Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jake_soomi
jake_soomi
jake_soomi
Vapaa kuvaus
Jep jep... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 25v sitten
3
aloitusta ·
15
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse itselleni vastaten... :-D Vika paikantui Ati Mobility Radeon 2600 HD:n ajuriin. Vanha ajuri ei ilmeisesti ollut yhteensopiva uusimman Adobe Flash Plaeyrin kanssa?! Uuden ajurin näytönohjaimeen ku päivitti, niin johan alkoivat taas ISTV:n videotkin pyörimään.
02.03.2014 21:18
Kaataa sekä IE:n että Firefoxin. Firefoxista ainakin viimeisin versiota päivitettynä.
02.03.2014 21:09
Eipä vaan rahoja kuulu ja asiakaspalvelijan mukaan on jotain pientä viivettä ja laittavat sähköpostia. Niinpä niin! Jäiköhän rahat saamatta?! :-(
26.11.2013 18:10
Eilen illalla tuli haksahdettua pelaamaan ilmaispyöräytykset. Voitinkin muutaman euron, mutta eihän niitä saanut ilman rahan talletusta ulos. Rahaa kun 35€ talletti, niin sai sen mukamas 100% bonuksen. No, sittenhän tuli vielä 30x kierrätyspakko bonusrahoille (35€+5€)x30=1200€. Pelailin kierrätyksenkin täyteen, kun voittoja hieman tuli. Koko iltahan siinä meni, mutta lopulta jäin 170€ voitolle ja yrityksenä on nyt saada nuo kotiutettua suoraan OP:n pankkitilille. Saas nähdä, että miten käy?!
Jos tuonne olisi maksanut Visalla, niin karhuaisikohan Luottokunta rahat takaisin, jos eivät suosiolla maksa? Visalla on yleensä kai aika paljon vaikutusvaltaa huijarifirmoihin, kun jos valituksia firman toiminnasta Visan suuntaan menee useita, niin taitavat lopettaa yhteistyön firman kanssa kokonaan?
22.11.2013 10:13
Sama vika täällä eli joululahjaläppärin Windows8 + IE8 yhdistelmällä eivät Suomi24:n viestit aukea?! Vanhassa Windows7 + IE8 läppärissä aukeavat ihan normaalisti.
29.12.2012 10:41
Olen reissannut kaivoshommissa Mauritaniassa viimeisen vuoden. Pariisista pääsee lentäen pääkaupunkiin Nouakchottiin suoraan tai Casablancan kautta. Pääkaupungin lentokenttä on melko ankea, ilmastoimaton paikka. Lennoille, ainakaan turistiluokassa, ei kannata ottaa paljoa käsimatkatavaroita, koska turistiluokka on lähes aina tupaten täynnä ja hyllytila loppuu yleensä aina kesken.
Pari hyvää ja useampia huonoja hotelleja pääkaupungista taitaa löytyä. Nouakchottista Atarin aavikkokaupunkiin menee kohtuullisen hyvä asfalttitie ja taitaa välillä lentojakin silloin tällöin olla. Välille jää tää kaivoskaupunki Akjoujt, missä ei juurikaan palveluita ole. Päätien varrella Akjoujtissa on ainoastaan pari kehnoa hotellia ja muutama pieni putiikki. Atarin lähellä on käymisen arvoinen kanjonikeidas nimeltään Terjil!
Kesällä ja vieläkin täällä sisämaassa aavikolla on pirun kuuma (jopa +46 varjossa!), joten suosittelen tulemaan talvisaikaan. Talvella lämpötilat liikkuvat siedettävimmissä 10-35 asteen lukemissa.
Viisumi tänne tarvitaan. Itse sain sen yhtiön kautta, mutta muuten sen joutuu ilmeisesti hakemaan Ranskan suurlähetystöstä joko Tukholmasta tai Berliinistä(?).
Ihmiset ovat pääasiassa ystävällisiä, mutta islamin usko täytyy aina muistaa käytöksessä. Ranskan tai arabian osaaminen olisi iso etu, sillä paikalliset puhuvat/ymmärtävät huonosti englantia.
Ei tätä Mauritaniaan voi kyllä hyvällä tahdollakaan miksikään perinteiseksi turistimaaksi sanoa, mutta elämyksenä ja lyhyinä annoksina tää kai on ihan kokemisen arvoinen paikka! ;-)
26.09.2009 14:22
...ensimmäisen kerran käydessäni söin Malaronea 6 viikkoa putkeen, vaikka maksimisuositus onkin ainoastaan kuukausi. En saanut siitä ainakaan mitään pahoja sivuvaikutuksia. Pientä päänsärkyä esiintyi, mutta sekin taisi johtua pääasiassa kuumuudesta ja ehkä pienestä nestehukasta. Nyt olen vuoden reissannut täällä ja olen jättänyt malaria-lääkityksen kokonaan pois, kun ei täällä kuivassa Saharassa malariaa esiinny. Etelämpänä trooppisemmilla alueilla ja pääkaupungissa Nouakchottissa kuulemma jonkin verran esiintyy.
26.09.2009 14:00
Onko sillä mitään väliä, että Exeo näyttää edellisen mallisarjan A4:lta? Itse ainakin tykkään vanhemman ja uudenkin A4:n ulkonäöstä. Nyt, kun Exeon saa huomattavasti halvemmalla, kuin uuden A4:n, niin päädyin sellaisen tilaamaan. Minulle ei ainakaan ole mitään väliä, että onko auton keulassa Audin vaiko Seatin logo, jos vaan kotteron ominaisuudet ja hinta ovat kohdallaan.
26.09.2009 11:56
Eikös tuollaisen Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronicin hinta ole yli 41 000 euroa? Itse kallistuin TDI Exeoon (170hv.) juuri tuon lähes 10 000€ hintaeron takia.
26.09.2009 11:47
...että 205/55R16 on kyllä paras kompromissi ulkonäön ja ajomukavuuden suhteen tuon kokoluokan autoon.
15.08.2009 13:29
...ja takuuseen vaihtavat takuuajan jälkeenkin. Rikkinäisellä puolalla ei kylläkään ajaan kannata!
13.08.2009 17:03
Yrittävät luikerrella vaan ulos korjausvastuustaan! Sama mitä ohjekirjassa lukee, mutta 1L/5000km ei ole enää normaalia öljyn kulumista, jos öljynvaihtoväliksi on huolto-ohjelmassa luvattu 15 000km tai jopa yli 30 000km long lifeilla. Avensiksessa oli samaa vikaa, mutta kun netistä löytyi monia juttuja hurjasta öljynkulutuksesta ja laadultaan huonoista männänrenkaista tietyissä vuosimalleissa, niin autoliike suostui männänrenkaat mukisematta vaihtamaan, vaikka takuuaika olikin jo mennyt umpeen. Valmistusviallisissa tuotteissa korjausvelvollisuus on aina myyjällä!
Isäukon -05 1.8T A4:ssa on ollut puolavikaa ja ne kyllä merkkiliike on suostunut mukisematta vaihtamaan, kun myöntävät valmistusviat kyseisissä osissa.
08.08.2009 21:14
Ei yhden kirjaimen vihreellä ole mitään merkitystä! Itse olen matkustanut muutamia kertoja (välillä lentoyhtiöitäkin vaihtamalla) lipuilla, joissa etu- ja sukunimi on kirjoitettu väärin päin ja sukunimi vielä ilman ääkkösiä. Kerran työkaverilla oli viisumissakin sukunimi kirjoitettu ihan väärin ja täydestä meni, kun passin numero täsmäsi.
22.06.2009 18:13
Onhan noita äkkilähtöpaikkoja lähes minne tahansa tarjolla!!!
30.07.2008 14:24
Itse ahmin vasta kolmatta osaa, mutta nyt jo hieman harmittaa, kun viimeisten osien käännöksiä joutuu hieman odottamaan. Saa sitten nähdä jaksaako odotella vai pitääkö viimeiset osat lukea alkuperäiskielellä.
25.11.2005 13:11
1 / 1