Gallup: Horoskooppimerkkisi?

melisssa-

Minkä merkin kanssa tulet parhaiten toimeen ja kenet kierrät kaukaa?

Oon rapu. Parhaiten tuun toimeen vaakojen kanssa ja vesimiehet kierrän kaukaa.

Vaaka on kumppanina paras koska he ovat usein tunteellisia ja romanttisia, juuri sellaisen miehen herkkä ja voimakkaasti tunteilla elävä rapu nainen tarvitsee. ;)

Vesimiehet ovat usein rationaalisia ja tunteettomia, kun ihminen on tunteettomampi, se möläyttelee helposti ilkeitä sanoja ja ei tunnu missään! empatiakykyinen ja tunteellinen rapu kaipaa intohimoa ja kunnon rakkauden osoituksia suhteessa, sitoutumista suhteeseen ja lapsiin, yhdessä asumiseen ja haluaa myös ehkä häät... nämä asiat tekee vesimiehelle vaikeeta. Monille muille nuo asiat on tavallista, tasapainosta ja onnellista elämää. :)

98

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kauris, mutta en luokittele ihmisiä horoskooppien mukaan ja pidän tuota pääosin huuhaana.

    • Astrologia on systeemi, jolla kontrolloidaan epätoivoisten sinkkunaisten ja muiden idioottien käyttäytymistä kertomalla heille hatusta vedettyjä analyysejä tähtien ja planeettojen asennoista ja keskinäisistä interaktioista. Asiakas saa ilokseen kuulla, että tiedossa on rahaa, työpaikkoja ja rakkautta, kunhan hän saa elämänsä toimimaan harmoniassa taivaan tapahtumien suhteen.

    • Olen vaaka mut nainen.😂

      • ouitty

        Minäkin vaakanainen


      • ouitty kirjoitti:

        Minäkin vaakanainen

        Meitä on sit enemmänkin😂


      • niin.niin.joo.joo
        valtakunta kirjoitti:

        Meitä on sit enemmänkin😂

        Niin kyllähän te perkeleen MaMu-patjat olette VAAKATASO naisia, ei tuo mikään uutinen ole. Saatana ! Helvetin spermaviemärit.


      • niin.niin.joo.joo kirjoitti:

        Niin kyllähän te perkeleen MaMu-patjat olette VAAKATASO naisia, ei tuo mikään uutinen ole. Saatana ! Helvetin spermaviemärit.

        Mulla on ihan suomalainenmies.


      • melisssa-

        :) . Jollain näköjään ottaa koville kun pitää raivota .. :'D


    • Mä oon sellainen neitsytsetä.

      • Ikuisesti neitsyt, ainakin horoskoopissa. :)


    • plusparikybäM

      Vesimies :D Ainut asia mikä koko astrologiassa on yllättänyt on se että nuo merkkien luonteenpiirteet jne. osuu kyllä välillä yllättävänkin hyvin kohdalleen, siinäpä se.

    • No kyllä leijonalle on oltava leijona! :D

      • melisssa-

        Vaaka miehien jälkeen, mun toinen suosikki on leijona miehet. ;) mun yks edesmennyt ystävä oli leijona ja pidin hyvin paljon hänen määrätietoisuudestaan ja johdonmukaisuudesta. Suoraselkäisyydestä ja rehellisyydestä, kun mua kiusattiin, tää leijona mies oli yks niitä ainoita joka uskalsi puolustaa mua rohkeesti ja seistä sanojensa takana.. Leijona mies antaa herkälle rapu naiselle turvallisuuden tunnetta ja on myös tunteellinen ja osaa aivan varmasti olla myös loistava isä, joten siinä hyvä pakkaus !

        Monet ei aina tykänny siitä mun ystävästä, koska hän leijui välillä myös ulkonäkönsä ja rahojensa suhteen, ehkä sellasta tyypillistä leijonamaista diivailua, halusi myös olla aina esillä, jos baarissa oli esimerkiks joku juoma kilpailu niin osallistu niihin ja haki myös muutamaan tv-ohjelmaan.. mutta mua ei tuollanen haitannu yhtään, itekkin joskus haaveillu julkisuudesta, näyttelijän tai mallin töistä siis. :) kunnianhimoinen oli myös töidensä suhteen, päihteet silti vei hänet ja elämä oli lapsuudesta saakka ollut aika rankkaa... ikävä on ihmistä. :/


      • melisssa- kirjoitti:

        Vaaka miehien jälkeen, mun toinen suosikki on leijona miehet. ;) mun yks edesmennyt ystävä oli leijona ja pidin hyvin paljon hänen määrätietoisuudestaan ja johdonmukaisuudesta. Suoraselkäisyydestä ja rehellisyydestä, kun mua kiusattiin, tää leijona mies oli yks niitä ainoita joka uskalsi puolustaa mua rohkeesti ja seistä sanojensa takana.. Leijona mies antaa herkälle rapu naiselle turvallisuuden tunnetta ja on myös tunteellinen ja osaa aivan varmasti olla myös loistava isä, joten siinä hyvä pakkaus !

        Monet ei aina tykänny siitä mun ystävästä, koska hän leijui välillä myös ulkonäkönsä ja rahojensa suhteen, ehkä sellasta tyypillistä leijonamaista diivailua, halusi myös olla aina esillä, jos baarissa oli esimerkiks joku juoma kilpailu niin osallistu niihin ja haki myös muutamaan tv-ohjelmaan.. mutta mua ei tuollanen haitannu yhtään, itekkin joskus haaveillu julkisuudesta, näyttelijän tai mallin töistä siis. :) kunnianhimoinen oli myös töidensä suhteen, päihteet silti vei hänet ja elämä oli lapsuudesta saakka ollut aika rankkaa... ikävä on ihmistä. :/

        No oikeasti en hirveesti seuraa horoskooppeja. Tai ainakaan, että kuka on minkäkinlainen... :)

        Minusta se ei voi johtua siitä milloin olet syntynyt, että millainen olet, mutta mukava juttuhan tuokin on. Ja ei varmalla ketään vahingoita. :)


    • mullavaakamies

      eikä ole kyllä erityisen romanttinen, tai näytä kummemmin tunteitaan. Siihen vaikuttaa myös nouseva merkki, joka nousee 30 vuotiaana edelle tuosta päämerkistä ja hallitsee ihmisen luonteenpiirteitä.

      • Tekniikkasukeltaja

        Just näin on käynyt.

        (Naurua)


      • melisssa-

        Rapu - Nouseva Kaksonen:

        Kaksosnousuisena on eläinradan muuntautumiskykyisin ja parhaiten erilaisiin olosuhteisiin sopeutuva kameleontti, jonka seurassa kaikki viihtyvät lähinnä siksi, että osaat antaa muille ihmisille luvan olla sitä mitä he luonnollisimmillaan ovat. Tämä ihanaakin ihanampi seurallisuutesi toki edellyttää tiettyjen nousumerkillesi tyypillisten luonteenpiirteiden kunnioittamista ja jatkuvaa kehittämistä.

        :)


    • Farangkää

      Muija ja minä ollaan kaloja, minä syntynyt härän vuonna ja hän tiikeri.- Kuiteski hyvin tullaan toimeen :)

      • Hannu-83

        Minä synnyin armon vuonna ja Arvon päivänä.


    • DarkFear__

      Mä kun sitä olenkin ihan vain MULKKU. Ja olen tasapuoleisesti kaikille vittumainen.

    • Mies33vee

      Skorpioni

      Tulen toimeen kaikkien kanssa - erittäin hyvin Härän ja Skopun kanssa

      Yli 25vuoden kokemuksella uskon horoskooppeihin. Uskon äitiini ja kahteen exään skopuun myös. Sekä lukemattomiin satunnaisiin skopuihin elämässä

      Mutta olen myös kuulemani mukaan julmin ja kylmin ihminen. Tietysti jos olit perseestä olet perseestä. Koskaan en unohda kusipäitä tai pettäjiä, muita luusereita unohtamatta.

      Rehellisyys on tärkeimpiä asioita. Ja seisoo kuin stonehenge kivipaalu - niin teoissaan kuin sanoissaan

      Osaan myös olla jtn mitä ei tarvitse kirjoittaa.

      • psykiatrillelomps

        Narsistin kirjoittamaa, sorry.


    • silvet1412

      Olen rapu, tulen paremmin toimeen sängyssä rapun,kalan ja scorpionin kanssa.

      • tietoanäköjäänon

        Rapun kanssa sängyssä? Mitä rappu tekee sängyssä?


      • sdfbdsfbs8

    • sdfvsdvdf-83

      Miten ketään voi kiinnostaa horoskoopit???? Niinku nyt syntymäaika jotenkin vaikuttaisi luonteeseen ja persoonaan. Missä ihmeen puolitumallisten alkuameebojen esiaiheitten luonnostelmien kopioiden väärennösten jäljitelmien tasolla ihmiset leikkii olevansa?

    • Hannu-83

      Mikä lie Jorma Hirvonen horoskoopiltaan?
      a. Risumies, b. Vartiomies c. Perkele d. Ympäristönpaskaaja e. Voivittu. f. Oksasilppuri. g.Vittuuntyöntäjä h. taikuri (osaa tehdä haista vitun)https://youtu.be/6ghDAbdDSTQ?t=32 i.

      • ergdrt

        Tulipa raamatullinen olo noista parkaisuista :Pietari kielsi Jeesusken kolmesti ennekö kukko laulo ja Risumies kielsi ennen aamunkoitetta kolmesti omistavansa asetta


    • vodaakuluu

      En kierrä ketään pelkän horoskooppimerkin perusteella, ei kai kukaan aikuinen. Itse olen vesimies.

    • Määkin olen rapu. Mutta mun mieheni on Vesimies, samoin lapset. Muusta nyt niin tiiä, mutta tuo möläyttely asia kyllä pitää paikkansa ainakin mieheni suhteen. Hän hyvin helposti möläyttelee töykeästi eikä juuri mieti loukkaako sanoillaan vai ei. :)

      Tuleehan siitä semmoinen töykeän ihmisen fiilis aika ajoin. Minä sitä vielä siedän, mutta, moni muu ihminen ei niinkään.

      • Ja niin, en minäkään horoskooppien mukaan ihmisiä lajittele ei käy, käy, ei käy, käy... :)

        Joskus kyllä jotkut kuvaukset eri horoskooppimerkeistä osuu ihan nappiin. Joko tsäkää tai käytännössä liian usein todeksi todistettu ja yleisesti tiedossa. ;)


    • elluhalloyb

      Olen KALAT
      Paras.kumppani toinen KALAT
      Kauris ;Härkä;Rapu sopivat myös hyvin(*_*)🐧

      • melisssa-

        Mun isä on kalat ja horoskoopissa myös sanotaan että sopisin parhaiten yhteen muiden vesimerkkien kanssa eli toisen ravun, kalojen tai skorpionin kanssa. Itse en allekirjoita tätä.

        Jos toisen ravun kanssa seurustelee, se on usein kuin tuijottas ihteään peilistä, liian paljon samanlaisia luonteenpiirteitä ja niin itserakas en kuitenkaan oo että haluaisin itseni kanssa mennä yhteen. :)

        Skorpionit ovat usein puolestaan jotenkin pelottavan oloisia ja heistä en sen takia kiinostu. Vaikuttavat äkkipikaisilta ja väkivaltaisesti agressiivisilta. Erittäin aktiivisia seksin suhteen.

        Kalat on liian nössö mun makuun, outo perverssi ja taipuvainen masenteluun, minkä hukuttaa useimmiten alkoholiin ja näin ollen on sitten myös alkoholisti. Tällänen on kanssa mun isä.


      • elluhalloyb

        Vähän KALOJEN vika
        Haaveisiin taipuvaisia. Herkkiä.Taiteellisia
        Viina auttaa tulemaan kuoresta ulos(*_*)


    • vesimieskö

      Voi hyvää päivää teidän kanssa, ei voisi kiinnostaa toisessa vittuakaan mikään horroskoppi.

      • melisssa-

        Leikkimielisyyttä mukaan. :)


    • 14pluss

      rotta kirkonrotta =)))

    • erkki-täti

      Lähi-Idän pakanat aikoinaan palvoivat noita tähtikuvioita.

      Miksi niin moni myöntää häpeämättä uskovansa horoskooppeihin, mutta toisaalta ylpeänä kieltää kristillisen Jumalan olemassaolon?

      Nykypäivän horoskooppiuskovaiset ja tyypit jotka pakertavat jotain tähtikarttoja ovat epäjumalanpalvontansa lisäksi tyhmiä. Nimittäin heidän suurella vaivallaan laatimansa tähtikartat ovat väärässä, koska tähtitaivas ja sen asento on erilainen nykyään verrattuna siihen muinaiseen konstallaatioon.

      Miksi horoskooppifanit eivät käytä myös muita muinaisten horoskooppi-noitien konsteja? Esim. teurastetun kanan sisälmyksistä tehtiin myös tulkintoja, tähtikarttojen lisäksi. Kyllähän jonkinlaista johdonmukaisuutta ja kurinalaisuutta sopisi odottaa myös epäjumalanpalvojilta.

      Saakurin pässinpäät.

    • Vesimies..

    • itsemerkiltäni

      skorpioni. Vuosikymmenien kokemuksella parhaiten tulen toimeen rapujen, kalojen, härkien ja leijjonien kanssa. Oinaat, kauriit ja jousimiehet vaikeita.

    • että.silleen

      Auts! Minä olen oinas... ja kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme... monellekin tapaa.
      Luen horoskooppeja huumorilla, en usko niihin tai yritä elää niiden mukaan. Sattuman oikusta ai välillä joku niistä viikottaisista horoskoopeista lehdessä, saattaa osuakin oikeaan.
      Kevyttä hölynpölyä, mutt minua kiinnostavaa luettavaa... koska kaikilla oinaksilla olis esimerkiksi aina samanlainen viikko meneillään. =)))

    • Jännis

      Horoskoopiltani olen sonni. Parhaiten tulen toimeen neitsyiden kanssa. Jos syntymävuosi on 90-luvun lopulta, niin sovimme hyvin yhteen.

    • Anonyymi

      Scorppari mies oon..vaaka nainen on hyvä ..ainakin tuo yks oli..kaksonen ..nalkuttaa liikaa..ei voi tietty yleistää..jousimies ..vähän niin ja näin..scorppari leikki vaikeesti tavoiteltavaa..loppui äkkiä.. rapu ehkä lian pehmeä mulle..vaikka muuten mukava... suuntaa kait koopit vaan antaa..jos kemiat kohtaa antaa palaa..

    • Anonyymi

      Leijona. Tulen yleensä hyvin toimeen kaikkien kanssa, jotka tulevat toimeen minun kanssa 🤷‍♀️. Ketään en kierrä kaukaa. Paitsi jotkut ihmiset.. ei riipu horoskoopista.

    • Olen rapu. Sanotaan, että rapu tulis parhaiten toimeen kalojen, skorpionin, toisen ravun ja härän kanssa ja ehkä myös kauriiden ja neitsyiden. Suvusta löytyy skorpioneja (isä, mun sisko, siskon tyttö, mun veli ja isän vanhempi sisko), yks kalat(mummo eli äidin äiti), itseni lisäks kolme muuta rapua eli mummi eli isän äiti (RIP), mun vanhin eno ja isän vanhemman siskon vanhempi poika, härkiä sitten taas ukki eli isän isä, isän vanhimman siskon nuorempi poika. Suvusta löytyy myös yks kaksonen, yks oinas ja yks neitsyt. Myös sukuun avioliiton kautta tulleista löytyy yks härkä (isän vanhemman siskon mies) ja yks neitsyt (siskon mies).

      Mummon kanssa (kalat) löytyy yhteistä, kun molemmat ollaan kiinnostuttu taiteesta ja kirjallisuudesta ja ollaan herkkävaistoisia. Ymmärretään toisiamme myös tunnetasolla vähintään ihan jees.

      Isän ja siskon kanssa tulen ihan toimeen, paitsi siskon kanssa en pidä nykyään niin paljon yhteyttä, kun hänellä oma perhe ja hän asuu eri puolella Suomea. Isääkään en tapaa jatkuvasti eikä hän kauheasti soittele. Skorpionit ovat vähän yksityisyyteen vetäytyviä mietiskelijöitä (rapukin vähän ja kalat-merkkisistäkin voi löytyä) eikä heistä aina tiedä mitä heidän mielessään liikkuu.

      Tunnen myös yhden vaaka-merkkisen ja ihan hyvin tulen toimeen hänen kanssaan.

      Toisen kanssa toimeen tuleminen ei aina johdu horoskooppimerkistä, vaikka sikäli uskon näihin, että monesti edes jotkut horoskooppimerkeissä kuvat luonteenpiirteet natsaavat kohdalleen. Ainakin itseni kohdalla aika monetkin rapu-merkin luonteenpiirteet sopivat. Olen esim. herkkävaistoinen, kiltti, ystävällinen, kohtelias, luova, taiteet kiinnostaa, ruuanlaittotaitoinen, viihdyn aika paljon kotona, historia kiinnostaa. Yleensä aika rauhallinen, mutta joskus saatan kuohahtaa kuin Pikku Myy (toisaalta sitten taas lepyn aika nopeasti). Myös ravulla sanotaan olevan hyvä muisti ja mulla on.

      • Skorpioninkin? Härän ja kalat tiesin sanotun sopivan ravulle.

        En ole koskaan seurustellut kalojen, kauriiden, skorpparien, vaakojen, neitsyiden, leijonien, oinaiden kanssa. Enkä toisen ravun.


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Skorpioninkin? Härän ja kalat tiesin sanotun sopivan ravulle.

        En ole koskaan seurustellut kalojen, kauriiden, skorpparien, vaakojen, neitsyiden, leijonien, oinaiden kanssa. Enkä toisen ravun.

        Skorpioni ja Rapu - 9 pistettä

        Tämä suhde on elinvoimainen ja täynnä syviä tunteita. Rapu on herkkä ja intuitiivinen kodin hengetär joka kaipaa ympärilleen turvallisuutta ja pysyvyyttä. Perhekeskeinen Rapu onnistuu luomaan kodikkaan tunnelman melkeinpä mihin vain. Hän haaveilee suuresta perheestä ja rakastaa kodin sisustamista ja puutarhan hoitoa. Kaunis kukkakimppu piristää aina Ravun päivää ja hän puolestaan yllättää sinut kokkaamalla teille jotain herkullista. Linnoittaudutte mielellänne toistenne seuraan yhteiseen kotiinne ja kuhertelette kaikessa rauhassa. Rapu ei varmasti myöskään kavahda salaperäisyyttäsi, kuten monet muut. Ravun elämän tarkoitus on rakentaa turvallinen ja vakaa koti, mennä naimisiin ja perustaa perhe. Puheet avioliitosta ja lapsista saattavatkin suhteessanne tulla kuvaan melko nopeasti. Vaikka olette molemmat intuitiivisia ja tunteellisia, teillä on silti paljon opittavaa toisiltanne. Sinä opetat Rapua pohtimaan syntyjä syviä unohtamatta pienintäkään herkkää yksityiskohtaa ja Rapu taas opettaa sinulle, ettei tunteidensa kohtaaminen ole pelottavaa.
        Yhteiset hetkenne makuuhuoneessa ovat ainutlaatuisia, intohimoisia ja aistillisia. Rapu on aluksi varovainen mutta päästyään vapautumaan hänestä kuoriutuu oikea rakkauden lähettiläs!
        Sinä olet vaativa parisuhteessa. Mikään rakkaudenosoitus kumppaniltasi ei tunnu riittävän, tämä johtuu siitä että omat hellyydenosoituksesi ovat yleensä melkoisen mahtipontisia ja niihin voi olla vaikea vastata samalla mitalla. Rapu haluaa tuntea itsensä tärkeäksi, joten mitä jos vain sanoisit sen hänelle mahtavien lahjojen ostamisen sijaan? Ailahtelevina merkkeinä otatte välillä rajusti yhteen, kun tunteet alkavat kuumentua. Rapu on tietenkin rakastava ja lämmin, mutta loukatuksi jouduttuaan kylmempää pohjoistuulta ei ole nähtykään. Olette myös kummatkin ainaisen omistushaluisia ja mustasukkaisia. Ennen kuin suunnittelette tulevaisuuttanne kovin pitkälle, istukaa alas jutelkaa asiat halki.
        Rapu on sinulle oivallinen kumppani. Mikään suhde ei vahvistu itsestään, mutta tämä tarina kaiken vaivannäön arvoinen.


      • Anonyymi

        Oletpa onnekas, jos satut olemaan ravun sydämen valittu. Rapu (22.6.-22.7.) nimittäin pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmenellä ja kokee hyvin tärkeäksi, että sydämen valittu tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi.
        Satu Ruotsalaisen Parisuhdastrologiaa-kirja (WSOY 2006) kertoo myös, että uskollinen, luotettava, koti- ja perhekeskeinen rapu vaatii kumppaniltaankin uskollisuutta ja luotettavuutta.
        Rapu on hellä ja aistillinen kumppani, kertoo Ennustukset.com-sivusto. Hän nauttii turvallisuutta tuovista asioista ja arvostaa instituutioita ja pysyviä rakenteita.

        Ravun sydämellisyys koskettaa monia. Moni ilahtuu myös siitä, miten kiireettömästi rapu on valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, tietää Annan rakkaushoroskooppi. Omaa mielitiettyään kohtaan ei kuitenkaan kannata olla liian omistavainen, varoittaa tämä horoskooppi rapua.
        Rakkauselämässä saattaa joskus näyttäytyä se, ettei rapu kestä piikittelyä ja loukkauksia. Joskus hän saattaa myös olla jääräpäinen kiukuttelija tai mököttäjä, joka haluaa riidan jälkeen hautoa omiaan omassa rauhassaan, kertoo Ruotsalaisen kirja. Kirjassa neuvotaankin antamaan ravulle välillä omaa tilaa ja rauhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa onnekas, jos satut olemaan ravun sydämen valittu. Rapu (22.6.-22.7.) nimittäin pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmenellä ja kokee hyvin tärkeäksi, että sydämen valittu tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi.
        Satu Ruotsalaisen Parisuhdastrologiaa-kirja (WSOY 2006) kertoo myös, että uskollinen, luotettava, koti- ja perhekeskeinen rapu vaatii kumppaniltaankin uskollisuutta ja luotettavuutta.
        Rapu on hellä ja aistillinen kumppani, kertoo Ennustukset.com-sivusto. Hän nauttii turvallisuutta tuovista asioista ja arvostaa instituutioita ja pysyviä rakenteita.

        Ravun sydämellisyys koskettaa monia. Moni ilahtuu myös siitä, miten kiireettömästi rapu on valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, tietää Annan rakkaushoroskooppi. Omaa mielitiettyään kohtaan ei kuitenkaan kannata olla liian omistavainen, varoittaa tämä horoskooppi rapua.
        Rakkauselämässä saattaa joskus näyttäytyä se, ettei rapu kestä piikittelyä ja loukkauksia. Joskus hän saattaa myös olla jääräpäinen kiukuttelija tai mököttäjä, joka haluaa riidan jälkeen hautoa omiaan omassa rauhassaan, kertoo Ruotsalaisen kirja. Kirjassa neuvotaankin antamaan ravulle välillä omaa tilaa ja rauhaa.

        Noo nää tunnistan kyllä ihan sopivan ainakin meikä rapulaiseen.

        "Rapu pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmenellä ja kokee hyvin tärkeäksi, että sydämen valittu tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi."

        - Tää on tärkeetä mulle. Kumppanin turvallisuus ja olonsa rakastetuksi tunteminen. Näiden eteen näen mielelläni vaikka vaivaakin, mutta yleensä ei tartte ja aiheudu mitään vaivaa, tulee luonnostaan. Eikä tunnu vaivalloiselle, päinvastoin.

        " uskollinen, luotettava, koti- ja perhekeskeinen rapu vaatii kumppaniltaankin uskollisuutta ja luotettavuutta."

        - Joo, kuulostaa tutulle. Kyllä vaadin joo.

        "kiireettömästi rapu on valmis tutustumaan uusiin ihmisiin"

        - Kuulemma liiankin kiireettömästi, joillain tulee hoppu. 😂



        "Omaa mielitiettyään kohtaan ei kuitenkaan kannata olla liian omistavainen, varoittaa tämä horoskooppi rapua.
        Rakkauselämässä saattaa joskus näyttäytyä se, ettei rapu kestä piikittelyä ja loukkauksia. Joskus hän saattaa myös olla jääräpäinen kiukuttelija tai mököttäjä, joka haluaa riidan jälkeen hautoa omiaan omassa rauhassaan,"

        - Nojoo, tunnistan oireet omiksi. Omistelu on lähinnä sitä, että en tykkää että kumppani säätää ja pelaa muiden kanssa samaan aikaan, kun koittaa muhun luoda suhdetta. Kun luottamussuhde ja suhde on jo olemassa otan rennommin. Oon aika tarkka" reviiristäni". 😄

        Ylimääräiset kosijat lenntetään huit helvettiin, jos mahdollista. Siinä määrin olen vähän kukkulan kunkku luonteeltani. Taistelen jos tarvii. Ei niin hieno piirre.

