Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

  1. HYDSOPÖTYHENKELI

    Heh heh.....otetaanpa välillä vähän rennommin ja leikitellään pikku visalla. Tekstini tahtoo aina olla niin asiapitoisia
    12
    516
  2. No nyt on namia

    syötävää metsät pullollaan!!! En nyt tarkoita itselleni tarkoitettua ruokaa, vaan uljaitten susien himoitsemia herkulli
    43
    515
  3. Sienistä sekaisin

    Kirjoitan yhden huvittavan tosijutun, minkä kuulin asianoasisilta itseltään vajaa vuosi sitten maakuntareissullani Itä-S
    14
    506
  4. Olenko metsästäjä?

    Olenpa hyvinkin. Parhaillaan (väliaika nyt) suunnistan kaukoputkeani kohti Jupiteria ja sitä ympäri pörrääviä kuita koht
    22
    504
  5. Huh huh, hävettää...

    Mikähän tässä nyt hävettää? Kerronpa hieman tarkemmin: Olin tässä muutaman päivän Espanjassa, mm Madrid 2pv sekä useita
    30
    501
  6. On se helppoa

    Nythän teiden varsilla ja peltojen laidoilla seisoskelee älyttömiä määriä metsälehmiä (hirvi). Miksikö näin on? Noh, kun
    Hirvenmetsästys
    1
    499
  7. KYMMENEN FAKTAA

    Tutkimukseni hirvenmetsästyskulttuurista tässä maassa on loppusuoralla. Esitän nyt sensaatiomaisesti tällä palstalla kym
    Hirvenmetsästys
    9
    499
  8. Pöljä pelkäsi pöllöä

    Heh heh......kylläpä nuo metsästäjäeinarit sitten aina vaan osaavat yllättää pelkuruudellaan. Pikku suttahan on kautta a
    18
    498
  9. SUURI IDEA

    Nythän hirvestyspolitiikka on tässä maassa suoraan sanottuna perseestä olevaa toimintaa. Känniset ja sutta pelkäävät ahn
    11
    496
  10. Hieno homma

    Se on sitten taas juhlittava. Kylläpä näitä hyviä juttuja nyt riittää, tosi makeeta: http://yle.fi/uutiset/noin_1_000_m
    35
    493
  11. Vappuajan ilotulitus

    Jahas ja huh huh. Se on taas sitten vappu käsillä. Tämähän tarkoittaa sitä, että kohta on lehdet täynnä ikäviä lööppejä.
    20
    493
  12. Rohkeita petoeläinten metsästäjiä

    Todellisia sankareita, nykypäivän metsästyskulttuurin syvintä olemusta, kaikkein rohkeinta, mitä metsästäjä voi kuvitell
    8
    491
  13. Matka Tunisiaan?

    Minä en tiennytkään, että Tunisiassa on niin sivistyneitä ja fiksuja ihmisiä, jotta he hakkaavat ja pieksävät mustelmill
    11
    486
  14. Roska- ja paskasakkia

    Jos puhumme koko ihmiskunnan ja luonnon kannalta turhimmista ja surkeimmista ihmisistä, eli ihmisjätteestä, niin keistäh
    33
    482
  15. Heh heh...

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/8484548/thread
    Hirvenmetsästys
    3
    471
  16. Minä kysyin

    Miksi apina pelkää sutta? Tätä pohdiskelen ja mietiskelen. Esitän erilaisia teorioitani arvioitaviksenne ja pohdittavak
    25
    469
  17. Nyt jo ampui kaverin koiran

    Sorsastajapojut taas sekoilleet kännissä. Luuli metsästysrakkia sorsaksi ja täräytti päin näköä. Sitten märistään tapaht
    10
    454
  18. Pönttöjä pitäisi

    rakentaa kun nuo linnut tarvitsevat kotia. Nyt jo moni lintu haluaa oman kodin ja vieläpä pakkanen paukkuu. Aina kuulen
    Luonnonsuojelu
    6
    449
  19. Jatkan vielä tätä

    koiranraateluteemaa, kun suhteellisuudentaju näyttää einareilla olevan "hieman" kateissa. Eikös hirvikoiran menetys ole
    Metsästys ja kalastus
    9
    448
  20. Olkaa hyvä:

    Uusin hengentuotteeni: Chilivalkosipulikoiraa Kaikkihan muistavat taannoisen Kiinan reissuni (Guangzhou), jolloin muun
    Metsästyskoirat
    3
    444