Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miks ajatellaan että talvi on vasta sitten kun on lunta??
Tuleehan se Joulukin vaikkei lunta olis. Onks se sitten kesää vai mitä......
30.11.2012 07:02
No no, eihän nyt tuupita ihan kumoon.
Mää ny mikään ihgu oo mutta.......
Ulkona ihana ilma, tulis vaan lunta vielä. Ny liruu :)) hyvin kun alko taas vapaat.
Kuis sulla hurisoo?
30.11.2012 07:00
No joo, tässä vähän pitäis olla, Ikähaarukka alkaa 50 je menee ylöspäin, ei suinkaan nuoremmaksi. Siis miehillä:
Sporttinen, hoikka, mieluummin pitkähkö, pitkätukkainen, kaunis tässä alkuun näitä ulkonäköjuttuja.
Sitten kotona viihtyvä, viihteellä viihtyvä. kumisaappaat ja kokokengät ja tietty juoksukengät omistava.
Pitäis tykätä siitä ,tästä ja tuosta.
Kyllähän näitä riittä listaa miehiltä.
Niin ja sitten vielä moni vanhempi mies ihan oikeasti hakee sitä kolmikymmpistä.
Mutta kun mie oon vaan tälläinen tavallinen tallaaja joka en hirveesti viihdy peilin edessä itteäni tuijottamassa ja jatkuvasti ittiäni laittamassa.
26.11.2012 11:58
Olin varma että Baba voittaa.
Ehdottomasti paras ja se ilo ja nautinto mikä näkyi.
Krissestä tykkään myös mutta Baballa oli vielä jotain sisäistä.
26.11.2012 11:47
Ha haa. Minä tulen mukaan tähän Valtaojan lukupiiriin.
On meinaan mun mielenmukainen mies ihan kaikinpuolin :)
Vaikken häntä tunnekaan, enkä edes halua muuten kun ajatustensa ja kirjojensa kautta.
25.11.2012 19:02
Sama .tapa on minulla, silloin kun verhot vaihdan.
Syksy kun tulee niin verhot vaalenee ja kevynee. Kesän auringolla on kaikissa ikkunoissa mahdollisimman tummat ja paksut verhot.
Nyt on tosin olleet nämä verhot jo pitkään ikkunoissa, miksi vaihtaa kun itse pitää.
Pestä tietty täytyy välillä.
Minun silmäni ja pääni on myös erittäin herkkä valolle. Päänsärky ja parhaassa tapauksessa menen pitkin seiniä liiallisessa kirkkaudessa.
Onneksi on aurinkolasit joita nytkin jossain vaiheessa tiiviisti pidin silmilläni. Pari viikkoa on nyt ollut kyllä melko hämärää, kivaa mulle.
24.11.2012 20:20
Demeter:
Löysin netistä jutun juuri äsken. "Kaunis instituutio", aika hyvin sanottu.
Varmaan yksi suurimmista syistä jonka takia en tule koskaan eroamaan kirkosta.
Olen usein sanonut ja nyt toistan itseäni, seurakunnissa tehdään niin paljon hyvää erilaisten ryhmien eteen ettei sitä voi tai näitä yksinäisiä voi unohtaa.
Joka uskossa ja missä vaan nyt erilaisia ihmisiä on paljon, on myös niitä jotka tekee hallaa hyville asioille.
Tämä aikakausi on hyvin mielenkiintoista elää, hyvin monessa suhteessa.
24.11.2012 19:54
Onhan noita muutama ollut tässä munkin elämäni aikana.
Tai ainakin niillä on jossain päin maailmaa aina joku pelotellut.
Mietityttää ihmiset jotka oikeesti uskoo ja odottaa niitä minkälainen olo voi olla sen jälkeen kun kaikki jatkuu ihan ennallaan.
24.11.2012 16:06
12 vuotta erosta ja tässä välissä yksi yritys.
Tulee jos on tullakseen mutta taitaa olla aika vaikeaa löytää miestä jonka kanssa olis hellpo ja hyvä olla.
Tulee välillä seurailtua noita vaatimuksia joita miehillä on, en yllä, enkä edes halua yltä niihin.
Toisaalta sitten se mitä minä haluaisin niin en ole sellaista nähnyt.
24.11.2012 15:56
Pitäiskö ryöstää pankki.
Vai ottaisko lainoja ja pikavippejä niin paljon kun kerkee.
Vai mitä sitä nyt tekis?
24.11.2012 15:44
Niin täys on Jesseä nykyään että kait tuo parannuksen teko osuu oikeaan tai sitten ei...
Jotain kuitenkin ........
24.11.2012 15:38
Olen kyllä sinut täällä nähnytkin ja näin myös ton viestin jonka ansiosta ilmeisesti tämä adoptioketju :)
Ai tonttujaks ne olikin jotka kurkkii, ja oikein kunnon mökää tossa tiellä eilen illalla piti, no oli niillä kyllä ainakin punaiset nenät. Lakit oli jonnekin kadottaneet. Ne oli varmaan niitä perjantai tonttuja :)
24.11.2012 15:27
On sen verran koulutusta että pystyn omilleni ja tutuille tekemään.
Eli en tee sitä rahasta.
Eikä niihin tartte luottaa niinkun ei mihinkään mutta mun huomioni on että kun kerran olen jollekin tutulle tehnyt niin jo haluaa uudestaan.
23.11.2012 13:52
Kumpikin auttaa ainakin rentoutumaan.
Jos on tekijä joka ei vastaile puhelimeen välillä.
Itee käyn molemmissa, mutta olen löytänyt itselleni oikeat ihmiset tekemään.
Ja teen myös molempia ystäville ja omille.
23.11.2012 13:30
Kyllä se niin on jos nainen on harvasaninen niin jo on mies kysymässä!
Mikä sulla on, mikä nyt vaivaa.
Ihan varmana on joku ........
Miksi sä ole tollainen.
Vaikka olis ihan luontaista hiljaisuutta.
Nim. kokemusta on.
23.11.2012 12:57
Kato kyllä mä tiedän :)
Oon lukenut kaikki dekkarit jo lapsena mitä käsiini sain Viisikosta alkaen tonne Agatha Cristien Poirottiin ja Marpleen jne.
Sitten seuraan vieläkin kaikkia tv:stä amerikkalaisista saksalaisiin ja nyt on tulleet nää pohjoismaiset mulle lisäksi.
Kyllä mulla tätä koulupohjaa riittää, niiii ja Bondit kanssa.
Äsken ei lähtenyt taas, katotaas tuleeks punaista nyt.
Kävin kaupassa ostamassa tässä välin täytekakku tarpeet.
Yritän äidin malliin tehdä sen paitsi ettei kaupaasa enää ole niitä fazerin suklaanappeja mitä silloin joskus oli.
23.11.2012 12:51
No nyt säkin aloit tajuun mistä on kysymys.
Ei aina kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Tosta syytteestä ja siitä ajasta tulee vielä pitkä oma kappaleensa siihen kirjaan.
23.11.2012 10:28
Helppo saalis olisin voinut olla jos ollakseen olisin nuorena.
Mutta tuohon ihmisuhdekouluun pääsin jo teini-ikäisenä niin helppo en ollut silloinkaan....
Kyllä mullekin on tullut aina ajoittain noita kaikenlaisia kirjeitä. Milloin haettu ystävää ja milloin ollaan oltu rakastuneita vaikka ihan toisella puolella maailmaa elää.
Kerran jopa jossain kirjeessä oli että mu ystävän kautta kirjoittaa, kumma kyllä ystävän nimeä ei voinut laittaa.
Välillä on hiljaisempaa ja sitten taas joku pläjäys, ja nimenomaan tämän suomi24:n postiin.Ei muihin.
Mutta vastannut en ole yhteenkään vaan heti poistanut.
Onhan noita "kosijoita" ihan täällä livessäkin. Jokunenkin ulkolainen mies aloittaa oltko naimisissa, poltatko tupakkaa ja juotko viinaa. Vastaukset kuultuaan on hyvinkin kiinnostunut. Yksi vuosi ennen joulua juttelin hetken yhden miehen kanssa bussiasemalla ja pian tuli kysymys vietetäänkö joulu yhdessä.
No vietin sen kyllä ihan itsekseni. Tilanteihan piisaa ihan missä vaan nykyään kun suomessakin on niin paljon muualta tulleita.
23.11.2012 10:23
Ainahan ne noissa dekkareissa sextailee ja välillä niillä oikeatkin suhteet ja joskus ovat naimisissakin.
Eihän muuten näyttäis aidolta kun ne väijyy jotakin.
Jos tässä nyt olikin oikeasti salainen tehtävä kyseessä niin kyllä harmittaa kun meni ihan täydestä.
23.11.2012 09:49
Voi hirrrrveetä kun siitäkin on niin pitkä aika kun sitä harrasti.
Pullo oli piilossa sellaisessa kuusiaidassa matkalle kylille, yksi viinpulloi kaheen tyttöön :)
23.11.2012 09:45
25 / 183