Koti, uskonto ja isänmaa

Dr Frisk

Siinä ovat olleet suomalaistem teesit kautta vuosikymmenten - eikä syyttä, edelleen suomalainen pitää kodistaan, uskonnosta ja isänmaastaan. Kotiin panostetaan, lähes jokainen uskoo ja on isänmaallinen.

20

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono trolli on huono.

• ^ What he said.

Ja lisäyksenä:

Niin? Mitä sitten?

• Köde65

Saatanan kommarit siitä isänmaallisuus kaukana helevetti

• Köde65 kirjoitti:

Saatanan kommarit siitä isänmaallisuus kaukana helevetti

Huonompi trolli on huonompi trolli.

• Ihminen joka uskoo, uskaltaa rekisteröidä nimimerkkinsä!

Mark 8:38!!!!!!!

Usko on hyvin harvinaista palstan "uskovien" piirissä.

• Tarkkaa infoa kiitti

Ja palataan taas siihen, että mistäs tämmöinen ateisti sitten voi tietää, kuka uskikseksi itseään sanova milloinkin on oikeasti oikeassa uskossa ja kuka ei? Kuka sen päättää, ja saako tästä päätöksestä kirjallisen kopion, että tietäis sitten millon on asialla epäuskovainen-uskovainen ja millon real deal?

• ...

koti on siellä missä sillä hetkellä sattuu yhtiövastiketta ja kunnallisveroa maksamaan , en usko jumalaan sen enempää kuin joulupukkiin ja isänmaallisuus on ihmisille jotka haluavat kohottaa omaa itsetuntoaan muiden saavutuksilla.

Esimerkiksi urheilija X voittaa urheilukilpailut. Urheilija X on syntynyt samassa valtiossa kuin minä. Virheellinen johtopäätös : Minäkin olen helvetin hyvä ihminen kun olen syntynyt samassa valtiossa kuin urheilija X. Minun täytyy olla parempi kuin kaikki ne muut ihmiset jotka eivät ole syntyneet samassa valtiossa kuin urheilija X ja minä.

yhtä hyvin ihminen voisi kokea suurta ylpeyttä siitä joku toinen ihminen on voittanut kilpailut joissa oli osanottajina vain ihmisiä.

• Kotia ei enää ole, uskonto on pahasti rappiolla ja isänmaakin on myyty...

Ai tarkoittiko tämä teesi aikoinaan jotain positiivistakin..?

• ...

"Kotia ei enää ole, uskonto on pahasti rappiolla ja isänmaakin on myyty..."

-Noin ajattelee ateisti, moraaliton pedofiili

• ... kirjoitti:

-Noin ajattelee ateisti, moraaliton pedofiili

lapsellisen väitteen jätän huoletta täysin omaan arvoonsa.

Vai oliko sinulla ressukalla kenties todisteita väitteidesi tueksi vaiko vain jälleen kerran ainoastaan se pyhä ja erehtymätön uskosi, johon aina turvaat kun et muuhunkaan kykene?

Totuus ja asioiden perusteluhan eivät milloinkaan ole uskovaisia kiinnostaneet ja tässä takaperoisessa yhteiskunnassa on kyllä aina saanut vain paskaa niskaansa tosiasioitten toteamisesta. Tässä se taas nähtiin.

Lienee ihan turha kysellä millä perusteella minä nyt olen ateisti ja moraaliton ja vieläpä pedofiilikin kun ei sinulla ole siihen vastauksia antaa. Tuollainen matalaotsainen ahdasmielisyys ja asioitten tietämätön huuteleminen on uskovaisille niin tyypillistä.

• ...
        The_Phoenix kirjoitti:

lapsellisen väitteen jätän huoletta täysin omaan arvoonsa.

Vai oliko sinulla ressukalla kenties todisteita väitteidesi tueksi vaiko vain jälleen kerran ainoastaan se pyhä ja erehtymätön uskosi, johon aina turvaat kun et muuhunkaan kykene?

Totuus ja asioiden perusteluhan eivät milloinkaan ole uskovaisia kiinnostaneet ja tässä takaperoisessa yhteiskunnassa on kyllä aina saanut vain paskaa niskaansa tosiasioitten toteamisesta. Tässä se taas nähtiin.

Lienee ihan turha kysellä millä perusteella minä nyt olen ateisti ja moraaliton ja vieläpä pedofiilikin kun ei sinulla ole siihen vastauksia antaa. Tuollainen matalaotsainen ahdasmielisyys ja asioitten tietämätön huuteleminen on uskovaisille niin tyypillistä.

Tuollainen matalaotsainen ahdasmielisyys ja asioitten tietämätön huuteleminen on ateisteille niin tyypillistä.

• ^__^
        ... kirjoitti:

Tuollainen matalaotsainen ahdasmielisyys ja asioitten tietämätön huuteleminen on ateisteille niin tyypillistä.

Todella, todella, todella heikkoa : D

• KOTI, USKONTO JA ISÄN MAA! SIINÄ ON ISÄN MAALLISTEN IHMISTEN TUNNUS LAUSE! TÄNNE EI KAIVATA ISLAMTILAISTA TULI VUORI TUHKAA! ISÄN MAALLISET IHMISET PUOLUSTAVAT SUOMEN ILMA TILAA ULKO MAALAISILTA ILMA HYÖKKÄYS UHILTA!

• ...

Raamatun jumalakin on boikotissa, koska se puolestaan on hintti.

• "Siinä ovat olleet suomalaistem teesit kautta vuosikymmenten"

eipä ole tarvetta teeseille, kun osaa ajatella itse.

• Ateisti on sivari

Kuuluu yhtenä osana suomalaiseen mentaliteettiin.

Ateistit muuttakoot Venäjälle ryssimään.

• Oikolukija
        Ateisti on sivari kirjoitti:

Kiihkouskis on sekaisin kuin seinäkello

Kiihkouskikset muuttakoot Vatikaaniin palvomaan satuolentoja.

• Ateisti on sivari kirjoitti:

"Kuuluu yhtenä osana suomalaiseen mentaliteettiin. "

Sillä ei ole väliä. Meidän kaikkien ei tarvitse olla klooneja.

"Ateistit muuttakoot Venäjälle ryssimään. "

Sinä voit muuttaa kusipäiden maahan muiden kusipäiden kanssa. Me muut ymmärrämme, että samassa maassa voi asua erilaisia ihmisiä.

• Russqvist
        ertert kirjoitti:

"Kuuluu yhtenä osana suomalaiseen mentaliteettiin. "

Sillä ei ole väliä. Meidän kaikkien ei tarvitse olla klooneja.

"Ateistit muuttakoot Venäjälle ryssimään. "

Sinä voit muuttaa kusipäiden maahan muiden kusipäiden kanssa. Me muut ymmärrämme, että samassa maassa voi asua erilaisia ihmisiä.

sinne vaan russlandiaan ihmeitä kokemaan atet

• jurvanen
        Russqvist kirjoitti:

sinne vaan russlandiaan ihmeitä kokemaan atet

Venäjän uskonnot:
        Ortodoksisuus: 63-70% väestöstä
        Ei uskontoa: 16-30% väestöstä (riippuen määritelmästä)
        Islam: 6% väestöstä
        Muut kristilliset: 1-3% väestöstä
        Muut uskonnot: 1% väestöstä

Venäjän väkiluku on n. 142 894 100.
        Näyttää pahasti siltä, että jumaloppi on Venäjälläkin vahvasti vallalla, joten viitsitkö ihan kertoa miksi juuri Venäjä olisi ateistin utopia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2846
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2469
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2263
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1197
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe