muutaku kahvin taikka puuron keittämään. Tähän ei sitten kuulu kuinka monta haukkumaviestiä palstalle laitat. :)))
Mitä kerkeät tekemään vartissa
37
198
Vastaukset
- ????
Saanko kysyä mtä tse ehdt muuta, kuin palstalle hakata vimmatust vestejä???
- ???????
Nittaminax kirjoitti:
Hyvin älykäs kysymys joka kertoo luetun ymmärtämisestä paljon.
Ei se ollut haukkumaviesti vaan kysymys.
Miten on oma oman kirjoitetunymmärtämisesi? - grafologiaa.
??????? kirjoitti:
Ei se ollut haukkumaviesti vaan kysymys.
Miten on oma oman kirjoitetunymmärtämisesi?grafologiaa.
- illalla pitkäkaava
aamun lyhyenkaavan pikanusasuun ei mene varttia kauempaa.
- ???????
Nittaminax kirjoitti:
Hyh...muuta vastausta tämä ei kaipaa.
Turhaa jeesustelua.
Vai etkö sinä ukkosi kanssa enää......?
Voi kuule vartissa mä pystyn vaikka mihin.
Tekemään suuren ja mahtavan maailman.
Ei kun sänkyyn selälleen niin johan tapahtuu ihan mitä vaan .))))Mitäs tämä nyt on? Sinäkin vaan seljälläsi sängyssä ja maailmasta mahtavan tekisit. Miten se onnistuu vartissa? :))
Nittaminax kirjoitti:
Mitäs tämä nyt on? Sinäkin vaan seljälläsi sängyssä ja maailmasta mahtavan tekisit. Miten se onnistuu vartissa? :))
Kyllä mikä vaan onnistuu kun on hyvä mielikuvitus, se köyhän ainut huvitus.
Ja mullahan sitä riittää, kait tiedät :))))tulisilla kirjoitti:
Kyllä mikä vaan onnistuu kun on hyvä mielikuvitus, se köyhän ainut huvitus.
Ja mullahan sitä riittää, kait tiedät :))))Jos totta puhutaan niin olen se minäkin ainakin pari kertaa seljälläni maannut, mutta en mä saanut aikaseksi muutaku mahtavan mahan.;)
Nittaminax kirjoitti:
Jos totta puhutaan niin olen se minäkin ainakin pari kertaa seljälläni maannut, mutta en mä saanut aikaseksi muutaku mahtavan mahan.;)
No mutta jos oikein ymmärrän niin olethan silloin tehnyt parikin uutta maailmaa :))
Mie en sentään noin pitkälle mennyt, itsekseni kun olen :))))
Vain päässäni olen nämä maailmat parantanut :)
Vartissahan tekee vaikka mitä....
Munakkaan tekemiseen menee viisi minuuttia, pyykkikoneen lataamiseen toiset viisi minuuttia. Keittiön lattian imurointiin niinikään viisi minuuttia. Joten....vartissa ehdin imuroida keittiön lattian, pistää pyykit pyörimään ja tehdä munakkaan :))
Vaihtoehtoisesti, vartissa ehdin saada kunnon hiet kuntopyörää polkiessa.Vitsi. Mulla menis ainakin 16 minuuttia kaiken tuon tekemiseen. :)
Oikeesti noi hommat ei ihan taida mennä viidessätoista minuutissa jos katsotaan kokonaisaikaa. Pyykit ei peseydy siinä ajassa eikä pannu kuumene taikka sen imurin otteminenkaan ja imurointi ...jaaa..no jos on pikkunen koppero, niin sitten. :)
Ainakin mun ukolla kestää imurointi keittiössä varmaan puolisen tuntia. Jynssää lattialistat ja ties mitä, patterin välit, hellan ja jääkaapin sivustat. Ihme mies...:)))))Nittaminax kirjoitti:
Vitsi. Mulla menis ainakin 16 minuuttia kaiken tuon tekemiseen. :)
Oikeesti noi hommat ei ihan taida mennä viidessätoista minuutissa jos katsotaan kokonaisaikaa. Pyykit ei peseydy siinä ajassa eikä pannu kuumene taikka sen imurin otteminenkaan ja imurointi ...jaaa..no jos on pikkunen koppero, niin sitten. :)
Ainakin mun ukolla kestää imurointi keittiössä varmaan puolisen tuntia. Jynssää lattialistat ja ties mitä, patterin välit, hellan ja jääkaapin sivustat. Ihme mies...:)))))No no, äläpä nyt takerru pikkuseikkohin :)))
Katsoskun....ensin laitetaan pannu kuumenemaan, silläaikaa ehtti ladata pyykkikoneen. Munakkaan hautuessa ehtii imuroida lattian. .....
Herranjestas sentään, laita se ukkos tännekin jynssäämään..... mä imuroin keittiön lattia joka päivä, ei siinä mee sen kauempaa kuin viis...no EHKÄ kuus minuuttia jos nyt ihan nipottamaan aletaan. Jääkaapin sivut ja patterien välit EI oo lattiaa...niin kerta :)
ehdin hädin tuskin sanoa 'kissa' ,.
tai jos lähetän sähköpostia niin vartissa saan kirjoitettua jo vastaanottajan osoitteen ja otsikon, kenties jopa viestin tervehdyssanat ,.- Se vähän riippuu....
Jos esim. nukkuu pommiin ja tulee hemmetinmoinen kiire, niin sitä ehtii tekemään kaikki samat hommat kuin normaalisti tekisi tunnissa :)
-pukemaan vaatteet
-keittämään kahvin
-koiran ulkoilutus ruokinta
-meikit naamaan
-ym. ym.
Nämä asiat tietysti lomittavat toisiaan jos ne tekee oikeassa järjestyksessä :)Ai kauheeta ku olet nopea. Mä en kyllä kerkeäisi tekemään noita asioita edes puoliakaan. Johan vessassa käyntikin vie vähintään puolet tuosta ajasta. lorotukset ja hampaitten pesu, tukan laitto....huh.....:)
- Se vähän riippuu....
HugaZaga kirjoitti:
mää en usko ,. todista videoimalla koko aamurutiinisi ,. :P
Joo joo... en sanonutkaan, että ehtisin siinä rytäkässä laittaa videokameraa kuvauskuntoon :DDD
No, vartissahan ehtii tekeen vaikka mitä. Esimerkiksi käveleen tästä ydinkeskustaan. Mutta määpäs kerron, mitä vartissa ei todellakaan ehdi tekemään. Jos yrität soittaa vaikka terkkariin, hammaslääkäriin, kännykkä- tai nettioperaattorin asiaskaspalveluun tai johonkin muuhun vastaavaan, niin sitä ei hoideta edes kahdessa vartissa, että pääset vihdoin puhumaan asiakaspalvelijan kanssa. Jonotusmusiikki pimputtaa samaa biisiä minuutista toiseen. Hirveetä kidutusta.
Juuh...eikä muuten kerkiä lukemaan sellaista Vartti ilmaisjakelulehteäkään joka täällä päin ilmestyy. :)
Nittaminax kirjoitti:
Juuh...eikä muuten kerkiä lukemaan sellaista Vartti ilmaisjakelulehteäkään joka täällä päin ilmestyy. :)
Vartti se ilmestyy tännekin. Mä en siitä löydä koskaan oikein mitään varsinaista luettavaa. Yleensä vaan selaan sen nopsasti läpi.
- Hantta_
tehän ette muuta kerkiä tekemään päivässä kuin päivystämään palstaa ja hakkamaan viestejä kymmeniä vartissa. Netti on elämänne ja joka vartti hukkaan heitettyä elämää. Onneksi en viivy teidän varttihupakkojen seurassa 15 min/vrk ja viikonloput pysyn poissa.
Norm. ihmisellä kun on muutakin tekemistä kuin konetta takoa päivät pitkät vuodesta toiseen ja jauhaa samoja sää/leivonta/kahvi juttuja monia vuosia.Kerrassaan mainiota että osasit analysoida meidät kaikki vartissa ja jopa vastata oikeaan aloitukseen. :)
- --nythä mie nauran--
Nittaminax kirjoitti:
Kerrassaan mainiota että osasit analysoida meidät kaikki vartissa ja jopa vastata oikeaan aloitukseen. :)
Joo tolla Hantta älyköllä onkin varttihullun paperit. Osastolla aika on rajoitettu netissä roikkumiseen. Miksi SE sitten käyttää tuon arvokkaan 15 minuuttia niinkin paskaan paikkaan kun kahvikeskustelut tai huuhaa :)))
Sitä paitsi valehtelee viikonlopuistaan. Missä muualla se olisi kuin palstoilla. Jos on "normaali" ihminen, ei vaivautuisi edes vastailemaan HAH HAH HAA.
on se toisaalta hyväkin että vapaassa maassa saa itse päättää mitä tekee vapaa-ajallaan ,. huonompi vaihtoehto on se että joku toinen päättää ,.
- valoisalla mielellä
Aika monta.
Kahvit kiehumaan, puuro mikroon. Niiden valmistumista odotellessa voi pukea päälleen, sen jälkeen syödä, ja pestä astiat. Takki päälle ja menox.
Päivystyspolille voi soittaa klo 8:n jälkeen. Ottavat nimesi ja puhelinnumerosi nauhalle. Soittavat sitten kun ehtivät. Tänään meni 10 min. - terve vaan.....
nykyajan laiskuus suo mahdollisuuden tehdä puurotkin mikrossa, hyi helevetti.
terveyttään ajatteleva hauduttaa sen kypsäksi hellalla tai uunissa.- valoisalla mielellä
Ei se laiskuutta ole, vaan kiire. En muuten syö koko aamupuuroa ollenkaan, joten en sitä keitäkään hellalla, enkä miksrossa. Laitoin sen vaan vihjeeksi kiireiselle.
- mikropuuro sucks
Se on kato niin kiire, ei voi olla viittä minuuttia pois keskustelupalstalta ;)
- .....
NO MIKÄS JUTTU TÄÄ TAAS; PÄSSINPÄÄT OLI?
IHAN ITSEKKÖ; JOKU KYSELI TAAS JA ITSE VASTAILI:
SIIS TÄMÄ S...., ELI TUULI, - helposti
Vartissa kerkeän laittaaan (panemaan) lapsen alulle pesemään vehkeeni kiittämään ja lähtemään. Lisäksi kerkeän kirjoittamaan keittiön pöydälle viestin: Moi älä soita mä soitan sulle.
- Up
Up
- Up
Up
- -127330
-127330
- kiva kiva
kiva yöpuku-korkokengät ja peräreijän näköinen naamataulu yhdistelmä :)
http://mina.suomi24.fi/Satumainen.Nainen/kuvat/13733416
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207