Katsotteko The Voice of Finlandia?

Anonyymi

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojoo, tulee katsottua. Etenkin perjantaisin, koska silloin tuntuu, että tv:n katselulle on just sopiva aika. (Sekä viinin lipittelylle)
      Olen joo huomannut Maijan heilumisen tuolissaan, mutta ei se ole mitenkään häirinnyt:D Olen oikeastaan alkanut tykätä Vilkkumaasta vuosi vuodelta enemmän. Aiemmin tykkäsin enemmän Jonna Tervomaasta, heitä kun jostain syystä laitettiin vastakkain, ja niin kai vieläkin, mutta Vilkkumaan biiseissä on kyllä näppäriä sanoituksia eikä hänen laulunsakaan enää ärsytä. Ja tuo biisi oli kyllä hauska. Itseironia kolahtaa aina :D

      • Anonyymi

        Sillä on yksi hyvä eli minttu sekä ville


    • Anonyymi

      Maija on ihan jeess. En pahoittanut mieltänyt hänen kiehnäämisestään.😁

      • Anonyymi

        Maijako jees vaikka pudottaa paremmat laulajat pois kilpailusta koska "hänellä on sille huonommin pärjänneelle enemmän annettavaa" tai "sussa on vielä muutama kortti jonka haluaisin kääntää".

        Siis tämä ohjelmahan on kilpailu, jonka jokaisessa osiossa pitäisi parhaan voittaa, eikä mikään Maijan oma laulukoulu.

        Ja onhan se nyt aivan sairasta että mitä paremmin laulaa niin sitä varmemmin hänen tiimistään putoaa.


    • Silloin seurasin, kun oli tv (nyt ei ole ollu teeveetä kahteen vuoteen, kun se meni rikki enkä ole hankkinu uutta). Tubesta olen joskus katsonut muiden maiden Voiceista pätkiä ja seurannut Voice of Australiaa.

    • Myös eri maiden Voice Kidsistä olen katsonut pätkiä sekä Voice Seniorista. Myös sellainen on joissain maissa, esim. joissain Aasian maissa kuin Voice teen eli teinien voice.

    • Senioreitten Voice on järjestetty ainakin joissain Aasian maissa, Hollannissa, Saksassa ja Belgiassa vai oliko se Flanderi ainakin vuosina 2018 ja 2019. Siellä on ollut monia hienoja esityksiä, jopa hienopia kuin tuossa pääformaatissa Voicessa, ei sellaisia ole tuossa tavallisessa pääohjelmassa ollutkaan. Voice kidseissäkin on ollut joitain hienoja esityksiä.

    • Anonyymi

      Eipä tule katsottua olematonta ja kun katsoo voicea niin tulee rollareiden laulu mieleen eli the last time eli anki laulaa suomeksi eli nyt saa tää jo riittää viimeinen kerta olla saa niin ja rollareiden alkuperäinen versio ja kuunteles rollareiden i wanna be you man siis kitara laulaa mut satisfaction siinä kans kitara soi ja sit päälliköiden päällikkö it s all over now ja pain it black siin on maailman parhaat laulut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe