wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Meinaatko että munakuvilla pääsee kaveripojaksi?
- En, menen ihan lukkoon kun edes ajattelen asiaa. Ehkä silloin, jos nainen näyttää siltä että lähestyminen olisi suotavaa. Mutta vielä ei ole tullut sellaista tilannetta vastaan.
- Harmi se on, kun haluaisin tustustua paremmin ennen seksiä. Olisihan se kiva kokea parisuhdekin vielä jonain päivänä.
- No minua kohtaan aloitteelliset ovat olleet vain seksin perässä.
- Koska he ovat ainoita aloitteellisia naisia.
- Yleensä copypaste-jutut ovat vielä lyhennettyjä ja alkuperäisen jutun oleellisin asia jää kertomatta. Yhdessä kuntoiluun liittyvässä jutussa oli "tiivistämällä" saatu koko alkuperäisen tekstin asia nurinpäin.
- Aamuyöllä 12.4.2015. Yleensä mahdollisuus seksin harrastamiseen on kerran viidessä vuodessa. Jos seksi olisi tärkeää, yrittäisin varmaan omatoimisesti saada seksiseuraa.
- Vaikka olen arempaa ja hiljaisempaa sorttia, niin silti minä olen ollut treffeillä se joka pitää keskustelua yllä ja keksii puheenaiheet.
- joka kerta
- Parin vuoden aikana olen panostanut huomattavasti omaan terveyteen. Ruokavalio on kokenut ison muutoksen ja kuntoilua on päivittäin. Uudistetun kropan myötä olen vielä panostanut istuvampaan vaatetukseen ja hiusmallikin sai osansa. Mutta näillä ei ole ollut mitään positiivistä vaikutusta naismarkkinoilla.
- Kahdelle naiselle olen treffien jälkeen todennut ettei juttu toimi. Taitavat juuri mahtua kolmen vuoden sisään.
- "todella vaikeaa löytää"
Mutta ei kuitenkaan mahdotonta, kuten se esim. minulle tuntuu olevan.
"Miehet ovat nirsoja, kun hoikilla miehillä on kaikki kortit kädessään Suomessa."
No en ole hoikka, treenattu on lähempänä, mutta eipä ole kukaan vielä osoittanut kiinnostustaan. - Suhteen estää se ettei hän ole kiinnostunut minusta.
- Profiilissa ei kannata kertoa kokemattomuudesta. Eikä siitä kannata kertoa missään muuallakaan.
- "Tämä ei toki päde kaikkiin, mutta se voi olla yksi syy, miksi suhteet joskus kariutuvat alkuunsa tällaisissa asetelmissa."
Kyllä täällä taitaa isompi ogelma olla ettei edes synny niitä suhteita, mitkä voisivat kariutua. - Miksi samaa ei sitten kuule vapailta naisilta?
Kyllä se on vain naisten "kohtelias" tapa ilmoittaa ettei kiinnosta pätkääkään. - No enpä ole koskaan löytänyt huonoakaan suhdetta. Helpompi saada 6 1 oikein lotossa kuin löytää parisuhde.
- En usko. Olisihan se ollut hienoa kokea miltä tuntuu olla parisuhteessa.
- Kuukaisiliksa yli 3000€ ennen kuin 40 v tulee täyteen.
Rasvaprosentti alle 10 ja lisää lihasmassaa.
Oppia ihmislippu ja muutamia muita kehonhallintaliikkeitä.
Saada kokea miltä tuntuu olla ihastumisen kohteena. - No ei tuo kyllä kovin hyvä saldo ole 15 vuoden nettideittailun aikana.
Ja tuon lähemmäs parisuhdetta en ole koskaan päässyt.