monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
tipaton tammikuu
hitto oon juonut jo monta kuppia kahvia ei tipattomuudesta tietoakaan. saakos tipattomassa tammikuussa käydä edes suihku13207ois lähes puol litraa saarenmaa vodkaa jäljellä
oon kaks viikkoo tissutellut sitä kuudesosa vasta juotu. oi herra anna minulle voima että kykenen sen vodka pullon tyhje10207"Aikuinen vauva" askarruttaa lainsäätäjiä
"Kalifornialainen Stanley Thornton Jr, 30, elää kuin vauva. Hän nukkuu kehdossa, käyttää vaippoja ja saa kämppäkaverilta3206saatanan hai söi leffassa saatanan kauniin naisen
Saffron Burrows http://www.google.fi/images?hl=fi&biw=1332&bih=703&rlz=1R2ADFA_fiFI390&q=Saffron Burrows&um=1&ie=UTF-8&s21206OSTAAKO ÄIJÄT OIKEESTI ALUSVAATTEITA NAISILLEEN???
EN MUISTA ET OLISIN KERTAAKAAN OSTANUT MINKÄÄNLISTA ALUSVAATETTA OMILLE NAISYSTÄVILLENI. SEHÄN ON SOVINISMIA,PERKELE :(31205mikä perkele et jenkki hd lehdissä
naiset tulee pilaamaan prätkä kuvat tissit paljaana mopon edessä, saatana ostan prätkälehden nähdäkseni prätkiä, kun hal32205VITUTUS VANHETESSA
mikäköhän on et vanhetessa vitutus aika lyhenee, ennen sitä jaksoi olla vittuuntunut vähintään kaksiviikkoa 24/7 maanant16204melkoista painostamista lapsentekoon
http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010110212626449_ss.shtml "Mitä ehkäisyä te käytätte? Jos ehkäisy on sinun vastuulla13204Möläytys pilasi urani
"IBM:llä työskennellyt Mikael Sjövall sai puolitoista vuotta sitten potkut, koska hän kertoi Totuuden hetki -tv-ohjelmas10201kirveleviin suuhaavoihin jos olet purrut itseäsi poskeen
auttaa hammasproteesi pulveri,ei kirvele sen jälkeen2200missä vika, kun ihminen tulee äkäisemmäksi
vanhetessaaaaaaan, löytyykö lääketieteellistä syytä siihen???13198pelastin taas kärpäsen vesipöntöstä
vein sen puutarhapöydälle kuivumaan. ihmettelin ku sillä oli alapuolella joku ihme pieni pallero josta selvästi yritti p25198hyvät perustelut
"Puolustuksen mukaan kolikoilla oli vain raaka-aineen arvo. Jättimäisestä kolikkovarkaudesta syytetty Rahapajan ex-tuo0198Pomo piilossa
"21:00 Pomo piilossa sunnuntai 5.6Jätehuoltoa. UUSI SARJA ALKAA! Amerikkalaisessa tosi-tv -sarjassa seurataan yritysjo0198tulis luoti ja tappais
pääsis isä saatanan läheisyyteen hallitsemaan,tai jopa viemään sen viran.0198jos on ulkomailla vaik matkoilla, näkyykö netistä kui suomi tv
siis saako maksamalla näkymään suomalaiset peruskanavat??? perskeles ku taas puristaa rintaa henki lähtöö vaik ei piere9197- 2197
kohdun vuokraus
olisko paha,jos murhista ja tapoista tuomitut naiset vois lyhentää tuomioitaan vuokraamalla kohtujaan lapsettomuudesta k16197Liian pieni
" Olen seurustellut muutaman kuukauden maailman ihanimman miehen kanssa. Tunnen itseni todella rakastetuksi, mutta onnel5197osaisko joku selittää miks kroppa ei mee maitohapoille
kuten aiemmin. oon huomannut et lihakset ei kipeydy kuten ennen rajusta rasituksesta. voisko se olla joku puutostila, va14197