        Ihan hauska yhteenveto. 👍


      • SheHe kirjoitti:

        Noo nää tunnistan kyllä ihan sopivan ainakin meikä rapulaiseen.

        "Rapu pitää kumppaniaan kuin kukkaa kämmenellä ja kokee hyvin tärkeäksi, että sydämen valittu tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi."

        - Tää on tärkeetä mulle. Kumppanin turvallisuus ja olonsa rakastetuksi tunteminen. Näiden eteen näen mielelläni vaikka vaivaakin, mutta yleensä ei tartte ja aiheudu mitään vaivaa, tulee luonnostaan. Eikä tunnu vaivalloiselle, päinvastoin.

        " uskollinen, luotettava, koti- ja perhekeskeinen rapu vaatii kumppaniltaankin uskollisuutta ja luotettavuutta."

        - Joo, kuulostaa tutulle. Kyllä vaadin joo.

        "kiireettömästi rapu on valmis tutustumaan uusiin ihmisiin"

        - Kuulemma liiankin kiireettömästi, joillain tulee hoppu. 😂



        "Omaa mielitiettyään kohtaan ei kuitenkaan kannata olla liian omistavainen, varoittaa tämä horoskooppi rapua.
        Rakkauselämässä saattaa joskus näyttäytyä se, ettei rapu kestä piikittelyä ja loukkauksia. Joskus hän saattaa myös olla jääräpäinen kiukuttelija tai mököttäjä, joka haluaa riidan jälkeen hautoa omiaan omassa rauhassaan,"

        - Nojoo, tunnistan oireet omiksi. Omistelu on lähinnä sitä, että en tykkää että kumppani säätää ja pelaa muiden kanssa samaan aikaan, kun koittaa muhun luoda suhdetta. Kun luottamussuhde ja suhde on jo olemassa otan rennommin. Oon aika tarkka" reviiristäni". 😄

        Ylimääräiset kosijat lenntetään huit helvettiin, jos mahdollista. Siinä määrin olen vähän kukkulan kunkku luonteeltani. Taistelen jos tarvii. Ei niin hieno piirre.

        Ihan hauska yhteenveto. 👍

        "neuvotaankin antamaan ravulle välillä omaa tilaa ja rauhaa."

        -Joo, fiksu neuvo. Musta tulee ikävä ihminen, jos en saa joskus vetäytyä omaan rauhaani. Ärhäkkä.


      • Anonyymi

        Rapu Rapu

        Vesi Vesi = Vedenpaisumus


        Löysivätkö saksiniekat toisensa? Kahden Ravun kohdatessa romanttisissa merkeissä syntyy tunteellinen ja kotoinen suhde, jonka osapuolet omistautuvat toisilleen. Olette kumpikin empaattisia ja ilmaisette sen kiinnittämällä huomiota toisten tarpeisiin. Tämä yhdistelmä on täydellinen resepti onnelliseen perhe-elämään, lasten kasvatukseen ja rauhallisiin kotielämän harrastuksiin.


        Ravut kaipaavat tunteiden voimaa, toistuvia ja rehellisiä kiintymyksen ilmaisuja, huomioimista ja lämpöä. Tämä tarve säilyy suhteen alkuaikojenkin jälkeen vielä vuosia. Rapu-rakastajasi ymmärtää tarpeitasi täydellisesti, koska tarvitsee itse samoja asioita.


        Hyvät puolet


        Rapu on Ravulle yhteensopiva ja ymmärtäväinen kumppani. Vahvan intuitiivisuutenne ansiosta aistitte vahvasti toistenne ajatukset ja tunteet. Tämä suhde ei kaipaa sanoja kommunikaatioon, sillä puhutte toisillenne elein ja ilmein. Suurin rakkaudentunnustus voikin olla pieni ystävällinen teko tai herkkä katse.


        Kuu on taivaiden äitivoima, mistä kumpuaakin kuumerkkeihin kuuluvien Rapujen voimakas hoivavietti. Vietätte molemmat mielellänne aikaa kotona esimerkiksi kokkaillen ja hoitaen puutarhaa. Arvostatte molemmat kotia ja perhettä yli kaiken muun ja teistä tuleekin loistavat huolehtivaiset vanhemmat. Lasten hankkiminen antaa teille mahdollisuuden ilmaista sitä rakkautta ja huolenpitoa, jotka ovat niin olennainen osa luontoanne.


        Haasteet


        Rapu ja Rapu voi olla erityisen hyvä yhdistelmä, koska osaatte tulkita toistenne mielialoja hyvin. Varokaa kuitenkin peilaamasta toistenne heikkouksia. Varokaa myös hukuttamasta toisianne liikaan tunteellisuuteen.


        Herkkä Rapu loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreensa. Toisen Ravun on kuitenkin muita merkkejä helpompi tulkita kumppaninsa tunteita ja oman tilan tarvetta. Teitä molempia hallitsee Kuu, joten suhteen huonoja puolia on se, että olette molemmat taipuvaisia kuunkierron mukaan ailahteleviin tunteisiin. Kaiken kaikkiaan Rapu ja Rapu on kuitenkin varsin hyvä yhdistelmä ja suhteenne paranee entisestään, jos toinen teistä oppii hallitsemaan suhteenne purskahtelevia tunteita.


        Seksi


        Seksuaalinen suhteenne perustuu huolenpidolle, herkkyydelle ja tunteiden ilmaisemiselle. Teillä molemmilla on turvallinen olla yhdessä ja tunnette saavanne rakkautta. Välillänne on luontaista värähtelyä ja Rapujen on helppo kertoa toisilleen, mitä kaipaavat lakanoiden välissä.


        Makuuhuoneessa olette molemmat rakastavia, herkkiä ja huolehtivaisia. Vesimerkit lukevat eleitä ja ilmeitä muita merkkejä paremmin, joten sängyssä voitte ilmaista hyväksyntää, ihailua, iloa, anteeksiantoa ja tietenkin rakkautta. Yhdessä voitte saada maan kamaran järkkymään!


      • Pätee tuo minuunkin, mutten ole rapu, ja varmaan aika hemmetin moneen muuhunkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rapu Rapu

        Vesi Vesi = Vedenpaisumus


        Löysivätkö saksiniekat toisensa? Kahden Ravun kohdatessa romanttisissa merkeissä syntyy tunteellinen ja kotoinen suhde, jonka osapuolet omistautuvat toisilleen. Olette kumpikin empaattisia ja ilmaisette sen kiinnittämällä huomiota toisten tarpeisiin. Tämä yhdistelmä on täydellinen resepti onnelliseen perhe-elämään, lasten kasvatukseen ja rauhallisiin kotielämän harrastuksiin.


        Ravut kaipaavat tunteiden voimaa, toistuvia ja rehellisiä kiintymyksen ilmaisuja, huomioimista ja lämpöä. Tämä tarve säilyy suhteen alkuaikojenkin jälkeen vielä vuosia. Rapu-rakastajasi ymmärtää tarpeitasi täydellisesti, koska tarvitsee itse samoja asioita.


        Hyvät puolet


        Rapu on Ravulle yhteensopiva ja ymmärtäväinen kumppani. Vahvan intuitiivisuutenne ansiosta aistitte vahvasti toistenne ajatukset ja tunteet. Tämä suhde ei kaipaa sanoja kommunikaatioon, sillä puhutte toisillenne elein ja ilmein. Suurin rakkaudentunnustus voikin olla pieni ystävällinen teko tai herkkä katse.


        Kuu on taivaiden äitivoima, mistä kumpuaakin kuumerkkeihin kuuluvien Rapujen voimakas hoivavietti. Vietätte molemmat mielellänne aikaa kotona esimerkiksi kokkaillen ja hoitaen puutarhaa. Arvostatte molemmat kotia ja perhettä yli kaiken muun ja teistä tuleekin loistavat huolehtivaiset vanhemmat. Lasten hankkiminen antaa teille mahdollisuuden ilmaista sitä rakkautta ja huolenpitoa, jotka ovat niin olennainen osa luontoanne.


        Haasteet


        Rapu ja Rapu voi olla erityisen hyvä yhdistelmä, koska osaatte tulkita toistenne mielialoja hyvin. Varokaa kuitenkin peilaamasta toistenne heikkouksia. Varokaa myös hukuttamasta toisianne liikaan tunteellisuuteen.


