Mitkä ovat persoonallisuutesi vahvat ja huonot puolet? Millaisiin työtehtäviin ja ammatteihin sovellut? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/persoonallisuustesti.asp Mites on ;)
PERSOONALLISUUSTESTI
34
907
Vastaukset
- persona-non-grata
mielenkiinnosta. Tulokseksi tuli vetäytynyt pohdiskelija :).
- persona-non-grata
tuon junailijan kanssa.
Auttaja :-I on tarkkaavainen ja lojaali auttaja, hän on mietteliäs, realistinen, käytännöllinen, empaattinen sekä kärsivällinen yksityiskohtien suhteen. Hän kaihtaa epäsopua ja on hyväntahtoinen, vaatimaton ja ehkä hieman varautunut. noinkohan.
- almasty
Nämä on aina mulle kävi näin. 1. 69.69% Auttaja 3. 63.74% Vetäytynyt pohdiskelija 4. 63.39% Tarkastaja 5. 59.72% Promoottori 6. 58.11% Sovittelija 7. 57.76% Kaitsija 8. 57.45% Yksinäinen suunnitelija 9. 54.09% Lobbari 10. 53.78% Innovaattori 11. 53.43% Järjestelijä 12. 51.82% Maailmanparantaja 13. 48.15% Katalysaattori 14. 47.80% Huoltaja 15. 47.48% Pomoilija 16. 41.85% Tutori
- almasty
Kuvaus on tarkkaavainen ja lojaali auttaja, hän on mietteliäs, realistinen, käytännöllinen, empaattinen sekä kärsivällinen yksityiskohtien suhteen. Hän kaihtaa epäsopua ja on hyväntahtoinen, vaatimaton ja ehkä hieman varautunut. Vahvuudet - Ystävällinen - Huomaavainen - Auttavainen - Lojaali tiimilleen - Mukautuva - Sopusointuinen Kehittämiskohteet - hetkessä on hyvä elää, mutta aseta tavoitteet ja pidä ne mielessä - arvosi ja tunteesi ovat sinulle tärkeät, mutta yritä olla objektiivinen - alä takerru yksityiskohtiin, ole avoin kokonaiskuvalle - hyväntahtoisuus ja sopu ovat hyväksi, mutta pidä kiinni periaatteista Tyypilliset ammatit Suomessa: 1. Koneistaja tms. 2. Muu myynnin tai rahoituksen asiantuntija 3. Koneasentaja tai -korjaaja 4. Pappi tai muu seurakunnan työntekijä 5. Taloushallinnon asiantuntija 6. Kirjastonhoitaja tai informaatikko 7. Taideteollisuuden työntekijä 8. Tietotekniikkajohtaja 9. Opetusalan johtaja tai rehtori 10. Muu työntekijä 11. Lastentarhanopettaja 12. Koulutuspäällikkö, -suunnittelija tms. 13. Sihteeri 14. Myynti- tai vientisihteeri 15. Liike-elämän tai lainopillinen asiantuntija Oli musta aika kuvaava ja osui kohdilleen niinkin tarkkaan että mun ammattikin tosiaan on tuo koneistaja joka oli tuossa listalla ykkösenä.
- HooVee
Ensisijaisesti "Vetäytynyt pohdiskelija", sitten "Junailija" ja "Sovittelija" "Ei juuri halua kontrolloida ihmisiä ja järjestää ympäristöään ja hän on sopeutuvainen elämäntyyliltään. Jos hänen periaatteitaan uhataan, hän esiintyy hyvin itsepäisenä ja lujana. Kaikkein tärkeintä hänelle on logiikka ja analyysit; saada ymmärtää, analysoida ja asettaa ideoita järjelliseen logiikkaan. Hän ajattelee syyseuraus suhteita ja loogisia seurauksia nauttien monimutkaisten ongelmien ratkomisesta. Ongelman ratkaisumalli on usein tärkeämpi kuin ratkaisun käytäntöön saaminen." Vahvuudet - Luova ajattelija - Nokkela - Käsitteellinen ja analyyttinen - Haastava - Rauhallinen Kehittämiskohteet - vaikka uusia ideoita suoltuu, yritä viedä asiat loppuun saakka - yksinäinen pohdiskelu on toki nautinnollista, mutta ihmissuhteitakin pitäisi vaalia - vaietessa on hyvä pohdiskella, mutta opettele myös kommunikoimaan - tunteet eivät ole vahva puolesi, mutta ota silti huomioon toisten tarpeet - vaikka pähkäiletkin isoja malleja, huolehdi myös välttämättömistä yksityiskohdista
- En.kerro
tuli: 1. Kaitsija 2. Huoltaja 3. Auttaja Tässä siis kolmen kärki.
- MULTA
Tiesi henkilötietoni ja rupesi hihittämään. Minä ??????? Olet aika kivan näköinen googlessa. SÄÄ OLET JOKU PALSTALAINEN__KUKA? En kerro -kele oletko nainen????
- En.kerro
MULTA kirjoitti:
Tiesi henkilötietoni ja rupesi hihittämään. Minä ??????? Olet aika kivan näköinen googlessa. SÄÄ OLET JOKU PALSTALAINEN__KUKA? En kerro -kele oletko nainen????
ole niitä munia löytyny jalkovälistä.. Miullahan on hyvännäköinen kaima XD
- TIEDÄN
En.kerro kirjoitti:
ole niitä munia löytyny jalkovälistä.. Miullahan on hyvännäköinen kaima XD
Eikä suostunut livelle...hihitti vaan
- En.kerro
TIEDÄN kirjoitti:
Eikä suostunut livelle...hihitti vaan
Aika paha... *pidättelee hihitystä* :D
- LEIVISSÄ
En.kerro kirjoitti:
Aika paha... *pidättelee hihitystä* :D
vieläpä.....mä rupean tutkimaan asiaa... Sulla taitaa olla vaki-kolli????
- En.kerro
LEIVISSÄ kirjoitti:
vieläpä.....mä rupean tutkimaan asiaa... Sulla taitaa olla vaki-kolli????
sitten väliaikatiedot ;) On vaki-kolli
- MUN JOBI
olisi????????????????
- Papeete1
Nyt otin kaikki jorinat huonoine puolineen mukaan (viimeksi deletoin ne turhat pois :) 1. 88.25 Tarkastaja 2. 83.15 Junailija 3. 70.63 Kaitsija 4. 67.27 Yksinäinen suunnitelija 5. 65.52 Auttaja 6. 64.41 Järjestelijä 7. 62.17 Vetäytynyt pohdiskelija 8. 59.30 Promoottori 9. 49.65 Maailmanparantaja 10. 46.78 Huoltaja 11. 44.55 Sovittelija 12. 43.43 Pomoilija 13. 41.68 Lobbari 14. 38.32 Innovaattori 15. 25.80 Tutori 16. 20.70 Katalysaattori Tässä kuvaukset yli 80% saaneista.. Tarkastaja Kuvaus analyyttinen tosiasioiden ja yksityiskohtien hallitsija. Hän on hiljainen, luotettava, konservatiivinen, järjestelmällinen, tunnollinen, päättäväinen ja vakaa. Vahvuudet - Tunnollinen - Huolellinen, yksityikohtia hallitseva - Käytännöllinen - Vastuuntuntoinen, päättäväinen - Perusteellinen - Lojaali - Kommunikoi niukasti mutta huolellisesti, ei päästele sammakoita suustaan Kehittämiskohteet - Ensimmäinen vaihtoehto ei ole useinkaan paras, ota huomioon vaihtoehtoiset ratkaisut - Ole avoin kokonaiskuvalle, älä takerru yksityiskohtiin - Tunteet eivät ole vahva puolesi, mutta ole vastaanottavainen toisten tarpeille - Vaikka itse säästelet sanojasi, kuuntele enemmän ihmisiä ympärilläsi - Elämä ei ole pelkkää työtä ja huolehtimista, elämässä pitäisi olla aikaa myös huville Tyypilliset ammatit Suomessa: 1. Arkkitehti tai muu rakennusalan erityisasiantuntija 2. Muu tekniikan asiantuntija (opistotaso) 3. Rakennusmestari tms. 4. Asiakaspalvelutyöntekijä 5. Koneasentaja tai -korjaaja 6. Maa- ja metsätaloustieteiden asiantuntija 7. Taideteollisuuden työntekijä 8. Muu myynnin tai rahoituksen asiantuntija 9. Tutkimus- tai kehitysjohtaja 10. Muu tekniikan erityisasiantuntija (yo/kk) 11. Johdon sihteeri tai osastosihteeri 12. Myyjä tai myyntineuvottelija 13. Muu asiantuntijajohtaja 14. Tietotekniikkajohtaja 15. Myynti- tai markkinointijohtaja Junailija Kuvaus on käytännöllinen analysoija, joka arvostaa tarkkuutta. Hän on kiinnostunut tiedon järjestelemisestä, eikä niinkään erityisemmin