Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saiskohan niihin makaroneihin sitte kaikkiin eri värin, sitte ei tarvis mitään lippuja ja lappuja , näkis väreistä kuinka päin mikin niistä parhaiten itää ja toisekseen vois tulla suoraan istutettuna erivärisiä makaroonipuita.
29.03.2011 18:22
Voi se olla laiskuuttakin.
Yksi syy siihen että on profiili on mulla aikanin se ettei tarvi pelleillä noiden laskutehtävien kanssa. ja sitten aina kirjoittaa siä nicciä uudestaan ja uudestaan.
Ja on se myös tapa pitää yhteyttä ihmisiin asioista joita ei viitsi koko kansan luettavaksi tuoda.
29.03.2011 18:17
Kunhan vaan et sa mykkäkoulusairautta niinkun mulle tuli heti sen risteilyn jälkeen. Kohta toista viikkoa mykkäilen täällä itsekseni, muuten jos ääneen jotain sanon on hyvin seksikkään käheä .)) Eilen jo sentään antoivat antibioottia, että ehkä aikaa myöten normalisoidunkin.
Tää palsta nyt on muuttunut ikävä kyllä, mutta parempi nyt kuitenkin kun ihan ensin oli.
Vaikka vieläkään ei voi olla yhtään varma kuka on vastannut ja kenelle kun ketju menee pitemmäksi.
29.03.2011 18:07
No ei todellakaan pahalla kenellekään.
Ja mua ainakin hassuttaa aika usein, joka vuodenaika.
Montaakin vakavaa asiaa olen mielessäni pyöritellyt nauraen, en vaan viitsi kaikkea tuoda tänne koska tiedän että ihmiset on herkkiä loukkaantumaan ja uskovat oikeasti että on vinoilua.
Mulle vaan on suotu sellainen mielikuvitus joka voi kaiken laittaa päälaelleen. Luojan kiitos on, tai äidin ja isän, ehkä kaikilla oli osuutensa asiaan.
Ja asiaan mennäkseni puhut asiaa, Jos kova sato tulee niin kyllä siinä tarvitaan apuun reiänporaajia. Koska ensikertalaisella on usein onnea niin eiköhän nytkin, luotan siihen.
Katson kun seuraavan kerran käyn makaroonia ostamassa kuinka suuren määrän laitan tähän testiin. Desissä on jo aika monta makaroonia, jos aloittais sillä. :))
29.03.2011 18:00
Oikeesti kun en ymmärrä tuota maaseutupolitikkaa oikein kunnolla niin siihen en viitsi puuttua.
Monesti vaan olen miettinyt sitä kuinka paljon EU:hun meno on vaikuttanut kaikkeen tuohon että maaseutu kuivuu kokoon.
Ennenhän oli pientiloja ja ihmisillä oli lähiruokaan suurempi mahdollisuus.
Nyt pitää kaikki ilmoittaa jonnekin huutintuuttiin, joka kana ja porsas.
Kyllä se vie haluja pitää yhtään mitään kotona.
Tosin se kait on koko EU:n jujukin että kaiken pitää olla suurta.
Aina kun mietin EU.ta niin korpeaa, koska en ole vielä yhtään hyvää nähnyt sen tuoneen meille.
Vaikka joku poliitikko niin väittikin telkassa yks päivä.
29.03.2011 17:47
Mitenhän se pitää istuttaa?
Kumpi reikä maahan vai pitääks se laittaa silleen lappeelleen.
Joo taidan tulla sinne teille istuttamaan kun sulla on kuitenkin vähän enemmän tietoa tosta kasvattelusta.
Taidan tuoda varmuuden vuoks kolme kappaletta niin kaikki voi istuttaa eripäin, jokuhan siitä sitten lähtee kuitenkin. Ja yks tietty puskee juurta kun ylös kun sen väärin päin pistää maahan.
29.03.2011 17:33
Moi vaan; saanks mie tulla mukaan teidän testiryhmään?
Voisin kokeilla tota makaroonin kasvatusta.
Tossa nimittäin just kattelin noita kukkaruukkuja ja pohdin niihin jotain täytettä.
Kasvaakohan makarooni isoksikin puuksi, meinaan sitten täytyy tehdä kolo tonne kattoon että mahtuu kokonaan.
29.03.2011 17:19
Jäimpä miettimään puolestani, jos ne muissa maissa ei ihmettelis samoja asioita niin mistä ne sitten puhuu???
Mistä ne kaikki saa asiaa niin hirveästi, että yhteen ääneenkin täytyy puhua ja selittää, usein pitää ottaa kädetkin apuun siihen selittelyyn ja huutoon.
Onks niillä joku salaisuus mitä me ei tiedetä?
29.03.2011 17:01
No mutta jos oikein ymmärrän niin olethan silloin tehnyt parikin uutta maailmaa :))
Mie en sentään noin pitkälle mennyt, itsekseni kun olen :))))
Vain päässäni olen nämä maailmat parantanut :)
29.03.2011 09:18
Kyllä mikä vaan onnistuu kun on hyvä mielikuvitus, se köyhän ainut huvitus.
Ja mullahan sitä riittää, kait tiedät :))))
29.03.2011 09:09
Voi kuule vartissa mä pystyn vaikka mihin.
Tekemään suuren ja mahtavan maailman.
Ei kun sänkyyn selälleen niin johan tapahtuu ihan mitä vaan .))))
