olet syntynyt? Tästä saat sen selville ellet tiedä muuten: http://www.hmm.iki.fi/~hmm/paiva.html Mä olen lepposa lauantai-lapsi. Tossa on sitten luonneanalyysiä jos kiinnostaa: http://koti.welho.com/rnikula/weekday.htm
Minä viikonpäivänä
52
986
Vastaukset
- Anonyymi
Minä synnyin kanssa lauantaina klo.23.55 eli just kerkesin tulla lauantaina vielä. Koska sä synnyit kellonaika?
- zisel
11.05, eli siis päivällä :)
- Anonyymi
zisel kirjoitti:
11.05, eli siis päivällä :)
Minä synnyin naistenklinikalla.
- leppoisa lauantailapsi
käyttää viestiensä poistelussa?
- zisel
etten mä halua jättää niitä roikkumaan. Toiset taas tuntuu uudelleen ajateltuna turhina. Monia syitä on siihen miksi poistan millonkin ja mitä. Äkkipikasena ihmisenä se ei ole mikään ihme jos joskus jotain poistelen. Ei kyllä ole tapana, enemmän ylläpito mun juttuja poistelee kuin mä itse. Tänään olen kylläkin poistanut itte.
- ja oistat sen
zisel kirjoitti:
etten mä halua jättää niitä roikkumaan. Toiset taas tuntuu uudelleen ajateltuna turhina. Monia syitä on siihen miksi poistan millonkin ja mitä. Äkkipikasena ihmisenä se ei ole mikään ihme jos joskus jotain poistelen. Ei kyllä ole tapana, enemmän ylläpito mun juttuja poistelee kuin mä itse. Tänään olen kylläkin poistanut itte.
kun bestiksesi vastaa siihen ja teet samalla otsikolla uuden aloituksen, mutta vaan eri asiasta?
- zisel
ja oistat sen kirjoitti:
kun bestiksesi vastaa siihen ja teet samalla otsikolla uuden aloituksen, mutta vaan eri asiasta?
viestistäs en tajunnut hevon v*ttujakaan.
- jääköön sekin
zisel kirjoitti:
viestistäs en tajunnut hevon v*ttujakaan.
nähtäväksi niin kuin aiemmin tänään yhdestä toisesta asiasta kirjoitit.
- zisel
jääköön sekin kirjoitti:
nähtäväksi niin kuin aiemmin tänään yhdestä toisesta asiasta kirjoitit.
yhtään enempää. Muutenkin tylsä päivä eikä ole muuta tekemistä kun funtsia tyhmiä juttuja.
- Et voi
zisel kirjoitti:
yhtään enempää. Muutenkin tylsä päivä eikä ole muuta tekemistä kun funtsia tyhmiä juttuja.
olla tosissasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-O
- zisel
Et voi kirjoitti:
olla tosissasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-O
enkä ole XDDDD
- et poistit
zisel kirjoitti:
enkä ole XDDDD
tosi typyn lyömishistorian... tulevaisuutta silmällä pitäenKÖ????
- zisel
et poistit kirjoitti:
tosi typyn lyömishistorian... tulevaisuutta silmällä pitäenKÖ????
lyömishistoria ja missä sellanen on ollut? Kerro mullekkin. Oikeesti en nyt tiedä mitä sä horiset.
- a la zisel
zisel kirjoitti:
lyömishistoria ja missä sellanen on ollut? Kerro mullekkin. Oikeesti en nyt tiedä mitä sä horiset.
hiuksien repimistä, raapimista, potkimista ja sen sellaista... muistuuko?
- zisel
a la zisel kirjoitti:
hiuksien repimistä, raapimista, potkimista ja sen sellaista... muistuuko?
Mutta en kenenkään yksittäisen vastauksia ole mitenkään tallentanut muistiini. No mitä se typy sitten vastas kun noin on mieleesi jäänyt? Kyllä se on ylläpito joka on poistanut sen ketjun, en minä.
- ja teit ihan ihqu
zisel kirjoitti:
Mutta en kenenkään yksittäisen vastauksia ole mitenkään tallentanut muistiini. No mitä se typy sitten vastas kun noin on mieleesi jäänyt? Kyllä se on ylläpito joka on poistanut sen ketjun, en minä.
uuden samalla otsikolla... Selviää aikanaan, jos tarve on...
- zisel
ja teit ihan ihqu kirjoitti:
uuden samalla otsikolla... Selviää aikanaan, jos tarve on...
kyllä oon sitten unohtanut kun ei tule mieleen. Ei kuitenkaan mikään ihan tuore juttu ole. Joo no selvittele vaan jos siihen tarvetta on :) Kyllä mä muistan että jonkun lyömis-kyselyn tein jossa kyselin eri vaihtoehtoja naisilta ja miehiltä erikseen että ootko tehnyt näin ja ootko tehnyt näin...
- mitään
zisel kirjoitti:
kyllä oon sitten unohtanut kun ei tule mieleen. Ei kuitenkaan mikään ihan tuore juttu ole. Joo no selvittele vaan jos siihen tarvetta on :) Kyllä mä muistan että jonkun lyömis-kyselyn tein jossa kyselin eri vaihtoehtoja naisilta ja miehiltä erikseen että ootko tehnyt näin ja ootko tehnyt näin...
selvittele, eikhän sen osaa muut paremmin...
- sininen_sitruuna
....
..olen näemmä syntynyt....
- zisel
kateellisia molemmat, näin sanotaan lauantai-lapsista ;D Joko oot keksinyt kateuden kohteen?
zisel kirjoitti:
kateellisia molemmat, näin sanotaan lauantai-lapsista ;D Joko oot keksinyt kateuden kohteen?
..ku en ole luonteeltani kateellinen... Tietty rahaa vois olla enempi, ni vois hellittää työtahtia ja keskittyä olennaiseen! ;) Eli voisin olla kateellinen vaikka jollekkin rikkaalle..?!
- zisel
TheOne kirjoitti:
..ku en ole luonteeltani kateellinen... Tietty rahaa vois olla enempi, ni vois hellittää työtahtia ja keskittyä olennaiseen! ;) Eli voisin olla kateellinen vaikka jollekkin rikkaalle..?!
Kimi Räikköselle, sillähän sitä rahaa vissiin on ihan mukavasti.
- Anonyymi
zisel kirjoitti:
Mun mitat oli silloin 3480kg ja pituutta oli 51cm ja olin tyttö.
zisel kirjoitti:
..no eipä siinä pojassa muuta olekkaan mistä kukaan voisi olla kateellinen!! XD Mut sähän voisit iskeä sen ja rullata sen manit! ;)
- Anonyymi
TheOne kirjoitti:
..no eipä siinä pojassa muuta olekkaan mistä kukaan voisi olla kateellinen!! XD Mut sähän voisit iskeä sen ja rullata sen manit! ;)
Mikä?
- zisel
Anonyymi kirjoitti:
Mun mitat oli silloin 3480kg ja pituutta oli 51cm ja olin tyttö.
Asia selvä :)
- zisel
TheOne kirjoitti:
ollut mielessä?? :D Prkleen Jenni kun sen pitää olla niin hyvännäkönen!!! Vai vieläkö ne on yhdessä?
zisel kirjoitti:
ollut mielessä?? :D Prkleen Jenni kun sen pitää olla niin hyvännäkönen!!! Vai vieläkö ne on yhdessä?
..minkään näkönen ole(ainakaan mun mielestä) ja et kai usko et se poika olis Jennille uskollinen?! ;D Sähän voisit alkaa sen salarakkaaksi ja sitte kiristät siltä fyffee.. X)
- zisel
TheOne kirjoitti:
..minkään näkönen ole(ainakaan mun mielestä) ja et kai usko et se poika olis Jennille uskollinen?! ;D Sähän voisit alkaa sen salarakkaaksi ja sitte kiristät siltä fyffee.. X)
sä siitä sitten hyödyt..? Kerro nyt ihan suoraan vaan! :D
zisel kirjoitti:
sä siitä sitten hyödyt..? Kerro nyt ihan suoraan vaan! :D
..mä ryhtyisin sun manageriks! ;) Täytyyhän salarakkaallaki olla manageri! Ja mun taksakin olis varsin kohtuullinen: 50%! X)
- zisel
TheOne kirjoitti:
..mä ryhtyisin sun manageriks! ;) Täytyyhän salarakkaallaki olla manageri! Ja mun taksakin olis varsin kohtuullinen: 50%! X)
ettet sä ihan pelkällä hyvällä tahdolla neuvoja jakele :D Jep, otan yhteyttä heti kun Räikkönen on valmista kauraa!
zisel kirjoitti:
ettet sä ihan pelkällä hyvällä tahdolla neuvoja jakele :D Jep, otan yhteyttä heti kun Räikkönen on valmista kauraa!
..hyväntekeväisyyttä missään muodossa ja se hyvä tahtokin on melko kortilla. ;) Mut ok, jään odottelemaan sitä yhteydenottoa! X)
- persona-non-grata
ikimuistoinen päivä kerrassaan :) ...
- siis...
tunteellinen ja itkuinen kalat.
- persona-non-grata
siis... kirjoitti:
tunteellinen ja itkuinen kalat.
Olen syntynyt kesällä.
- ?????
persona-non-grata kirjoitti:
Olen syntynyt kesällä.
?????
- zisel
kateellinen ihminen :D
- Lukihäiriöinen,
persona-non-grata kirjoitti:
Olen syntynyt kesällä.
joka ei osannut lukea lyhennettä: klo... Sorry.
- persona-non-grata
zisel kirjoitti:
kateellinen ihminen :D
piirrettä itsessäni ainakaan :) ... kukapa silti sitä rikkaa omassa silmässään näkee.
- mä...
tän jo ennenkin (äiti on kertonut), mutta maanantaikappale olen ja sen huomaa :D Osui kuvauskin aika nappiin.
- Kukkonen.
Sunnuntaina.
- Kukkonen.
Väärä vuosisata tuli laitettua... Oikeasti Perjantaina :)
- isukkisi
Saat sitten röökit ja siiderit synttäriksi:D 18v Sun velipuolella onkin sit 1,9 synttärit
- sirpamaikkarilta
Ja näky analyysikin pitävän ihan yhtä hyvin paikkansa ku horoskoopissakin. Eli vituralleen meni. =)
- ...
Keskiviikko: Luoda yhteyksiä jo tiedetyn (alkuviikko) ja tulevien kehityskulkujen (loppuviikko) välille. Keskiviikkona (Merkuriuksen päivänä) seistään todella "keskellä viikkoa", alkuviikko on jo takana, viikon loppupuoli odotuksineen ja toiveineen alkaa häämöttää. Keskiviikko-ihminen on välittäjä, välikäsi, viestijä tai neutraali asioiden eteenpäin viejä. Hän ei ota elämää turhan persoonallisesti tai tunteenomaisesti vaan asiallisesti kooten elämäänsä mielenkiintoisia asioita, tapahtumia, harrastuksia ja ihmiskontakteja. Keskiviikko-ihminen on rajapintaa tunnusteleva yksilö, joka seuloo asioita ja ihmisiä, luo yhteyksiä ulospäin jotta saisi tietää minnepäin kannattaa jatkaa. Silti hän on usein myös hapuilija, joka muuttaa suuntaansa aikaisemmista periaatepäätöksistä huolimatta eikä aina tiedä mihin pitäisi uskoa, kehen voisi luottaa. Keskiviikkona syntyy ihmisiä, jotka toimivat hetkellisesti ja joskus umpimähkään heittäen ideoita ja ajatuksia, joihin toivovat lähimmäisten tarttuvan. Laajemmalla tasolla hän on tekemisissä oppimisen, kirjojen, tiedotuksen kanssa. Hänen sisäiset heikkoutensa psyykessä viittaavat puolinaisuuksiin ja tunteiden kuoleentumisen ongelmaan. Hänen kuolemansyntinsä on pelkuruus.
ylpeä ja koppava, narsistinen, harhainen sunnuntai-lapsi:) "Sunnuntai-ihminen on siten tyypillisesti arki-ihmisestä poikkeava; hän ei "tee työtä" vaan lepää, kerää ympärilleen uskollisia kuulijoita, nauttii tai luo jotain. Joutenolo on sunnuntain normaali modus operandi, silloin on syntiä paiskoa töitä. Kultalusikka suussa syntynyt ihminen on sunnuntai-tyyppi, joka usein omaa narsistisen luonteenrakenteen ja halua paistatella päivän tai suosion valossa. Hän käyttää itseä esiintymisen välineenä tai muuten tuo omaa olemustaan edullisesti ja valikoidusti esille. Hän on naiivi, itsekäs ja turhamainen tai arvoihinsa ja perittyyn vankkaan elämäntyyliinsä ja elitistiseen elämäntunnelmaansa luottava ihminen. Hän haluaa säteillä ulospäin omaa minäänsä valikoimatta ja voi vaikuttaa itsetyytyväiseltä ja välinpitämättömältä ketä hänen ympärillään on - kunhan taputtavat tai ovat kuuliaisesti paikalla kun tarvitaan. Patriarkaalinen mies tai matriarkaalinen nainen voivat olla sunnuntai-ihmisiä, joiden arvovalta voi tulla liian itsestäänselväksi vuosien myötä. Laajalla sosiaalisella tasolla hän on taiteilija, itseään ilmaiseva ihminen tai porvarillisen kulttuurin esikuva. Hänen psyykensä voi sisältää harhoja kaikkivoipuudesta ja narsistiset itsearvostuksen ongelmat tulevat usein dramaattisesti esiin. Hänen kuolemansyntinsä on ylpeys." Aivan nappiin:D Tämähän on todettu..:)
- KoppavaHoro
joka vaihtui autereiseksi sunnuntaiaamuksi, kun minä kirkaisin ensimmäisen huutoni.
..oli hauska lukea sunnuntai-lapsen analyysiä, en osaa sanoa pitääkö paikkaansa, mutta voin samaistua muutamaan kohtaan... "Vapauttaa, viihdyttää, juhlistaa ja keskittää..." "Hän on naiivi, itsekäs ja turhamainen.." ....osu ja uppos!! Hehheee... =))
- almasty
Tullut kiusaamaan ihmisiä olemuksellani Sunnuntaina. Mä ja mun broidi ollaan Sunnuntailapsia kumpikin ja niin kaukana tosta luonnekuvauksesta kuin olla ja voi. Tosin en mä noihin millään tavalla uskokaan mutta kun tuota lukee niin tulee väkisin mieleen että ne mun arvostelijat jotka ei todellisuudessa tunne mua lainkaa vaan sen perusteella mitä joku Jaska on jollekin Liisalle kertonut.Ovat varmaan muodostaneet näkemyksensä musta tuon Sunnuntailapsi kuvauksen mukaan ainakin saadun palautteen perusteella. Tehtävä. Vapauttaa, viihdyttää, juhlistaa ja keskittää. Sunnuntai (Auringolle omistettu) on virallinen lepopäivä, sapatti, jolloin jumalan löi hanskat naulaan. luomistyö oli fiilausta vaille valmis. Sunnuntaina tehdään asioita, jotka ovat joko juhlallisia (k äydään kirkossa, juhlissa) tai viihdyttäviä (ulkoillaan, käydään Seurasaaressa tai sukulaisten luona päivällisillä). Sunnuntai-ihminen on siten tyypillisesti arki-ihmisestä poikkeava; hän ei "tee työtä" vaan lepää, kerää ympärilleen uskollisia kuulijoita, nauttii tai luo jotain. Joutenolo on sunnuntain normaali modus operandi, silloin on syntiä paiskoa töitä. Kultalusikka suussa syntynyt ihminen on sunnuntai-tyyppi, joka usein omaa narsistisen luonteenrakenteen ja halua paistatella päivän tai suosion valossa. Hän käyttää itseä esiintymisen välineenä tai muuten tuo omaa olemustaan edullisesti ja valikoidusti esille. Hän on naiivi, itsekäs ja turhamainen tai arvoihinsa ja perittyyn vankkaan elämäntyyliinsä ja elitistiseen elämäntunnelmaansa luottava ihminen. Hän haluaa säteillä ulospäin omaa minäänsä valikoimatta ja voi vaikuttaa itsetyytyväiseltä ja välinpitämättömältä ketä hänen ympärillään on - kunhan taputtavat tai ovat kuuliaisesti paikalla kun tarvitaan. Patriarkaalinen mies tai matriarkaalinen nainen voivat olla sunnuntai-ihmisiä, joiden arvovalta voi tulla liian itsestäänselväksi vuosien myötä. Laajalla sosiaalisella tasolla hän on taiteilija, itseään ilmaiseva ihminen tai porvarillisen kulttuurin esikuva. Hänen psyykensä voi sisältää harhoja kaikkivoipuudesta ja narsistiset itsearvostuksen ongelmat tulevat usein dramaattisesti esiin. Hänen kuolemansyntinsä on ylpeys.
- En.kerro
poikkeus tässä porukassa. Eli tiistaina olen syntynyt :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893