Kaikki miehet

Anonyymi

tietää sen me too -tyypin. Näin totesi Pyhimys Veitolalle yökylässä. Ilmiö on yleinen (nyt joku mieskin sanoi sen ääneen), paheksuntaa on, mutta miehet keskenään eivät sano mitään. Hiljainen paheksunta = hyväksyntä.

Miksi että miehet sano mitään noissa tilanteissa?

-flowersreally-

56

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luin tuosta jonkun lehtijutun..

      Mutta mä oon miettinyt sitä miten on ylipäätään ollut, ja on edelleen monissa maissa, mahdollista naisten laillinen alistaminen..
      Kun näin naiivisti kuvittelen, että suurin osa miehistä olisi kuitenkin oikeudenmukaisia. Ehkä on ollut vain niin, että muut ovat olleet hiljaa, kun yksi kusipää on ollut äänessä..Nyökytelleet vain, kun eihän se silleen heille itselleen kuulu..

      • Anonyymi

        Niinhän se Pyhimyskin (vapaasti lainattuna) totesi, että naiivius on osa ongelmaa.

        Hyväuskoiset naisetkin mahdollistaa siis mulkkujen toimintaa (mut miehet vielä enemmän/säännönmukaisesti, koska ne mulkut on yleensä avoimia toisille miehille, toisilta naisilta saattavat peitellä todellisia karvojaan).

        -flowersreally-


      • Anonyymi

        Jo vuosikymmenet on jankutettu, että naiset ovat vahvoja ja eivät tarvitse miehiä mihinkään ja sitäpaitsi kaikki miehet ovat kammottavia sikoja.

        Ei siinä naisten kokemat ongelmat enää oikein jaksa kiinnostaa.

        Pärjäilkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo vuosikymmenet on jankutettu, että naiset ovat vahvoja ja eivät tarvitse miehiä mihinkään ja sitäpaitsi kaikki miehet ovat kammottavia sikoja.

        Ei siinä naisten kokemat ongelmat enää oikein jaksa kiinnostaa.

        Pärjäilkää.

        Kunhan ette luo niitä ongelmia.


    • Anonyymi

      Ainakin tällä palstalla ovat miehet sanoneet mee too:sta satoja kertoja ja paljon ennemmin, kuin yksikään nainen palstalla.
      Naiset sensijaan ovat sanoneet, ettei se ole mee too, jos mies toteaa, ettei naista voi edes lähestyä, koska se on mee too.

      t. Ätmi toteaa

      • Anonyymi

        Asian sotkeminen ätmiagendaan on so me too.

        -flowersreally-


    • Olis nyt kiinnostava kuulla niitten miesten vastauksia.

    • Minäkään en ole mies, mutta tulee mieleen, että ainakin oman kokemuksen mukaan inhottavimmat me too-jutut liittyvät valtasuhteisiin. Lähentelijä tai painostaja on ylemmässä asemassa lähenneltävään verrattuna. Se voi olla vaikka esimiesasema, opettaja-oppilas-kuvio, määräävässä asemassa jossain yhteisössä.

      Usein mies, joka me too-tilanteesta tietää, on itsekin samassa asemassa kuin me too-uhri. Toinen opiskelija, työntekijä, joku, jolle pomon tai opettajan, jonkun vastaavan näennäis"kaverina" olo on tärkeää. Eli siinä pelätään sitä oman aseman menettämistä ja hankaluuksiin joutumista. Ja huokaistaan vaan hiljaa helpotuksesta, että onneksi itse olen mies/sitä sukupuolta jota me too-tyyppi ei halua kähmiä.

      • Itsekin olen ollut silmiensulkija sikäli, että aikoinaan olin työpaikassa, jossa keski-iän ylittänyt naispomo ehdotteli miespuolisille alaisilleen kaikenlaista, tosissaan tai sitten ei. Oli vaikea päättää, olisiko jotenkin pitänyt puuttua, kun näistä kahdenkeskisistä tilanteista miespuoliselta työntekijältä kuulin. Hän kun kuitenkin oli minua vanhempi, isokokoinen ja raavas mies. Eikä kuitenkaan vaikuttanut uhrilta, lähinnä puolihuvittuneelta. Jos itse olisin asiaan puuttunut, olisi ainakin ollut selvää, miten mulle olisi nopsaan käynyt. En ollut muutenkaan tämän naispomon suosiossa.


    • Anonyymi

      Pyhimys sentään myönsi ”ettei taitaisi olla tarpeeksi rohkea” puuttuakseen, mutta eikö palstan miehiltä irtoa mitään?

      -flowers-

      • Anonyymi

        Roger Moore eli siis hän Pyhimys tai se sarjakuvistakin tuttu hahmo, noniin, asiaan:

        Onkohan kukaan tyttö eli nainen tehnyt ilkeästi ikinä, esim. joskus kauan sitten kun olin facebookissakin, niin erittäin kohteliaasti kysyi että saanko poistaa sinut kavereista kun en halua että näkisit juttujamme?

        Erittäin kohteliaasti aina, aina saan kavereita kuitenkin, en kyllä todellakaan käytä mitään noita tindereitä enkä muita mielikuvitushahmoihin perustuvia keskustelualustoja lainkaan, vain todellista elämää, sama asia sielläkin.

        Todella vähän on käsitelty tätä KRP:n naistutkijan tekemää seksuaalista häirintää nuoria miehiä kohtaan, että mihin tämä KRP:n naistutkija on syyllistynyt onko jo 100 virkarikosta tilillä, miehiin kohdistuvia seksuaalirikoksia?


    • Muusta en tiedä, mutta Pyhimyksellä on kappale Muistuta mua, jossa on todella kaunis kertosäe. Muuten sen räpin voi skipata, mutta se kertosäe...

      • Anonyymi

        Pyhimyksiä on monenlaisia, on elokuvia, sitten on Santa Maria, Pyhä Maria, muitakin Pyhimyksiä, mutta nyt todella saivartelin hieman, tarkoitit tuota musiikki-hahmoa :)

        Mielestäni kyllä on paljon rikkaampaa tuollainen oikeassa elämässä tutustua ja tavata erilaisia ihmisiä kuin näpyttäen jonkun välineen avulla, kaupungissa tuollainen on helppoa, kun on paljon ihmisiä lähellä, heti kun vaan lähtee liikkeelle, niin näkee ihmisiä joiden kanssa jutella.

        Eräs tyttö on ihmeellinen, aina istuu yksin jossain penkillä ja pukeutuu kummallisesti, tai sanotaan värikkäästi, kerran huuteli ihmeellisyyksiä itselleni kun menin sitä vastaan, nyt se on lopettanut sen ihmeellisen huutelun ilmeisesti on muutaman kerran tullut vastaan, oikeasti teki kerrankin mennä sen viereen penkille istumaan ja juttelemaan kun se on aina yksin ja kyselemään jotain että perusasioita, miten menee? jne... mutta kun aina on niin kiire eikä huvita pysäyttää vauhtia, kun on niin kovassa vauhdissa, tämä on sitä ilmaston lämpenemisen estämistä, kun säilytetään kineettinen energia, vihreää toimintaa.


    • Ehkäpä Pyhimys sitten sellaisen minullekin osoittaa sillä en tiedä yhtään. Toki huonon käytöksen minäkin tunnistan mutta se missä mennään me toon puolelle esim baareissa on minulle arvoitus mikäli siltä uhriltakaan ei tule selkeää singnaalia. Sitä kun ei ole mikään selvännäkijä.

      Työelämässä nämä on siinä mielessä helpompia että voi nimettömänä esittää asian luottamushenkilöille ja siitä se kähtee etenemään.

      • Anonyymi

        Onko sulla sitten tapana baareissa ohimennen kopeloida naisia, tai huomautella heidän tisseistään sekä pepustaan, jos et yhtään osaa olettaa, koska mennään me toon puolelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten tapana baareissa ohimennen kopeloida naisia, tai huomautella heidän tisseistään sekä pepustaan, jos et yhtään osaa olettaa, koska mennään me toon puolelle?

        Eipä ole mutta jos vaikka joku pitää kättään alueella jossa toinen kokee sen häiritsevänä eikä anna siitä ulos singnaalia niin vaikea sitä on kesken tanssia mennä ripittämään että pistäppä käsi ylemmäs.

        Kesällä itselle tuli tanssiessa tilanne jossa naisella oli mielestäni hieman turhan levottomat kädet enkä minä nyt olettanut että naiset olisivat tulleet siihen väliin raahaamaan sisarusta ladon taakse. Itse sen asian hoidin ja minusta olisi ollut kohtuutonta että joku ulkopuolinen olisi tilanteessa havainnut seksuaalista häirintää.


      • M184 kirjoitti:

        Eipä ole mutta jos vaikka joku pitää kättään alueella jossa toinen kokee sen häiritsevänä eikä anna siitä ulos singnaalia niin vaikea sitä on kesken tanssia mennä ripittämään että pistäppä käsi ylemmäs.

        Kesällä itselle tuli tanssiessa tilanne jossa naisella oli mielestäni hieman turhan levottomat kädet enkä minä nyt olettanut että naiset olisivat tulleet siihen väliin raahaamaan sisarusta ladon taakse. Itse sen asian hoidin ja minusta olisi ollut kohtuutonta että joku ulkopuolinen olisi tilanteessa havainnut seksuaalista häirintää.

        Tämän palstan perusteella voisi kuvitella, että naisilla on yleisesti sellainen käsitys, että kaikkien naisten käytös on miltei automaattisesti jotenkin korrektia. Ja niin se yleensä onkin.

        Ei minulla ole oikeastaan mitään kokemuksia että naiset olisivat häiriköineet kaduilla, ravintoloissa, työpaikoilla tms. Saa olla täydellisesti lyhtypylväs, jota päin ei kävellä ja jolle ei myöskään puhuta. Sitten kun joskus käy jossain yökerho-tyylisessä paikassa, niin siellä vallitseekin täysin toinen todellisuus. Ne naisten aloitteesta tapahtuvat kontaktit kun ei kyllä läpäise mitään metoo-seulaa. Erona tietysti on se, että miehenä näitä "lähestymisiä" ei tarvitse pelätä.


    • Anonyymi

      Mä olen kohtalaisen pettynyt teihin, jäbät, nyt.

      -flowersreally-

    • Mitä tulee työyhteisöihin, olen miehenä kokenut naisten taholta vähättelyä ja halveksuntaa varsinkin esimiesasemassa olevilta naisilta. Jos en ole heitä jostain syystä miellyttänyt, ovat he ilmaisseet sen minulle kuukausia jatkuneella kylmäkiskoisella asenteella ja yrittämällä siirtää minut syrjään.

      Olen toki kokenut vastentahtoista suhtautumista miesesimiehiltäkin, mutta heidän asennoitumisensa on ollut asiallisempaa, sillä työsuorituksilla on ollut merkitystä asiassa.

      En ole lukuisien työpaikkojeni jälkeen ikinä kohdannut sen enempää alaisenani kuin esimiehenänikään metoo-tyyppiä, enkä muidenkaan yhteyksien kautta tunne yhtäkään sellaista.

      On tosiasia, että jotkut esimiesasemassa olevat suhtautuvat halveksuen joihinkin alaisiinsa ja he ilmaisevat sen halveksuntansa erilaisin tavoin. Mikäli jonkun naisen esimies sattuu olemaan kyseisenlainen halveksivasti alaisiinsa suhtautuva pomo, ovat metoo-tilanteet vain osoitus hänen halveksivasta asenteestaan. Ei kyseinen pomo välttämättä suhtaudu miesalaisiinsakaan yhtään sen vähemmän halveksivasti, hän vain osoittaa sen nöyryytämällä eri tavalla miesalaistaan kuin naisalaistaan.

