Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. ennen kuin näkee. Jokin taulussa tai veistoksessa pitää herättää tunteita tai ajatuksia. Enemmän tunteita. Pidän veistoksistakin, mutten niitä omista. Veistokset yleensä kaipaavat ympärilleen tilaa ja sitä ei tällä hetkellä ole niin paljoa. Taulut jotka omistan ovat paria lukuunottamatta tuttujen taiteilijoiden tekemiä. Jonkun olen saanut lahjaksi, enimmäkseen kuitenkin ostanut. Olen valinnut sen mukaan, mikä on kolahtanut. Vaikea selittää. Taidelainaamot ovat muuten loistava tapa tehdä tauluostoksia. Kuukaudessa maksetaan pieni erä ja lopulta lunastetaan itselle. Jos ei haluakaan taulua, voi palauttaa, eikä tarvitse maksaa kuin yksi kk-maksu. Sijoitusmielessäkin haluaisin joskus ostaa nykytaidetta, jos olisi ylimääräistä rahaa. Mutta silloinkin oman maun mukaan, en vain nimen takia. Taulu lahjana on muuten minusta huono ajatus,ainakin mulle. Haluan itse valita taulun.
  2. on aika normaalia. On tuollainen elämänvaihe ollut elämässäni. Alle 30vuotiaana. Perjantai oli "the night". Aikansa kutakin.