Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Viikatemies

Nythän kohta heinä ja kaikki vihreä jo kasvaa. Silloin otan esiin viikatteen ja siistin pellolla olevan jättimäisen halk
    14
    155
  2. Suuri huoli

Nythän koronan takia pitäisi ihmisten viihtyä yksikseen ja perheensä parissa. Ja senhän pitäisi olla ihan hyvä asia. On
    5
    155
  3. Ja niin ruoska

sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma
    Yleistä uskonnosta
    0
    154
  4. Märinää riittää tässä maassa...

Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä
    31
    154
  5. Mainio juttu

Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä
    28
    153
  6. Ja suomalaiset märisee...

Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks
    48
    153
  7. Leipähattua minulle

Tulipahan jälleen paikan päällä todistettua, kuinka tohtori miekkaansa tarttuu. Tämä onkin jo rutiinia minulle. Väitösti
    6
    152
  8. Pöljyyttä kerrakseen

Otetaanhan välillä vähän rennommin raskaan analyysin lomassa: "Kaverukset olivat hirvimetsällä, kun toinen heistä kaatu
    Metsästys ja kalastus
    2
    152
  9. Jäätävää analyysia

Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l
    6
    151
  10. Hieno biisi

Tämähän on hyvä musiikkiralli. Melodia ja kertosäe on tosi tarttuvaa laatukamaa ja sanoitus on upea. Varsinkin tämä koht
    6
    150
  11. Metsästyskulttuuria

Seuraavassa esitän lyhyen tiivistelmän tämän päivän metsästyskulttuurista tässä maassa, olkaapa hyvät. Pitäisiköhän aina
    16
    146
  12. naminannaa

Kuulin tuossa ohimennen, jotta Kärsämäellä olisi muutama päivä sitten susi vejellyt poskeen puolikkaan jostain metsästys
    11
    143
  13. Kissavihaajille, hehe...

Nythän metsästäjä vihaa ja jopa pelkää kissaa. Otetaan tähän huvittava ja tosi tapahtuma menneiltä ajoilta: Eräs mahta
    Harrastukset
    37
    143
  14. Repaleisia kasvoja

Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on rie
    11
    137
  15. Suomi nöyryytti

Onkohan niin, jotta työni Susianalyysin suoltajana kansankunnan keskuuteen antaa satoa muutenkin, kuin vain petoeläinten
    8
    134
  16. Paikan päällä

Olen juuri nyt ja tällä hetkellä täällä Suomussalmen torilla läppärini ja tyhmiä poroja kiusaavan pikku koirulini kanssa
    6
    132
  17. JohanSebastianBach

Voi kuinka hienoa musiikkia! Ihan kohtapuoliin olen menossa daamini kanssa kirkkokonserttiin. Kuoro, zempalo, huippu
    7
    132
  18. Juhlatamineet ylle

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013081817381870_uu.shtml Olispa poika vaan pysynyt kotosalla susien ja karhujen kestäv
    0
    131
  19. Terkkuja

tällekin palstalle. Opetelkaa elämään fiksusti: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12419880
    Metsästyskoirat
    0
    131
  20. Julistan sodan

tyhmyyttä vastaan ja lisäksi shakkimestarina julistan kahdeksan siirron matin tyhmää petopelkuria vastaan. Tarvitsen s
    18
    129