Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
febus
profiilit
febus
febus
Vapaa kuvaus
Hei. Ollaan ihmisiksi.
Aloituksia
47
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naiset ovat ihania ihmisiä! Lumoavia!
Miksi heitä täytyy sortaa ja alistaa uskonnon, perinteen ja ties minkä varjolla?
Miksi heitä täytyy peittää, piilottaa, vahtia ja kontrolloida?
Veljet! Miehet!
Ettekö luota itseenne?
21.04.2010 20:42
Todellisuuden kohtaaminen on joillekin liian pelottavaa.
Eivät he pahoja ole. Heikkoja vain.
21.04.2010 20:36
Ihminen joka uskoo, uskaltaa rekisteröidä nimimerkkinsä!
Mark 8:38!!!!!!!
Usko on hyvin harvinaista palstan "uskovien" piirissä.
21.04.2010 20:05
>>Eikö uskoa ole jo se, että aamulla kotona lähtiessäsi uskot että kun menet, pääset perille, ja että kaikki vain tapahtuu, vaikka et siitä kotoa näe itseäsi kävelemässä töihin tai minne sitten oletkin menossa, silti vastaat jos joku kysyy: Olen menossa töihin (tai minne sitten oletkin menossa). Kotoasi silmäsi eivät näe että katu jatkuu jota pitkin kävelet, silti uskot siihen. Kotoasi et näe autoa jolla kuljet, silti uskot meneväsi sillä...! Aika paljon uskoa ihmisellä kuitenkin on elämässään!
21.04.2010 16:24
Jumala on minun käsitykseni mukaan olematon, eli sellaista ei ole olemassa.
Jotta uskoisin jumaliin, niiden pitäisi olla olemassa.
Evoluutio ei ole uskonasia.
21.04.2010 16:17
Kuten jo mainitsin, en tiedä kaikkea!
En tiedä sitäkään, että mistä julkaisusta haluamasi tieto löytyy.
Valitettavasti en aio ruveta sitä sinulle etsimäänkään; jos se kiinnostaa sinua, niin löydät sen varmaan itsekin.
21.04.2010 14:56
>>Kuinka tiede todistaa, ettei Jumalaa ole?
21.04.2010 14:53
On monia asioita, joita en tiedä. Lisäksi ihmiskunnan hankkiman tiedon määrä on niin suuri, että en tule koskaan tietämäänkään kaikkea. Siihen on nyt vaan sopeuduttava.
En tunne kuitenkaan tarvetta luoda itselleni yliluonnollisia selityksiä asioihin joita en tunne.
Tiedemiehet ovat laatineet teorioita, joissa nykytietämyksen perusteella arvioidaan mahdollisia vaihtoehtoja. Jos haluan perehtyä asiaan tarkemmin, löydän tarvitsemani tiedot tieteellisistä julkaisuista.
En etsi luonnontieteellistä tietoa raamatusta, kuten et sinäkään luultavasti etsi sitä koraanista tai jonkin muun sinulle vieraan uskonnon kirjoituksista.
21.04.2010 14:22
En ole syntinen.
Minä olen hyvä ihminen!
Kristityt kieriskelköön synneissänsä, minä en niin tee.
Ihan turhaa koko tavallisten ihmisten syyllistäminen. Älkää alistuko siihen!
14.04.2010 18:15
>>Mutta ei se olisi pelaajalle enää mukavaa vapaa-ajan viihdykettä.
13.04.2010 12:19
Jos tehtaan tuotantolinjalta tulisi yli puolet sutta ja sekundaa, pidettäisiinkö sitä aivan poikkeuksellisen kyvykkyyden osoituksena?
No, kyllähän se poikkeuksellista olisi, mutta ei poikkeuksellisen hyvää.
13.04.2010 12:12
Jos vähänkään vammainen ihminen ei saa lähestyä Yhwh:n alttaria, niin kuinka se muka ottaisi ne taivaaseensa.
Ihan turhaa on "jumalan rankaisemien" etsiä pelastusta kristinuskosta.
Kannattaa etsiä inhimillisempi uskonto tai olla uskomatta lainkaan.
13.04.2010 11:59
Mikä on kristityn ensimmäinen lause kuolleena?
--Muslimit olivat sittenkin oikeassa.
:o
12.04.2010 13:08
Ei kristittyjen kannata hävetä herlläuskoisuuttaan; kaikkien uskontojen seuraajat ovat ihan samanlaisia.
Uskonnottomille jo varmaan tuttu tuntemattoman ajattelijan mietelause: "Teologi etsii pimeästä huoneesta mustaa kissaa, jota siellä ei edes ole..................ja löytää sen.
Steinbeck: Ei asian tarvitse välttämättä olla valetta, vaikka se ei totta olekaan.
12.04.2010 13:01
En varmaan osaa antaa absoluuttista vastausta, mutta ymmärrykseni mukaan tahto pohjautuu tarpeeseen tai haluun.
Raamatun mukaan kristinuskojen jumalilla on hyvin paljon erilaisia tahtoja.
10.04.2010 19:26
>>eikö ateistia kiinnosta Jumalan etsiminen.>Oletteko tyytyväisiä siihen että rakkaus on teille oksitosiiniä ja aivot ovat maailmankaikkeuden paras havainnointiväline.>Suurin osa ihmisistä ei tyydy samaan kuin ateistit, vaan
haluu tietää enemmän.>Olisi järjellisesti epärehellistä pysyä vain etsimättömänä uskomattomana, koska se johtaa aina valehteluun.>>
Kuten edellä kerroin en ole "etsimätön", uskomaton olen sanan molemmissa merkityksissä. Minua asia ei ole johtanut valehteluun, päinvastoin.
>>Oletteko viisaita ?
10.04.2010 16:39
Jos uskovaisten juttuihin laitetaan jumalien kohdalle vaikka teräsmies, niin heidän mielenterveyttään epäiltäisiin vahvasti.
Kuitenkin kummankaan ilmiön olemassaolosta ei ole sen kummempia todisteita, kuin ihmisten halu uskoa.
10.04.2010 13:14
Jos pystyy pysäyttämään kaiken liikkeen, siis aivan kaiken, silloin ei ilmeisesti ole aikaakaan.
Mitä sitten?
Kasvien, sienten, hyönteisten, kalojen, ihmisten, matelijoiden ja muiden eläinten sukulaisuutta ei tarvitse arvailla. Geeneissä se näkyy selvästi. Jotkut ovat läheisempiä, toiset kaukaisempia.
10.04.2010 12:54
1. Kristinuskojen jumalat ovat olemassa -> 2. Jumalat ovat hyviä -> 3. Jumalat tekevät myös pahaa -> 4. Jumalat rakastavat ihmisiä, perisynti, helvetti, puhuvä käärme, saatana -> 5. Jumala on hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä, hyvä -> 6. Uskonnot -> 7. Minäkö typerä, en ymmärrä?
10.04.2010 12:38
Minua ei ole luotu.
Olen saanut alkuni ihan tavallisen lisääntymiskäyttäytymisen seurauksena.
10.04.2010 12:10
128 / 151