        Herkkä Rapu loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreensa. Toisen Ravun on kuitenkin muita merkkejä helpompi tulkita kumppaninsa tunteita ja oman tilan tarvetta. Teitä molempia hallitsee Kuu, joten suhteen huonoja puolia on se, että olette molemmat taipuvaisia kuunkierron mukaan ailahteleviin tunteisiin. Kaiken kaikkiaan Rapu ja Rapu on kuitenkin varsin hyvä yhdistelmä ja suhteenne paranee entisestään, jos toinen teistä oppii hallitsemaan suhteenne purskahtelevia tunteita.


        Seksi


        Seksuaalinen suhteenne perustuu huolenpidolle, herkkyydelle ja tunteiden ilmaisemiselle. Teillä molemmilla on turvallinen olla yhdessä ja tunnette saavanne rakkautta. Välillänne on luontaista värähtelyä ja Rapujen on helppo kertoa toisilleen, mitä kaipaavat lakanoiden välissä.


        Makuuhuoneessa olette molemmat rakastavia, herkkiä ja huolehtivaisia. Vesimerkit lukevat eleitä ja ilmeitä muita merkkejä paremmin, joten sängyssä voitte ilmaista hyväksyntää, ihailua, iloa, anteeksiantoa ja tietenkin rakkautta. Yhdessä voitte saada maan kamaran järkkymään!

        Mjaa, mä en ihmeemmin horoskooppeihin nojaa ja niiden ohjeita seuraa. Mutta mitä on kaverina ollut töissä, missä hyvänsä elämän vaiheessa ja tilanteessa, niin parhaiten ehkä ollaan tultukin juttuun. Kyllä se joku samanlaisuus sitä yhteistyötä tukee,

        Yleensä tuntemani rapulaiset on olleet silleen miellyttäviä ihmisiä, että ne ottaa muiden tunteet huomioon ja kohtelee nätisti. Ja ihan puhun nyt vaan niistä ravuista, jotka olen tuntenut ja tunnen, en itsestäni. :D

        Olin joskus tykästynyt yhteen rapuun (hän myös kuulemma minuun) ja uskon, että meistä oliskin voinut tulla ihan hyvä pari. Meidän yhteisymmärrys toimi, keskustelut oli aina lämpöisiä ja yhteisymmärrys pelasi, mutta kumpikin seurusteltiin tahoillamme. Ei oltu vapaita.


      • SheHe kirjoitti:

        Skorpioninkin? Härän ja kalat tiesin sanotun sopivan ravulle.

        En ole koskaan seurustellut kalojen, kauriiden, skorpparien, vaakojen, neitsyiden, leijonien, oinaiden kanssa. Enkä toisen ravun.

        Skorpioni- ja kalamerkkisen kanssa voi parhaimmillaan keskustella pieteetillä eri taiteenlajeista ja sehän sopii mulle. Isä(skorpioni) ja mummo(kalat) ovat molemmat kiinnostuneita maalaustaiteesta ja heidän kanssaan voi siitä aiheesta keskustella, mummon kanssa kirjallisuudesta (etenkin dekkareista, kun mummo lukee niitä paljon), jonkun verran myös isän kanssa. Myös siskon kanssa voi puhua näistä aiheista.


      • SheHe kirjoitti:

        Skorpioninkin? Härän ja kalat tiesin sanotun sopivan ravulle.

        En ole koskaan seurustellut kalojen, kauriiden, skorpparien, vaakojen, neitsyiden, leijonien, oinaiden kanssa. Enkä toisen ravun.

        Mun sisko kanssa skorpioni.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Skorpioni- ja kalamerkkisen kanssa voi parhaimmillaan keskustella pieteetillä eri taiteenlajeista ja sehän sopii mulle. Isä(skorpioni) ja mummo(kalat) ovat molemmat kiinnostuneita maalaustaiteesta ja heidän kanssaan voi siitä aiheesta keskustella, mummon kanssa kirjallisuudesta (etenkin dekkareista, kun mummo lukee niitä paljon), jonkun verran myös isän kanssa. Myös siskon kanssa voi puhua näistä aiheista.

        Okei. Mä en ole näitä merkkejä oikeestaan miettinytkään muuten, kun näin palstalla vastaan tullessa aiheena.

        Millaset taiteet sua kiinnostaa, musiikin lisäksi? :)


      • SheHe kirjoitti:

        Skorpioninkin? Härän ja kalat tiesin sanotun sopivan ravulle.

        En ole koskaan seurustellut kalojen, kauriiden, skorpparien, vaakojen, neitsyiden, leijonien, oinaiden kanssa. Enkä toisen ravun.

        Isällä, siskolla ja veljellä myös syntymäpäivä samana päivänä. Isän vanhemmalla siskolla, joka isää melkein vuoden nuorempi syntymäpäivä vain muutama päivä aikaisemmin kuin isällä. Siskon tytönkin piti syntyä samoilla tienoin kuin nää muut skorpionit, mutta menikin hieman marraskuun puolelle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Isällä, siskolla ja veljellä myös syntymäpäivä samana päivänä. Isän vanhemmalla siskolla, joka isää melkein vuoden nuorempi syntymäpäivä vain muutama päivä aikaisemmin kuin isällä. Siskon tytönkin piti syntyä samoilla tienoin kuin nää muut skorpionit, mutta menikin hieman marraskuun puolelle.

        isän vanhempi sisko isää melkein tasan vuoden nuorempi, tarkalleen vuosi ja viisi päivää (tai jotain sinne päin).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Isällä, siskolla ja veljellä myös syntymäpäivä samana päivänä. Isän vanhemmalla siskolla, joka isää melkein vuoden nuorempi syntymäpäivä vain muutama päivä aikaisemmin kuin isällä. Siskon tytönkin piti syntyä samoilla tienoin kuin nää muut skorpionit, mutta menikin hieman marraskuun puolelle.

        Jännä sattuma. Meilläkin on kahdella sama syntymäpäivä ja olisi kahdella muullakin, jos se yksi ihminen vielä eläisi.


      • SheHe kirjoitti:

        Okei. Mä en ole näitä merkkejä oikeestaan miettinytkään muuten, kun näin palstalla vastaan tullessa aiheena.

        Millaset taiteet sua kiinnostaa, musiikin lisäksi? :)

        Elokuvat, kirjallisuus ja maalaustaide.


      • SheHe kirjoitti:

        Jännä sattuma. Meilläkin on kahdella sama syntymäpäivä ja olisi kahdella muullakin, jos se yksi ihminen vielä eläisi.

        Jep ja tädin (isän vanhempi sisko) nykyisellä miehellä ja saman tädin nuoremmalla pojalla on myös samana päivänä syntymäpäivä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Elokuvat, kirjallisuus ja maalaustaide.

        Onko joku tyylisuunta elokuvissa ja maalaustaiteessa erityisesti? :)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep ja tädin (isän vanhempi sisko) nykyisellä miehellä ja saman tädin nuoremmalla pojalla on myös samana päivänä syntymäpäivä.

        Kerralla kunnon kekkerit. :D


      • SheHe kirjoitti:

        Onko joku tyylisuunta elokuvissa ja maalaustaiteessa erityisesti? :)

        Tykkään kaikenlaisista elokuvista, mutta komediat (esim. Buster Keatonin elokuvat, Mies ja alaston ase -elokuvat, Yksin kotona 1 ja 2 ja Hamekyttä-elokuvat) on aika paljon mun mieleen sekä historialliset (esim. Barry Lyndon, 1900) , seikkailuelokuvat (voi olla myös historiallinen seikkailuelokuva kueten vaikka esim.Pirates of the caribean tai vaikka sitten Indiana Jones) ja scifi (esim. Star wars, Blade runner).

        Maalaustaiteessa pidän esim. vanhojen hollantilaisten taiteilijoiden töistä, kuten esim. Jan Vermeerin (eli 1600-luvulla). Myös kubismi, esim. Pablo Picasso viehättää, abstraktit työt (kolmiot, neliöt jne), Andy warholin taide sekä vaikka impressionismi, esim. Claude Monet.


      • SheHe kirjoitti:

        Onko joku tyylisuunta elokuvissa ja maalaustaiteessa erityisesti? :)

        Myös Henry Matisse on yksi suosikeistani taidemaalareista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep ja tädin (isän vanhempi sisko) nykyisellä miehellä ja saman tädin nuoremmalla pojalla on myös samana päivänä syntymäpäivä.