    • Pyhimyksien ja veitoloiden kuplassa varmaan tapahtuukin mitä sattuu. Syödään huumeita ja pidetään pahaa elämää. Yhtään tuollaisia tyyppejä jos alkaa pyörimään ympärillä, niin tarkistus kellosta, kalenterista ja kartasta, että onko oikea paikka ja aika.

    • Anonyymi

      me-too -tyyppi, tuollaisella nimellä tekee itse kauhuelokuvan, jonka kannessa on YLImeikattu, noin 1cm meikkiä naamassa jotta varmasti 16-vuotias näyttää silloin 30-vuotiaalle nuorelle naiselle, isolla elokuvan kannessa "ME-TOO (aina olen PETOO)" ja järkyttävät maskarat kasvoillaan, hirviöksi meikattu teinityttö. Kauhuelokuva merkattu "R" -Restricted, tai sitten "KK" - "Kielletty Kaikilta".

      Tämä on kyllä aika hyvän pointin tuova elokuva tämä Biology 101, aika ajankohtainenkin vaikka onkin aika vanha.

      Tuollainen häirintäkin on aika yksilöllistä, miten kukakin sellaisen sitten kokee.
      - Totuus on aina katsojan silmässä, eli jokaisella on oma totuutensa :D

    • Niin mitä tähän piti kertoa? 🤷‍♂️

      Pyhimys on huikea tyyppi, upea isä, eikä taatusti miehisyyttään epäile, vaikka tasan tarkkaan puhuu toksista maskuliinisuutta ja muuta äijäörvellystä vastaan.

      Katsoin jonkun dokkarin Usan yliopistoraiskauksista. Siellä monet oli epävarmoja mikä on raiskaus ja mikä seksuaalinen ahdistelu??!!😳 Uskon, että täälläkin se on monesti sama juttu.

      Minusta se voisi johtua siitä, ettei itseä nähdä erillisenä ihmisenä, silloin ei ymmärrä muittenkaan erilaisia tunteita. Ei-sana ei ole selkeä ei. Sotketaan omat tunteet ja toisen oletetut tunteet, eikä edes selvä puhe auta...🤔Vaikea samaistua....

    • -flowersreally- kysyy aloituksessaan: "Miksi että miehet sano mitään noissa tilanteissa?"

      Tarkoittanee jotakin sen tapaista, miksi olemme niin hiljaa? Ainakaan minä en tiedä, kuka Pyhimys on ja mitä hän on kertonut jossakin ohjelmassa. Saattaa olla, että ohjelman seuraaminen on yleensäkin painottunutta, vaan en varmasti tiedä, kun en ole seurannut. Saattaa olla, että joillakin on sama syy.

      • Taustalla voisi olla jonkinlainen kaipuu siihen, että olisi joka paikassa päivystävä patriarkaatti, joka sanoisi muille miten tulee käyttäytyä. Että kun joku Jännä(™)Markku sanoisi jotain sopimatonta silloin kun sopimaton käytös ei ole toivottavaa, niin sitten sitä napattaisiin korvasta kiinni ja vietäisiin saunan taakse jäähylle. Muina aikoina sitten juputettaisiin siitä, että patriarkaatti ei anna muille tilaa. Valituksen määrä on vakio, mutta on oma valinta miten paljon sitä haluaa ja viitsii kuunnella.


      • Tarkoititko mulle tuon kommentin?

        Mutta #meetoissa minä en alkuun sano mitään, koska ei voi tietää....

        Mutta minusta on hyvä, että myös seksuaalisesta ahdistelusta puhutaan äänen. Ja toisaalta naisien ja miesten pitää saada pitää puolensa omasta koskemattomuudesta niin henkisesti kuin fyysisesti.

        https://youtu.be/ZECfKSqhU4c

        Tuossa hyvä kipale Pyhimykseltä.... ”pojat on poikii””... kyllä puistattaa päätä.... ei mitään pide selittää sukupuolella....


    • Anonyymi

      Jooh niin Maria Veitolalle tulee haastatteluun joku tyttöjen rakastaja, eli joku Ku Klux Klan -komentaja, mitähän Maria kysyisi ensimmäisenä, miksi yrität suojella teinityttöjä niin paljon, aivan vain pelkästään kun Sinulla on rahaa?

      Vastaus: Aivan niin koska yrittäisin suojella nuoria naisia maahanmuutajilta omilla rahoillani, estäen heidän seksuaalista hyväksikäyttöään, jos saan mainita niin Sinäkin Maria Veitola olet juuri nytkin haastattelijana seksuaalisen hyväksikäytön uhri.

    • Anonyymi

      Nyt mä vasta pettynyt olenkin.

      -flowersreally-

      • Eua!


      • Disse kirjoitti:

        Eua!

        Mikä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä?

        Ei UutisArvoa! 😁


    • Anonyymi

      Siitä on jo yli 15 vuotta, kun kuulin eräältä mieheltä, joka juttua kertoi miesporukalle.
      Eräs ompelukoneen korjaaja joutui keikalle ompelimoon, jossa oli tietenkin vain naisia töissä, sellaisia keski-iän ylittäneitä.
      Korjaaja joutui tekemään korjauksia pöydän alla ja samaan aikaan naiset ompelivat.
      Korjaus mies sai kuulla useita kertoja monenlaisia ehdotuksia ja naiset paljastelivat sääriään korjaus miehelle, kun mies oli pöydän alla ehdotellen, että voisiko korjausmies vilkaista samalla römpsää.
      Olipa erän nainen tarrannut korjausmiehen päästä kiinni ja vetänyt tämän haaroväliin ja läskireisillään puristanut miehen päätä, ettei mies meinannut päästä pälkähästä, kunnes työnjohtaja saatii paikalle ja nainen komennettiin käyttäytymään asiallisesti korjausmiestä kohtaan.
      Tuollaista voisi kutsua jo Meetooksi, jos mies ei nimenomaan halua mönkiä hameen sisään....

      • Mutta kun pitää olla mies ja sietää tuollainenkin....
        Sitä vartenhan #meetoo on....


    • Perttipyrtti..pympertti muuten kerran kertoi jostain kaverinsa kanssa tekemästään panoreissusta kahden naisen luo, jossa tämä kaveri oli raiskannut naisen.

      • Anonyymi

        Pertti-Pylly-Pertti?

        Erittäinkin hauska elokuva oli tuo Biology 101, sellainen missä opettaja ihastuu ja rakastuu johonkin oppilaanseensa.


      • Anonyymi

        Joku juttu oli ohjelmissa; joku tyttö meinaa ottaa oikein jonkun seipään sellaisen mukaan, itse sanoin: ET VARMASTIKAAN OTA TUOLLAISTA TERÄÄ MUKAAN... -Otanpa :D


    • Anonyymi

      Katsoin aamulla kun oli armeijalta, jo heti huomasin jo että joku pääesikunnan isompi upseeri oli haastattelussa aamu-tv;ssä, lehvistä sen näkee ;D

      Joku oikein puolustusvoimien pääesikunnastakin oli tullut keskustelemaan, kiusaamisjuttua tai jotain :D

      • Anonyymi

        ... joo minä pidin paljon, on joku oikein pääesikunnasta aamu-tv:ssä, huomasin heti että on pääesikuntaa tämä ihminen ::)


    • Anonyymi

      Kenet metoo-tyypin? Itse sen verran tiedän että on olemassa metoo-hössötystä, mistä loppupelissä on naisille vain enemmän haittaa kuin hyötyä.

      • Yleensä millä tahansa muutoksella on aina joltain kannalta sekä hyödyllisiä että haitallisia vaikutuksia. Tässä asiassa en ole toistaiseksi nähnyt naisten suunnalta juurikaan pohdintoja siitä, miten #metoo messuaminen voisi kääntyä naisia vastaan.

        Sulla varmaan oli jokin ajatus siitä, mitä loppupeleissä tulee tapahtumaan.

