Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Riippuu+tietty+paikasta+ja+tilanteesta,+mutta+jos+on+puoli+tuntia+jo+tuijoteltu+toisia+huoneen+poikki,+ilman,+että+kumpikaan+ei+ole+tehnyt+elettäkään+lähestymisestä+tai+siitä,+että+haluaisi+kommunikoida+toiselle+jotain,+niin+kyllä+mä+silloin+olen+puhaltanut+(silmä)pelin+poikki+ja+lähtenyt+vaikka+pois.+Se+on+merkki+siitä,+ettei+oikein+natsaa+kummallakaan+tai+sitten+ei+jommalla+kummalla.+Sit+taas+jos+heti+pääsee+kommunikointiyhteyteen,+niin+se+silmäpelihän+siinä+vaiheessa+yleensä+vasta+kunnolla+alkaakin:)
  2. Joo,+ne+myös+paksuntaa+tällaista+"vauvan+tukkaa"+:)+Luonnollista+aina+toivon.+Koskaan+en+ole++blondannut+koko+tukkaa,+en+edes+uskaltaisi.+Sen+verran+tujua+kamaa+tuo+vaalennusaine.+Väriaineetkaan+ei+mulle+sovi.+Oli+punaisia+raitoja+ja+jopa+kokopunainen+jossain+vaiheessa,+mutta+iho+alkoi+reagoida+väriin+ikävästi.+Ainoastaan+vaaleat+raidat+ei+ärsytä,+sen+takia+vaikea+keksiä+uutta+hiustyyliä.+Tietty+lyhentäminen+on+vaihtoehto,+mutta+en+keksi+mallia,+johon+en+kyllästyisi+nopeasti.+Tämä+pituus+on+hyvä,+kun+saa+kiinni+tarvittaessa.