wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Olen, mutta harvoin kohtaa ketään kenen kanssa kriteerit sopii yhteen.
- Helvetin raskasta, jos pitää yrittää tutustua johonkuhun selvinpäin. Harmi että viihteellä törmää aloitteellisiin naisiin pirun harvoin.
- Kyllähän niillä röyhkeimmillä kavereilla tuntuu olevan paras flaksi. Välillä ihmetyttää, mitä naiset näkevät miehessä joka vittuilee koko ajan.
- Saattaa tuo nilkkojen kylmettäminen kostautua vuosien päästä. Viileämmän kelin juoksutreeneissa muistetaan aina valistaa nilkkojen suojaamisesta.
- Mutta naisvihalla tuskin pääsee edes lähelle lähempää kontaktia. Jännittäminen ei ole ollut sille esteenä.
- Toimiiko petelle Sekret Teknik https://youtu.be/MjLELuffr04
- Liika jännittäminen on toiminut tähän asti.
- En ole, en testi- tai minkään muunkaanlaisessa parisuhteessa. Mutta varmaan sellaista kokeilisin, jos tulisi tilaisuus.
Tosin, jos nainen olisi mielestäni seksisuhteen arvoinen, olisi hän varmaan muutenkin täydellinen. - Sellainen, missä molemmat asuu omissa kodeissaan. En minä ainakaan enää oppisi asumaan kenenkään kanssa.
- Mun isoin motivaattori treenaamiseen on mahdollinen flaksin parantuminen. Nykyinen treeniohjelma tähtää pelkästään esteettisyyteen.
- Kaikki kenelle olen pannarissa viestin laittanut ovat vastanneet ja niistä suurimman osan kanssa ollaan tavattu.
- Eikö joku allergisoimaton lemmikki kävisi, esim. akvaariokala tai kilpikonna.
- Olin huomattavasti vähemmäm kännissä kuin viime vuoden vaihteessa, mutta darra kuitenkin yhtä paha.
- Mulla on ollut partahöylällä ajettu kalju sekä alaselkään ulottuvat hiukset (huom. eri aikaan!), en huomannut mitään eroa flaksissa.
- En kyllä laskisi kylpylässä oloa vakavammaksi illanvietoksi. Jos kerran olette jo paneskelleet, niin luulisi ujouden jo karisseen.
- Minä en ainakaan saanut 6 1 voitosta.
- Hyvää oli duunin kevätretki Mallorcalle. Huonoa oli se etten saanut yhtään nais kontaktia.
Viime vuosi oli huomattavasti parempi, muutamat treffit ja yksi yhdenyönjuttu. - Jos nykyinen treenimäärä pysyy ja onnistun hieman hiomaan ruokavaliota, olen kesällä huomattavasti paremmassa kunnossa. Mutta en usko että saan naisilta yhtään enempää huomiota kuin viime kesänä.
- Koska en ole pystynyt ketään vielä lähestymään.
Lähestymisen pitää ainakin olla tarpeeksi selvä, että hitaampikin ymmärtää sen lähestymiseksi (pelkkää varovaista katsekontaktin hakua ei lasketa).
En voi puhua kokemuksesta, mutta varmasti (positiivisen) huomion saaminen tuntuu hyvältä, vaikkei toinen niin kiinnostaisikaan. - Ujona voin sanoa että jos meikäläinen joskus parisuhteeseen pääsee on se naisen aloitteellisuuden ansiota.