        Hesari tietysti on löytänyt joukon läskiposkia, jotka kokevat kai vapautuneensa toksisesta maskuliinisuudesta https://www.hs.fi/nyt/art-2000006273419.html


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Yleensä millä tahansa muutoksella on aina joltain kannalta sekä hyödyllisiä että haitallisia vaikutuksia. Tässä asiassa en ole toistaiseksi nähnyt naisten suunnalta juurikaan pohdintoja siitä, miten #metoo messuaminen voisi kääntyä naisia vastaan.

        Sulla varmaan oli jokin ajatus siitä, mitä loppupeleissä tulee tapahtumaan.

        Hesari tietysti on löytänyt joukon läskiposkia, jotka kokevat kai vapautuneensa toksisesta maskuliinisuudesta https://www.hs.fi/nyt/art-2000006273419.html

        Ite miehenä ainakin näen asian niin että jos vaikka työpaikoilla miesten pitää miettiä naisten läsnäoloa niin se auttamatta tarkoittaa ettei naisia haluta osallistuttaa asioihin yhtälailla. Kuka haluaa palkata ihmisen joka voi vaikuttaa negatiivisesti ilmapiiriin.

        Tietty tossakin linkissä esiintyneet k&k neckbeardit voivat kuvitella että nyt metoo tekee heistä suositumpia, mitä ei tule tapahtumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite miehenä ainakin näen asian niin että jos vaikka työpaikoilla miesten pitää miettiä naisten läsnäoloa niin se auttamatta tarkoittaa ettei naisia haluta osallistuttaa asioihin yhtälailla. Kuka haluaa palkata ihmisen joka voi vaikuttaa negatiivisesti ilmapiiriin.

        Tietty tossakin linkissä esiintyneet k&k neckbeardit voivat kuvitella että nyt metoo tekee heistä suositumpia, mitä ei tule tapahtumaan.

        "Kuka haluaa palkata ihmisen joka voi vaikuttaa negatiivisesti ilmapiiriin. "

        Mä olen ollut vuosia työpaikassa, jossa ei ollut yhtään naista. Ja siinä oli hyviä puolia.
        On varmaan jonkinlainen kynnys palkata johonkin paikkaan ensimmäinen nainen. Seuraava kynnys on sitten kolmas nainen. Kaksi kun tulee keskenään toimeen, mutta kolme naista kun on, niin johan on myös jonkinlaisia kaksi vastaan yksi sotia.


    • Anonyymi

      Juu, tietää. Jokainen vähänkin naisten kanssa tekemisissä ollut mies on jossain elämän vaiheessa törmännyt miituu-dramaqueeniin... :)

    • Anonyymi

      Mä kommentoin enemmän kommentteja ja en todellakaan ymmärrä miksi täällä vakavatkin asiat aina jotkut laittaa leikiksi. Vähättelevä asenne ei kanna hedelmää.

      • Anonyymi

        Siis kenen vähättelevä asenne ketä kohtaan, naisten jotka ovat kuin "feministi" joka huusi susi?


    • Anonyymi

      Tää ketju osoittaa miesten (ainakin palstalla) kyvyttömyyden - ja mikä ehkä pahinta - täydellisen haluttomuuden asettua naisen asemaan.

      Paska läppä.

      -flowersreally-

      • Koska naiset lähtökohtaisesti pitää miehiä vihollisena, niin asettuminen naisen asemaan tehdään vain Tzu Sun oppien mukaan. Ja sukupuolten tasa-arvoakin on vaadittu. Naisten asettuminen miehen asemaan on heikon kohdan etsimistä, johon iskeä puukko.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Koska naiset lähtökohtaisesti pitää miehiä vihollisena, niin asettuminen naisen asemaan tehdään vain Tzu Sun oppien mukaan. Ja sukupuolten tasa-arvoakin on vaadittu. Naisten asettuminen miehen asemaan on heikon kohdan etsimistä, johon iskeä puukko.

        Silti säkään et pysty olemaan puhumatta naisista, vaikka tämä ketju käsittelee miehiä.

        -flowers-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti säkään et pysty olemaan puhumatta naisista, vaikka tämä ketju käsittelee miehiä.

        -flowers-

        Itsekin puhuit aloituksessa miehistä ja naisista, ja valikoit nyt käsiteltäviä aiheita mielivaltaisesti.

        Olet paska keskustelija.


      • scrg
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti säkään et pysty olemaan puhumatta naisista, vaikka tämä ketju käsittelee miehiä.

        -flowers-

        En tunne Pyhimystä, enkä hänen tuntemiaan metoo-tyyppejä enkä ketään muitakaan metoo-tyyppejä. Jos ilmiö on yleinen, niin se on yleinen vain jossakin mutta ei kaikkialla. Joten sun aloitus on "joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi"-tyyppinen eikä siihen oikeasti kannattaisi ottaa mitään kantaa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        En tunne Pyhimystä, enkä hänen tuntemiaan metoo-tyyppejä enkä ketään muitakaan metoo-tyyppejä. Jos ilmiö on yleinen, niin se on yleinen vain jossakin mutta ei kaikkialla. Joten sun aloitus on "joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi"-tyyppinen eikä siihen oikeasti kannattaisi ottaa mitään kantaa.

        Halusit kuitenkin omasta kuplastasi käsin esittää tyhmempää kuin olet.

        Kysymys: ajattelisitko, ja olisitko reagoinut, samalla tavalla jos olisin aloituksessa kysynyt miksei ihmiset puutu kiusaamiseen?

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halusit kuitenkin omasta kuplastasi käsin esittää tyhmempää kuin olet.

        Kysymys: ajattelisitko, ja olisitko reagoinut, samalla tavalla jos olisin aloituksessa kysynyt miksei ihmiset puutu kiusaamiseen?

        -flowers-

        Älä hauku tyhmäksi. Oma kuplani on olemassa hyvästä syystä. Siinä on ympärillä "palomuuri" josta ympäristöä voi tarkkailla vaan ei puuttua.

        Brutaaleimmillaan kiusaaminen lienee kouluissa ja olen oikein tyytyväinen että mun ei näin koulun jälkeen tarvitse olla tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa. Heidän arvonsa on vain edustaa näytteenä sitä, millaisia ihmiset ovat.

        En mä kiusaamiselle mitään voi, puuttukoon siihenkin ne joita asia koskee.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Älä hauku tyhmäksi. Oma kuplani on olemassa hyvästä syystä. Siinä on ympärillä "palomuuri" josta ympäristöä voi tarkkailla vaan ei puuttua.

        Brutaaleimmillaan kiusaaminen lienee kouluissa ja olen oikein tyytyväinen että mun ei näin koulun jälkeen tarvitse olla tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa. Heidän arvonsa on vain edustaa näytteenä sitä, millaisia ihmiset ovat.

        En mä kiusaamiselle mitään voi, puuttukoon siihenkin ne joita asia koskee.

        Mä olen pahoillani että sun on pitänyt tuollainen kuori itsellesi kasvattaa.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen pahoillani että sun on pitänyt tuollainen kuori itsellesi kasvattaa.

        -flowers-

        En mä usko että kannattaa olla pahoillaan. Jotenkin pitää sovittaa yhteen se mitä minä olen ja se millainen maailma on. Eikä kuori itsessäni ole, vaan ulkopuolella.

        Uskoisin, että objektiivisesti katsoen olen saanut varsin kivat kortit, enkä tiedä millaiseen elämään olisin valmis omani vaihtamaan.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan sano mitään siksi, että se metoo-tyyppi on nähtävästi naisten mieleen. Päätellen siitä mitä olen kuullut naisten sanovan, kun se metoo-tyyppi ei ole paikalla. Pitäisikö sanoa ja saada päälleen sitten sekä metoo-tyypin että naisten halveksunta?

    • Anonyymi

      Miksi miesten pitäisi sanoa jotain? Sanovatko naiset, jos joku mies käy kourimaan toista miestä?

    • Anonyymi

      Voi kammotus,. näin pöuunkaato-jurun, sellaisen: raskas kaataa ammatti-metsurwillwkin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe