :) Korkeita poskipäitä on tosi monenlaisia eikä korkeat poskipäät omistavat ole välttämättä keskenään silti yhtään saman näköisiä. Kun naaman malli voi olla ihan eri ja poskipäätkin teräviä, pyöreitä, ylempänä, alempana, poskessa enemmän tai vähemmän rasvakudosta jne.:D Puhumattakaan kaikesta muusta, nenä, silmät, leuka, otsa, mitä naamasta vielä löytyy poskipäiden lisäksi.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Muistaakseni sulla on myös korkeat poskipäät, kun joskus olet jotain kuvia M.L:ssa linkittänyt :) Korkeita poskipäitä on tosi monenlaisia eikä korkeat poskipäät omistavat ole välttämättä keskenään silti yhtään saman näköisiä. Kun naaman malli voi olla ihan eri ja poskipäätkin teräviä, pyöreitä, ylempänä, alempana, poskessa enemmän tai vähemmän rasvakudosta jne.:D Puhumattakaan kaikesta muusta, nenä, silmät, leuka, otsa, mitä naamasta vielä löytyy poskipäiden lisäksi.

        Joo, onhan ne cheek applet ainakin isot. 🙂

        Nyt keljuttaa, kun en muista yhen näyttelijän nimeä jolla on naama sisäänpäin. 😜


      • SheHe kirjoitti:

        Joo, onhan ne cheek applet ainakin isot. 🙂

        Nyt keljuttaa, kun en muista yhen näyttelijän nimeä jolla on naama sisäänpäin. 😜

        Miehillä sellaisia sisäänpäin-naamoja onkin useammin:) Naisella se on ehkä vähän karumman näköistä.


    • Anonyymi

      Sitä vaan miettii että miltä korkeat tai terävät poskipäät tuntuu jos sellaiselta saisi suikkarin

    • Anonyymi

      Shehe on hakoteillä. Palloposket ja poskipäät ovat kaksi eri asiaa. Suomalaisista miehistä nostaisin Mika Häkkisen esimerkiksi.

      Suomalaisten sanotaan periytyvän mongolialaisista, joten sieltä voi netistä hakea ja itsensä kuvia näkee tummempina versioina.

      Itselläni on korkeat poskipäät, kuten muillakin sukulaisillani varsinkin äitini puolelta. Olen sen aina tiedostanut, mutta en noteerannut. Ulkomailla ollessani asiasta joskus huomautetaan, muuten en ehkä olisi ikinä ajatellut asiaa.

      Mitä kauneuteen tulee... ovat kauniimmat, kuin tasaiset posket tai huonompi luuston muodostus kasvoissa - ikääntyminen myös kuulema suotuisampaa.

      • No mut nuo palloposket on nätimpiä mun silmään. Kuten vaikka Scarlett. 😘😍


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        No mut nuo palloposket on nätimpiä mun silmään. Kuten vaikka Scarlett. 😘😍

        Scarlettilla on korkeat poskipäät, ei palloposket.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Scarlettilla on korkeat poskipäät, ei palloposket.

        No päättäkää jo. 🤣


      • Eli en ollutkaan hakoteillä?


      • Keillä sitten on matalat?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Keillä sitten on matalat?

        Kun minussa noissa kuvissa olevilla oli vain isot ja näkyvät poskiluut, ei mitenkään erityisen korkeat..


      • SheHe kirjoitti:

        Eli en ollutkaan hakoteillä?

        En minä mielestäni sellaista ole väittänytkään. Itse en tosin olisi ajatellut että noista Giselellä, Keiralla tai Caralla olisi varsinaisesti korkeat poskipäät. Mutta minä olenkin suomalainen läskiposkipää 😊 Kelpuutan vain kunnolla ulkonevat poskipäät, oli ne luuta tai rasvakudosta.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En minä mielestäni sellaista ole väittänytkään. Itse en tosin olisi ajatellut että noista Giselellä, Keiralla tai Caralla olisi varsinaisesti korkeat poskipäät. Mutta minä olenkin suomalainen läskiposkipää 😊 Kelpuutan vain kunnolla ulkonevat poskipäät, oli ne luuta tai rasvakudosta.

        Et sinä vaan anonyymi. 😛

        Mä kun ymmärsin nuo poskipäiksi nuo pallot. Joo, mäkin olen ajatellut poskipäiksi näkyvät "pallot" en pelkkiä luita.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kun minussa noissa kuvissa olevilla oli vain isot ja näkyvät poskiluut, ei mitenkään erityisen korkeat..

        Sama mielipide. Ei ole korkeita poskipäitä kuvassa.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En minä mielestäni sellaista ole väittänytkään. Itse en tosin olisi ajatellut että noista Giselellä, Keiralla tai Caralla olisi varsinaisesti korkeat poskipäät. Mutta minä olenkin suomalainen läskiposkipää 😊 Kelpuutan vain kunnolla ulkonevat poskipäät, oli ne luuta tai rasvakudosta.

        Korkeat poskipäät tarkoittaa korkeita poskiluita. Ei ulkonevia...


    • Anonyymi

      Moni näköjään sekoittaa täällä korkeat poskipäät ja pullaposket. Sellaiset ihaillut kauniit korkeat poskipäät tarkoittaa sitä, että poskiluut on korkealla eli lähellä silmiä, kuten esim. näillä:

      https://beauty.blurtit.com/var/question/q/q3/q34/q343/q3438/6356638b955016fff46f80893861aee3.jpg

      https://media.vanityfair.com/photos/53eaa9e67044ae374f37fb92/master/w_768,c_limit/bacall_bw.jpg

      Tällaiset on sitten pelkkiä pullaposkia eikä oikeita korkeita poskipäitä:

      http://i.imgur.com/5RPwIhl.jpg

      https://inflexa.com/wp-content/uploads/2018/01/32-slimming-hairstyles-for-fat-faces-creativefan-pertaining-to-short-hairstyles-for-big-cheeks.jpg

    • Elvis, Faye Dunaway, Meril Streep..

      Siinä on korkeita poskipäitä..☝️😚

    • Anonyymi

      Korkeat poskipäät ovat Keski- ja Itä- Euroopan kansojen piirre, esim mongolien kasvot tyypilliset korkeaposkipäiset. Ja eikö meillä täällä sitä mongoli -urali verta ole. Jo 30- luvulla pyrittiin kaikin voimin osoittamaan, että olemme germaaneja, emmkä mitään mongoleja, mm missi Esteri Toivosen nähtiin edustavan puhdasta suomalaisverta, arjalaista siis. Itä- ja länsisuomalaisten geneettinen ero suurempi kuin saksalaisten ja brittien. Minkänäköinen ihminen tulee karjalaisesta mieleen, leveä kasvot, korkeat poskipäät, sydämen muotoisiksikin kai voi kuvailla.

      • Myös monilla aasialaisilla ja joillakin afrikkalaisilla, esim somaleilla on korkeat poskipäät.



      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Myös monilla aasialaisilla ja joillakin afrikkalaisilla, esim somaleilla on korkeat poskipäät.

        Niin, etninen piirre. Eskimot, japanilaiset, kiinalaiset. Tietenki monennäköistä kaikissa ryhmissä, mutta yleisesti ottaen tietynnäköistä porukkaa. Ja noilla somaleilla nuo poskipäät yhdistyy kapeisiin kasvoihin, kun taas tässä itä/aasiamallissa leveämmät kasvot. Joku nepalilaismies, heti tulee luonnostaan mielikuva korkeista poskipäistä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sanoisin kyllä että nää on enemmäin vain isot posket, kuin korkeat..
        https://asiasociety.org/sites/default/files/styles/1200w/public/M/mongoliamotherdaughter.jpg

        Puhuttaisko vaikka sitten leu..Eikun ei leuoista..😄.. tulee liikaa muistoja palstasta..

        Mutta onhabån tuossa kuvassa tuolla nuoremmalla just nuo poskipäät ihan tuossa silmien alapuolella. Ja poskipääthän tuppaa iän myötä laskeutumaan alemmas, siksihän niitä täytellään niillä fillereillä tai omalla rasvalla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sanoisin kyllä että nää on enemmäin vain isot posket, kuin korkeat..
        https://asiasociety.org/sites/default/files/styles/1200w/public/M/mongoliamotherdaughter.jpg

        Puhuttaisko vaikka sitten leu..Eikun ei leuoista..😄.. tulee liikaa muistoja palstasta..

        Noilla jos kellä on korkeat poskipäät. Ei korkeat poskipäät ole vain kapea- ja pienikasvoisilla laiheliineillä. Tuolta Mongolian aroilta ne on tulleet Eurooppaan ja jalostuneet hienostuneimmiksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Wuppisko siinä itse kuvassa vasemmalla.

        Kyllä vain. Whot ewwö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhabån tuossa kuvassa tuolla nuoremmalla just nuo poskipäät ihan tuossa silmien alapuolella. Ja poskipääthän tuppaa iän myötä laskeutumaan alemmas, siksihän niitä täytellään niillä fillereillä tai omalla rasvalla.

        Niin siis se rasva siinä poskiluiden päällä tuppaa vanhemmiten valahtamaan alaspäin, ja vaikutelmasta voi tulla kolho ja siksi laitetaan rasvaa, filleriä.


      • Anonyymi

        Niin ja jos nyt tuota Esteri Toivosen kuvaa katsoo, niin minusta sillä ei ainakaan missään nimessä ole noita korkeita poskipäitä. Niitähän tuohon aikaan mittailtiin niitä kalloja sellaisilla harppimaisilla, lyhytkalloisuus taisi olla se mongolimerkki. Ja varmaan noihin poskipäihinki kiinnitettiin eugeniikan kulta-aikoina huomiota. Saamelaisiahan tutkittiin kans kovasti tuolloin.


    • Anonyymi

      Veistokselliset kasvot = korkeat poskipäät. Eli poskiluut sijaitsevat ylhäällä. Mielestäni enemmän maskuliinista, mutta ei ne kauneuttakaan pilaa.

    • Toiset tykkää, toiset ei.
      Monella, jolla on korkeat poskipäät, viihaa niitä.
      Jotkut taas tykkää juuri niistä

      Miksei ihminen opi tykkäämään omasta ulkonäöstään?

      Ihan sama muistakin: pisamaiset vihaa pisamoitaan, eikä usko, että jotkut taas diggaa niistä.

      Toi oli vain esimerkki.

      Nyt sit ollaan laitetty joku tietty muotti, eli muoti, jolta kaikkien pitäis näyttää. Ihan älytöntä.
      Etelä-Korea on aika äärimmäinen esimerkki: kaikilla on täsmälleen samanlainen kaunusihanne. Ja kaikki tekee sen saman kirurgialla.

      Nyt sanotaan, että "se on sitä mitä miehet haluaa".
      Absolut inte! Naiset tekee kauneusihanteensa ihan itse.

      • Anonyymi

        "Miksei ihminen opi tykkäämään omasta ulkonäöstään?"

        Niin ja vielä muiden. Vähintään olisi hyväksyttävä oma sekä muiden ulkonäkö.


      • Mie ainakin diggaan mun pisamista. ☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mie ainakin diggaan mun pisamista. ☝️

        Mäkin ehkä. mut en voi sanoo ku en oo nähny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksei ihminen opi tykkäämään omasta ulkonäöstään?"

        Niin ja vielä muiden. Vähintään olisi hyväksyttävä oma sekä muiden ulkonäkö.

        Mä vähän luulen, et ekaks pitäis hyväksyy se oma.
        Ne jotka ei omaa hyväksy, valitaa muiden näöstä.

        Mä en oikeesti voi ymmärtää näitä, miten määritellään ulkonäöt.
        Jos lähdetään ihan missijutuista. Kyl nää ukot, jotka missimitan määritti, oli kyllä mummielestä aika oksettavan näkösiä ukkoja.

        Nykyään naiset väittää, että se on miesten määrittelemä, mut mä en usko tuohon.
        Naiset ihan itse nykyään määrittelee oman some-ulkonäkönsä. Harvat miehet siitä diggaa.
        Paitsi somemiehet.

