Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoisinpa jotta päinvastoin.
Ennen oli vaikeampaa tehdä päätöksiä.
Mulla oli toi 50v taite jolloin ajattelin että nyt jos ei koskaan.
Tosin tietyllä tavalla olen rauhottunut paikoilleni, mutta taas asioissa joita ennen halusin mutta siihen ei jostain syystä ollut rohkeutta. Oli pelkkiä selityksiä etten minä voi.... ja ei mulle voi.....niin nyt voin ja teen asioita joita haluan ja josta tykkään.
24.11.2011 23:14
No niin, olipa melkoista haipakkaa hakea kaikkia noita papereita ja lääkkeitä.
Lopetella siellä ja täällä.
Mutta hammaslääkärin valepaperit on taskussa. Hain samalla kiviporan eli nyt päästään asiaan ja jos ei asiaa ole eli on terveet hampaat niin jopa teenkin reiän jonka sitten pois paikkailen.
Joo urologin paperitkin sain hommattua mutta gynekolgista ne sano ettei anna naisille vaan pitää olla mies. Sanoi jotain ihmeellistä etteivät tykkää että naiset naisia.
Ortopedi löytyy jos on noit jalkajuttuja, siis vaikka joku olis polveen potkassut,(rahanlainaaja).
Muutama erikoislääkärin virka on vielä hakusessa.
Mutta toi yleisvalelääkärin paperit tuli ekana kun kerroin että olen ollut Kiminkisen kanssa samalla risteilyllä ja kuunnellut melkein nukkuen kaksi kokonaista luentoa siellä. Ne sano heti että noin koulutettua ei olekaan vielä hakenut valelääkärin yleisvirkaan, tai jotain sinne päin.
Elikkä tässä nyt alkuun nyt jotain.
24.11.2011 23:03
Niin hmph, rahahan se on mikä maata pyörittää.
Mutta, mutta ja joo.
Tota nyt mun täytynee hetkeksi poistua kanavalta, eli palstalta.
Kun täytyy tehdä se irtisanomis ilmoitus tonne tehtaalle.
Ja käydä tossa vuokraemännällä sanomassa tää asuntokin irti ja mitä kaikkea.
Ja niitä kaikenmaailman koulutuspapereita pitää mennä etsimään.
Laitan ne ihan seinälle sellaisiin kullanvärisiin puuraameihin että saatte sitten omin silmin nähdä tasoni.
Noh onhan tässä keikenlaista kun nyt yhtäkkiä meni kaikki ihan uusiksi.
Palailen paikalle kun kerkiän.
24.11.2011 09:17
Mullahan oli viime keväänä se Punaisenmeren risteily varattuna, just silloin. Sitten se vaihtui Välimereen. Hyvä oli sekin, mutta nyt kyllä haluaisin jo päästä Egyptiin.
Vaan saahan sitä haluta, näin sun tohon tulevaan ammattiin niin ne on suuremmat jotka sen sitten päättää :))
24.11.2011 09:06
Joo ilman muuta, ja jos ei ole niin löytyy kyllä.
Kato mulla on sellainen tää jatkumo tässä että otan teiltä hyvät rahat kun ensin joudutte jatkuvasti käyttämään mun palveluja.
Noh sitten tuleekin tilanne että teitin rahat on loppu niin tarttette lainaa. Ja kas minähän olenkin rahanlainaaja, tietysti pienellä korolla.
No jos kuka ei maksa niin sitten käytetään kaikenlaisia konsteja, joita sitten taas joudun noin lääkärinä parantelemaan.
Eli tässä pyörii sitten kaksikin tarvittavaa bisnestä.
Pitäähän kunnon kylässä kaikkien pyörien pyöriä...eikö.
Ja noi tilat onkin sitten upeet.
24.11.2011 09:02
Mäpä kerkesin jotain jo selaamaan mutta sitten tulin tänne kurkkimaan.
Eniten nyt tota Egyptin tilannetta seurailen kun ei tiedä miten vielä käy matkan.
Onko Egyptin Jumalat mulle niin vihaisia että aina kun sinne yritän niin pistävät maan sekaisin.
24.11.2011 08:55
Mä olen kyllä hyvinkin nähnyt näin että kaikki joet ja muu vastaava vie aina Kotkaan :)
Tässä nyt olis sitten sitä päänsärkylääkettä.
Täytyy lähteä lisää hommammaan kaikenlaisia juttuja kun on toi (vale)lääkärin paikka hakusessa että sitten olis mistä ottaa.
24.11.2011 08:50
Totaaaa noitten teidän pikkujoulujen ansiosta ja takia ehdottaisin itseäni valelääkärin virkaan.
Multa noi päänsärkylääkkeet loppu jo samoin pahoinvointilääkkeet.
Mutta kun meinaatten ilmeisesti jatkaa tuota hillitöntä menoa niin eihän siitä ilman (vale)lääkäriä mitään tule.
Jään odottamaan vastaustanne.
Krrhm kunnioittaen tulisilla.
24.11.2011 08:46
Kamala älämölö kuuluin tonne meidän tehtaalle asti kun lähdin kotio kävelemään.
Mutta ei kait se mikään ihme kun kattoo porukan kuntoa.
Taitaa olla kapukin melkoisessa jurrendaalissa kun tänne on ohjannut paatin.
No huomenna tuon sitten pääsärkylääkettä porukalle.
Nyt painun kyllä pehkuihin, hyvää ötyä vaan, ja koittaakahan koikkelehtia :)))))
23.11.2011 22:56
Olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä.
Vuokra-asuntoni paratiisissa, meren äärellä ja metsän laidalla on juuri kuin minua varten tehty.
Ruokaa on jääkaapissa, ja laskut maksettu.
Sähkölaskukin oli tälläkertaa pieni.
Tosi rankan elämäkoulun läpikäyneenä ja porraskäytävissä nuorena asuneeena olisin hullu jos valittaisin.
Elämä on ollut ja on edelleen vain ylöspäin menoa.
Tietysti se heittelee elämä vaan ketäpä ei.
Ja sillä akateemisella miehellä jos sellaisen tapaisin ja minulla voisi olla paljonkin jaettavaa erilaisista elämistä.
Mutta ei ole haussa sitäkään :))
23.11.2011 10:12
Minä rauhaa saa en, minä seikkailen: Danny:
http://www.youtube.com/watch?v=QphgB6kF_kw
23.11.2011 09:46
Kyllä se oli.
Tällä hetkellä kaikkein paras molemmille :))
21.11.2011 12:48
Kurssit ei auta kun toi silmä ja käsi ei tee yhteistyötä. Olen käynyt joskus kun muutenkin kuuluin silloin taideseuraan jonka kanssa tehtiin retkiä pitkin ja poikin näyttelyissä.
Ruoanlaitto on tietysti yks.
Melko perinteistä on tullut tehtyä mutta kuitenkin omaalla tyylillä, eli reseptistä se vinkki ja sitten omia juttuja sekaan.
Yks juttu mikä oli kiva tehdä olis tollanen hirsitalon pienoismalli.
Se kun on mun yksi haave oikea hirsitalo, joka tuskin koskaan toteutuu.
No piirustukset olen siihen tehnyt mutta sitten olen miettinyt kun joskus metsäsästä löytyy kelohongan oksia niin niistä sitten sellaisen pienoismallin väsäis. Mutta se on vielä suunnittelu asteella :))
21.11.2011 12:45
Maalaaminen olis se minkä haluaisin osata.
Ja nimenomaan sellaisen että näkis mitä se esittää eikä ihmisten tervis arvailla.
Onneksi lähipiirissä on nää kutojat ja virkkaajat, sitä mun ei tartte edes opetella.
Ja kyllähän sinkkunaisena saa kaikenlaita tehdä. Esim just noi dvd;n ja muiden tollasten laatikoiden kytkennät ja pesukoneet tai vastaavat.
Autoa mulla ei ole, eikä tule, jollei sitten joskus tule auto ja autonkäyttäjä yhtäaikaa.
21.11.2011 12:13
Nyt vasta huomasin, kiitos gj.
Asiat lutviintui hyvin ja olen tyytyväinen ja nyt hengitänkin oikein.
21.11.2011 11:58
Täytynee tulla kiitttämaan hyvistä ajatuksista.
Tilanne on eletty ja nyt ei riidelly ihmiset eikä edes asiat.
Pääsimme tulokseen joka on kompromissi molemmille puolille.
Käytn kaikki omat ja myös täältä saadut ajatukset ja teot.
Tänään vielä paikalle mennessä "varjonyrkkeilin" pois kaikki pahat ajatukset.
Nyt voisin lentää.
Tiedän. tiedän että kyllä sitä alaskin tullaan mutta nyt nautin :))
21.11.2011 11:57
Kerkesit Konevitsan laittaa.
Mutta muuten lankoni sanoin, on se noita ilmoja pidellyt!
http://www.youtube.com/watch?v=NJiC6cA3dUA&feature=related
20.11.2011 13:23
Egyptian reggae
http://www.youtube.com/watch?v=gg7WG6tCbrw
Tuli vaan mieleen että jos ton kamelin selkään pääsen ni voin tulla vaikka merisairaaksi vielä.
On meinaan niin musikaalinen kameli että huh :)
20.11.2011 12:47
Miten tonkin nyt ottaa :)
Aikoinaan olin varannut paikan sellaisesta koulutus viikonlopusta.
Seurakunnan järjestämä oli, päihdekoulutus meille vapaaehtoisille.
No samaan viikonloppuun mulle sitten yhtäkkiä tarjottiin ilmaista risteilyviikonloppua. Paras ystäväni oli voittanut kahden hengen risteilyn.
Siinä kävin sitten suurta taistelua että perunko koulutuksen ja lähden risteilemään.
Mulla kai kuudes aisti sanoi jotain tai sitten mikä lie mutta päätin pysyä ensimmäisessä päätöksessä ja koulutus voitti.
Kas kummaa kenet sitten siellä tapasinkaan, no tulevan mieheni.
Ja meidän seurustelu alkoi sen viikonlopun aikana.
Vaikka sittemmin erosimme niin koskaan en ole katunut sitä että en lähtenytkään hauskan pitoon eli risteilemään.
Muutenkin mun elämässä on paljon kaikenlaisia vastaavia tapahtumia.
20.11.2011 12:22
Mie en viittinyt mitään ees vastata tälle aloittajalle.
Olkoon mokomat omillaan.
Mulla on joku ajatus päässä kuka vois hyvinkin olla, yks nimimerkki on just tolla "murteella" täällä muitakin matkinut.
Huomaa sitaatit.
20.11.2011 12:08
114 / 183