Kallubbi vaatteet

Anonyymi

Tässä tällainen pieni gallup vaatteista ja tyylistä. Vastatkaa! Kertoiaa myös sukupuoli ja ikä.

1.Oma tyylisi, kuvaa muutamalla sanalla?

2.Mikä on kallein vaatteesi (huom. Ei takkeja tai laukkuja)?

3.Pukeudutko niinkuin haluat pukeutua, vai välitätkö muiden mielipitestä?

4.Onko ihastuminen saanut muuttamaan sinun pukeutumistyyliä?

5.Mikä tyyli sopii parhaiten vastakkaiselle sukupuolellesi?

6.Välitätkö muodista?

7.Mitä vaatteita ostit viimeksi?

15

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä tällainen pieni gallup vaatteista ja tyylistä. Vastatkaa! Kertoiaa myös sukupuoli ja ikä.

Ikä: 44 Sukupuoli: Ihminen

-Jotkut housut, paita, jalkineet. Mitkä yhteen ja keliin sopii.

-Varmaan kengät.

3.Pukeudutko niin kuin haluat pukeutua, vai välitätkö muiden mielipitestä?

-Pukeudunkuten haluan, en välitä.

-Joo. Tavallista siistimpi habitus, jos näköpiirissä pyöritään.

- Mikä sopii tyyliin ja vartalolle. Oma asiansa.

6.Välitätkö muodista?

- Vähän joo, en silti ole muodin orja. Mulla on oma maku mitä noudatan.

- T-paitoja nipun ja binderi paidan. Niin joo ja uuden neulepaidan.

• Anonyymi

Kalsarit

• Anonyymi

- Klassinen, ajaton ja tyylikäs, mutta rento.

- n. 500€:n juhlamekko

- Yleensä pukeudun miten itse haluan. Pukukoodia noudatan, jos sellainen on annettu.

4.Onko ihastuminen saanut muuttamaan sinun pukeutumistyyliäsi?

- En nyt keksi, että olisi. Kenelläkään ei yleensä ole ollut moitteen sanaa pukeutumiseeni liittyen.

- Rento tyyli ... farkut ja jotain, saa olla kauluspaita saa olla t-paita saa olla huppari. Tärkeintä kuitenkin, että niissä viihtyy itse.

6.Välitätkö muodista?

- Enpä juuri. Puen päälleni sen mikä näyttää hyvältä päälläni ja josta itse tykkään.

Talvisia ulkoiluvaatteita.

• Anonyymi

Jaa niin ...

Ikä: 39
        Sukupuoli: nainen

• Anonyymi

Pukeutumistyyli no onhan vaatteisiin varustautuminen aika tärkeää melkein aina.

Poliisiopisto-elokuvio 6 on huvittavia juttuja tuossakin kyllä.

• 1.Oma tyylisi, kuvaa muutamalla sanalla? Hieman klassista, vähän retroa, hieman rockia, eniten omaa tyyliä. Raidat, etenkin keväisin jee, ruudut (skotti) etenkin syksyisin joo. Nahka- ja mokka, etenkin keino- 🔥. Paljon mustaa ja punaista (oranssia) talvella, paljon valkoista ja sinisen (liilan, vihreän) sävyjä kesällä👍.

2.Mikä on kallein vaatteesi (huom. Ei takkeja tai laukkuja)? Juhlamekko tyttären rippijuhliin varmaan. En muista hintaa, mutta olisko pari sataa. En ymmärrä kalliiden laukkujen päälle, mutta kalliita takkeja löytyy. Mut nehän ei nyt kelvannut.

3.Pukeudutko niinkuin haluat pukeutua, vai välitätkö muiden mielipitestä? Nykyään täysin, miten itse haluan. Esim. kumppani ei ole koskaan puuttunut mitenkään pukeutumiseeni. Kertoo toki joskus, jos pitää erityisesti jostain vaatteesta.

4.Onko ihastuminen saanut muuttamaan sinun pukeutumistyyliä? On varmaan jotenkin. Eli ainakin seurustelun alussa ajattelen vaatteitani siten, että tyylimme sopisivat jotenkin yhteen.

5.Mikä tyyli sopii parhaiten vastakkaiselle sukupuolellesi? Sellainen, mikä kertoo hänen mielenkiinnon kohteistaan tai harrastuksistaan. Eli nörtille nörttityyli, älykölle älykkötyyli, urheilevalle urheilullinen, taiteelliselle taiteellinen jne.

