Vapaa kuvaus

Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

9

Kommenttia

12

1. Löytyiskö

täältä mulle juttu/seurustelu kumppania bi/lesbonaisista :) Kelpaa myös muualtakin Olen 24, xxl nainen Kankaanpäästä j
    Lesbot
    3
    291
  2. Tää on kai väärä palsta, mut kummiskin..

Mulla on tosi iso ongelma, Oon ihastunu ihmiseen joka ei tiedä että oon ihastunu siihen, mut tää kenee oon ihastunu on m
    Ihastuminen
    1
    251
  3. Tarviin apua...

No mä oon 24wee ja 160cm pitkä ja painan 120kg, jos pyrkii laihduttaa kuukaudessa 10kiloo niin oisko se mitenkää maholli
    Muut dieetit
    7
    214
  4. ....

Mä en ymmärrä sitä kun ihmiset kiusaavat toisia seksuaalisen takia, itse olen joutunut kärsimään kolme vuotta siitä kun
    Bi
    2
    211
  5. Haluaisin kertoa oman tarinani :)

Minulla meni ala-aste tosi hyvin, mulla oli kavereita koulussa, pärjäsin koulussa tosi hyvin, kutosen kevät todistus oli
    Kiusaaminen
    1
    200
  6. Löytyiskö

täältä juttu/seurustelukumppania 24vuotiaalle xxl naiselle`? Mieluiten 18-30 olevista bi/lesbo naisista ja asuvat Sataku
    Bi
    0
    178
  7. :)

Eli olen tällainen 20 ensimmäisen vuoden opiskelija... Mua opettaa liikunassa ja terveystiedossa miesopettaja joka on ni
    Ihastuminen
    1
    165
  8. Kysyisin,

että kuinka paljon ehtisi laihduttaa 11 päivän aikana? :) Jos liikkuisi kaks kertaa päiväs ja söis terveellisesti, niin
    Muut dieetit
    3
    132
  9. Kysyisin...

Onko teillä ollut ikinä sellasta, kun olette laihduttanut, niin on alkanu oksettaa? Siis meinaan sitä, ku oon laihdutan
    Muut dieetit
    3
    126