        Nämä kaksi eri horoskooppimerkkiä kuin tuo skorpparilauma ja syntymäpäiväkin eri vuodenaikana.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään kaikenlaisista elokuvista, mutta komediat (esim. Buster Keatonin elokuvat, Mies ja alaston ase -elokuvat, Yksin kotona 1 ja 2 ja Hamekyttä-elokuvat) on aika paljon mun mieleen sekä historialliset (esim. Barry Lyndon, 1900) , seikkailuelokuvat (voi olla myös historiallinen seikkailuelokuva kueten vaikka esim.Pirates of the caribean tai vaikka sitten Indiana Jones) ja scifi (esim. Star wars, Blade runner).

        Maalaustaiteessa pidän esim. vanhojen hollantilaisten taiteilijoiden töistä, kuten esim. Jan Vermeerin (eli 1600-luvulla). Myös kubismi, esim. Pablo Picasso viehättää, abstraktit työt (kolmiot, neliöt jne), Andy warholin taide sekä vaikka impressionismi, esim. Claude Monet.

        Tuttuja nimiä kaikki. Nuo elokuvat alkaa olla jo klassikoita. :)

        Nuorempi sukupolvi saattaa pitää niitä jo outoina. Star Wars ei ole mulle koskaan auennut, en ole jaksanut katsella kun parin. Muut on katsottu.

        Claude Monet ja Warhol on minunkin makuun. Itse tykkään myös fantasiataiteesta esim. Luis Royo tai Anne Frances.

        Maalaatko itse tai piirrätkö?


      • SheHe kirjoitti:

        Tuttuja nimiä kaikki. Nuo elokuvat alkaa olla jo klassikoita. :)

        Nuorempi sukupolvi saattaa pitää niitä jo outoina. Star Wars ei ole mulle koskaan auennut, en ole jaksanut katsella kun parin. Muut on katsottu.

        Claude Monet ja Warhol on minunkin makuun. Itse tykkään myös fantasiataiteesta esim. Luis Royo tai Anne Frances.

        Maalaatko itse tai piirrätkö?

        Korjaan Victoria Frances ja Anne Stokes.


    • Pappa eli äidin isä (RIP) oli taas jousimies ja hän oli sellainen kuin jousimiesten sanotaan olevan eli leppoisa ja kaikkien kaveri.

      Äiti (RIP) oli leijona. Hän oli luonteeltaan aika herkkä ja taiteellinenkin oli. Tuo taiteellisuus taitaa olla ruuanlaittotaidon lisäksi meillä suvussa, kun isä on myös taiteellinen (on maalannut tauluja), itsekin olen luova, sisko on hyvä piirtämään ja osaa laulaa ihan hyvin (lapsena oli kuorossa), isän vanhempi sisko on tehnyt keramiikkaa ja nuorempi sisko eli mun toinen täti oli nuorempana hyvä piirtämään ja teki grafiikkaa. Myös mummo eli äidin äiti on joskus nuorempana piirtänyt ja maalannut.

      Hyviä ruuanlaittajia ja/tai leipojia löytyy myös useita, esim. mun sisko, mun tädit, vanhemman tädin pojat, mummo. Myös äiti ja mummi olivat hyviä ruuanlaittajia. Isäkin laittaa ruokaa ja ihan hyvin osaa laittaa ja ukki leipoi vielä kun asui kotona (nyt asuu senioriasuntolassa).

    • Mä oon leijona itse ja minusta ehkä leijona myös sopisi mulle. Pitää olla jämäkkä nainen ja tietää mitä haluaa. 😊

      • Anonyymi

        Leijona Leijona

        Tuli Tuli = Räjähdys


        Veikö toinen Leijona sydämesi? Kun eläinradan kaksi säkenöivää tulisielua kohtaa, on luvassa kipinöitä. Kahden Leijonan suhde voi yhtälailla räiskyä rakkaudesta kuin kipinöidä kahden vahvan tahdon yhteenotoista. Toistenne kesyttäminen vaatii työtä, mutta on vaivan arvoista!


        Leijona on seurallinen, lämminsydäminen ja antelias. Lisäksi hän paistattelee mielellään parrasvaloissa. Näytätte kiintymyksenne avoimesti, mutta haluatte myös itse jatkuvasti huomiota. Kun kaksi suurta egoa kilpailee toistensa huomiosta, ei töyssyiltäkään aina vältytä. Saatteko itserakkautenne kuriin?


        Hyvät puolet


        Olette molemmat kissamaisen elegantteja, ja tyylinne ja makunne on hienostunut. Aluksi saatoitkin hurmaantua kumppanisi ulkonäöstä. Olette sosiaalisia ja nautitte näyttäytymisestä hienoissa juhlissa, uusissa ravintoloissa ja kulttuuririennoissa. Haluatte elää ylellisesti, mutta suhteenne rahaan ei ole järin käytännöllinen. Ennen pitkää joudutte miettimään, millä kaiken kustannatte.


        Pursuatte luovuutta ja kekseliäisyyttä. Vaihdatte mielellänne ideoita ja tuette toisianne luovissa projekteissa, ja se näkyy myös tuloksissa. Olette loistava työpari esimerkiksi taide-, viihde- tai suunnittelualalla.


        Haasteet


        Luonteeltaan Leijona on itsepäinen ja saattaa omaksua diktaattorimaisia piirteitä. Kun suhteessa on kaksi johtajaa eikä yhtään alamaista, täytyy tämä taipumus saada aisoihin. Muuten tahtojen taisto voi tuhota suhteenne. Kompromissien teko ei ole itsepäiselle luonnollenne kuitenkaan helppoa. Onneksi riidat nousevat ja laantuvat nopeasti ukkosen lailla, vaikka karjunta onkin kumeaa.


        Joissain asioissa Leijona on ylpeä ja hieman vanhanaikainen. Kahden Leijonan suhteessa tämä voi näkyä raha-asioissa: jos naispuolinen Leijona tienaa kumppaniaan enemmän, voi se olla liikaa mies-Leijonan egolle. Ajatukseen tottuminen vie aikaa, ja alkuun se voi kiristää tunnelmaa.


        Seksi


        Suhteenne on täynnä hellyyttä ja intohimoa − niin lemmenpuuhissa kuin muutenkin. Ihailette toisianne rajattomasti. Vaalitte niin rakastumisen tunnetta, flirttailua, suloisia lahjoja ja suudelmia kuin myös rakastavaisten riitoja − ja kiihkeää riitojen sovittelua. Leijonat jakavat toisilleen huomionosoituksia vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin.


        Ongelmat seksielämässä kielivät vaikeuksista muilla elämänalueilla, ja ne kannattaa ottaa puheeksi. Uskottomuudesta ei sen sijaan kannata kantaa huolta, Leijona on äärimmäisen uskollinen kumppani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leijona Leijona

        Tuli Tuli = Räjähdys


        Veikö toinen Leijona sydämesi? Kun eläinradan kaksi säkenöivää tulisielua kohtaa, on luvassa kipinöitä. Kahden Leijonan suhde voi yhtälailla räiskyä rakkaudesta kuin kipinöidä kahden vahvan tahdon yhteenotoista. Toistenne kesyttäminen vaatii työtä, mutta on vaivan arvoista!


        Leijona on seurallinen, lämminsydäminen ja antelias. Lisäksi hän paistattelee mielellään parrasvaloissa. Näytätte kiintymyksenne avoimesti, mutta haluatte myös itse jatkuvasti huomiota. Kun kaksi suurta egoa kilpailee toistensa huomiosta, ei töyssyiltäkään aina vältytä. Saatteko itserakkautenne kuriin?


        Hyvät puolet


        Olette molemmat kissamaisen elegantteja, ja tyylinne ja makunne on hienostunut. Aluksi saatoitkin hurmaantua kumppanisi ulkonäöstä. Olette sosiaalisia ja nautitte näyttäytymisestä hienoissa juhlissa, uusissa ravintoloissa ja kulttuuririennoissa. Haluatte elää ylellisesti, mutta suhteenne rahaan ei ole järin käytännöllinen. Ennen pitkää joudutte miettimään, millä kaiken kustannatte.


        Pursuatte luovuutta ja kekseliäisyyttä. Vaihdatte mielellänne ideoita ja tuette toisianne luovissa projekteissa, ja se näkyy myös tuloksissa. Olette loistava työpari esimerkiksi taide-, viihde- tai suunnittelualalla.


