mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Viikatemies
Nythän kohta heinä ja kaikki vihreä jo kasvaa. Silloin otan esiin viikatteen ja siistin pellolla olevan jättimäisen halk14155Suuri huoli
Nythän koronan takia pitäisi ihmisten viihtyä yksikseen ja perheensä parissa. Ja senhän pitäisi olla ihan hyvä asia. On5155Ja niin ruoska
sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma0154Märinää riittää tässä maassa...
Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä31154Mainio juttu
Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä28153Ja suomalaiset märisee...
Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks48153Leipähattua minulle
Tulipahan jälleen paikan päällä todistettua, kuinka tohtori miekkaansa tarttuu. Tämä onkin jo rutiinia minulle. Väitösti6152Pöljyyttä kerrakseen
Otetaanhan välillä vähän rennommin raskaan analyysin lomassa: "Kaverukset olivat hirvimetsällä, kun toinen heistä kaatu2152Jäätävää analyysia
Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l6151Hieno biisi
Tämähän on hyvä musiikkiralli. Melodia ja kertosäe on tosi tarttuvaa laatukamaa ja sanoitus on upea. Varsinkin tämä koht6150Metsästyskulttuuria
Seuraavassa esitän lyhyen tiivistelmän tämän päivän metsästyskulttuurista tässä maassa, olkaapa hyvät. Pitäisiköhän aina16146naminannaa
Kuulin tuossa ohimennen, jotta Kärsämäellä olisi muutama päivä sitten susi vejellyt poskeen puolikkaan jostain metsästys11143Kissavihaajille, hehe...
Nythän metsästäjä vihaa ja jopa pelkää kissaa. Otetaan tähän huvittava ja tosi tapahtuma menneiltä ajoilta: Eräs mahta37143Repaleisia kasvoja
Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on rie11137Suomi nöyryytti
Onkohan niin, jotta työni Susianalyysin suoltajana kansankunnan keskuuteen antaa satoa muutenkin, kuin vain petoeläinten8134Paikan päällä
Olen juuri nyt ja tällä hetkellä täällä Suomussalmen torilla läppärini ja tyhmiä poroja kiusaavan pikku koirulini kanssa6132JohanSebastianBach
Voi kuinka hienoa musiikkia! Ihan kohtapuoliin olen menossa daamini kanssa kirkkokonserttiin. Kuoro, zempalo, huippu7132Juhlatamineet ylle
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013081817381870_uu.shtml Olispa poika vaan pysynyt kotosalla susien ja karhujen kestäv0131Terkkuja
tällekin palstalle. Opetelkaa elämään fiksusti: http://keskustelu.suomi24.fi/node/124198800131Julistan sodan
tyhmyyttä vastaan ja lisäksi shakkimestarina julistan kahdeksan siirron matin tyhmää petopelkuria vastaan. Tarvitsen s18129