Vapaa kuvaus

tere

Kotimaa: ---suomi

Koulutus: ---täh?

Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)

Lapset: ---ei ole eikä tule

Aloituksia

928

Kommenttia

12551

1. tipaton tammikuu

hitto oon juonut jo monta kuppia kahvia ei tipattomuudesta tietoakaan. saakos tipattomassa tammikuussa käydä edes suihku
    Miehen logiikka
    13
    207
  2. ois lähes puol litraa saarenmaa vodkaa jäljellä

oon kaks viikkoo tissutellut sitä kuudesosa vasta juotu. oi herra anna minulle voima että kykenen sen vodka pullon tyhje
    Miehen logiikka
    10
    207
  3. "Aikuinen vauva" askarruttaa lainsäätäjiä

"Kalifornialainen Stanley Thornton Jr, 30, elää kuin vauva. Hän nukkuu kehdossa, käyttää vaippoja ja saa kämppäkaverilta
    Miehen logiikka
    3
    206
  4. saatanan hai söi leffassa saatanan kauniin naisen

Saffron Burrows http://www.google.fi/images?hl=fi&biw=1332&bih=703&rlz=1R2ADFA_fiFI390&q=Saffron Burrows&um=1&ie=UTF-8&s
    Miehen logiikka
    21
    206
  5. OSTAAKO ÄIJÄT OIKEESTI ALUSVAATTEITA NAISILLEEN???

EN MUISTA ET OLISIN KERTAAKAAN OSTANUT MINKÄÄNLISTA ALUSVAATETTA OMILLE NAISYSTÄVILLENI. SEHÄN ON SOVINISMIA,PERKELE :(
    Miehen logiikka
    31
    205
  6. mikä perkele et jenkki hd lehdissä

naiset tulee pilaamaan prätkä kuvat tissit paljaana mopon edessä, saatana ostan prätkälehden nähdäkseni prätkiä, kun hal
    Miehen logiikka
    32
    205
  7. VITUTUS VANHETESSA

mikäköhän on et vanhetessa vitutus aika lyhenee, ennen sitä jaksoi olla vittuuntunut vähintään kaksiviikkoa 24/7 maanant
    Miehen logiikka
    16
    204
  8. melkoista painostamista lapsentekoon

http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010110212626449_ss.shtml "Mitä ehkäisyä te käytätte? Jos ehkäisy on sinun vastuulla
    Miehen logiikka
    13
    204
  9. Möläytys pilasi urani

"IBM:llä työskennellyt Mikael Sjövall sai puolitoista vuotta sitten potkut, koska hän kertoi Totuuden hetki -tv-ohjelmas
    Miehen logiikka
    10
    201
  10. kirveleviin suuhaavoihin jos olet purrut itseäsi poskeen

auttaa hammasproteesi pulveri,ei kirvele sen jälkeen
    Miehen logiikka
    2
    200
  11. missä vika, kun ihminen tulee äkäisemmäksi

vanhetessaaaaaaan, löytyykö lääketieteellistä syytä siihen???
    Miehen logiikka
    13
    198
  12. pelastin taas kärpäsen vesipöntöstä

vein sen puutarhapöydälle kuivumaan. ihmettelin ku sillä oli alapuolella joku ihme pieni pallero josta selvästi yritti p
    Miehen logiikka
    25
    198
  13. hyvät perustelut

"Puolustuksen mukaan kolikoilla oli vain raaka-aineen arvo. Jättimäisestä kolikkovarkaudesta syytetty Rahapajan ex-tuo
    Miehen logiikka
    0
    198
  14. Pomo piilossa

"21:00 Pomo piilossa sunnuntai 5.6Jätehuoltoa. UUSI SARJA ALKAA! Amerikkalaisessa tosi-tv -sarjassa seurataan yritysjo
    Miehen logiikka
    0
    198
  15. tulis luoti ja tappais

pääsis isä saatanan läheisyyteen hallitsemaan,tai jopa viemään sen viran.
    Miehen logiikka
    0
    198
  16. jos on ulkomailla vaik matkoilla, näkyykö netistä kui suomi tv

siis saako maksamalla näkymään suomalaiset peruskanavat??? perskeles ku taas puristaa rintaa henki lähtöö vaik ei piere
    Miehen logiikka
    9
    197
  17. He ain't heavy he's my brother

http://www.youtube.com/watch?v=Q0H9IoOlO80
    Miehen logiikka
    2
    197
  18. kohdun vuokraus

olisko paha,jos murhista ja tapoista tuomitut naiset vois lyhentää tuomioitaan vuokraamalla kohtujaan lapsettomuudesta k
    Miehen logiikka
    16
    197
  19. Liian pieni

" Olen seurustellut muutaman kuukauden maailman ihanimman miehen kanssa. Tunnen itseni todella rakastetuksi, mutta onnel
    Miehen logiikka
    5
    197
  20. osaisko joku selittää miks kroppa ei mee maitohapoille

kuten aiemmin. oon huomannut et lihakset ei kipeydy kuten ennen rajusta rasituksesta. voisko se olla joku puutostila, va
    Miehen logiikka
    14
    197