Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

21

1. Jos mennään multiversumi teoriaan, että maailmankaikkeuksia on loputtomasti, niin sehän on pakollista että joissain niistä on elämää. Toisaalta jos maailmankaikkeuksia on loputtomasti, niin jokaisesta on kopio jossain ja niin edelleen. En usko että sekään pitää paikkaansa että niitä olisi loputtomasti.
    Se on taas sitten ongelma, että jos ei ole multiversumia niin mistä tää kaikki on nyhjästy? Miten voi olla että on ollut alkuräjähdys, ilman mitään aiheuttajaa. Eihän mikään reaktio synny itsestään. Esim Sodastreamerissakin pitää hiilihapottaa vesi (jos haluaa hiilihapotettua vettä) ei ne hapot veteen itsestään tule. Aina on syy ja seuraus. Tuntuu että ihmis-mieli ei pysty käsittämään sellaista kuin ei-mitään. Tavallaan tässä tullaan taas kuolemaan. Kun ihminen kuolee ja sen jälkeen ihmistä ei ole missään. Tietoisuus on hävinnyt. Eihän tällaista voi ihmis-mieli käsittää. Koska fysiikan lakienkin mukaan enegia ei koskaan häviä vaan se muuttaa muotoa. Jos ihmisen aivoissa on sähköisiä impulsseja eli energiaa, niin luulisi että jos tietoisuus koostuu näistä impulsseista niin ei tietoisuuskaan katoa, vaan muutta vain muotoa. Täten voidaan olettaa että ihminen ei häviä koskaan lopullisesti... Tämä nyt on tietenkin vaan yksi teoria.
  2. Sekoon kohta ku päässä ei oo mitään muuta ajatusta kun se koulukiusaaminen. Vaikka siitä on jo monta vuotta niin ei helpota. Olis varmaan silloin aikanaan pitänyt tehä jotain sille kiusaajalle, mutta kun olin niin yksin ettei mahtanut mitään. Nyt tuntuu että se kiusaaja menestyy elämässä ja ittellä menee ihan surkeesti. Onko kenelläkään mitään vinkkiä miten päästä vanhoista murheista irti?
  3. Kerran oon yrittänyt tosissani itsemurhaa, mutta pieleen meni. (ehkä onni ehkä ei). Jos olis enemmän uskoo Jumalaan niin varmaan voisin tehdäkkin, mutta jäänyt päähän sellainen käsitys, että kuoleman jälkeen ei ole mitään.(No aina voi toivoa). Pintapuolisesti asiat on mun elämässä ihan hyvin, mutta pintaa syvemmältä löytyy mielenterveyden häiriö. Nimittäin minulla todettiin skitsofreenisia piirteitä, kun aloin nähdä harhoja ja osaksi niitten syystä yritin itsemurhaa. Kun näin kyseisiä harhoja ne olivat suurimmalta osin harhoja paratiisista ja Jumalasta. Silloin todella uskoin, että ne olivat totta, mutta itsemurha yritys tuntui niin kamalalta, että lopetin uskomisen tai en usko, mutta toivon, että kuoleman jälkeen olisi jotain. Mutta koko ajan se ajatus vaan heikkenee ja heikkenee. Olen itsekin ajattelut tyyliä millä lähteä tästä maailmasta, mutta en ole keksinyt mitään täysin kivutonta.(ehkä joku kaasu?) Tänään olin vähällä ottaa monta rauhoittavaa pilleriä, mutta tulin toisiin aatoksiin, kun juttelin äitini kanssa. Joka päivä itsemurhan ajatus hiipii päähän. Varsinkin jos kavereitten kanssa menee huonosti tai perheen. Olen siis 20 v. mies käyn vielä usein vanhempieni luona ja heidän takia olen monesti pysynyt elämässä kiinni. Syksyllä pitäis alkaa opiskelu, mutta en tiedä mitä siitäkin tulee kun on tällasia olo-tiloja. Olen ollut mielisairaalassa ja avo hoidossa. Ja käyn silloin tällöin lääkärillä ja syön erilaisia mielenterveys lääkkeitä joiden avulla kyllä olen noussut paskasta, mutta silti vieläkin olen välillä aika eristäynyt ja jos vain keinon keksii niin myös itsetuhoinen. Myös se asia miksi en uskalla tehdä itsemurhaa on että pelkään siitä tulevaa kipua. Tossa pari päivää sitten sohasin puukolla vahingossa käteen ja sattu aivan v####ti. Siinä tuli väkisinkin mieleen että paljo se olisi sattunut jos olisin ranteeni aukaissut.