wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Minä ainakin harkitsen liian kauan ja nainen kerkii poistua paikalta. Nainen voi osoittaa kiinnostuksensa tekemällä sen aloitteen itse.
- Uskon kun näen
- Mielestäni suuri osa ikäluokkani naisista on hyvän näköisiä. Ja uskon ulkonäköni riittävän itseäni miellyttävän ulkonäön omaavaan naiseen.
- Osallistun midnight runiin.
- En ole kisoja seurannut, mutta aitajuoksia Michelle Jenneke näyttää hyvältä.
https://youtu.be/tMgmYutL9W0 - Perjantaina 14.8. Tänä vuonna olen tehnyt muutamia aloitteita netissä ja tinderissä.
- pitää heti korjata: taisin halata duunikaveria duunin kevätretkellä Münchenissä
- - taisin viimeksi halata yhden yön hoitoa huhtikuussa
- suutelin, pidin kädestä ja nukuin vieressä sen saman yhden yön hoidon kanssa
- ei ole riittävästi fyysistä läheisyyttä - Ei voi tietää mikä on riman lähtökorkeus, kun ei ole koskaan yrittänyt.
- Googlella muistaakseni, aikalailla tasan 6 vuotta sitten.
- Olisi varmasti hienoa, jos selibaatti olisi oma valinta.
- Siis yhden aloiteviestin. Kyllä vastasin ja muutamat viestit vaihdettiinkin. Otti vielä oma-aloitteisesti tapaamisen puheeksi. Mutta lopetti yhteydenpidon yllättäin.
- Heinäkuun alussa sain yhden viestin. Se oli ensimmäinen pariin vuoteen.
- Baari on ainoa, minkä kautta olen päässyt seksiin asti.
Netistä on löytynyt kahdesti kolmeen kertaan jääneet treffit.
Ja Tinder on johtanut kaksiin yksittäisiin treffeihin. - Olin parin päivän reissulla Tallinnassa menneellä viikolla. Enkä huomannut eroa suomalaisiin. Tosin taisivat olla kaikki turisteja (henkilökuntaa lukuunottamatta).
- Juurikin näin.
- Kävin treffeillä. Vähän epäilen että jatkoa olisi luvassa, vaikka hyvä fiilis jäikin.
Loppuviikonlopun voikin masentuneena odottaa ensimmäistä (5 viikon) loman jälkeistä työpäivää. - 36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.
- Pienet on paremmat! Ainakin sirossa vartalossa.
- Meidän viimeisimmät harjoittelijat on otettu ulkonäön perusteella. Ainakin pomon juttujen mukaan.