        Hei c'moon! Onko nykyään kukaan muu muualla ku somessa?
        Varmaan on, mut miks luulette et ulkonäkö tai elämä on siellä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mie ainakin diggaan mun pisamista. ☝️

        Must oli hauska ku Pippi meni kosmetiikkaliikkeeseen, ja sano: "EN"-

        Myyjä kysy, et mitä et. Pippi sano, et tuolla ulkona luki, et "kärsittekö pisamista". (siihen oli kai jotain hoitoa saatavilla)

        Aika usein pisamaiset eivät tykkää pisamistaan, vaikka toistet taas tykkää. Blondit värjää tummaksi, tummat blondaa. Afroidit suoristaa hiuksiaan, vaaleat kähertää. Me haluamme ruskettua syöpäriskin uhallakin, aasialaiset haluaa vaaleentua mitä vaarallisimmilla keinoilla. Kukaan ei hyväksy omaa itseään.


      • JustJust kirjoitti:

        Must oli hauska ku Pippi meni kosmetiikkaliikkeeseen, ja sano: "EN"-

        Myyjä kysy, et mitä et. Pippi sano, et tuolla ulkona luki, et "kärsittekö pisamista". (siihen oli kai jotain hoitoa saatavilla)

        Aika usein pisamaiset eivät tykkää pisamistaan, vaikka toistet taas tykkää. Blondit värjää tummaksi, tummat blondaa. Afroidit suoristaa hiuksiaan, vaaleat kähertää. Me haluamme ruskettua syöpäriskin uhallakin, aasialaiset haluaa vaaleentua mitä vaarallisimmilla keinoilla. Kukaan ei hyväksy omaa itseään.

        Mut on kyl yks juttu, jonka voisin tehä jos ois rahaa. Siis kauneusleikkaus.

        Mun silmät on ku Pertti Salolaisella, ihan kamala ku silmät lupsottaa. Näytän aina nukkuvalta. Se ei oo kivaa ku oon ihan erilainen. Mielestäni en siis tuolta osin näytä itseltäni, ku olen ihan auringonlapsi.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mut on kyl yks juttu, jonka voisin tehä jos ois rahaa. Siis kauneusleikkaus.

        Mun silmät on ku Pertti Salolaisella, ihan kamala ku silmät lupsottaa. Näytän aina nukkuvalta. Se ei oo kivaa ku oon ihan erilainen. Mielestäni en siis tuolta osin näytä itseltäni, ku olen ihan auringonlapsi.

        Tuon voit ehkä saada vanhempana julkisella puolella, jos alkavat haitata näkökenttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon voit ehkä saada vanhempana julkisella puolella, jos alkavat haitata näkökenttää.

        Paskat. Nyt tapellaan jo siitä, et saanko lunastaa silmälasit.

        Mun pitää oikeesti arvailla mitä tänne kirjoitan. Sormimuistista kirjoitan, mut on vähän vaikee lukea.


      • JustJust kirjoitti:

        Mäkin ehkä. mut en voi sanoo ku en oo nähny.

        Ei niitä talvella just näekään.


      • JustJust kirjoitti:

        Must oli hauska ku Pippi meni kosmetiikkaliikkeeseen, ja sano: "EN"-

        Myyjä kysy, et mitä et. Pippi sano, et tuolla ulkona luki, et "kärsittekö pisamista". (siihen oli kai jotain hoitoa saatavilla)

        Aika usein pisamaiset eivät tykkää pisamistaan, vaikka toistet taas tykkää. Blondit värjää tummaksi, tummat blondaa. Afroidit suoristaa hiuksiaan, vaaleat kähertää. Me haluamme ruskettua syöpäriskin uhallakin, aasialaiset haluaa vaaleentua mitä vaarallisimmilla keinoilla. Kukaan ei hyväksy omaa itseään.

        No jaa... Viimeinen virke on kyllä aika lioittelua.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Paskat. Nyt tapellaan jo siitä, et saanko lunastaa silmälasit.

        Mun pitää oikeesti arvailla mitä tänne kirjoitan. Sormimuistista kirjoitan, mut on vähän vaikee lukea.