6.Välitätkö muodista? En sinänsä, mutta seuraan sitä jonkin verran ja poimin esim. kahdestakymmenestä muotijutusta mahdollisest yhden, jos se on jotenkin mun tyyliä ja olen ehkä ennenkin pitänyt siitä tyylistä.

7.Mitä vaatteita ostit viimeksi? Korkeavyötäröiset, leveähkölahkeiset farkut.

Ja nainen, 51 olen.

• Anonyymi

Tyylin sanelee ennen kaikkea elämäntapa, siksi lähinnä ulkoilu- ja urheiluvaatteita, joskus farkut. Vaatteita jotka sopii omalle kropalle, en seuraa muotia. Merkkivaatteita saa käytettyinä, ei mitään järkeä ostaa uusia. Yks kallis italialainen kasmirhuivi, kasmirsekoitevillapaitakin, löytöjä kirppiksiltä. Nää myyjät ei tunnista kaikkia merkkejä. Sellainen kaupunki-casual paras tyyli kummallekin sukupuolelle, androgyyneja miesten vaatteitaki vois ostaa jos olis vähän isokokoisempi nainen, yli 40 v.

• Anonyymi

Viimeksi ostin, ennen Joulua harmaan villakangasjakun/takin, sellainen löysä oversize, kapeiden housujen kans, harmaamusta pantterikuosi, 5euroa, O'Neill lasketteluhousut 5euroa.

• Anonyymi

On kyllä erilaisia elokuviakin, kaikenlaisia, mutta kun itse joskus voin loukkaantua ja joudun sairaalaan, tytöt siis sairaanhoitajat, yrittävät hoitaa itseä paljon mutta aina eivät oikein pysty.

• Anonyymi

Tuollainen kun itselle joskus voi sattua tapaturmia, niin sitten joutuu sairaalaan ja hoitajia harmittaa kun ei pysty hoitamaan tuollaisia fyysisiä vammoja, tarvitsisi neurokirurgin apua :D

• Anonyymi

Isä sanoi hassun jutun kun oli käymässä, että: joo ei ole pikkukaupunki tämäkään nlykyään tämä, kun noissakin kerrostaloissa asuu varmaan ihmisiä sitten.

• Anonyymi
    • Anonyymi

-Persoonallinen.

-En muista,

-Ehdottomasti niinkuin itse haluan! En välitä muista.

-Ei.

- ei ole sellaista mutta jos olisi vapaa-ajalla rento mutta siisti hyvällä maulla valittu rock-tyyli, tilanteen vaatiessa laadukas pukukokonaisuus.

6.Välitätkö muodista?
      -En

-Ihan viimeksi ostin kengät tai siis saappaat. Tilasin kenkätehtaalta, kalliit mutta hyvät!

Sukupuoli nainen, ikä täysikäinen.

• 1.Oma tyylisi, kuvaa muutamalla sanalla?
      Farkut, t-paita, tennissukat ja kangastakki, vaellesulkoilukengät.
      2.Mikä on kallein vaatteesi (huom. Ei takkeja tai laukkuja)? Metsurinsaappaat ehkä? 🤔 Jos ei sitten jotain pukua kokonsisuutena lasketa?

Ihan oman mukavuuden mukaan menen...
      Eipä ole... olen saattanut itse ostaa uusia vaatteita, ehkä useammin ihastumisen aikoihin? 🤔
      Ehkä? En kyllä ole miettinyt...

Rento, tavallinen ja nuorekas.
      6.Välitätkö muodista?
      En kai erityisemmin...

T-paitoja, shortseja, sadeasun. ajopuvun...tilasin työpaikalta työvaatteet talvimallit ja kengät. Niin ja sisäpelikengät ja ne vaelluspopoot...

• Anonyymi

Nainen 38v.

1. Oma tyyli. Rento, mukavuudenhaluinen, käytännönläheinen, hieman ehkä boheemi. Maanläheiset värit ja musta yleisimmät värit.

2. Juhlamekko.

3. Pukeudun, olen mukavuudenhaluinen joten minulle on tärkeää kankaan materiaali ym. Vaikuttaa vaatevalintoihini.
      4. Hieman, ehkä valitsen vähän istuvampaa vaatetusta ylle. Muttei vaikuta tyyliin tms.

5. En tiedä, mutta kaikki miehet näyttää hyvältä puvussa, tai kauluspaidassa.

6. En ikinä.

7. Farkut kirpikseltä joskus joulun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe