Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hunksi
Mikä minä olen kaikenmaailman ihmisten saamisia määräämään tai lupaamaan.
Varmaan huomasit jos osaat lukea etten hyväksy rasismia, vaikka sitä itsestänikin löydän, ikävä kyllä.
Yleinen mielipide on usein per****tä, en allekirjoita useinkaan enkä monessakaan asiassa sitä.
Ihmisen pitäisi ajatella itse.
Niin ja mikä muu? Siis ne vihapuheetko, vai lapsen seksuaalinen väärinkäyttö vai mikä muu? Tai jos edellen tarkoitat tuolla muulla jotain rasismiin viittaavaa, niin edelleenkään en sitä hyväksy.
Nuo vihapuheetkin on melko usein juuri rasistisia.
Pläääh en jaksa pohtia tätä eikä kiinnosta.
Ei koskaan korkkareita meriläinen.
13.09.2011 15:20
hunksi.
Feikki olis jotain leikkii tai muuta.
Kyllä tässä nyt avaa ihan oikea meriläinen suuta tai jotain muuta.
Tohon ikuiseen ja jatkuvaan etten sanois kyllästyttävään keskusteluun rasismista ja luvasta siihen ym, samoin kun vihapuhekirjoitteluun.
Ihminen on ihminen mutta oikeinhan ei ole arvostella toisia ihmisiä ei rasistisesti eikä muuten vihapuhein.
Itse olen hiljennyt näissä keskusteluissa sen jälkeen kun huomasin itsessäni ikävän puolen ja se on kaksinaismoralismi.
Aikoinaan väitin etten missään nimessä ole rasisti.... kunnes, huomasin että ajatukseni sisältävät jonkin asteisen mutta tai toisaalta kannan.
Ja silloin en voi puhtaasti sanoa ettenkö olisi rasisti jossain suhteessa.....ikävä kyllä.
Ja yleisellä mielipiteellä ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä vaan henk. kohtaisilla kokemuksilla.
Yleensä olen mielellänikin vastaan yleistä mielipidettä, jos nyt se ei satu olemaan myöskin minun mielipiteeni.
Meriläinen
13.09.2011 14:38
Enköhän tohon sun mediajuttuus vastannut ihan ekassa viestissäni näin:
"Minä katselen ja kuuntelen. Aika pitkälle olen "nähnyt" mitä tulevaisuus tuo tullessaan monessa suhteessa.
Siksi ehkä tavallaan on rauha olla tässä sekavassa maailmantilassa.
Lehdet tai kirjoittelut palstoilla eivät saa rauhaani järkkymään"
Mutta se ei sulle kelvannut.
Eihän sulle kelpaa mikään:)
Ja vanhempieni kasvatusta en enää tuo tänne, koska joskus siitä kirjoittaneena sain sen väärin silmilleni.
Kas kun täällä jokainen lukee oman kokemuksensa pohjalta ja usein tulee väärin ymmärretyksi vaikka selittää ihan selvästi.
13.09.2011 14:13
Täällä ne tuli minunkin ajattelut, eukon sanoin.
Olen aina ollut enemmän erakkoon taipuvainen, nuorena vierailin yhdessä kommuunissa, mutta minua ei sinne olisi saanut asumaan.
Ja parissakin ekologisessa kylässä käyneenä nyt muutaman vuoden takaa. Kivoja tapoja elää ovat, mutta ei minulle.
13.09.2011 12:23
Ei toi pesukoneen kiinnittäminen ole vaikeeta, ainakaan minusta.
Kattovalaisin on siinä suhteessa että tulisin tuolilta alas suinpäin kun on pienesti toi korkeenpaikan kammo. Jota en kyllä lentokoneessa huomaa, siellä on ihanaa katella jos pääsee ikkunapaikalle. Mutta tuolille en mielelläni nouse se kun saa aikaiseksi pahaa huimausta jos ei ole kiinni pidettävää seinää kohdalla.
Mulle tuotti jonkun verran vaikeuksia toi digiboxi silloin kun jouduin sen ostamaan mutta kyllä sekin meni kun aikani seikkailin sen ohjekirjasen kanssa.
Samoin lainasin edellisessä asunnossa naapurin miestä kun toi mun divaanini tuli muutamana kappaleena kaupasta.
Tää tietsikkapöytä sen sijaan yhdessä systerin kansa kasattiin.
Meitä issekseen eläviä naisia on aika paljon, ja kuka mitenkin elelee. Mutta tunnen myös monta yksin asuvaa miestä joiden en usko kauheesti niitä naaraita etsivän.
Nykyaika on siitä hyvää ettei tarvi enää elää joidenkin typerien sääntöjen kanssa, tai jos et elä niin oudoksi katsotaan.
Vielä silloin parikymppisenä kun yksin elelin sain jatkuvasti kuulla että pitäisi mies etsiä.
No olin naimisissa jonkin aikaa sitten alta nelikymppisenä. Nelikymmen vuotis lahjaksi sain sellaisen jutun että tajusin ettei me tulla kulkemaan samoilla linjoilla ollenkaan. Ja silloin alkoi se eron ajattelu
Nyt on kiva katsella maailmaa omilla aivoilla.
Ja mistäs sitä koskaan mitään tietää tulevaa :)
13.09.2011 11:58
Älä sitten.
Mutta jos käväiset Meriläisen profiilissa niin huomaat ettei sitä enää ole.
Sähläsin sen pois, jonnekin bittiavaruuteen eilen joten otin toisen nikkini käyttöön.
M.
12.09.2011 19:33
hunksi.
Jos huomasit kirjpitin sinne jotaain siihen suuntaan että katselen ja kuuntelen, kun meille ei kaikkea kerrota miten maa makaa missään suhteessa.
Minua ei kouluteta enään, niinkun olen meriläisenä monesti sinullekin kirjoittanut.
Elämä enää on se jonka sallin itseäni kouluttaa.
Mun opettajani aikoinaan koulussa, ainekirjoituksessa, luetti yhden mielikuvitus aineeni koko luokalle, ja erehtyi samalla sanomaan että jatka näiden kirjoittelua. Se oli hyvä ja sain kehuja luokkakavereiltanikin. Pohjautui kuitenkin ihan tosielämään jonka värjäsin omilla väreilläni.
Se oli viimeinen aine jonka kirjoitin mielikuvitus aiheesta. Sen jälkeen aina asia aiheita, joita en jostain syystä joutunut lukemaan. Kirjoitin nekin todella puisevasti.
Joten oikeastaan ei minua lapsenakaan kovin koulutettu, ainakaan tekemään mitään mitä en halunnut.
12.09.2011 19:14
Vielä tämäkin.
Tina Turner ja Tom Jones:
http://www.youtube.com/watch?v=uwPYOQ8iYY0&feature=related
12.09.2011 19:00
Tääkin tänne.
Janis Joplin ja Tom Jones:
http://www.youtube.com/watch?v=8ib2b4BOZIQ&feature=related
12.09.2011 18:55
Jotensakin alkoi huvittamaan minua tuo että kopioit oman viestisi, joka sai Sinut ajattelemaan.
Eli ensin kirjoittelet tänne mitä sylki suuhun tuo ja sitten alat lueskelemaan niitä JA ajattelemaan.
Mutta nythän se nähtiin ettei ydinvoima ole hyväksi, kun jätteenkäsittelykin on jo vaarallista. Puhumattakaan mitä se saa aikaan kun tuonne jonnekin haudataan.
Se kaikki mitä nuo ydinvoimalat saa aikaiseksi, sitä ei meille kerrota. Mitäpä me taavalliset pulliaiset sillä tiedolla tekisimmakään, vastustus vaan lisääntyisi.
Eihän meille kerrota paljon muutakaan.
Minä katselen ja kuuntelen. Aika pitkälle olen "nähnyt" mitä tulevaisuus tuo tullessaan monessa suhteessa.
Siksi ehkä tavallaan on rauha olla tässä sekavassa maailmantilassa.
Lehdet tai kirjoittelut palstoilla eivät saa rauhaani järkkymään.
12.09.2011 18:36
Kyllä oli hyvä olla olemassa tuo naapurin mies tänään.
Kinkka konkkaloinut olisin tai taksilla joutunut menemään työterveyteen.
Jalka on pikkasen sökö ja vaikka päivittäin kuljeskelen tuon matkan moneen kertaan niin tänään ei olisi tullut mitään.
Niin että myöntää täytyy, tarvitsin miestä tänään :)
-meriläinen-
12.09.2011 14:19
No mun täytyy nyt sitten tuoda tänne tää monessa leffassa tunnelman tuojana soiva kappale, ja yleensä vain tuo yksi kohta.
Mutta mun musiikkiani: James Brown, I feel good:
http://www.youtube.com/watch?v=SzlpTRNIAvc
12.09.2011 13:02
Mitähän tohonkin nyt sanois.
Kyllä puhun paljon itsestäni ja kokemuksistani, mutta ei, ei voi lukea kuin avointa kirjaa.
Paljon on asioita joita pidän ihan vaan itselläni.
Mun elämäni melkein olen täälläkin läpätellyt, ihan samoin kun täällä oikeassa elämässä.
Mutta en sitten kuitenkaan lähellekään kaikkea.
Tiedän kuinka äkkiä tulee asiat vastaan, vaikka olisi kertonut hyvällekin "ystävälleen". Se on opettanut olemaan hiljaa(kin).
12.09.2011 07:07
Vatsa täynnä.
Kermassa ja sinhomejuustossa haudutettua lohta ja perunamuussia.
Nyt päiväunille niin jaksaa sitten taas painaa yön töitä.
11.09.2011 14:53
Syksyn tuoksut ja syksyn värit on aivan ihania.
Eilen illalla kuu tuolla merellä teki taas upeeta siltaansa.
Katselin sitä ikkunasta ja nautin hyvää teetä kynttilän valossa.
Kyllä minä nautin tästä vuodenajasta.
11.09.2011 13:53
No jostain luin eilen kuinka paljon jokainen suomalainen on tällä hetkellä "velkaa" Ja lisää pitäis ottaa. Ite en ole kuitenkaan ottanut velkaa yhtään. Kaikkeen mitä teen ja minne menen siihen säästän ensin ja vata sitten ostan ja touhuan. Jos ei rahaa ole niin sitten en tee mitään.
Ei mahdu mun kaaliini että me velalliset makseltais muiden maiden huonojen valintojen velkoja.
Siitähän on Kreikankin kohdalla kysymys.
Jos ajoissa olisivat miettineet mihin rahat menee ja miten elää että rahat riittää elämiseen eivät olisi tuossa tilanteessa.
Henkilökohtasesti voin sanoa ihan hyvällä sydämellä sydämellä että autan niin omia kuin muitakin, mutta taas omien resurssien puitteissa.
Meriläisen profiili katos eilen taivaan tuuliin, joten tällä nyt sitten tästä eteenpäin kirjoittelen.
11.09.2011 13:26
Äläs äläs äläs.
Toinen maali ja tasapeli.
Nyt mie alan kattomaan:))
09.05.2011 18:34
Tää on yksi mun lempparileffa ja musiikkikin on hyvä.
Oopperan kummitus:
http://www.youtube.com/watch?v=Ej1zMxbhOO0
Mutta kohta tulee teemalta "Kaikki elämäni aamut"
Se menee tallennukseen.
23.04.2011 20:55
Viime Juhannuksena kävin risteilyllä siellä saaristossa ja käytiin Utö, Kökar, Jurmo ja Nauvo läpi.
Jokaisessa oli muutama tunti aikaa kuljeskella ja pieniä ryhmäkiertojakin.
Monta erilaista upeeta saarta.
23.04.2011 18:59
Ei ne vanhemmat osanneet silloin lapsena pukea meitä ollenkaan :))
Itse muistan ikuisesti sen kamalan housupuvun jota jouduin pitämään, sen oli meidän naapuri tehnyt.
Hän oli oikein ompelija ammatiltaan.
En kyllä vieläkään pistäisi sitä kangasta päälleni :))
Onneksi aikuisena jo saa päättää omasta elämästään, sen verran kun nyt saa.
23.04.2011 18:57
139 / 183