Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tsihh
Se on kuule pieni hetki kun saattaa käväistä täällä ja nähdä vaikka mitä ihmeellistä.
Eipä tuo nyt niin vaarallista ollut, je ethän muuten kun kokeilemalla opi näitä jujuja. :)
12.02.2013 15:46
Toikin mun vastaus on näköjään tullut jälkijunassa. Heti ei tullut ja manasin jo kun ajattelin että nopeasti on joku saanut sen pois.
Tai ainakaan se ei näkynyt mun koneella, ihmeellisiä on nämä Suomen maailmat.
12.02.2013 15:43
Päästihän tuomarit läpi menemään monet tosi hyvät laulajatkin. Ja mun mielestä siellä oli paljon sellaisia laulajia että ne oli "täydellisiä" mitä niille vois sitten opettaa. Loukkantuvan näköisiä oli moni niistä.
Mutta mulla olis kyllä ollut tosi äkkiä se kaksitoista, joten olisin saanut pyöritellä peukaloita kun loppuja olis kuunnellut.
Taitaa olla aika hyvä etten pääsyt sinne valkkaamaan :)
12.02.2013 15:29
Äsken vasta muistin katsoa pois tallennuksista viimeisen Voice of Finlandin.
Ja kaksi seuraavaakin menee talnnukseen kun lähden reissuun ja tulen vasta sen verran myöhään etten kerkeä niitä muuten näkemään.
Kun en tykkää tietokonnelta katsoa ja omaani en edes mukaan ota.
Tulee taas lomaa näistäkin koneista, ja se on aina hyväksi.
Mun on kyllä vielä vaikea sanoa kuka olis mun voittajasuosikki, vaan se selviää kyllä.
12.02.2013 15:12
Ai jaa, vai niin. Että miekö täällä sitten aina vaan ja koko ajan, niiden 24/7 niiden kaikkien koneiden ja nikkien kanssa istun.
Vai niin.....enhän nyt toki olisi mitään huomannut muuten :)
12.02.2013 15:05
Ihmettelinkin kun käydessäni yksi oli naulattu ylös ja toisella oli pudonnut pois.
Liekö liian hatarsti laitettu tai sitten seinä on laho :)
12.02.2013 14:43
Mulla löytyy nimi kaimoja yhdellä nimellä tosi monta ja sitten kun kirjotan toisen nimen niin ei ole yhtään.
Itsestä mitään siellä, en ainakaan löytänyt.
12.02.2013 14:39
Niin mäkin susta ihan silleen pikkusen tykkään :) :)
12.02.2013 14:36
Niin ei kait täällä tarvikaan kaikkien tykätä, en minäkään tykkää kaikista ja ne saa jäädä mun puolesta ihan huomiotta. Jos tiedostan nikin.
Eikä musta tartte tykätä.
Eikä siinä kyllä häviä mitään vaikkei täällä aina olekaan. Itekin olen huomattavasti vähentänyt.
12.02.2013 12:36
Itekin välillä mietin että mitä vahinkoa voi ne tiedot mulle tehdä. Mutta kyllä taas liika pelkääminenkin tuottaa vahinkoa.
Väärinhan se on että meidän "elämä" on noin vaan jossain otettavissa. Ollaan kuitenkin niin totuttu täällä pienessä metsäisessä maassa ettei meistä mitään tiedetä. Kaikki muuttuu Kottoseni tässä maailmassa :)
12.02.2013 12:19
No joo ovi on kyllä ihan auki tänne :) Kun tirkistelee niin jää itse vähän näkymättömäksi.
Teretulemas tänne meidän kanssa kirjoittelemaan. Jossain olen sun kanssas vähän kirjoitellut ja vielä enemmän sua olen lukenut :)
12.02.2013 12:10
Muuttolinnun sielun omistavana ymmärrän sinua hyvin.
Tosin en muuta lämpöisten perässä vaan aika usein kun siltä tuntuu.
Vuokra-asunto on juuri omiaan tälläiselle levottomalle ihmiselle.
Itsekin olen nyt taas miettimässä minne päin haluaisin jos tästä nyt lähtisin.
Vain se on minulle selkeää että rannikolla tai saaristossa se paikka on. Meren täytyy olla hyvin lähellä.
Jos sinulla on "vapaata" töistä niin mikä ettei asunovaunuilu -autoilu olisi hyvä ainakin siihen asti kun löytyy paikka minne halauat jäädä toistaiseksi.
Minua ei riepoteltu koskaan hoitoon. Äiti oli aina kotona kunnes sieltä läksin.
Neljäntoista ikäisenä vanhemmat eros ja lähdettiin äidin kanssa seikkailemaan.
Syksyllä hypättiin bussiin ja suunta oli itäsuomi. Sen verran oli ajatuksia että se minne jäädään siellä pitää koulu olla lähellä. Ja äiti ei halunnut ketään tuttuja tai sukulaisia paikkakunnalle.
Aika äkkiä se kylä tuli vastaan missä äiti vietti viimeiset yli 30 vuottaan. Minulla taas taisi jäädä päälle tuo matkailu.
Naimisissa olin levottoman miehen kanssa ja silloin muuteltiin paljon.
Eron jälkeen on muuttaminen pysynyt listalla.
Keskisuomi tuli jonkun verran tutuksi naimisissa olon aikana. Sen jälkeen olen pysynyt rannikolla.
On tässä elämäntavassa ihan hyvä elää, tietty se vaatii kulkijan luonteen ja "epävarmuuden" hyväksymisen, tietyissä tilanteissa.
Joten oikein hauskaa uuden etsintää sinulle :)
06.02.2013 13:41
Sait puhuttua ympäri niin miekin, oikein vihreetä teetä. Joo.
02.02.2013 19:16
Toi onkin hyvä, ne tulee sitä pappia ilmeisesti tarviimaan. :)
Mua tylsistyyttää nyt, milläs tästä pääsis eteenpäin?
02.02.2013 19:11
Mutta jos ne vaan lässyttää toisilleen.
Miehet on oikein gentlemanneja naisilleen ja silleen :)
02.02.2013 19:05
Ei tiedä vielä kun suomen selviytyjät alkaa vaikka olis juuri tuollainen :)
02.02.2013 18:54
Japania tossa olen nyt tutkistellut. Yks tuttu houkuttelee sinne vuoden päästä. Mutta ans kattoo.
Ainakin telkasta tulee ihan kiva japanin kielen opetusohjelma.
02.02.2013 18:50
Moikka Heikku. Toi oli tosi hyvä, ei se mitä hain mutta parempi :)
02.02.2013 18:10
Kiitos tuosta sen kautta löysin taas tämän:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5GO6uugsZgg&feature=endscreen
02.02.2013 18:09
Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))
02.02.2013 16:08
16 / 183