Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

20

1. Navigaattori polkupyörään??

Onko kellään kokemusta moisista? Jos on, onko ne hyviä vai täyttä sontaa? Omassa kännykässäni on kyllä ovi-karttapalvelu
    Pyöräily
    16
    2856
  2. Toistuva unien sota-teema

Todellisessa elämässäni en ole ollut sotimassa missään, enkä ole kokenut millään muotoa oikeaa sotaa siis kyse ei olisi
    Unien tulkinta
    1
    2239
  3. Oikea-oppinen ravitsemus pidemmällä fillariretkellä??

Onko väliä sillä mitä suuhunsa laittaa silloin kun pyöräilee monta päivää putkeen? Minkälainen ravinto auttaa jaksamaan
    Pyöräily
    10
    1463
  4. Pyörällä Loviisa-Porvoo-Helsinki-Turku-Kustavi-Långnäs

Olen menossa kyseistä reittiä Ahvenanmaalle heinäkuun alussa. Onko kellään kokemuksia tällaisesta reititstä? Askaruttaa
    Pyöräily
    5
    601
  5. Olen halukas siittiöiden luovuttaja

Olen kiltti, rehellinen ja luotettava 46v sinkkumies Etelä-Suomesta, etsin yksinäisiä naisia tai naisparia jotka haluava
    Lapsettomuus
    1
    351
  6. Bilteman työkalusarjojen hinta/laatu-suhde?

Asun kerrostalossa ja tuli ostettua pienehkö räikkä/ruuvinväännintyökalusarja Biltemasta kotikäyttöön jotta en olisi enä
    Työkalut ja tarvikkeet
    2
    311
  7. Samsung tv+Topfield boxi+LG kotit+xbox one

Miten tulisi liittää nuo neljä laitetta yhteen oikealla ja toimivalla tavalla? Harmaita hiuksia aiheuttaa lähinnä analog
    Digi-tv
    2
    279
  8. Nykyteknologian hyödyntäminen rikoksien/ryöstöjen ilmiannossa...

Suomi on kännyköiden ym mobiililaitteiden luvattu maa. Harva se päivä saa kuulla ja lukea paikallislehdissä että taas on
    Ryöstöt
    0
    156
  9. Moposkootterin hankinta??

Mitä tulee ottaa huomioon jos aikoo suunnittella moposkootterin ostoa? Halvimmat eivät maksa ainakaan paljon enemmän kui
    Moposkootterit
    1
    103
  10. Musamaku-asioista ei voi kiistellä, jokaisella on oma suosikki.

Olen jotenkin mieltynyt kantriin ja kantri-tyyliseen/vaikutteiseen musiikkiin, Hollanti on siten oma suosikkini vaikka s
    Euroviisut
    0
    81