        Juttelin ihan vasta noin 70-vuotiaan kanssa, jolta oli juuri kaihi leikattu, ja siinä samassa oli tullu tuo luomiongelma esiin, oli menossa leikkaukseen. Jos olis leikattu aiemmin, olis pitempään ehtinyt elää vaivattomampana.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No jaa... Viimeinen virke on kyllä aika lioittelua.

        Tykkään liioitelle, mut toi nyt ei musta ollu sitä.


    • Anonyymi

      Hugh Grant on hyvä esimerkki sellaisesta ihmisestä, jolla poskipäät ovat todella.... piilossa.

      Itselläni on korkeat ja lähtevät korkeina myös silmän alta. Joissain noissa kuvissa ne poskipäät olivat aika alhaalla.

    • Anonyymi

      Ei se mitään haittaa. Herra jakaa litsareita kuten haluaa silti.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näköjään voi olla sitten aika pyöreänaamainenkin eikä tarvi olla mikään veistoksellinen luihunaama, omistaakseen korkeat poskipäät, kuten tuolla afro-naisella. Hah.


      • Anonyymi

        Tajusin tuosta just että olen aina ihastunut naisiin, joilla on korkeat poskipäät.


      • Anonyymi

        Toi Katherine Hepburn hyvä esimerkki, vaikkakin meikillä varmasti vielä korostettu. Tulee just veistoksellinen vaikutelma ja erityisesti yhdistyneenä leveisiin leukaperiin kuten Hepburnilla. Miehellä samaa mallia voidaan kutsua kirveellä veistetyksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Katherine Hepburn hyvä esimerkki, vaikkakin meikillä varmasti vielä korostettu. Tulee just veistoksellinen vaikutelma ja erityisesti yhdistyneenä leveisiin leukaperiin kuten Hepburnilla. Miehellä samaa mallia voidaan kutsua kirveellä veistetyksikin.

        Mutta siinä on montaa muutakin korkeat poskipäät-tyyppiä. Se ei ole ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinä on montaa muutakin korkeat poskipäät-tyyppiä. Se ei ole ainoa.

        Joo, mut ton naama niin tuttu, ja siinä todella silmiinpistävin piirre toi silmien alapuolella oleva kulmikkuus. Ei ole ihme, että tullut filmitähdeksi noilla kasvoilla. Niihin tulee valoa ja varjoa kuvissa. Nykymuotiin vähän liiankin maskuliiniset ehkä.


    • Anonyymi

      Poksahtaakohan kuin ilmapallot ja silikonitissit jos painaa neulalla?

    • Anonyymi

      jokanen näkee toisen omin silmin, ei kaikkea tarvitse arvostella

    • Anonyymi

      Mut aika jees poskipäät tyypeil!

    • Anonyymi

      Minun mielestäni ihmiset joilla korkeat poskipäät ja kapeat kasvot ovat esteettisesti parhaimman näköisiä.
      Oma huomioni kiinnittyy heti karakteerisiin kasvoihin, piirteettömät pullanaamat eivät kiinnosta.
      Ja tämä niin miehissä kuin naisissakin, itse olen nainen ja omat kasvoni ovat kapeat ja poskipäät jonkin verran esillä. Nuorempi sisareni on tosi kaunis ja hänellä nuo piirteet hyvin esillä. Saa jatkuvasti kommentteja ulkonäöstään, ihailevia sellaisa ihan vierailta ihmisiltä. Esim. viimeksi kun olimme eräällä ulkomaisella lentokentällä miesvirkailija kysyi mistä olemme ja ihaili kovasti sisartani.
      Mutta toinen tykkää pullasta toinen sitten jostain muusta.
      -nainen-

    • Anonyymi

      Olisi hyvä sanonta tytöiltä: mitähän tuokin "vsuveli" yrittää taas suunnitella...

    • Anonyymi

      Maailman mysteerejä kuten tuokin Tutankhamonin juttu, eli miksi hänet haudattiin niin korkeaan ja kullattuun hautaan vielä arvokkaaseen, hän oli pettymys eli sinisilmäinen.

      Oikeasti niin no niin... on kyllä varmasti joo tyttökavereita tutustumisissa varmasti.

      Dokumentti tuosta tutankhamonin haudasta, aika hyvä oli yle-teema fem -kanavilla tuli äsken.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe