Millaiset hiukset

Anonyymi

teillä nyt on, kuvia?

79

284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomiota herättävät.

      Kuvaa en laita. En ole laittanut kuvaani mihinkään foorumille moneen vuoteen.

    • Vaaleat, lyhyet, sporttiset. Kehystää mun kasvojen muotoa (korkeat poskipäät, kapea leuka) ja ovat helppohoitoiset

      En laita fotoja.

      • Vastaa mun mielikuvaani susta :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Vastaa mun mielikuvaani susta :)

        Heh! Hyvä juttu. En ole muuttanut tyyliä moneen vuoteen. Tämä on ihan ok. Mä pidän tämän. :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Vastaa mun mielikuvaani susta :)

        Onko sulla pitkät, punaiset hiukset? Jostain systä sinusta tuli sellainen muistikuva.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Hyvä juttu. En ole muuttanut tyyliä moneen vuoteen. Tämä on ihan ok. Mä pidän tämän. :)

        Kiva kun olet löytänyt tyylisi. Josta muistelen aina pitäneeni sua tyylitietoisena.

        Itse vaihdoin vähemmän radikaalista taas huomattavan radikaaliin suuntaan. Ihan vain siksi, että halusin kokeilla, miltä näyttää mulla. Kuulemma tosi hyvältä :)

        (mun kampaajani on siinä mielessä ihana, että uskaltaa kokeilla. Mulla on joku idea jota hän sitten vie eteenpäin. Eikä ole koskaan tullut kinaa)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Onko sulla pitkät, punaiset hiukset? Jostain systä sinusta tuli sellainen muistikuva.

        *heilauttaa tuuheaa häntäänsä*

        On tullut joskus annettua tuo mielikuva. Nykyisin lyhyet ja aivan eriväriset :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiva kun olet löytänyt tyylisi. Josta muistelen aina pitäneeni sua tyylitietoisena.

        Itse vaihdoin vähemmän radikaalista taas huomattavan radikaaliin suuntaan. Ihan vain siksi, että halusin kokeilla, miltä näyttää mulla. Kuulemma tosi hyvältä :)

        (mun kampaajani on siinä mielessä ihana, että uskaltaa kokeilla. Mulla on joku idea jota hän sitten vie eteenpäin. Eikä ole koskaan tullut kinaa)

        Upeeta! Hienoa, että uskallat heittäytyä ja kokeilla uusia asioita. Uusi, repäisevä tyyli varmasti piristää. Se menee ns. pintaa syvemmälle.

        Hyvä luotokampaaja on kullan arvoinen asia, sellaisesta on pidettävä kiinni. Hän tuntee sun hiukset ja tietää mieltymykset. Siksi se uskaltaa ehdottaa sulle radikaalejakin juttuja. Varmasti lopputulos on upea ja sinun omaan tyyliin sopiva luomus.
        Jatka samaan, repäisevään, tyyliisi. :)


    • Lyhyet on.. 😜

      Tukistusmitta..

      • Meillähän on melkeen sama hiusmalli. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Meillähän on melkeen sama hiusmalli. 😃

        Taino mulla taitaa olla pidemmät.

        https://aijaa.com/glxUjc

        Arpipää..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Taino mulla taitaa olla pidemmät.

        https://aijaa.com/glxUjc

        Arpipää..

        Ja vähän räväkämmän tyyliset



      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja vähän räväkämmän tyyliset

        Räväkästä tiiä, päältä pidempi niskasta sänki kuten P. Dinolla. 😃

        Niskassa on hiustatuointi/kuviointi.

        Poikatukka suomeksi. 😋


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minulla on jokseenkin tälläiset. Ei ihan, mutta tänne päin.

        https://hairstyle.retromoda.site/view/mens-hairstyles-short

        Vai on sinulla lyhyet hiukset. Itselläni on joskus olut pitemmätkin hiukset ponihännällä. Nyt suosin tuon suuntaista!

        Mitenkä viikonloppu meni?

        Noniin, magee hiusmalli. 😛👍

        Mulla on hiukan sinne päin myös, kuvassa on vaan pestyt puhtaat ja pörhöllään hiukset. Muotoiltuna liki kun tuolla mallillasi. 😁

        Kaupassa käyty, syömässä ja hööpöilty kotona pesueen kesken. Entäs sinun sunnuntai?


