Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Joo, muualta tuotetut ihmiset on helsingin alkuperäis asukkaita :)
    Ja Helsinki on laajentanut itseään ottamalla sieltä ja täältä :))

http://www.hel.fi/hki/helsinki/fi/Helsinki-tietoa+ja+linkkej_/Helsingin+historia
  2. Molemmille :))
    Sanoit että tahtoo sitä jakaa, demeter.
    Se on minusta aivan eri asia kuin kokea jääneensä velkaa.
    Kyllä minä olen ollut tukihenkilönä ja muuten aikoinaan olen ollut auttavassa puhelimessa mutta en koe olevani velkaa Jumalalle, Enkeleille mitä ne nyt sitten ovatkaan jotka minua on auttaneet.

Pahuudesta sen verran että kun on katsonut pahuutta silmiin se on niin hirveä kokemus että siinä ei voi ajatella että tuon ihmisen elämä on jossain vaiheessa mennyt vinksalleen.
    Kun elät hirveässä pelossa kuukausia. Heräät yöllä palaneiden hiuksien hajuun ja tajuat että ne ovat omasi jotka palavat neän edessä jossain astiassa. Yläpuolella tuijottaa "hirviö" jjoka miettii seuraavaa askelta, revinkö hakkaanko vai mitä teen. Jo hiljaisuus saa pelon värinöitä aikaiseksi. Jne Jne.
    Olkoon se sitten sairaus nimeltään ihan mikä tehensa niin siihen toiseksi osapuoleksi joutunut voi päästä hengestään.

Ja kyllä nämäkin ihmiset voivat muuttua jos kohtaavat sellaisen ihmisen joka saa heidät menemään hoitoon.
    Jos suostuvat syömään lääkkeensä tai muuten jos tajuavat tekonsa.
    Ja näissä tapauksissa ne prosessit joita he joutuvat käyymään ovat niin rankkoja että siinä tarvitaan kaikki mahdollinen.
    Ja se itselle anteeksiantaminen kaiken sen pahuuden jälkeen on yksi tie paranemiseen.
    Mutta ensimmäinen askel on myöntää pahuutensa ja katua.
    Mutta kaikki eivät kadu tekojaan vaan katsovat että heillä on oikeus.
    Pahuus on minusta pahuutta vaikka sitä kuinka pois seliteltäisi.
    Miten muuten edes voisimme puhua hyvyydestä, se ei olisi mahdollista.

Uhrin tie on tässäkin omansa. Ja siinä on taas ihan omansa reitti paranemiseen.