että kuinka paljon ehtisi laihduttaa 11 päivän aikana? :) Jos liikkuisi kaks kertaa päiväs ja söis terveellisesti, niin voisko siitä laihtuu 5 kiloo? Tai enemmän?
Ku aattelin et jos aamulla söis puuroo, polkis kuntopyöräl tai kävelis juoksumatol ja sit söis jottain terveellistä ruuakas ja hedelmii välipalaks kuin myös iltapalaks ja sit illal ois treenii sama ku aamul, et kuntopyörä tai juksumatol lävely tai sit jos säät saallii ni menis ulos kävelee :)
Kysyisin,
3
150
Vastaukset
- -43
Et kerro mittojasi laisinkaan.
Itse olin aikoinani kovastikin ylipainoinen, kahdessa viikossa nutraamalla sain vajaa 10 kg pois, mutta huom., olin siis huom.ylipainoinen. Siis oon paljonki ylipainoinen tyyppi.... Mittasuhteet on 162cm/120kg
- junnallaan
Aloita nutraaminen jos olet terve aikuinen, sillä saat aloituksen ja tsemppiä pudotukseen. Kuuri on tiukka ja huomaa että lisäksi saat syödä vihanneksia, niitä jotka kasvaa maanpäällä. Porkkana, maissi ja hedelmät ja marjat vain silloin tällöin, näin ohjeisti mua ravitsemusterapeutti.
Olen saanut tiputettua 10 kg ja nyt se junnaa paikallaan kun syön normaalia ruokaa mutta vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748