Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Joo on tiedeuskovaisia jotka uskoo että tiede tietää kaiken. No usein se todistaakin kunnes tulee joku toinen tiede joka todistaa se entisen tyhjäksi.

Matematiikka olis ihan mielenkiintoista, kun katson Numerot sarjaa niin siinäkin tehdään ihmeita numeroiden avulla mutta kun oli kutosen matikka niin en siitäkään mitään ymmärrä.

Ja mihin sitten minä uskon. Uskon että ihmeiden aika ei ole ohitse. Olen useamman ihmeen elämässäni kokenut. Asioita joiden ei olisi pitänyt ainakaan mun todellisuuslakelmien mukaan onnistua.
    Uskon että kun jotain haluaa sen voi saada mutta joskus joutuu ottamaan riskejä.
    Uskon että elämä on parempaan päin menossa henk. kohtasesti.

Mutta missä menee maailma kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Toivon että kaiken tämän epävarmuuden alta löytyy se oikea tapa elää. Enää ei mennä vain ylemmäs ja kovempaa koska se katto tuntuu nyt tulleen vastaan jota jo todella kauan sitten odotinkin.
    Ja omalla kohdalla kun olen aina koko elämäni jotenkin kaiken vaikean keskeltä pudonnut tassuilleni luulen että jos elän, niin siinä hetkessä mahdollisimman hyvää elämää.