tom.ek_1970

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
20
Navigaattori polkupyörään??
Onko kellään kokemusta moisista? Jos on, onko ne hyviä vai täyttä sontaa? Omassa kännykässäni on kyllä ovi-karttapalvelu162856Toistuva unien sota-teema
Todellisessa elämässäni en ole ollut sotimassa missään, enkä ole kokenut millään muotoa oikeaa sotaa siis kyse ei olisi12239Oikea-oppinen ravitsemus pidemmällä fillariretkellä??
Onko väliä sillä mitä suuhunsa laittaa silloin kun pyöräilee monta päivää putkeen? Minkälainen ravinto auttaa jaksamaan101463Pyörällä Loviisa-Porvoo-Helsinki-Turku-Kustavi-Långnäs
Olen menossa kyseistä reittiä Ahvenanmaalle heinäkuun alussa. Onko kellään kokemuksia tällaisesta reititstä? Askaruttaa5601Olen halukas siittiöiden luovuttaja
Olen kiltti, rehellinen ja luotettava 46v sinkkumies Etelä-Suomesta, etsin yksinäisiä naisia tai naisparia jotka haluava1351Bilteman työkalusarjojen hinta/laatu-suhde?
Asun kerrostalossa ja tuli ostettua pienehkö räikkä/ruuvinväännintyökalusarja Biltemasta kotikäyttöön jotta en olisi enä2311Samsung tv+Topfield boxi+LG kotit+xbox one
Miten tulisi liittää nuo neljä laitetta yhteen oikealla ja toimivalla tavalla? Harmaita hiuksia aiheuttaa lähinnä analog2279Nykyteknologian hyödyntäminen rikoksien/ryöstöjen ilmiannossa...
Suomi on kännyköiden ym mobiililaitteiden luvattu maa. Harva se päivä saa kuulla ja lukea paikallislehdissä että taas on0156Moposkootterin hankinta??
Mitä tulee ottaa huomioon jos aikoo suunnittella moposkootterin ostoa? Halvimmat eivät maksa ainakaan paljon enemmän kui1103Musamaku-asioista ei voi kiistellä, jokaisella on oma suosikki.
Olen jotenkin mieltynyt kantriin ja kantri-tyyliseen/vaikutteiseen musiikkiin, Hollanti on siten oma suosikkini vaikka s081