        Haasteet


        Luonteeltaan Leijona on itsepäinen ja saattaa omaksua diktaattorimaisia piirteitä. Kun suhteessa on kaksi johtajaa eikä yhtään alamaista, täytyy tämä taipumus saada aisoihin. Muuten tahtojen taisto voi tuhota suhteenne. Kompromissien teko ei ole itsepäiselle luonnollenne kuitenkaan helppoa. Onneksi riidat nousevat ja laantuvat nopeasti ukkosen lailla, vaikka karjunta onkin kumeaa.


        Joissain asioissa Leijona on ylpeä ja hieman vanhanaikainen. Kahden Leijonan suhteessa tämä voi näkyä raha-asioissa: jos naispuolinen Leijona tienaa kumppaniaan enemmän, voi se olla liikaa mies-Leijonan egolle. Ajatukseen tottuminen vie aikaa, ja alkuun se voi kiristää tunnelmaa.


        Seksi


        Suhteenne on täynnä hellyyttä ja intohimoa − niin lemmenpuuhissa kuin muutenkin. Ihailette toisianne rajattomasti. Vaalitte niin rakastumisen tunnetta, flirttailua, suloisia lahjoja ja suudelmia kuin myös rakastavaisten riitoja − ja kiihkeää riitojen sovittelua. Leijonat jakavat toisilleen huomionosoituksia vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin.


        Ongelmat seksielämässä kielivät vaikeuksista muilla elämänalueilla, ja ne kannattaa ottaa puheeksi. Uskottomuudesta ei sen sijaan kannata kantaa huolta, Leijona on äärimmäisen uskollinen kumppani.

        "Luonteeltaan Leijona on itsepäinen ja saattaa omaksua diktaattorimaisia piirteitä. Kun suhteessa on kaksi johtajaa eikä yhtään alamaista, täytyy tämä taipumus saada aisoihin. "

        - Mun isä on Leijona ja edesmennyt isoisäni oli Leijona. Ja voisin allekirjoittaa tuon sen perusteella, että itsepäisiä ne on ja jos ne on katsoneet olevansa oikeassa, ne ei hevillä anna periksi vaikka olisivat ihan väärässäkin. Johtajamaisuus tulee esiin hyvin luonteessa ainakin näillä mun tuntemilla leijonilla. Olen aurinko seuraa perässäni miten mä tämän homman teen. :D

        Sit se menee just oikein.

        Herkkiä ottamaan nokkiinsa, jos joku astuu arvovaltaisille varpaille ja herkkä harjas saa kolauksen. Syttyy vuosituhannen riita tai ainakin helvetillinen juupas saatana eipäs tahtojen taisto.


      • SheHe kirjoitti:

        "Luonteeltaan Leijona on itsepäinen ja saattaa omaksua diktaattorimaisia piirteitä. Kun suhteessa on kaksi johtajaa eikä yhtään alamaista, täytyy tämä taipumus saada aisoihin. "

        - Mun isä on Leijona ja edesmennyt isoisäni oli Leijona. Ja voisin allekirjoittaa tuon sen perusteella, että itsepäisiä ne on ja jos ne on katsoneet olevansa oikeassa, ne ei hevillä anna periksi vaikka olisivat ihan väärässäkin. Johtajamaisuus tulee esiin hyvin luonteessa ainakin näillä mun tuntemilla leijonilla. Olen aurinko seuraa perässäni miten mä tämän homman teen. :D

        Sit se menee just oikein.

        Herkkiä ottamaan nokkiinsa, jos joku astuu arvovaltaisille varpaille ja herkkä harjas saa kolauksen. Syttyy vuosituhannen riita tai ainakin helvetillinen juupas saatana eipäs tahtojen taisto.

        Toisaalta olen pärjännyt näiden kahden sukulais jellonan kanssa hyvin. Heidän väliset riidatkin olen erotuomaroinut jokusen kerran ja rauha saatu maahan. Loukattu jellona kuuntelee järkeä, muttei solvauksia. Tulee entistä juntimmaksi, jos solvataan tai ajetaan nurkkaan.


      • Mitäs sitten, kun kaksi itsetietoista ja vahvaa luonnetta suuttuu toisilleen? Kumpi antaa periksi? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leijona Leijona

        Tuli Tuli = Räjähdys


        Veikö toinen Leijona sydämesi? Kun eläinradan kaksi säkenöivää tulisielua kohtaa, on luvassa kipinöitä. Kahden Leijonan suhde voi yhtälailla räiskyä rakkaudesta kuin kipinöidä kahden vahvan tahdon yhteenotoista. Toistenne kesyttäminen vaatii työtä, mutta on vaivan arvoista!


        Leijona on seurallinen, lämminsydäminen ja antelias. Lisäksi hän paistattelee mielellään parrasvaloissa. Näytätte kiintymyksenne avoimesti, mutta haluatte myös itse jatkuvasti huomiota. Kun kaksi suurta egoa kilpailee toistensa huomiosta, ei töyssyiltäkään aina vältytä. Saatteko itserakkautenne kuriin?


        Hyvät puolet


        Olette molemmat kissamaisen elegantteja, ja tyylinne ja makunne on hienostunut. Aluksi saatoitkin hurmaantua kumppanisi ulkonäöstä. Olette sosiaalisia ja nautitte näyttäytymisestä hienoissa juhlissa, uusissa ravintoloissa ja kulttuuririennoissa. Haluatte elää ylellisesti, mutta suhteenne rahaan ei ole järin käytännöllinen. Ennen pitkää joudutte miettimään, millä kaiken kustannatte.


        Pursuatte luovuutta ja kekseliäisyyttä. Vaihdatte mielellänne ideoita ja tuette toisianne luovissa projekteissa, ja se näkyy myös tuloksissa. Olette loistava työpari esimerkiksi taide-, viihde- tai suunnittelualalla.


        Haasteet


        Luonteeltaan Leijona on itsepäinen ja saattaa omaksua diktaattorimaisia piirteitä. Kun suhteessa on kaksi johtajaa eikä yhtään alamaista, täytyy tämä taipumus saada aisoihin. Muuten tahtojen taisto voi tuhota suhteenne. Kompromissien teko ei ole itsepäiselle luonnollenne kuitenkaan helppoa. Onneksi riidat nousevat ja laantuvat nopeasti ukkosen lailla, vaikka karjunta onkin kumeaa.


        Joissain asioissa Leijona on ylpeä ja hieman vanhanaikainen. Kahden Leijonan suhteessa tämä voi näkyä raha-asioissa: jos naispuolinen Leijona tienaa kumppaniaan enemmän, voi se olla liikaa mies-Leijonan egolle. Ajatukseen tottuminen vie aikaa, ja alkuun se voi kiristää tunnelmaa.


        Seksi


        Suhteenne on täynnä hellyyttä ja intohimoa − niin lemmenpuuhissa kuin muutenkin. Ihailette toisianne rajattomasti. Vaalitte niin rakastumisen tunnetta, flirttailua, suloisia lahjoja ja suudelmia kuin myös rakastavaisten riitoja − ja kiihkeää riitojen sovittelua. Leijonat jakavat toisilleen huomionosoituksia vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin.


        Ongelmat seksielämässä kielivät vaikeuksista muilla elämänalueilla, ja ne kannattaa ottaa puheeksi. Uskottomuudesta ei sen sijaan kannata kantaa huolta, Leijona on äärimmäisen uskollinen kumppani.

        Tjaa? No todella kiihkeä suhde oli. Ja kyllä siitä olisi voinut pidempikin tulla, ei isoja riitoja ollut, mutta jääräpäisyyttä kummaltakin. 😀

        Kyllä voisin vastaavan suhteen elää milloin vaan uudelleen, ehkä nyt on harmaantunut harja, niin osaa vähän loiventaa särmää. 😬

        Kyllä mä tykkään räiskyvyydestä enemmän kuin flekmaattisesta antautumisesta. Itse en vähästä säiky. 😄


      • SheHe kirjoitti:

        Mitäs sitten, kun kaksi itsetietoista ja vahvaa luonnetta suuttuu toisilleen? Kumpi antaa periksi? :)

        Eletään tunteet pois ja mietitään sitten, kun se on saatu jaloista. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eletään tunteet pois ja mietitään sitten, kun se on saatu jaloista. 😄

        Heheh, muutamat perintöastiastot on paiskittu seinille ja lattioille, revitty leijonan kynnet tanassa sohvat ja sängyt riekaileiksi harjat hulmuten kuonot veressä. Sitten voi taas nuolla yhdessä haavoja ja olla hyvää pataa. :D

        Melko yleistämistä tää nyt tietysti on, mutta tietynlaista ylväyttä ja ylpeyttä on ihan jokaisessa leijona merkkisessä tullut havaittua. Voi näyttäytyä ihmisen mukaan vähän erilailla, mutta ei ehkä se maailman helpoin tähtimerkki sen puoleen, jos joutuu sotajalalle tai onnistuu loukkaamaan. :D


      • SheHe kirjoitti:

        Heheh, muutamat perintöastiastot on paiskittu seinille ja lattioille, revitty leijonan kynnet tanassa sohvat ja sängyt riekaileiksi harjat hulmuten kuonot veressä. Sitten voi taas nuolla yhdessä haavoja ja olla hyvää pataa. :D

        Melko yleistämistä tää nyt tietysti on, mutta tietynlaista ylväyttä ja ylpeyttä on ihan jokaisessa leijona merkkisessä tullut havaittua. Voi näyttäytyä ihmisen mukaan vähän erilailla, mutta ei ehkä se maailman helpoin tähtimerkki sen puoleen, jos joutuu sotajalalle tai onnistuu loukkaamaan. :D

        No mä en hypi silmille, mutta oon taatusti vittumainen ja rähisen vaikka tälle lumi-infernolle.

        Vois ihminen muutakin tehdä, kun lingota nonstoppina tuota huttua! 😠

        Sunnuntaina vielä koitin lingota roikankin. 😂
        Sitten piti kiinanihmeeseen tehdä pientä remontinkorjuuta. Mutta taas viskaa. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mä en hypi silmille, mutta oon taatusti vittumainen ja rähisen vaikka tälle lumi-infernolle.

        Vois ihminen muutakin tehdä, kun lingota nonstoppina tuota huttua! 😠

        Sunnuntaina vielä koitin lingota roikankin. 😂
        Sitten piti kiinanihmeeseen tehdä pientä remontinkorjuuta. Mutta taas viskaa. 😁

        Sähän oot hurjaks ruvennut. Vois tuo lumi alkaa jo vaikka sulamaan, alkaa tympiä jo itteäkin, kun joka paikka pursuaa lunta. 🥴

        Tsähä. Oli tietty seinässä kiinnikin roikka? 😄


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Sähän oot hurjaks ruvennut. Vois tuo lumi alkaa jo vaikka sulamaan, alkaa tympiä jo itteäkin, kun joka paikka pursuaa lunta. 🥴

        Tsähä. Oli tietty seinässä kiinnikin roikka? 😄

        Pistorasiassa, jonka kansi löytyi myöhemmin hangesta... meni sekin uusiin. 🙄

        Ei tullut mieleen, että täällä on nyt toinenkin mikä levittelee roikkia pitkin pihamaata. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistorasiassa, jonka kansi löytyi myöhemmin hangesta... meni sekin uusiin. 🙄

        Ei tullut mieleen, että täällä on nyt toinenkin mikä levittelee roikkia pitkin pihamaata. 🤔

        Olipa viskannutkin pihalle...😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistorasiassa, jonka kansi löytyi myöhemmin hangesta... meni sekin uusiin. 🙄

        Ei tullut mieleen, että täällä on nyt toinenkin mikä levittelee roikkia pitkin pihamaata. 🤔

        Tekevälle sattuu. :)


      • SheHe kirjoitti:

        Tekevälle sattuu. :)

        Jeps! 😬👌


    • Olen rapu edelleen.

    • Anonyymi

      Olen itse oinas. En ole huomannut horoskooppimerkeillä olevan mitään merkitystä omissa ihmissuhteissani.

      • Anonyymi

        Eihän niillä olekkaan, ellei siihen hevonpaskaan usko. Uskovilla aivot tekee tenän kaiken itsepsyykkauksen jäljiltä. Näkevät mitä haluavat ja sitä rataa.
        Lapsesta asti vielä höpötetty, että sä olet sitä ja tätä, kun sä olet syntynyt silloin ja tällöin.


    • Anonyymi

      Vakaa Kauris

    • Anonyymi

      Jos sukupuolensa voi valita, miksei horoskooppimerkkiä? Täten julkaisen suuden teorian jota kutsun horoskooppikriittiseksi teoriaksi, ja teorian selittämiseksi luon uudet termit cishoroskooppisuus ja transhoroskooppisuus.

      Cishoroskooppisuus tarkoittaa henkilöä, joka kokee horoskooppi-identiteettinsä vastaavan syntymässä saatua horoskooppia.

      Transhoroskooppinen sen sijaan ei koe syntymässä määritellyn horoskoopin vastaavan omaa horoskooppi-identiteettiään. Henkilö voi olla syntymässä määritely Häräksi, mutta hän itse kokee olevan Jousimies.

      Lisäksi on olemassa muunhoroskooppisia, jotka eivät identifoidu mihinkään kahdestatoista horoskooppimerkistä. He voivat olla horoskoopittomia tai identifoitua omaan merkkiinsä kuten yksisarviseen.

      Kriittinen horoskooppiteoria pitää vallitsevaa cisnormatiivista horoskooppitulkintaa vähemistöjä syrjivänä ja ihmisiä lokeroivana. Vallassa olevat toksiset horoskooppitulkinnat eivät huomioi lainkaan muun- ja trans- horoskooppisia tulkinnoissaan lainkaan.

      Transhoroskooppisia myös sorretaan yleisesti pariutumisessa. Nainen voi pitää esimerkiksi kumppanilleen sopivana merkkinä vaikkapa härkää. Mutta jos deittikaveri on jousimieheksi syntynyt, joka kuitenkin kokee olevansa härkä todelliselta identiteetiltään, nainen voi transhoroskooppista huijarina ja valehtelijana. Transhoroskooppisten syrjintä pariutumisessa on yleisimpiä toksisen feminiinisyyden ilmentymiä.

      • Hah, helvetsoni. 😆👍


      • Mitä mä noita luennehdintoja olen lukenut, niin eniten sanoisin olevani vaaka, vaikka olen härkä.


      • Anonyymi

        Sukupuolen voi kyllä valita... vanhemmat/vanhempi ennen hedelmöitystä. Mutta siinä on riskinsä kuten aina muulloinkin. Jos valitsee poikalapsen - niin tsädäm - hän voi olla siitä huolimatta aikuisena tyttö. Transsukupuolisuutta ei voi valita.

        - Sheena


    • Vaaka olen ja siippa sekä veli o(li)vat vesimiehiä. Heikäläisten kanssa olen tullut aina tullut luontevasti toimeen. Samoin kaksosten, oinasten ja härkien.Eksä oli skorpioni, samoin mun lapset. Heidän kanssa sitten ollut vähän haasteellisempaa:D Useampi toinen vaaka on ollut kaverina. Kaverina toimii loistavasti, suhteessa ei niinkään, Yhden vaa-an kanssa oli tapailua joskus ja liian samanlaisia jotenkin oltiin.

      Mutta silti, en usko horoskooppeihin, enkä horoskooppimerkkiä kysele keltään ja muodosta sitä kautta mielipidettä ihmisestä.

    • Minä olen aurinkomerkiläni scorpioni ja nousumerkiltäni leijona.
      Kiinalaisessa olen tiikeri.

      Toimeen tulen lähes kaikkien merkkien kanssa, poikkeukena härkä, jota tunnun ärsyttävän ylitse kaiken. Ja he antavat sen näkyä ja kuulua.

      • Anonyymi

        Onko sulla punaiset vaatteet? Härkä ei tykkää siitä, siksi ärsyyntyy ei muuten.
        Olen leijona enkä ärsyynny mistään kunhan alamaiset ovat kunnolla.


    • Anonyymi

      Se on Jaguaari.

    • Anonyymi

      Jänis ja Kettu olisivat kai horoskooppeina sopivia keskenään, tai Susi ja Haukka.
      Tai Haukka ja Kotka, siinä vasta taistelu seksissä olisi.

    • Anonyymi

      Itseäni eivät kyllä nuo horoskooppimerkit sinänsä kiinnosta, kuin mielikuvituksia, milloin pokeripakastakin tulee jokeri jne... juttuja, mutta:

      Tähtitaivaan katselu, kun ostin isot kiikarit, näen kyllä kuun pieniä kraatereitakin kohtuuhyvin :D En ole nähnyt pikku-ukkoja vielä, mutta, niin harraste :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe