Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tom.ek_1970
profiilit
tom.ek_1970
tom.ek_1970
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Löysin+omat+suosikki+bändipaidat+www.allposters.fi,+myönnän+toki+että+kaikkea+sieltä+EI+saa+mutta+aika+paljon+joka+tapauksessa+ja+paljon+muutakin+bändi+krääsää,+esim+kahvimukeja,++tauluja,+julisteita,+kylttejä+ja+ynnä+muuta+sen+sellaista.
17.11.2017 12:43
Yksi+suosikeista+on+ihan+tavallinen+yleensä+edullinen+litran+pakkauksessa+oleva+vaniljajäätelö+mihin+lisään+joko+mansikoita,+mustikkaa,+vadelmaa+tai+puolukkaa+pakastemarjat+sulatan+mikrossa+mukillinen+ilman+sokeria,+joko+sekoitan+marjoja+keskenään+tai+käytän+yhtä+marjaa+vain.+Puikoista+suosikit+ovat+perinteinen+klassikko+kingis,+pirkan+valkosuklaapuikot,+classic,+magnum+valkosuklaa+ja+supersalmiakki.+Tuuteista+on+suosikki+on+yhä+perinteinen+jättis.
29.06.2017 14:09
Ehkä joillakin mainitsemasi tantoilla on paljon muuta tärkeämpää ajateltavaa kuin huolehtia ulkonäöstään, tiedät ja ymmärät sen itsekin sitten vasta kun teet ne omat lapsesi joskus 3-kymppisenä. Ei saa tuomita ja/tai arvostella ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella, Suomi on vapaa maa jossa saa pukeutua miten haluaa.
30.04.2015 14:56
Koulukiusaaminen on todella paha juttu kehittyville nuorille, olen itse myös koulukiusattu, se jättää syvät jäljet itsetuntoon jotka näkyy ja tuntuu pitkälle aikuisikään asti jos ei uhri päädy tekemään todella surullista itsemurhaa ennen kun saa apua ongelmiinsa. Luulisin että saat sen myös nykyään loppumaan jos itse aktiivisesti otat selvää ketkä ovat ne kiusaajat ja yhteydenotto heihin, niiden vanhempiin, opettajiin, koulukuraattoriin, koulun terveydenhoitajalle/lääkärille, rehtorille, pahassa ja pitkään jatkuneessa tapauksessa rikosilmoitus poliisille. Kiusaamista vastaista kampajaa voi myös omalta osalta lopettaa kiusaamista, joku ratkaisu kuitenkin pitää saada jotta kiusaaminen loppuu tai saada vähintään herättää aiheesta vakavamielistä keskustelua siellä koulussa. Aikuisten asia on puuttua siihen tilanteeseen että kiusaaminen loppuu.
20.09.2014 16:55
BB on mielestäni Suomen televisiohistorian turhin, tyhmin ja ihan ala-arvoinen täyspaskaohjelma. En ole katsonut vuosikausiin yhtäkään jaksoa enkä tule katsomaan tätäkään kautta, vältän katselemasta Subia tähän aikaan vuorokaudesta. Ihmettelen kuka vitsii katsella edes ilmaiseksi ja vain hullut vielä maksavat BB katselusta, no makunsa kullakin.
25.08.2014 15:03
No hohoijaa, mitkä tyhjänpäiväiset kommentit tällä palstalla. Ei mitään vikaa isoissa naisissa, voi olla vähintään yhtä upea kun joku lyhyempikin, ei se ole naisen koosta kiinni onko hän kaunis tai ei. Väitän että jos nainen kantaa itsensä aidosti ja terveellä itseluottamuksella, niin hän voi olla todella upea riippumatta pituudesta, painosta, vartalotyypistä tai ihonväristä, puhumattakaan maininta ihmisen sisäisestä kauneudesta. Se vasta tekee ihmisestä viehättävän, aidon ja kauniin, silloin ulkoisilla avuilla on selvästi vähemmän merkitystä.
20.07.2014 22:09
Voi v***u, mitä p****a täällä kirjoitetaan. Suurin osa mielipiteistä on ihan pelkkää provoa tai muuten vain ihan hölmöä, typerää ja surkuhupaisaa idioottitekstiä. Saaneni huomauttaa NAISET eivät ole mitään esineitä ne ovat IHMISIÄ siinä missä miehetkin, on kyse silloin ihmisten välisestä parisuhteesta joka toimii hyvin, jotenkuten tai sitten ei toimi ollenkaan. Niin paljon paskaa ja silkkaa romantiikka huijausta tapahtuu ainakin ilmaisilla deittisivustoilla. Ei kiinnosta pätkääkään enää edes keskustella ulkomaalaisten huijareiden kanssa jotka todennäköisesti ovat jotain niin tyhmiä miehiä että ihan puistattaa, se on niin hiton SYVÄLTÄ kun olla ja voi. Olen kai tuomittu elinikäiseen sinkkuelämään koska en usko että enää löydän mistään aitoa ja oikeaa NAISTA jonka kanssa voisin jakaa elämääni ja saada aitoa vastarakkautta.
15.07.2014 14:49
On parempi pitää suu kiinni jos olet täysikäinen ja täysjärkisenä haluat maineesi pitää ei kannata kenenkään ulkonäköä arvostella mitenkään vaikka ohi kulkisi vaikka kuinka viehättävä kaunotar paljastavassa asussaan, iskurepliikkinä tällaista möläyttämistä ei tarvitse edes arvuutella se on sanomattakin selvää.
01.07.2014 18:17
Eikö tämä tai vähintäänkin samankaltainen juttu ole julkisuudessa testattu asia, sillä että nainen ja mies laittavat erikseen deittipalveluun oman seuranhakuilmoituksen ihan vain kokeilun vuoksi. Nainen saa siinä vertailun vuoksi nopeasti vastauksia vähintään kymmeniltä (kenties sadoilta, jopa tuhansilta) miehiltä mutta miehen on yleensä tyydyttävä korkeintaan muutamaan vastaukseen tai jos saa edes sitä yhtäkään. Ennen vanhaan miehet määräsi tässä maailmassa mutta nykyään on ihan päinvastoin ainakin parisuhteen muodostamisessa, naiset valitsevat hyvin tarkasti miesten vastauksista itselleen parhaat päältä treffeille jolloin taatusti rumat, köyhät, ujot, ylipainoiset ja vähän oudot miehet jäävät ikisinkuiksi, ovat täysin out ja vailla minkäännäköisiä mahdollisuuksia saada parisuhdetta itselleen. Tosiasia on se ettei nainen enää välttämättä nykyään edes tarvitse miestä mihinkään, ei edes lisääntyäkseen. Miehet pitää olla tyytyväisiä siihen mitä saavat jos on ylipäänsä mahkuja vielä mihinkään suhteeseen naisen kanssa. Sama juttu pätee myös ns oikeassa elämässä sinkkuna elävä mutta seuraa hakeva nainen kuin nainen saa melkein aina sitä mitä haluaa tai hakee mutta miehet jäävät useimmiten rannalle ruikuttamaan.
24.06.2014 14:36
No, jo on vähän outo keskustelun aihe. Ensinnäkin Suomi on vapaa maa, missä jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa ainoa poikkeus on ettei kulje yleisellä paikalla ilkosillaan, vähän eri asia mikä on esimerkiksi sopivaa alaikäisten pukeutumisessa kun kuitenkin noita lasten/nuorten ahdistelijoita on olemassa yllättävän paljon, siitä pukeutumisesta päättää kuitenkin lasten/nuorten vanhemmat. Eikä esim liian paljastava pukeutuminen ole ahdistelijoille mikään syy tai oikeutus tehdä alaikäisille lapsille tai aikuisille naisillekaan seksuaalista väkivaltaa. Toiseksi kauneus on katsojan silmissä, se mikä ei tämän viestiketjun aloittajaa kyseisen naisen ulkonäkö satu miellyttämään voi toisen mielestä olla kaunista katseltavaa. Me ihmiset olemme kaikki monessa eri mielessä erilaisia, nautitaan siitä eikä haukuta ja arvostella toisiamme. Arabimaissa näyttää olevan erilainen ja vähän miespainotteinen ajattelutapa, kun naisilla ei ole samoja oikeuksia pukeutumisessa kuin miehillä. Eihän se periaatteessa ole naisten vika jos mies raukat menee sekaisin tai pahoittaa mielensä naisten pukeutumisesta.
03.06.2014 12:56
Täytyy sanoa että en tiedä uskoa vai eikö tätä viestiketjun aloittajaa, voi olla provo tai silkkaa fantasiaa. Väite on ristiriidassa minun kokeman todellisuuden kanssa, on kyllä käynyt hyvin viehättäviä nuoria jehova naisia soittelemassa ovikelloani joskus olen sattumalta ja vahingossa avannut heille ovea, en yleensä välitä heidän uskon kosiskelusta sillä olen ateisti ja siten flirttaavat kyseiset jehovalaiset täysin väärään henkilön kanssa. Pointti on se ainakin omalla kohdallani että nämä jehovan todistajat ovat olleet aina pelkästään tuputtamassa vain ja ainoastaan uskontoaan, ei sitten mitään muuta ainakaan minun kotikonnuillani. Voi kuitenkin jossain määrin olla väitteessä perää suuremmissa kaupungeissa että varsinkin nuoremmat jehovanaiset kokevat yhteisönsä ahdistavaksi juuri luonnollisten seksuaalisten halujen tukahduttajaksi niinkuin monessa muussakin uskovaisyhteisöissä pätee sama kielteinen suhtautuminen seksuaaliseen nautintoon. Arvostan ateistina vapauttani, elämääni en kaipaa ahdasmielisiä sääntöjä, sillä en ole uskova ihminen ja pidän kylläkin siten myös jehovalaisnaisia todella vaikeasti tavoittettavissa olevia henkilöinä, siis tämän viestinketjun aloittajan mukaan intiimissä kontaktimielessä.
20.02.2014 17:41
Miten on jos haluaa soittaa tai tekstata ulkomaille täysin tuntemattomalle naiselle, näistä ei koskaan alkumetreillä voi tietää mitä ihmisiä ne oikeasti ovat ja mitä esim huijausta heillä mahdollisesti mielessä? Eikö prepaid-liittymä olisi turvallinen suojautumaan tällaisista etteivät pääse tekemään sellaista laskua jota minun ei olisi varaa maksaa, olen joskus kuullut että se on jotenkin mahdollista joutua tällaiseen huijauksen kohteeksi jossa puhelut maksaakin vastaaja vaikka normaalisti maksaa aina se joka soittaa. Onhan se kuitenkin paljon pienempi vahinko jos menettää 20 euroa prepaidliittymällä verrattuna siihen jos saa jälkikäteen esim 20000 euron laskun?
07.04.2012 12:21
Minulla on SARDA matrix pro, on hyvä idea toi nokian dynamolaturi muuten mutta en saa mitenkään tuollaista perinteistä dynamoa asennettua, jarrut on tiellä koska minun pyörä on 24-vaihteinen hybridimalli. Kyselin Ellokselta siellä on jonkinlainen navigaattori-valikoima ihan merkkituotteita, olen näet kanta-asiakas sieltä luvattiin yhteydenottoa lähiaikoina. Olen myös HobbyHallin kanta-asiakas, tiedustelin vielä puhelimitse että onko heillä juuri navigaattoria polkupyöräilijöille mutta heidän vastaus oli kielteinen.
Siitä marinean Garmin nüva 500, 179€ on lähtöhinta laitteelle mihin hinta nouseekaan kuin lisätään välttämättömät lisä-varusteet kuten esim teline, suojapussi jne? Hinta nousi noin 360 euron hujakoille kun laskin karkeasti. Minun saatava mahdollisuus osamaksuun mikäli hankin sellaisen marinealta.
15.06.2011 22:13
Mutta miten on akkujen latausaikojen kanssa, riittääkö esim 5-8 h yön yli? Olisi nimittäin hyvä jos saisi aina ladattua yöpymispisteissä jos tekee pidempiä matkoja. Tuleeko mukana kuulokkeet, langalliset vai langattomat bluetooth? HobbyHallin navigaattorit olivat käsittääkseni ainoastaan autoilijoille vaikka siellä oli ainakin Garmin ja TomTom edustettuina. Biltemalla voisi olla myös jotain navigaattoreita valikoimissaan mutta näin ei ole.
Googlen nettikartat ovat myös vain autoilijoille ja jalankulkijoille, vähän outoa ettei google huomioi pyöräiljöitä samalla tavalla ja se hankaloittaa reittisuunnitelua. Ehdottelee ihan outoja reittejä jos valitsee kävellen-vaihtoehdon varsinkin jos on kyse pidemmistä matkoista.
15.06.2011 14:38
Kännyköihin on saatavana ainakin aurinkokennolaturit. Ei varmaan paljon ideointia ja kehittelyä vaadi nykypäivänä jotta löytyisi hyviä ja tehokkaita keinoja ladata navigaattorin akkuja myös polkupyörässä ajon aikana, myös kehittäämään akkuja jossa riittää virtaa pidempään ja laitteita jotka kuluttavat vähemmän virtaa. Se on kuitenkin tosi-asia että joutuu miettimään näiden kaikennäköisten hilavitkuttimien ja vempaimien todellista tarvetta, hyötyä ja myös ympäristövaikutukset. Vai olisiko kuitenkin perinteinen paperikartta paljon halvempi, helpompi ja lähes yhtä hyödyllinen kuin nyky-ajan elektroniikka? Monipuolista tietoa tarjoavat nämä nyky-vempaimet se on kuitenkin kiistaton totuus.
Onko telineen kiinitykset ohjaustankoon ainoa vaihtoehto? Omassa pyörässäni siinä ei juurikaan ole tilaa, miten sujuisi runkokiinnitys tietysti pidemmällä varella, ohjaustangon pystyputkeen tai sarviin?
14.06.2011 22:22
Minun mielestä halpistuotteet ovat vuosien varrella nostaneet tasoaan laadullisesti, huomattava muutos parempaan ja tarjonta on myös lisääntynyt. Köyhille ja vaatimattomille kelpaa hyvin em bilteman lisäksi lidlin, elloksen, hobbyhallin, robbarin tai anttilan pyörät ja pyöräilytarvikkeiden halpistuotemerkit. Ei ole enää itsestään selvää että ns kalliimpi laatumerkki kestäisi yhtään sen paremmin. Em perusmummo-Yosemite saa 99 eurolla, mutta vastaava Tunturi tai Cresent maksaa uutena 400-500 euroa vai olenko väärässä? Itse olen ostanut pyöräni viimeksi Hobbarista muistaakseni kesällä -04 siitä edellinen Elloksesta. Nykyinen pyöräni(Turkissa valmistettu Sarda) oli silloin uutena 350 euron hintainen 24-vaihteinen hybridi ja se on huolettu kerran vuodessa ammatti-liikkeessä. Jokainen tehköön ostoksensa omantunnon ja kukkaronsa mukaan.
13.06.2011 13:28
Tunnustan olevani köyhä, ei ole varaa ns laadukkaisiin huippuvehkeisiin. En viitsi edes ajatella noita, kun budjetti ei anna kuitenkaan myöten. Ajan vanhalla vihreällä tunturilla(klassinen mummopyörä) työhön liittyvät matkat ympäri vuoden. En ota talvisin esim liikaa riskejä nopeuden suhteen työmatkoilla, on näet paljon parempi päästä ehjänä perille.
Vapaa-aikana ajelen "halpis" hybridillä joka on huolettu kerran vuodessa keväisin, olen ostanut sen muistaakseni 2004 ja se on kestänyt omaa käyttöäni hyvin. Olen nyt lähiaikoina myös lähdössä pidemmälle reissulle halki eteläisen Suomen Ahvenanmaalle tällä hybridipöyrällä. Sivu- ja runkolaukut tätä matkaa varten on tilattu huoltoliikkestä jonka pitäjä(pyörähuollon ammattilainen) on sanonut että ajokkini on paljon paremassa kunnossa kuin monien muiden vehkeet.
En laisinkaan välitä millä muut kulkevat, ei ole varaa valittaa enkä jaksa moista väittelyä ollenkaan.
Olen siis rehellisesti ja rennosti matkaava köyhä budjettipyöräilijä, matkavauhtini on kaukana kilpa/kunto/himo pyörälijöiden vauhdista ja sillä sipuli.
12.06.2011 17:44
Onko kellään kokemuksia bilteman pyörälaukuista? Ovat ainakin edullisia mutta miten laadukkaita ne ovat?
12.06.2011 16:41
Sen olen kuullut ja nähnyt lähinnä uutisissa että pk-seutu on täynnä tietyö alueita ja jatkuvasti korjataan milloin mitäkin tie/katu osuutta tai rakennetaan kokonaan uutta. Mikään kartta ei silloin voi pitää täysin paikkaansa koska se vaatisi jatkuvaa päivitystä. Nämä jatkuvasti muuttuvat tekijät hämmentää varmasti kaikki tiellä liikkujat, oli sitten kyse ulkomaalaisista turisteista tai kantaväestöstä.
10.06.2011 21:50
Tunnen kyllä jotenkuten pk-seutua noin yleisesti mutten tietenkään kevyen liikenteen väylät koska niissä olen täysin kokematon. Hyvä että on paperikarttoja jaossa, onko ne ilmaisia ja näkyykö niissä katujen nimet? Pk-seutu on kyllä haastellisin tämän reitin varrella.
10.06.2011 13:33
1 / 1