29.03.2011 08:51
Huomenta täältäkin.
Neljä astetta pakkasta, ja aurinko paistaa silmiin. Oli laitettava verhot eteen.
Elämässä voi sattua ja tapahtua ihan mitä vaan, koskaan ei tiedä mitä päivä voi tuoda tullessaan.
Toivottavasti tämä on hyvä päivä kaikille!
Mutta jos ei niin on sekin "Elettävä huolella"
http://www.youtube.com/watch?v=GMsCuQGKB6w&feature=related
29.03.2011 08:44
Nythän me on saatu takaisin se normaali elämä mikä oli lapsenakin.
Silloin oli talvet talvia ja kesät kesiä.
Tossa välissä käväisi se ilmastonmuutos muutaman vuoden :))
Täällä on tinttejä ja ensimmäinen tityy kuului jo pakkasten aikaan kun aurinko tuli esiin hetkeksi, oli kyllä vielä sellainen palelelva titityyy.
Tänään taas kuuntelin ja katselin noita pieniäkin lintusia. Siis niiden varisten lisäksi joista kirjoitin sinne kevätketjuun.
28.03.2011 18:22
Mulla on nää suomen sähköpostiositteet vaan siksi kun ne pitänyt syystä tai toisesta ottaa.
Käyttöä varten on sitten ihan eri sp ja se on pelittänyt eri hyvin.
28.03.2011 17:07
Täällä taas on harakat, varikset ja naakat eläneet koko talven.
Mutta tänään näin kolmen harakanpesän rakentelua.
Yrittävät varmaan kylää tehdä yhden talon pihalle, toivon ettei talon väki hävitä niitä että jatkossakin saan seurata kun ohi kuljen kuinka pesän teko jatkuu.
Kova oli puuha etsiä oksia ja niitä käänneltiin ja väänneltiin, ei kait sinnekään ihan kaikki kelpaa.
Lunta on satanut, mutta sehän onkin sitä vanhan surmaa.
Rusakko on kadonnut johonkin ei ole ollut pesäpaikassaan moneen päivään, jälkiä kyllä näkyy.
28.03.2011 16:44
Ääni jäi Seutulan lentokentälle kun tulin toista viikkoa sitten välimereltä.
Ainakin silloin se hukkui.
Hiekkaa on silmät täynnään mutta ei voinut nukkuakaan kun pitää jo kadeksalta soittaa ja tilata aika. Yritin mennä vähän pötkölleen mutta heti alkoi yskittää ja kurkku kutista joten juopottelen kahvia että jaksan.
Vastaan samalla tohon alempaa sen verran että kävin sillä välimeren risteilyllä Antalyassa, en kuitenkaan Alaniassa.
Ja tämä nyt on siksi koska Eero on Raittisen pojista se jolla minusta on parempi ääni.
Ja voi kait sitä elämän uhkapelurikin joskus olla, koska muutenhan ei voita mitään :)
http://www.youtube.com/watch?v=fuMYp13LDiE&feature=mr_meh&list=MLGxdCwVVULXfPMk5yyOavB3vCImng85-I&index=2&playnext=0
28.03.2011 07:45
Huomenta, juuri tulin töistä.
Ja kohta pitäisi soittaa työterveyteen ettei ääni toimi vieläkään.
"Antaisiko kiltti tohtori nyt sitä jotain lääkettä"
Hyvä viikko on varmaan tulossa jos siihen oikein uskomme.
Siksi laitankin Paven toisen kappaleen joka mun lemppari.
Ulkona tuiskuaa ja naapureiden tuulikellot toivottivat taas tervetuloa kotiin, niissä on kaunis ääni:
http://www.youtube.com/watch?v=iI3LWhm7Urw&feature=related
28.03.2011 06:48
Ja vielä ennenkuin menen taas töihin niin mietipä jos maanjäristys sattuisi juuri Loviisan kohdalle, sellainen sopiva joka hieman sitä vaurioittaisi niin hyvin lähellä laskeumia olisitte te niinkun myös me.
Kas luontoa ei voi oikeasti hallita, jos voisi niin näitä suurkatastrofeja ei olisi sattunut.
Ja nyt hyvää yötä teille, minä painun taas töihin.
Niin siis tää oln hunksille pohdittavaksi.
27.03.2011 21:01
Aivan saama on sinun kanssasi.
Sinulla on selkeä mielipide että suomi täyteen ydinvoimaloita jne. (kait karrikoidusti), joten en edes yritä.
Minä elän hyvässä maassa ja haluan että yhtä hyvänä se pysyy sittenkin kun seuraava sukupolvi on mennyttä.
En halua niiden ydinsaastojen tuovan ongemia tuleville sukupolville.
Ja eihän sitäkään tiedä kuinka pian nämä maanjäristykset on täällä tätä päivää. Johan jyrisi niin kovaa että systeri oli ukonsa kanssa pelästyneet, vaikka ei ollut paikanpäällä tämä viimeinen maanjäristys.
27.03.2011 20:50
En tiedä mutta olen koko ajan sanonut EI ydinvoimalle ja sanon edelleen.
Sellainen tuote ei ole puhdasta jonka jälkeen jätäämää tuotetta ei voi laittaa kukkapurkkiin.
Minusta on aivan typerää väittää ydinvoimaa puhtaaksi.
27.03.2011 20:26
146 / 183