Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Missä olen sanonut, etten osaa ajaa autoa? Onko se auton hallinnan edellytys, että osaa liikennemerkit? Ajokortillako sitä autoa nykyään hallitaankin? Hienoa huomata, että kaikki winkkarilaiset osaavat liikennesäännöt vuosikymmenten jälkeen niin hyvin, että pääsisivät kirjallisista läpi ihan milloin vaan. Testatkaapa piruuksissanne joskus, jotta miten pääsisitte kirjallisista läpi tosta vaan. Tai eihän teidän tartte. Te, kun jokainen olette "hakoja" ihan kaikissa asioissa. Tai no joo, ette kehtaisi tunnustaa, että eipä mennyt liikennesääntöjen tuntemus oletetulla tavalla. Kokeilisitte tietenkin niin pitkään (satoja kertoja teidän tyhmyydestänne päätellen), että voisitte sitten rintaa röyhistäen sanoa, että olette huippuja. Se kieltäminen ja itsensä parempana pitäminenhän on teille tuttua touhua.

Ja toisekseen mun ei tartte omata kovinkaan kummosta tietämystä tietokoneista. Jos mä haluan jotain koneelle tai ongelmia tulee, niin sitten yksi pieni pyyntö ja homman hoituu. Tokihan kaikki winkkarilaiset ymmärtävät ihan kaiken tietotekniikastakin ja osaavat kaiken tuosta vaan. Hyvänä esimerkkinä tietotekniikan tietämyksestä winkkareista on se henkilö, joka kertoi, ettei edes osannut käyttää/avata tietokonetta ja hänellä ei edes sellaista masiinaa ollut. Entäs sitten Hande, joka jätti ovet sepposen selälleen ja päästi kaikki pällistelemään sivuille? Eikö vaan Handekin osaa tietotekniikasta ihan kaiken?

Olette te ihme osaajia koko winkkarin sakki.

Ja mitaan ette voi...
  2. Pitkäsen setä toimii hellyyttely -periaatteella. Se silittää teitä clubilaisia (ei vahingossakaan vastakarvaan). Se baabii teitä ja on itkua purskauttavan nyyhkyolkaapää, kun elämä heittää häränpyllyä. Mutta voihan himskatti sentään. Se baabiminenkin maksaa joskus maureita. EOK:n Pitkänen nimenomaan luo teille kuvan hädästä ja sitten, kun aika on kypsä hän korjaa sadon.

Ja mitaan ette voi...