Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. En ole oppinut vielä varastamaan,
    Mutta sinä joka epäilet minua rosvoksi niin todista asiasi .kävin tänään kaupassa ja myöskin viereisessä kaupassa,hain koskenkorvaa.
    Tiedätkö mehustan ja kun huuhtelen pullot koskenkorvalla tai kirkkaalla viinalla niin home ei tule mehupulloihin.
    Mutta kuitenkin varo ettet polta sitä viinaa eli jäähdytä mehu ensin ja sitten pullota tuikkaa vaikka vielä kirkasta pinnalle.

muuten tarvitsemme kohta noita Jeesukselijoita vastaan kansanliikkeen.
    Minä en voi ymmärtää aina toisten tuomitsijoita hurskastelijoita.
    Mitä te teette onko käärme sielussanne sanon aika kovasti,mutta lähtekää keskusteluun mitä on lähimmäisen rakkaus ja mitä se on.
    Millaisia opetuksia ja tutkimuksia olette saaneet ja oletteko lukeneet Raamatun läpi tutkien mikä on otollista ja hyvää.
    Onko Teillä oikeus tuomita
    On kuitenkin synti olemassa mutta jos teillä on veljeä vastaan jokin asia,niin nuhdelkaa rakkaudessa mutta kuitenkin niin että paikalla on kolme henkilöä.

Seurakunnan palvelijä älöön olko asken kääntyn ettei ylpistyisi ja hallitkoon hän perheensä, ellei hallitse perhettään niin ei myöskään seurakuntaa.
    Olkoon ulkopuolella kiistojen.Taitava opettamaan. yhden naisen mies.
    Mutta tästä saattaa nyt viritä asiaa.
    Seurakunnassa on muurin aukkoja ja joka jäsentä tarvitaan, Puussa jos oksa katkeaa niin se ei kasva uudelleen. mutta hedelmistä puu tunnetaan.
    Hyvä paimen etsii kadonnutta lammasta on monelle tuttu vertaus. hyvä paimen jättää laumansa ja etsii kadonnutta lammasta.
    Eikö me olla kaikki lampaita ja jotka tunnemme paimenen äänen.
    Minulla on ollut luontokappaleita jotka tuntevat minut olen jopa akvariokalaa voinut koskea ruokkiessani sitä..mutta kuitenkin on tärkeä että jokainen voisi olla vapaa niin luonto kuin ihminen.MK
  2. Olen muuttanut Lieksaan1981 tuntematta kaupunkia aluksi vuokralle muutama kuukausi silloin oli jopa pulaa vuokra-asunnoista.Oli lehdessä asunnon myynti-ilmoitus ja näin kävimme pankin puoleen koska oli työpaikka niin laina tuli.

Pääsimme SPR toiminnan pariin hyvin nopeasti ja sitä kautta tuttava kuuli laulavan ja kuoroon ja heti olin jo mukana kunnallisessa päätöksenteossa aluksi nuorisolautakunnassa kesken vaalikauden ja eduskuntavaaleissa ensin aika hyvällä äänisaaliilla.ja sitemmin valtuustossa jopa neljä kautta.

Tänä aikana on ihmisiä tullut ja mennyt ja vesi virrannut Lieksan joessa keskusteluja on ollut aina miltei samoista asioista joskaan ei enää Koskien valjastamisesta eikä Kolin suojelualueesta niin paljoa.Kunnan omaisuutta on myyty taloja hapatettu ja purettu nyt vuokratalojen tyhjissä tiloissa on Thaimaalaisia marjan poimijoita ja sienien kerääjiä.
    Uudistuksia on tapahtunut on tullut joitakin uusia kauppoja ja on tulossa ja toiset lopettaa ja toiset aloittaa myöskin teollisuuden alueella mutta kuitenkin Teollisuuden rakenne ei ole yhden varassa ja usko tulevaisuuteen on vielä olemassa siten,Kunnallisvaaleissa tapahtui uudistumista vaalien tulosta oli vaadittu muutettavaksi ja osittain muuttui yhden vaalikelpoisuuden vuoksi.

Oma elämäntilanne muuttui lasketteluvamman vuoksi oli kaikki turha saneerattava ja koti säily vaikka en saanut toimeentuloa vuoteen vaan olin evp-eli Elin Vaimoni Palkalla saadessani eläkkeen sitten taannehtivasti sitä ei jaksotettu verottajalla vaan puolet veroa Kelan kanssa tappelua 6 vuotta onneksi takausvelka tuli maksuun saadessani rahaa eli mk liki kakkyttuhatta.
    Luttamus elämään kuitenkin säilyi kädet ristissä vesi oli saunajuoma ja karkkipäiviä ei ollut vaikeina aikoina.
    Elämä taas kouli myöhemmin puoliso sairastu ja kuoli mutta olen edelleen täällä Lieksassa täällä on ihan mukavaa uusi kumppani rinnalla ja voinee pyrähtää välillä muualla,
    Perusajatus jos lähtee sutta pakoon karhu tulee vastaan,elämä on tarkoitettu elettäväksi,on hyvä löytää siitä hyviä hetkiä ja olla kiitollinen vaikka elämässä on varjopuolia myös.Kaikkea ei voi muuttaa yksin ,muttei myöskään katsoa kaikkea meininkiä suopein silmin asiat tapahtuu ajallaan ja maailman kulkuun vaikuttaa monet tekijät mutta joihinkin voidaan vaikuttaa itse omalla elämällä.sekä asenteella.
    Joten kotini ei ole ainakaan vielä linna niinkuin yksi kaveri totesi oikeussalista poistuessa.MK
  3. Pielisen karjalan musiikkiopisto oppilaskonserri oli 8.3.1990 Operetti musikaali jazz tanssi.kantele ja kitara
    Pitkäpaaden polkka neljä piirilaulua kanteleelle Leena makkonen,Katja Lehtinen .Hannan Halonen.Pia Halonen Eeva Juntunen.
    Adelita Prisoner of lowe.Sami Mikkonen Kitara
    Memory,musikaalista Cats Hanna Tuhkanen
    Rikas mies jos oisin musiikaalista viulunsoittaja katolla Matti Päiväpuro
    Kevät aurinkoa Wienissä Operetista mustalaisparooni.Aino Ikonen
    Csardaskavaljeeri operetistä Kreivitär Mariza Markku Korpinen
    Operetista Mustalaisruhtinatar:Heijaa,O heijaa EEri Mäki viulu Jazz-tanssiryhmä oh Eeri Mäki
    Lempiä voi monta kertaa Duetto Hanna Tuhkanen ja Markku Korpinen
    Muistathan kai Duetto Aino Ikonen ja Jouni Mononen
    Jaj mamam Tersetti Hanna Tuhkanen Jouni Mononen ja Matti Päiväpuro
    Riemumielin rinta tahtoo Duetto Aino Ikonen ja Markku Korpinen säestäjänä Aulis Toikkanen
    Opettajat Esa Ahonen Leena Hynninen ja Elisa Kerola

Eli näin oli silloin vielä myöskin Operettia
    Oli myöskin Musiikkiopiston Päätöskonsertti jossa olen ollut mukana laulamassa Ainon ja Jounin kanssa Neito Lähteellä Kulttuurikeskuksessa.

Aikaa on kulunut siitä ja Lieksalaiset ovat myöskin laulajia mutta nyt ei tiettävästi enää ole laulun opetusta ja sellaista musiikkiteatteria kuin Leena Hynnisen aikaan hänen ollessa laulun opettajana.
    Joten Auliksen päivänä laulan muuta kuin karaokea tänä vuonna kirkossa
    löysin noita ohjelmalehtisiä arkistostani joten on tuota yhteistyötä tehty aikanaan.
    On minulla varmaan muistakin asioista siltä ajalta tietoa Pielisen laulu teki matkan 1989 Unkariin ja wieniin 3-10.6 eli parikymmentä vuotta sitten minulla on matkasta diasarja.
    Markku Korpinen
  4. Mitä siinä pellen liivissä luki?

Yleensä lainsäädännössä on maininta millaiset merkit järjestyksen valvojalla pitää olla.Eli edessä vasemmalla teksti keltaisella pohjalla mustin kirjaimin järjestyksenvalvoja
    Myöskin on keltainen liivi edessä vasemmalla järjestyksenvalvoja ja myöskin selässä järjestyksenvalvoja ja ruotsiksi sama asia.
    Järjestyksenvalvojalla tulee olla myöskin kortti mukana tai määräys tehtävään todettavissa jonka viranomaiset voivat tarkistaa onko paikalla ilmoitetut henkilöt ja heitä riittävästi tälläisen tarkastuksen olen todennut loma- asuntomessujen aikaan.
    Muuten tuo henkilö taisi olla järjestyksen valvojien päällikkö ja käskyin kehoituksin jokainen järjestyksen valvoja toimii ja hänellä on siihen lainsäädännöllinen oikeus ja niskuroinnista voidaan sakottaa.Järjestyksen valvojan tulee toimia ilman isännän ohjausta arvioida tilanne.myöskin lähialue kuuluu valvoa ja arvioida onko henkilöstä kenties odotettavissa häiriötä.
    Poliisit ovat kiinnittäneet huomiota julkijuopotteluun joten on aivan selvää jos kantamuksien kanssa ollaan läheisyydessä niin se on häiriötekijä josta toisaalla on kirjoitettu.
    Siis järjestyksenvalvojan tunnus vasemmassa rintapielessä joskus näin jonkun lesoilijan jalassa tai oikealla mutta asetus asian määrittelee ja se on koulutuskirjassa tarkistettavissa.
    Markku Korpinen koulutettu järjestyksenvalvoja ei nyt mukana kuvioissa.