      • Söpöt korvat :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Räväkästä tiiä, päältä pidempi niskasta sänki kuten P. Dinolla. 😃

        Niskassa on hiustatuointi/kuviointi.

        Poikatukka suomeksi. 😋

        Oih, kuviointi! Haluaisin niskaan jonkun kevyen sellaisen kans. Mulla on miesnuttura -pitkät hiukset, ja ärsyttää lyhyet haivenet jotka eivät ylety ponnarille. Hiuspinnitkään eivät toimi koko päivää. Ainoa vaan, että olen laiska käymään kampaajalla. Lyhyttä osaa täytyisi olla leikkaamassa joka kk.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih, kuviointi! Haluaisin niskaan jonkun kevyen sellaisen kans. Mulla on miesnuttura -pitkät hiukset, ja ärsyttää lyhyet haivenet jotka eivät ylety ponnarille. Hiuspinnitkään eivät toimi koko päivää. Ainoa vaan, että olen laiska käymään kampaajalla. Lyhyttä osaa täytyisi olla leikkaamassa joka kk.

        xL

        Juu, teki koneella kuvioinnin. Siksakkia. Se on näköjään jo kasvanut niin paljon ettei paljon erotu enää. Muutamassa viikossa jo.

        Onko sulla lyhyemmäksi leikattu sivuilta tai/ja takaa?

        Pitkät hiukset on kauniit, kellä on vahvat hiukset. Tykkäisin itelläkin, jos vaan malttas kasvattaa. Mutta itellä vaan jää aika hennoksi latvoista mitä pidemmäksi kasvaa. Lapaluihin asti jotenkuten, sen yli alkaa olla mahdotonta saada nättiä ja vahvaa... 🙄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Noniin, magee hiusmalli. 😛👍

        Mulla on hiukan sinne päin myös, kuvassa on vaan pestyt puhtaat ja pörhöllään hiukset. Muotoiltuna liki kun tuolla mallillasi. 😁

        Kaupassa käyty, syömässä ja hööpöilty kotona pesueen kesken. Entäs sinun sunnuntai?

        Abrakadabra: "Entäs sinun sunnuntai?"

        Katselin kaverin kanssa luonani Formula 1:ksiä ja kävin kirkossa. Siellä tajusin, että siellä olevat jotkut muutaman vuoden ikäiset lapset ovat viellä elossa 2100-luvulla yli 80-vuotiaina. Tajusin olevani eri sukupolvea kuin he. Samoin lapsesi voivat nähdä seuraavan vuosisadan toisin kuin me edellisellä vuosisadalla syntyneet. Milleniumin ensimmäiset ikäluokat eivät tunnu eri sukupolvelta, mutta 2010-luvulla syntyneet tuntuvat!


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Abrakadabra: "Entäs sinun sunnuntai?"

        Katselin kaverin kanssa luonani Formula 1:ksiä ja kävin kirkossa. Siellä tajusin, että siellä olevat jotkut muutaman vuoden ikäiset lapset ovat viellä elossa 2100-luvulla yli 80-vuotiaina. Tajusin olevani eri sukupolvea kuin he. Samoin lapsesi voivat nähdä seuraavan vuosisadan toisin kuin me edellisellä vuosisadalla syntyneet. Milleniumin ensimmäiset ikäluokat eivät tunnu eri sukupolvelta, mutta 2010-luvulla syntyneet tuntuvat!

        Kyllä nuo minunkin muksut olis jo muutamaa vuotta vaille 90:siä. 😃

        Mä miellän kolmekymppiset eli 80 lukulaiset vielä jotenkin ikäisikseni samoin toisesta päästä 70 luvun alkulaiset. Kuuskyt lukulaiset tuntuu jo vähän vanhemmalta sakilta. Mut riippuu ihmisestäkin paljon.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä nuo minunkin muksut olis jo muutamaa vuotta vaille 90:siä. 😃

        Mä miellän kolmekymppiset eli 80 lukulaiset vielä jotenkin ikäisikseni samoin toisesta päästä 70 luvun alkulaiset. Kuuskyt lukulaiset tuntuu jo vähän vanhemmalta sakilta. Mut riippuu ihmisestäkin paljon.

        Ehkä minuun vaikuttaa, että viime lukuvuonna olin luennolla muutaman 1999 syntyneen kanssa ja tänä lukuvuonna kohtasin luennolla muutaman 2000 syntyneen kevään ylioppilaan. En koe heitä eri sukupolveksi toisin kuin siskon silmäteriä, jotka ovat suurin samanikäisiä kuin sinun lapsesi.

        Hyvää iltaa ja yötä, sillä taidan lopetella tämän päivän osalta.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, teki koneella kuvioinnin. Siksakkia. Se on näköjään jo kasvanut niin paljon ettei paljon erotu enää. Muutamassa viikossa jo.

        Onko sulla lyhyemmäksi leikattu sivuilta tai/ja takaa?

        Pitkät hiukset on kauniit, kellä on vahvat hiukset. Tykkäisin itelläkin, jos vaan malttas kasvattaa. Mutta itellä vaan jää aika hennoksi latvoista mitä pidemmäksi kasvaa. Lapaluihin asti jotenkuten, sen yli alkaa olla mahdotonta saada nättiä ja vahvaa... 🙄

        Mulla on ponnaripitkät, lavoille saakka. Ei mun hiuslaatu ole hääviä, ohutta ja liukasta suomalaista. Tuo on ihan maksimipituus mulle tai näyttää rotanhännälle. Hyvillä hoitoaineilla saa pidettyä latvat kunnossa. BC:n repair rescue 😁👍

        Pidän melkein aina ponihännällä, niin olisi hienoa saada niska siistiksi. Niskahaivenet törröttää takussa joka suuntaan viimeistään iltapäivällä..

        xL


      • Miehen hoiukset tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ponnaripitkät, lavoille saakka. Ei mun hiuslaatu ole hääviä, ohutta ja liukasta suomalaista. Tuo on ihan maksimipituus mulle tai näyttää rotanhännälle. Hyvillä hoitoaineilla saa pidettyä latvat kunnossa. BC:n repair rescue 😁👍

        Pidän melkein aina ponihännällä, niin olisi hienoa saada niska siistiksi. Niskahaivenet törröttää takussa joka suuntaan viimeistään iltapäivällä..

        xL

        Valehtelet. Sul on Kekkos-tukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ponnaripitkät, lavoille saakka. Ei mun hiuslaatu ole hääviä, ohutta ja liukasta suomalaista. Tuo on ihan maksimipituus mulle tai näyttää rotanhännälle. Hyvillä hoitoaineilla saa pidettyä latvat kunnossa. BC:n repair rescue 😁👍

        Pidän melkein aina ponihännällä, niin olisi hienoa saada niska siistiksi. Niskahaivenet törröttää takussa joka suuntaan viimeistään iltapäivällä..

        xL

        Se niskahius onkin usein sellasta kuin vauvahius, hentoa mikä katkeilee herkästi ja nuhjaantuu takkuun. Rykäse kampaajalle vaan ja pistä lyhyeksi niskasta. Jää pituuksien alle piiloon, kun vapautat hiukset ponnarilta. 😃

        Ootko vaalee, tumma, ristiverinen, punapää? 😛


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Ehkä minuun vaikuttaa, että viime lukuvuonna olin luennolla muutaman 1999 syntyneen kanssa ja tänä lukuvuonna kohtasin luennolla muutaman 2000 syntyneen kevään ylioppilaan. En koe heitä eri sukupolveksi toisin kuin siskon silmäteriä, jotka ovat suurin samanikäisiä kuin sinun lapsesi.

        Hyvää iltaa ja yötä, sillä taidan lopetella tämän päivän osalta.

        Hyvää yötä ja iltaa!! 😌


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, teki koneella kuvioinnin. Siksakkia. Se on näköjään jo kasvanut niin paljon ettei paljon erotu enää. Muutamassa viikossa jo.

        Onko sulla lyhyemmäksi leikattu sivuilta tai/ja takaa?

        Pitkät hiukset on kauniit, kellä on vahvat hiukset. Tykkäisin itelläkin, jos vaan malttas kasvattaa. Mutta itellä vaan jää aika hennoksi latvoista mitä pidemmäksi kasvaa. Lapaluihin asti jotenkuten, sen yli alkaa olla mahdotonta saada nättiä ja vahvaa... 🙄

        Kuvio on rohkeaa! Ja näyttävä.

        -Pönttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvio on rohkeaa! Ja näyttävä.

        -Pönttis

        Pitihän sitäkin kokeilla, isäntä sanoi kuviosta.. "noitahan oli jo kahekskyt luvulla pikkulapsilla.." 🤨

        Ajaisin pääni välillä ihan siiliksi, jos olis nätimmän mallinen kallo. Mutta kun ei ole pyöreä kallo... täytyy pitää tupsua päälaella peittämässä routineet kohdat. 😃


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se niskahius onkin usein sellasta kuin vauvahius, hentoa mikä katkeilee herkästi ja nuhjaantuu takkuun. Rykäse kampaajalle vaan ja pistä lyhyeksi niskasta. Jää pituuksien alle piiloon, kun vapautat hiukset ponnarilta. 😃

        Ootko vaalee, tumma, ristiverinen, punapää? 😛

        Kun jossain kohtaa ehtisinkin... kampaajat eivät ole auki ihan näin aikaisin aamulla 🤪

        Se karva on tosiaan hentoista ja nuhjaantuvaa..

        Mulla on nyt aika tummanruskeat hiukset, dark chocolate. Latvoissa saattaa olla vähän punertavaa.

        xL


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Taino mulla taitaa olla pidemmät.

        https://aijaa.com/glxUjc

        Arpipää..

        Kampaaja teki jonkun vahinkoviillon leikatessaan hiuksia?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Taino mulla taitaa olla pidemmät.

        https://aijaa.com/glxUjc

        Arpipää..

        Onko sulle tehty leikkaus päähän vai miksi arpi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulle tehty leikkaus päähän vai miksi arpi?

        Työtapaturma tapahtui toissa kesänä ja aukes päänahka 5 cm matkalta. Jäi aika ruma arpikudos, vaikka oli tikattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun jossain kohtaa ehtisinkin... kampaajat eivät ole auki ihan näin aikaisin aamulla 🤪

        Se karva on tosiaan hentoista ja nuhjaantuvaa..

        Mulla on nyt aika tummanruskeat hiukset, dark chocolate. Latvoissa saattaa olla vähän punertavaa.

        xL

        Nappaa joku ip vapaaks omaa aikaa. Se on äkkiä leikattu. Onhan se lyhyellä mallilla tietysti tiuhaan pitäs käydä, että pysyy kuosissa. Mistä sitten repii aina sen ajan siihin kampaamoon, jos aikataulut on sellaset ettei ole helppo soveltaa..


    • Mulla on varmaan suurin pituusero hiuksissa.

      • Anonyymi

        Laita kuva :) Mikä profiilissa on, otsatukka? Onko?

        -Pönttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva :) Mikä profiilissa on, otsatukka? Onko?

        -Pönttis

        Oli joo..🤗 Sivuilta melkein siili ja takatukka sitten hipookin persusta. Ponnarilla yleensä pidän.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oli joo..🤗 Sivuilta melkein siili ja takatukka sitten hipookin persusta. Ponnarilla yleensä pidän.

        No johan. Oot kameleontti, voit käyttää tarvittaessa lyhyttä ja pitkää. :D

        Mistä keksit sen tyylin?


      • Naiselliset. 😃

        Hauska kontrasti tulee vaaleista raidoista. Onko sulla polkkatukka?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Naiselliset. 😃

        Hauska kontrasti tulee vaaleista raidoista. Onko sulla polkkatukka?

        Pitkä tukka :)

        -Pönttis


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Naiselliset. 😃

        Hauska kontrasti tulee vaaleista raidoista. Onko sulla polkkatukka?

        Eikös Pönttiksellä ole känkkärä tukka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä tukka :)

        -Pönttis

        Kaunis. 😊


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kaunis. 😊

        Emminä vaan tiijä, onks? 🙄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eikös Pönttiksellä ole känkkärä tukka?

        Tuolla värillä känkkärä :D

        -Pönttis


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kaunis. 😊

        Kiitos, no milloin on milloin ei, punaista tarvii välillä tiuhaan lisäillä. Raita kestää napakasti.

        Vuosiin en ole väriä vaihtanut, tykkään siitä liikaa

        -Pönttis

        Oliko sinulla ollut joskus punainen tukka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, no milloin on milloin ei, punaista tarvii välillä tiuhaan lisäillä. Raita kestää napakasti.

        Vuosiin en ole väriä vaihtanut, tykkään siitä liikaa

        -Pönttis

        Oliko sinulla ollut joskus punainen tukka?

        Tuo on eloisa ja loistava punaisen sävy. Uskon, että sopii sulle ihan jo tempperamenttiinkin! 😛

        Nun löytää omansa ja tyylisensä, miksipä sitä vaihtamaan olipa se hiusten sävy tai mies. 😃

        On mulla ollut useinkin. Nuorena enimmäkseen punainen, mutta enemmänkin kupari, cayanne, papaya sävyissä.. Oranssiin taittuen. Ja oli reilu vuosi sitten vielä tummanruskean/mustan ja palokärjen punainen nk. shokkiväri yhdistelmä.

        Nytkin on punaseen taittuva vaalea.. Kuvassa sävyä muutettu tummaksi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tuo on eloisa ja loistava punaisen sävy. Uskon, että sopii sulle ihan jo tempperamenttiinkin! 😛

        Nun löytää omansa ja tyylisensä, miksipä sitä vaihtamaan olipa se hiusten sävy tai mies. 😃

        On mulla ollut useinkin. Nuorena enimmäkseen punainen, mutta enemmänkin kupari, cayanne, papaya sävyissä.. Oranssiin taittuen. Ja oli reilu vuosi sitten vielä tummanruskean/mustan ja palokärjen punainen nk. shokkiväri yhdistelmä.

        Nytkin on punaseen taittuva vaalea.. Kuvassa sävyä muutettu tummaksi.

        Cayenne se taitaa olla eellä. 😃


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Tuo on eloisa ja loistava punaisen sävy. Uskon, että sopii sulle ihan jo tempperamenttiinkin! 😛

        Nun löytää omansa ja tyylisensä, miksipä sitä vaihtamaan olipa se hiusten sävy tai mies. 😃

        On mulla ollut useinkin. Nuorena enimmäkseen punainen, mutta enemmänkin kupari, cayanne, papaya sävyissä.. Oranssiin taittuen. Ja oli reilu vuosi sitten vielä tummanruskean/mustan ja palokärjen punainen nk. shokkiväri yhdistelmä.

        Nytkin on punaseen taittuva vaalea.. Kuvassa sävyä muutettu tummaksi.

        "Nun löytää omansa ja tyylisensä, miksipä sitä vaihtamaan olipa se hiusten sävy tai mies."

        No elä muuta virka :D Se pätee kaikkeen.

        Lämpimiä värejä on kiva laittaa useampaa sekaisin, siitä tulee tiikerikakku. :)
        Lisäksi just kun talvella ei kasvot saa aurinkoa, niin punainen lämmittää koko yleisilmettä.

        Joo, ja ihmiset turhaan sätkähtää punaista kun sitä on niin miljoonia yhdistelmiä, että ei se tosiaan tarkoita joulupukin nuttua, sinäkin olet ruskean kautta laittanut, pikku muutoksilla voi viedä kirkkaammaksi tai oranssiksi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nun löytää omansa ja tyylisensä, miksipä sitä vaihtamaan olipa se hiusten sävy tai mies."

        No elä muuta virka :D Se pätee kaikkeen.

        Lämpimiä värejä on kiva laittaa useampaa sekaisin, siitä tulee tiikerikakku. :)
        Lisäksi just kun talvella ei kasvot saa aurinkoa, niin punainen lämmittää koko yleisilmettä.

        Joo, ja ihmiset turhaan sätkähtää punaista kun sitä on niin miljoonia yhdistelmiä, että ei se tosiaan tarkoita joulupukin nuttua, sinäkin olet ruskean kautta laittanut, pikku muutoksilla voi viedä kirkkaammaksi tai oranssiksi. :)

        Ylipäänsä kivaa kokeilla erilaisia sävyjä ja yhdistelmiä. Lyhyessä hiuksessa se on helppoa kasvattaa pian poiskin, jos ei tykkää.

        https://i.pinimg.com/originals/0b/98/1b/0b981b71c27fca3554d73971a38271e0.jpg

        Oli mulla joskus pitkissä tummissa hiuksissa tuolleen punasia raitojakin. Tai 2 raitaa, leveämpiä mutta samat värit lyhyissä että pitkissä. 😃

        Sillon oli lapaluitten yli hiukset.. Sopi mulle, mutta menin nyysii pääni odotusaikana, kun hius hapertui... 😖

        Nyt olenkin sitten ollut klanipää hyvän aikaa...

        Kyllä se värjäily kivaa on.. Kun kampaaja tekee.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ylipäänsä kivaa kokeilla erilaisia sävyjä ja yhdistelmiä. Lyhyessä hiuksessa se on helppoa kasvattaa pian poiskin, jos ei tykkää.

        https://i.pinimg.com/originals/0b/98/1b/0b981b71c27fca3554d73971a38271e0.jpg

        Oli mulla joskus pitkissä tummissa hiuksissa tuolleen punasia raitojakin. Tai 2 raitaa, leveämpiä mutta samat värit lyhyissä että pitkissä. 😃

        Sillon oli lapaluitten yli hiukset.. Sopi mulle, mutta menin nyysii pääni odotusaikana, kun hius hapertui... 😖

        Nyt olenkin sitten ollut klanipää hyvän aikaa...

        Kyllä se värjäily kivaa on.. Kun kampaaja tekee.

        Täytyypi nostaa sulle peukkua, että uskallat kiskaista noin lyhyelle, täällä osoitteessa ei ikinä riittäis kantti siihen. Toki silleen saat sen paksunemaan ja hiuslaatu tulee paranemaan, se on totta.

        Joo, kampaajat saa tehdä. Mikä sotku tulis omasta toiminnasta, juu ei (ja heillä on yleensä ne turvalliset värit) :D


      • Tuosta tuli ekana mieleen MissP:n tukka sopis hyvin minun sisutukseen, ei tarviis vaihtaa huonekaluja :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täytyypi nostaa sulle peukkua, että uskallat kiskaista noin lyhyelle, täällä osoitteessa ei ikinä riittäis kantti siihen. Toki silleen saat sen paksunemaan ja hiuslaatu tulee paranemaan, se on totta.

        Joo, kampaajat saa tehdä. Mikä sotku tulis omasta toiminnasta, juu ei (ja heillä on yleensä ne turvalliset värit) :D

        Nooh se on hiusta vaan mikä kasvaa takas. Onneks mies ei ole asenteellinen hiuksia kohtaan siinä määrin, että voi itse päättää millasen pään kanssa olla. 😃

        Ihan kaikki ei ottas yhtä rennosti. 🤣

        Erään 43 v. isä motkottaa lyhyistä hiuksista joka kerta... Haha.. 😜


    • Anonyymi

      Pitkät hiukset ollut ikäni, lukuun ottamatta kertaa kun 12-vuotiaana halusin välttämättä leikkauttaa lyhyiksi äidin ja kampaajan estelyistä huolimatta.
      Saivat kasvaa uudelleen eikä sen jälkeen leikattu kuin välillä pari senttiä latvoista.
      Minulla on erittäin voimakas hiusten kasvu joten jos lyhyempää haluaisin pitää, joutuisin laukkaamaan kampaajalla tämän tästä. Helpompaa näin.
      Pidän yleensä jonkinlaista nutturaa päälaella, pitkä tukka häiritsee ja on tiellä sekä epähygieeninen työsssäni. (Sairaanhoitaja). Olen aikuinen nainen, enkä koskaan ole värjännyt tukkaani. Oma väri sellainen kullanruskea.
      Kuvaa en laita koskaan nettiin.

    • Missäs aloittajan hiusmallin kuva on?

    • Mitäpä veikkaat.. ;)

      • Anonyymi

        Pitkä blondi :)
        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä blondi :)
        Ap

        https://aijaa.com/vuRgoo
        Pitkästä niin tiiä, latvoja just leikattiin :)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        https://aijaa.com/vuRgoo
        Pitkästä niin tiiä, latvoja just leikattiin :)

        Oi, kaunis olet tukkasi kanssa :)

        -Pönttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi, kaunis olet tukkasi kanssa :)

        -Pönttis

        Oi kiitos, kivalta näytti myös sun hiusmalli. Sikäli samaa, että molemmilla on vaaleita raitoja. Mulla vaaleita raitoja tummanvaaleassa (oma väri) tukassa.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oi kiitos, kivalta näytti myös sun hiusmalli. Sikäli samaa, että molemmilla on vaaleita raitoja. Mulla vaaleita raitoja tummanvaaleassa (oma väri) tukassa.

        Kiitos itsellesi. :)

        Raidat tuo elävyyttä ja tuntuu ettei varsinaista kampausta aina edes tarvitse :D

        Lisäksi sinulla on tosi luonnollinen väri tuossa!

        -Pönttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos itsellesi. :)

        Raidat tuo elävyyttä ja tuntuu ettei varsinaista kampausta aina edes tarvitse :D

        Lisäksi sinulla on tosi luonnollinen väri tuossa!

        -Pönttis

        Joo, ne myös paksuntaa tällaista "vauvan tukkaa" :) Luonnollista aina toivon. Koskaan en ole blondannut koko tukkaa, en edes uskaltaisi. Sen verran tujua kamaa tuo vaalennusaine. Väriaineetkaan ei mulle sovi. Oli punaisia raitoja ja jopa kokopunainen jossain vaiheessa, mutta iho alkoi reagoida väriin ikävästi. Ainoastaan vaaleat raidat ei ärsytä, sen takia vaikea keksiä uutta hiustyyliä. Tietty lyhentäminen on vaihtoehto, mutta en keksi mallia, johon en kyllästyisi nopeasti. Tämä pituus on hyvä, kun saa kiinni tarvittaessa.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, ne myös paksuntaa tällaista "vauvan tukkaa" :) Luonnollista aina toivon. Koskaan en ole blondannut koko tukkaa, en edes uskaltaisi. Sen verran tujua kamaa tuo vaalennusaine. Väriaineetkaan ei mulle sovi. Oli punaisia raitoja ja jopa kokopunainen jossain vaiheessa, mutta iho alkoi reagoida väriin ikävästi. Ainoastaan vaaleat raidat ei ärsytä, sen takia vaikea keksiä uutta hiustyyliä. Tietty lyhentäminen on vaihtoehto, mutta en keksi mallia, johon en kyllästyisi nopeasti. Tämä pituus on hyvä, kun saa kiinni tarvittaessa.

        Joo, kun on kerran laittanut raitaa, vaikea olla ilman. Tuota sitä on tullut pelättyäkin, että jos allegisoituu. Sitten voisi kai värjätä sillä tavoin ettei aloita ihan juuresta?

        Hyvä pituus, olen samaa mieltä, se pitää saada näpsäkästi kiinni.

        Saatat olla vähän samanlainen tyyliltään, että kun hyvä malli/väri löytyy (vaikka olisi allergiakin) sitäpä ei mielellään vaihda, vanhassa vara parempi :D

        -Pönttis


    • Aika lyhyet. Keskellä vähän kuparinruskeaa ja muuntuu laidoille omaan mitäänsanomattomaan väriin...

      Kasvatan niskaan nyt vähän pitempää "harjaksi"...otinkin 6 viikon välin parturille... "hoviparturi" sais keväälle keksiä jotain repäisevämpää. ;o)

    • Anonyymi
    • Profiilissa valokuva. Vyötärölle vaaleat pitkät hiukset.

      • Anonyymi

        Kuvan perusteella osaisit kyllä lentää laumassakin.
        Sinulla on pitkät kauniit ja perinteikkään naiselliset hiukset.
        Naisille usein käy pidemmät hiukset. Eilen kun kävelin tyttäreni kanssa kohtasimme miespuolisen juoksijan jolla oli puoleen selkään ylettyvät hiukset. Tyttäreni kanssa tuli pieni kiista oliko setä naiselta näyttävä täti vai täti joka näytti sedältä. Lapsen suusta totuus siitä miten hiusten pituus vaikuttaa sukupuolen arviointiin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Kuvasi ei näytä aidolta. Taidat olla mies, joka kyttää ketkä palstalla olisivat elsboja.


    • pikkasen solisluun alapuolelle ulottuvat, latvoissa vielä vanhaa vaalennusta, karheat ja pörhevät ku eivät oikeen tiiä ollakko kiharaa vai suoraa,

    • Anonyymi

      Hullukaan ip:tä ota , narsisti. Anteeksipyyntö?

    • Anonyymi

      Mikä tämän aloituksen idea oli?

      • Anonyymi

        Abracadabra oli leikkauttanut lyhyen tukan ja teki siksi aloituksen että voi esitellä kampaustaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abracadabra oli leikkauttanut lyhyen tukan ja teki siksi aloituksen että voi esitellä kampaustaan.

        Nyt meni veikkaus pieleen, vastasin kyllä aloituksern jo ensimmäisenä mutta vastaus poistettiin. Sittenhän mä vastasin uuelleen, toisena päivänä. Mulla on ollut lyhyt tukka jo vuosia, eipä siinä esittelemistä oo. 😃


    • Anonyymi

      Hähhää menitte kaikki DarkFearin ansaan. Hänellä on nyt kolme kuvaa enemmän hiuksista kuin mitä netissä oli ennen tätä.

    • Anonyymi

      Miksi aina näitä samoja aiheita?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe