että kuinka paljon ehtisi laihduttaa 11 päivän aikana? :) Jos liikkuisi kaks kertaa päiväs ja söis terveellisesti, niin voisko siitä laihtuu 5 kiloo? Tai enemmän?
Ku aattelin et jos aamulla söis puuroo, polkis kuntopyöräl tai kävelis juoksumatol ja sit söis jottain terveellistä ruuakas ja hedelmii välipalaks kuin myös iltapalaks ja sit illal ois treenii sama ku aamul, et kuntopyörä tai juksumatol lävely tai sit jos säät saallii ni menis ulos kävelee :)
Kysyisin,
3
124
Vastaukset
- -43
Et kerro mittojasi laisinkaan.
Itse olin aikoinani kovastikin ylipainoinen, kahdessa viikossa nutraamalla sain vajaa 10 kg pois, mutta huom., olin siis huom.ylipainoinen. Siis oon paljonki ylipainoinen tyyppi.... Mittasuhteet on 162cm/120kg
- junnallaan
Aloita nutraaminen jos olet terve aikuinen, sillä saat aloituksen ja tsemppiä pudotukseen. Kuuri on tiukka ja huomaa että lisäksi saat syödä vihanneksia, niitä jotka kasvaa maanpäällä. Porkkana, maissi ja hedelmät ja marjat vain silloin tällöin, näin ohjeisti mua ravitsemusterapeutti.
Olen saanut tiputettua 10 kg ja nyt se junnaa paikallaan kun syön normaalia ruokaa mutta vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266