tilanteista tai ihmisistä. Hän on mietteliäs, hiljainen mutta utelias ja rauhallinen elämän tarkkailija. Vahvuudet - Itsevarma - Spontaani - Puolueeton - Itsenäinen - Pystyy tekemään vaikeita päätöksiä - Taitava käytännöllisisää asioissa Kehittämiskohteet - kehitä herkkyyttä muita kohtaan, et ole yksin maailmassa - turha onkin pulista liikaa, mutta ponnistele saadaksesi ideat ymmärretyiksi - ole avoin kokonaiskuvalle, älä takerru yksityiskohtiin - hetkessä on hyvä elää, mutta aseta myös pitkäaikaisia henkilökohtaisia tavoitteita - vaikeneminen on kultaa', mutta kommunikoi enemmän Tyypilliset ammatit Suomessa: 1. Sähkö-, elektroniikka- tms. asentaja tai korjaaja 2. Koneistaja tms. 3. Toimittaja, taiteilija tms. 4. Koneasentaja tai -korjaaja 5. Sosiaalialan asiantuntija 6. Muu työntekijä 7. Muu toimistotyöntekijä 8. Lääkäri 9. Yrittäjä 10. Taloushallinnon asiantuntija 11. Kirjastonhoitaja tai informaatikko 12. Yrityksen pääjohtaja tai toimitusjohtaja 13. Maa- ja metsätalouden asiantuntija 14. Opettaja peruskoulussa tai lukiossa 15. Muu asiantuntijajohtaja
Kuvaus on ihmisrakas ideoiden uudistaja. Hän on vakava, hiljaisen voimakas, sinnikäs ja kiinnostunut työstä, joka auttaa maailmaa ja innostaa muita. Vahvuudet - Kärsivällinen - Ahkera - Myötätuntoinen - Ideoiva - Laaja-alainen, kokonaisuuksia ymmärtävä, käsitteellinen - Sitoutuva, määrätietoinen - Hiljaisen tehokas Kehittämiskohteet - omat arvosi ovat sinusta parhaat, mutta ole puolueeton ja joustava - yritä siis ymmärtää myös muiden arvoja - arvo- ja järjestysnäkökulmastasi huolimatta oivalla, mitä muut tarkoittavat - tunteella ja intuitiolla on mukava uinailla, mutta aseta tärkeysjärjestys ja pidä siitä kiinni - vaikka arvosi olisivat 'kiveen hakatut', ole ennakkoluuloton ja kuuntele Tyypillisiä ammatteja kuvattiin, yksi oli lapsuuden toiveammatti "kirjastontäti" , ja yksi vaihtoehdoista nykyinen ykkös(?)työni. Melko pätevä testi verrattuna moneen muuhun, musta.
se pomoilija jo muutama päivä sitten kun tää testi oli ekan kerran tääl.
- KoppavaHoro
ryhtyä, enkä mä edes tiedä mitä koneistaja tekee. Eniten olen auttaja ja järjestelijä, vähiten innovaattori ja kaikista vähiten pomoilija.
...mulla tuli taas ykkösenä pomoilija ja kakkosena innovaattori :)En muista mitkä tuli vikana.
- KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
...mulla tuli taas ykkösenä pomoilija ja kakkosena innovaattori :)En muista mitkä tuli vikana.
Mä olen pitänyt meitä aika samanlaisina, mutta ehkä sitten ollaan ammatillisella puolella täysin vastakohtia... Mä olenkin aina sanonut, etten halua olla pomona kellekään ja tämä asiantuntija-asema sopii mulle. Kiva tietää, että olin oikeassa. :) Toisaalta pidän kyllä itseäni työssä jonkin sortin innovaattorina, mä olen mukautuvainen muutoksiin ja pidän niitä yleensä hyvänä asiana enkä pelkää muuttaa tai ehdottaa muutoksia olemassaoleviin käytäntöihin. Kyseenalaistan paljon työssä ja jotkut tykkäävät ja jotkut eivät, mutta onneksi mun pomo tykkäsi ja sain lisää vastuuta.
- SOPISKOS?
Tai aarporaaja.....vois omankin horon avartaa, jos on liian piukka:D
KoppavaHoro kirjoitti:
Mä olen pitänyt meitä aika samanlaisina, mutta ehkä sitten ollaan ammatillisella puolella täysin vastakohtia... Mä olenkin aina sanonut, etten halua olla pomona kellekään ja tämä asiantuntija-asema sopii mulle. Kiva tietää, että olin oikeassa. :) Toisaalta pidän kyllä itseäni työssä jonkin sortin innovaattorina, mä olen mukautuvainen muutoksiin ja pidän niitä yleensä hyvänä asiana enkä pelkää muuttaa tai ehdottaa muutoksia olemassaoleviin käytäntöihin. Kyseenalaistan paljon työssä ja jotkut tykkäävät ja jotkut eivät, mutta onneksi mun pomo tykkäsi ja sain lisää vastuuta.
työpersoonat määrittele mitä ollaan yksityiselämässä.
- Mr.Kalluppi
1. Sovittelija 2. Auttaja 3. Maailmanparantaja 4. Kaitsija 5. Vetäytynyt pohdiskelija 6. Junailija
- Mr.Kalluppi
Testasin toistamiseen itseäni. Nyt päätin miettiä noin 3 sekuntia ennen kuin vastasin. Järjestykset hieman muuttuivat. Ensimmäiselle sijalle tulikin yllättäen katalysaattori. Vasta toiselle sijalle ylsi sovittelija. Tunnistan itse itseäni enemmän katalysaattorina kuin sovittelijana. Katalysaattori Kuvaus on lämpimän innostunut muutoksensuunnittelija. Luonteeltaan hän on yksilöllinen ja idearikas. Hän seuraa usein inspiraatiota hetken mielijohteesta. Hän yrittää ymmärtää sekä innostaa muita ihmisiä. Vahvuudet - Oivaltava, spontaani - Luova - Mielikuvituksellinen - Innokas - Lämmin - Puhelias - Ihmissuhteissa vaatimaton ja aito - Hyvä suhteiden solmija, kommunikoija - Hallitse kokonaisuuksia Kehittämiskohteet - tunne ja intuitio vie mukavasti, mutta kehitä itsekuria ollaksesi totuudenmukainen itsellesi - arvosi ovat vahvat, mutta katso silti asioita objektiivisesti - vaikka arvosi ovat sinulle 'parhaat', myönnä myös muiden ihmisten motiivien arvo - monessa mukava mukana olla, anna aikaa myös tavoitteiden asettamiselle - pikkuasiat vain häiritsevät, mutta suunnittele aikataulusi niin, että voit joskus huolehtia myös yksityiskohdista
- uk-ko
78,46 Sovittelija 76,78 Vetäytynyt pohdiskelija 74,62 Auttaja 72,94 Junailija Vähiten olen Pomoilija Huoltaja Järjestelijä Sovittelija - Kuvaus on idearikas ja itsenäinen auttaja. Luonteeltaan hän on mietteliäs, vähämeluinen, tiedonhaluinen, empaattinen ja usein lojaali uusille ideoille. Hän on kiinnostuneempi mahdollisuuksista kuin käytännön kysymyksistä. Vahvuudet - Ystävällinen - Vaatimaton - Hyvä kuuntelija - Sovun rakentaja - Hyväksyy erilaisuuden - Työhön omistautunut - Idealisti - Kekseliäs Kehittämiskohteet - 'vaikeneminen on toki perinnetiedon mukaan kultaa', mutta kommunikoi enemmän muiden kanssa - kokonaisuus on hallittava, mutta huolehdi tärkeistä yksityiskohdistakin ja hoida myös rutiinityöt - vaikka arvosi olisivat 'kiveen hakatut', yritä ymmärtää myös muiden arvoja - vahvoista arvoistasi huolimatta ole objektiivisempi ja realistisempi - rauhallinen yksinolo lataa akkujasi, mutta kehitä ja käytä myös suhteita Tyypilliset ammatit Suomessa: 1. Sosiaalialan erityisasiantuntija 2. Taideteollisuuden työntekijä 3. Muun alan erityisasiantuntija 4. Liike-elämän tai lainopillinen erityisasiantuntija 5. Opettaja peruskoulussa tai lukiossa 6. Sähkö-, elektroniikka- tms. asentaja tai korjaaja 7. Pappi tai muu seurakunnan työntekijä 8. Muu työntekijä 9. Yliopisto- tai korkeakouluopettaja 10. Koulutuspäällikkö, -suunnittelija tms. Kaikki mitä ammatillisesti teen tai olen tehnyt mahtuu tuohon joukkoon. Suht hyvä testi mielestäni.
- sininen1977
oli testin tulos
- Mr.Kalluppi
Teimme aloituksen pohjalta kuvitteellisen gallup kyselyn. Ensimmäinen testihenkilömme vastasi jokaiseen esitetyyn kysymykseen "eri mieltä", jolloin tulokseksi ensimmäinen/viimeinen muodostui: 1. Sovittelija 16. Järjestelijä Toinen kuvitteellinen testihenkilömme vastasi jokaiseen kysymykseen samaa mieltä, jolloin tulos oli seuraavanlainen: 1. Järjestelijä 16. Sovittelija Jk. Huomaatteko yhteneväisyyttä tuloksissa? Millainen on sitten sovittelija, millainen järjestelijä: SOVITTELIJA: Kuvaus on idearikas ja itsenäinen auttaja. Luonteeltaan hän on mietteliäs, vähämeluinen, tiedonhaluinen, empaattinen ja usein lojaali uusille ideoille. Hän on kiinnostuneempi mahdollisuuksista kuin käytännön kysymyksistä. Vahvuudet - Ystävällinen - Vaatimaton - Hyvä kuuntelija - Sovun rakentaja - Hyväksyy erilaisuuden - Työhön omistautunut - Idealisti - Kekseliäs Kehittämiskohteet - 'vaikeneminen on toki perinnetiedon mukaan kultaa', mutta kommunikoi enemmän muiden kanssa - kokonaisuus on hallittava, mutta huolehdi tärkeistä yksityiskohdistakin ja hoida myös rutiinityöt - vaikka arvosi olisivat 'kiveen hakatut', yritä ymmärtää myös muiden arvoja - vahvoista arvoistasi huolimatta ole objektiivisempi ja realistisempi - rauhallinen yksinolo lataa akkujasi, mutta kehitä ja käytä myös suhteita JÄRJESTELIJÄ: Kuvaus tosiasioissa pitäytyvä käytännöllinen järjestelijä. Hän on vakuuttava, analyyttinen, järjestelmällinen ja hän ponnistelee kovasti saadakseen asiat tehtyä ja sujumaan tasaisesti ja tehokkaasti. Vahvuudet - Rohkea toteuttaja - Uuttera - Suora, avoin - Maanläheinen, käytännöllinen, asiallinen - Yksityikohtia hallitsevia - Organisoija Kehittämiskohteet - ajattele ensin, jarrua päälle, kärsivällisyyttä, kaikki ei ole niin suoraviivaista - ensimmäinen vaihtoehto ei useinkaan ole paras, tunnista siis muut käyttökelpoiset ratkaisut - älä takerru lillukanvarsiin, ole avoin kokonaiskuvalle - asiakeskeisyyttä ei pidä liioitella, ole vastaanottavainen toisten tarpeille - toiminta on kivaa ja asiat tärkeitä, mutta kuuntele enemmän
- uk-ko
Hauska tämä testisi mun kannalta, koska tuo oli mun järjestys: 1 sovittelija ja 16 järjestelijä Noin asetettuna tuo pari kuvaa hyvin mua juuri noin :-)
- Mr.Kalluppi
uk-ko kirjoitti:
Hauska tämä testisi mun kannalta, koska tuo oli mun järjestys: 1 sovittelija ja 16 järjestelijä Noin asetettuna tuo pari kuvaa hyvin mua juuri noin :-)
vastasit joka kohtaan "eri mieltä"?
- uk-ko
Mr.Kalluppi kirjoitti:
vastasit joka kohtaan "eri mieltä"?
voi näköjään saada eri yhdistelmilläkin. Mulle kertyi selvät kolme ryhmää: samaa mieltä, eri mieltä ja eos. Ne erottuivat visuaalisesti toisistaan (Niin varmaan monilla muillakin). Testisi oli looginen. Mua kiinnosti tuo rinnastus ensimmäinen ja viimeisen välillä, koska en sitä itse älynnyt tehdä.
- Mr.Kalluppi
uk-ko kirjoitti:
voi näköjään saada eri yhdistelmilläkin. Mulle kertyi selvät kolme ryhmää: samaa mieltä, eri mieltä ja eos. Ne erottuivat visuaalisesti toisistaan (Niin varmaan monilla muillakin). Testisi oli looginen. Mua kiinnosti tuo rinnastus ensimmäinen ja viimeisen välillä, koska en sitä itse älynnyt tehdä.
Jo ammattini puolesta (galluppien laatija) kiinnostuin tuosta testistä. Siksi en siitä näytä eroon pääsevän millään:) Vaikka järjestys olisikin sama eri vastausvaihtoehdoilla, niin prosentuaaliset osuudet muuttuvat.
kaitsija, huoltaja ja auttaja kolme ekaa riviä.. En osannut tulkita tota oikein vai mikä noista nyt olis se mun tulos? Ei ne ihan metsään kuitenkaan mennyt jos noi oli ne. :)
- mukaan
olen: 1. Järjestelijä (62,26%) 2. Huoltaja 3. Pomoilija 4. Promoottori 5. Tutori 6. Lobbari 7. Innovaattori 8. Katalysaattori 9. Tarkastaja 10. Kaitsija 11. Yksinäinen suunnittelija 12. Kaitsija 13. Maailman parantaja 14. Auttaja 15. Vetäytynyt pohdiskelija 16. Sovittelija (49,28%) Kuvaus (Järjestelijä) tosiasioissa pitäytyvä käytännöllinen järjestelijä. Hän on vakuuttava, analyyttinen, järjestelmällinen ja hän ponnistelee kovasti saadakseen asiat tehtyä ja sujumaan tasaisesti ja tehokkaasti. Vahvuudet: - Rohkea toteuttaja - Uuttera - Suora, avoin - Maanläheinen, käytännöllinen, asiallinen - Yksityikohtia hallitsevia - Organisoija Kehittämiskohteet: - ajattele ensin, jarrua päälle, kärsivällisyyttä, kaikki ei ole niin suoraviivaista - ensimmäinen vaihtoehto ei useinkaan ole paras, tunnista siis muut käyttökelpoiset ratkaisut - älä takerru lillukanvarsiin, ole avoin kokonaiskuvalle - asiakeskeisyyttä ei pidä liioitella, ole vastaanottavainen toisten tarpeille - toiminta on kivaa ja asiat tärkeitä, mutta kuuntele enemmän Tyypilliset ammatit Suomessa: 1. Johtaja jollakin alalla 2. Sähkö-, elektroniikka- tms. asentaja tai korjaaja 3. Maa- ja metsätaloustieteiden asiantuntija 4. Rakennusmestari tai vastaava 5. Myynti- tai markkinointijohtaja 6. Muu tekniikan erityisasiantuntija 7. Muu asiantuntijajohtaja 8. Koneasentaja- tai korjaaja 9. Muu tekniikan asiantuntija (opistotaso) 10. Opetusalan johtaja tai rehtori 11. Myyjä tai myyntineuvottelija 12. Muun alan erityisasiantuntija 13. Tutkimus- tai kehitysjohtaja 14. Työntekijä jollakin alalla 15. Talous- tai hallintojohtaja Testin mukaan olen vähiten (Sovittelija): - Ystävällinen - Vaatimaton - Hyvä kuuntelija - Sovun rakentaja - Hyväksyy erilaisuuden - Työhön omistautunut - Idealisti - Kekseliäs Minusta ei siis olisi: 1. Sosiaalialan erityisasiantuntija 2. Taideteollisuuden työntekijä 3. Muun alan erityisasiantuntija 4. Liike-elämän tai lainopillinen erityisasiantuntija 5. Opettaja peruskoulussa tai lukiossa 6. Sähkö-, elektroniikka- tms. asentaja tai korjaaja 7. Pappi tai muu seurakunnan työntekijä 8. Muu työntekijä 9. Yliopisto- tai korkeakouluopettaja 10. Koulutuspäällikkö, -suunnittelija tms. 11. Lääkäri 12. Arkkitehti tai muu rakennusalan erityisasiantuntija 13. Myynti- tai vientisihteeri 14. Koneasentaja tai -korjaaja 15. Johdon sihteeri tai osastosihteeri
- meni yksi kohta väärin
kohta 12 piti olla oleman Junailija. Ei siis ole junan kuljettajaksikaan tai juna-alan yrittäjäksi. Vissihin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893