Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

47

1. Onkohan miehillä sisäänrakennettuna joku ihmeellinen luontainen käyttäytymismalli, jonka mukaan nainen on heilla vapaasti lähestyttävä ja heidän tahtoonsa alistettava tuote? Ainakin siltä liian usein näyttää.

Vuosia sitten kävin välillä Pihlajasaaressa, mutta sitten kyllästyin siellä harjoitettuun häirintään. Ei niitä häiriköitä kovin useita ollut, yhden käden sormin laskettavissa. Mutta kuitenkin. Siirryin monien muiden naisten tavoin Seurasaaren suojatulle rannalle. Olihan tuosta muutamien häiriköinnistä Pihlajasaaressa juttua oikein lehdessäkin. Tuolloin Pihlajasaaren ranta taisi tyystin tyhjetä naisista.

On se vaan kumma, miksi moista pitää tehdä. Tuo häiriköinti ei ole yksin meillä Suomessa vallitsevaa. Pärnun rannalla siitä Rannahotellista parisataa metriä aallonmurtajalle on nudistirantaa. Mutta koska miehet häiriköivät, on osa rannasta aidattu ja naisille pyhitetty. Miehille pyhitettyä aluetta ei ole, koska eihän kukaan muu häiritse kuin korkeintaan toinen mies.

Tästähän minä puhuin jo monia vuosia sitten. Silloin kuulemma "puhuin omiani". Samoin kuin nekin jutut, että nudistin elämä on ihan tavallista. Ei mitään jatkuvaa reisien levittelyä tai muuta vastaavaa. Itse asiassa siveellisempää kuin uimapukuisten käyttäytyminen rannalla.

Muutama kuukausi sitten katsoin, että en kirjoittele tälle häiriköiden kaatopaikalle enää, mutta toisaalta minua surettaa, että ihana aate poljetaan näin mutaan.
  2. Kiitos toivotuksesta!

Meni aika lailla siten kuin eilen ennakoin. Ennakointi oli tietenkin naisten päivän kunniaksi, joka siis siellä oli vasta tänään, naisten vuorolla.

Heti kun hemmottelujoukko saapui, alkoi ryntäys. Ehdin saada melkein heti niskahieronnan, mutta kasvohoidon jono oli ehtinyt liian pitkäksi. Joten nautiskelin viileää janojuomaa odotellessani hierontaa, nautin kynttilöiden lämpimästä valosta ja kuuntelin iskelmämusiikkia. Olisi saanut olla vaikka Albinonia Adagiota ja Rodrigon Aranhuezia, mutta hyvä näinkin. Tuo kasvohoidotta olo tiesi sitten, että sain uiskennella.

Siippa odotteli vuoron lopussa ja menimme kävelemään rantaan. Oli kyllä aika puhuri. Ei ollenkaan lämmin.

Muutoin, kuten näkyy, eilinen ennusteeni osui aika hyvin kohdilleen.