kuten aiemmin.
oon huomannut et lihakset ei kipeydy kuten ennen rajusta rasituksesta.
voisko se olla joku puutostila, vai voiko insuliiniresistenssi vaikuttaa asiaan?
tietävät ja fiksut palstalaiset saatte nyt auttaa mua, "tämä ei ollut pyyntö vaan suora käsky!"
osaisko joku selittää miks kroppa ei mee maitohapoille
14
179
Vastaukset
- pissCokis
.
eli lihakset on rapakunnossa jo muutaman vuoden.
ennen ku lihakset toimi kuten pitää myös lihasten kipu oli yleisempää ja rajumpaa, nyt ei ees kipeydy kunnolla:(
epäilen et liittyy insuliiniresistenssiin- pissCokis
monte24 kirjoitti:
eli lihakset on rapakunnossa jo muutaman vuoden.
ennen ku lihakset toimi kuten pitää myös lihasten kipu oli yleisempää ja rajumpaa, nyt ei ees kipeydy kunnolla:(
epäilen et liittyy insuliiniresistenssiin.
- ariella.a
Voi olla ihan ok juttu, jos ei elimistö happane liikaa.
Kun urheilee, niin elimistöön alkaa kerääntyä happamuutta liikaa, ja se voi kerääntyä, siinä onkin työtä saada elimistön ph tasapainoon.
Ilmeisesti ravintopuolesi on parempi kuin ennen.kaveri aloitti syömään vähähiilarista ruokaa ja on laitunut noi 8 kiloa elokuusta syöden kunnolla.
pitäis itte varmaan siirtyä vähähiilariseen ruokavalioon.- ariella.a
monte24 kirjoitti:
kaveri aloitti syömään vähähiilarista ruokaa ja on laitunut noi 8 kiloa elokuusta syöden kunnolla.
pitäis itte varmaan siirtyä vähähiilariseen ruokavalioon.Ole tyytyväinen vain, jos elimistö ei happane, mä neutraan kroppaani koko ajan.
- ariella.a
ariella.a kirjoitti:
Ole tyytyväinen vain, jos elimistö ei happane, mä neutraan kroppaani koko ajan.
Tämä menee muuten liian vaikeaksi selittää...
http://www.bircaterra.fi/ph-tasapaino.htm
se johtuu ihan siitä että oot niin huonossa kunnossa: luulet vaan repiytyväs niinku ennenki, vaikka oikeesti et niin teekään. Siks et pääse hapoille. Mulla on sama vika.
Vähentänyt tupakointia ja sen seurauksena elimistösi hapensiirtokyky on parempi?
monte24 kirjoitti:
edelleen poltan noin 30 savuketta päivässä
Painosi on kuitenkin laskenut, jolloin hapetettavaa massaa on vähemmän ja muutenkin energiantarve on pienempi.
Joka tapauksessa maitohappojutut eivät liittyne sokeriin mitenkään, sillä kyseessä on happivajeeseen liittyvä ilmiö.
(migreeni, eikä pää juuri toimi)buddy-love kirjoitti:
Painosi on kuitenkin laskenut, jolloin hapetettavaa massaa on vähemmän ja muutenkin energiantarve on pienempi.
Joka tapauksessa maitohappojutut eivät liittyne sokeriin mitenkään, sillä kyseessä on happivajeeseen liittyvä ilmiö.
(migreeni, eikä pää juuri toimi)se tässä kans kummastuttaa ku mitään en ole muuttanut pop corneja lukuun ottamatta, nam ne on hyviä
monte24 kirjoitti:
se tässä kans kummastuttaa ku mitään en ole muuttanut pop corneja lukuun ottamatta, nam ne on hyviä
Kohonnut, tai sitten punasoluissa on enemmän rautaa?
Mikäli kyseessä sattuisi olemaan hemoglobiinin kohoaminen, niin tietyn rajan yläpuolella se muuttuu asiaksi jota pitää seurata (liian paksu ei enää virtaa kunnolla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878